Ik snap m niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs komen uit Engeland.
Dit gaat heel vaak verkeerd begrepen wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:47 schreef DrNick het volgende:
Poll: Ik ben tegen de sluiting van dit topic
• Ja
• Neen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit gaat heel vaak verkeerd begrepen worden
quote:
Heeu!quote:
Welke (f)a verzint dit dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef smegmanus het volgende:
Nou nee, als geen ander forum het topic wil hebben is het helaas toch echt gedaan.
Maar waarom mag het topic niet gewoon in ONZ blijven staan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:54 schreef smegmanus het volgende:
Nou nee, als geen ander forum het topic wil hebben is het helaas toch echt gedaan.
Hm, oké. Zonde wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Omdat operatie schoon schip des ONZ alsmede gelijke monniken gelijke kappen.
Sorry ik moest even lachen omdat je schoon schip zei, wat wordt daar mee bedoeld danquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Slaat als een tang op een varken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Even schrobben en dan mogen we er weer in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Sorry ik moest even lachen omdat je schoon schip zei, wat wordt daar mee bedoeld dan?
Even een flinke stoot azitromycine door ONZ heen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Even schrobben en dan mogen we er weer in.
Haha. Schoon schip maken op een baggerschuit. Moest lachen wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:57 schreef smegmanus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |