Deze is wel natty.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Wel goede asser die gymchick alleen zal wel wat photoshop overheen zijn gegaan.
Shit wat lekker is die. Zou echt de hele nacht losgaan op die kont tot mn piemel eruit ziet als een verschrompelde komkommer.quote:
my niggaquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:02 schreef Awesome_ het volgende:
Tan lines enthusiast master race crew checking in
nee hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben ik dan de enige die dat soort vrouwen niet aantrekkelijk vindt?
Neuh, maar wie begon er laatst ook al weer over stalpoten?quote:
Post eens goede benen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh, maar wie begon er laatst ook al weer over stalpoten?
Dit zijn stalpoten. dan vallen die Hollandse 4daagse poten wel mee.
De naam die daarbij hoort is katiecummingsxxx. http://officialkatiecummi(...)i-r-t-y-g-o-l-d-withquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Wel goede asser die gymchick alleen zal wel wat photoshop overheen zijn gegaan.
Die IG ziet er goed uit ja. Tumblr ben ik niet zo'n fan van. Helemaal niet in combinatie met dikke vrouwen en fat acceptance feministen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De naam die daarbij hoort is katiecummingsxxx. http://officialkatiecummi(...)i-r-t-y-g-o-l-d-with
En 198Dphotography heeft wel een aardige instagram https://instagram.com/198d.photography
Neuh. Zou m'n linkernier geven om een reet en benen als die ik eerder postte te hebben, maar dit hoeft eckt niet. Vind ik niet vrouwelijk. Sue me.quote:
de gemiddelde Nederlandse ziet er wel vrouwelijk uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Zou m'n linkernier geven om een reet en benen als die ik eerder postte te hebben, maar dit hoeft eckt niet. Vind ik niet vrouwelijk. Sue me.
Hoor ik daar weer HEAS. Get the fuck out smerige zeug.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Zou m'n linkernier geven om een reet en benen als die ik eerder postte te hebben, maar dit hoeft eckt niet. Vind ik niet vrouwelijk. Sue me.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoor ik daar weer HEAS. Get the fuck out smerige zeug.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Real women have curvesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is dan natuurlijk wel weer bullshit van de bovenste plank.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso beter voor relatiemateriaal.
Nah, ze gaan langer mee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is dan natuurlijk wel weer bullshit van de bovenste plank.
Godver wat heb ik toch een hekel aan die stompzinnige uitspraak.quote:
Een boze dikke feministe gok ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Godver wat heb ik toch een hekel aan die stompzinnige uitspraak.De mongool die dat verzonnen heeft.
Meat is for the man, bones are for dogs.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Godver wat heb ik toch een hekel aan die stompzinnige uitspraak.De mongool die dat verzonnen heeft.
Nog zo'n tyfuszinnetje waar het maagzuur van naar boven komt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Meat is for the man, bones are for dogs.
Waarmee ze gelijk alles goed proberen te praten dat ze zelf geen ruggengraat hebben.quote:
hey msmessyquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben ik dan de enige die dat soort vrouwen niet aantrekkelijk vindt?
Wat die landwalvissen zich niet beseffen is dat we bij het eten toch echt het vet van het vlees af snijdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nog zo'n tyfuszinnetje waar het maagzuur van naar boven komt.
Lekker man vetrandjes. Aan je draadjesvlees ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat die landwalvissen zich niet beseffen is dat we bij het eten toch echt het vet van het vlees af snijden
Volgens mij is hij alweer vrij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef seto het volgende:
[..]
hey msmessy
houdt weissman het nog een beetje rustig tijdens zijn ban?
zeg maar ni hao van mij
ik moet daar van kokhalzen manquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man vetrandjes. Aan je draadjesvlees ofzo
Nee gek, ineens zo'n vetdingetje in je mond is instant kokhals.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man vetrandjes. Aan je draadjesvlees ofzo
Ik zou koken van woede door dit soort onrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij alweer vrij.Maar hij is altijd relaxed, alleen sommige van die blauwen niet
Ik keek naar better call saul zoals je moeder naar jou kijkt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Maakt better call saul de verwachtingen waar of is het een teleurstelling?
band of brothers is beste ooitquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef seto het volgende:
ik wacht het nog ff af
al die fanboys die breaking bad de beste serie ooit vinden (lol) hemelen het nu op
Teleurstelling zo groot dat het geoorloofd is om je polsen door te snijden. Checkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik keek naar better call saul zoals je moeder naar jou kijkt.![]()
HA IK ZEI JE MOEDER
ook tof jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sowieso, al vond ik Generation Kill ook erg mooi.
Meer zo van: Oh he kijk dit heb ik eerder gedaan, om er langzaam achter te komen dat het gewoon meer van het zelfde is maar dan minder. En dan nog haram ook nog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teleurstelling zo groot dat het geoorloofd is om je polsen door te snijden. Check
Die hebben duidelijk The Wire en Sopranos niet gezienquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef seto het volgende:
ik wacht het nog ff af
al die fanboys die breaking bad de beste serie ooit vinden (lol) hemelen het nu op
Kanshebber idd. Binnenkort maar weer eens kijken. Rtl7 gaat em ook weer uitzenden maar ik pak de 1080p versie welquote:
quote:
Jullie zijn allebei aanstellers. Niks mis mee om van meer dan één lichaamstype een stijfje te krijgen.quote:
Zegt de man die alleen een strakke plasser krijgt door naar piemels te kijken maar absoluut niet homo is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei aanstellers. Niks mis mee om van meer dan één lichaamstype een stijfje te krijgen.
Heb ik dat beweerd dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zegt de man die alleen een strakke plasser krijgt door naar piemels te kijken maar absoluut niet homo is.
Breaking Bad was gewoon goed. Ik had van Better Call Saul niet zoveel verwacht maar tot nu toe is het best tof.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef seto het volgende:
ik wacht het nog ff af
Hij ligt nu op een Hongaarse te fokken. Snap je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Beach het volgende:
awesome ik vind dat je wel veel op fok zit terwijl je nu bovenop een hongaarse zou kunnen liggen
Tis al weer over maat. vlieg vannacht dus lig in bed as we speak, paar uurtjes slaap nog proberen te pakken zometeen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Beach het volgende:
awesome ik vind dat je wel veel op fok zit terwijl je nu bovenop een hongaarse zou kunnen liggen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Okay goede reis
er is net een vliegtuig neergestort dus hoop dat alles goed gaat
mooi. Dan zal het nu wel een tijdje goed gaan weer. Law of averages.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Okay goede reis
er is net een vliegtuig neergestort dus hoop dat alles goed gaat
Kan het je zeker aanraden G. Denk dat je ergens ook wel door een tranny kan laten nuru'en. Die flaccid penis geeft wel een extra dimensie denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:31 schreef Sapstengel het volgende:
Maar wel mooie tijd gehad daar? In ieder geval die massage wat wel goede bucketlist is
is het seto?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
Het lijkt gewoon een vriendelijke, gele, rustige jongen, maar je ziet in zn oogjes dat er echt een boefje achter schuilt
[ afbeelding ]
Heb je breaking bad nu al gezien dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Het spijt me.
Ik ga wel weer terug naar bed.
Sorry.
Ja. Vandaag finale gezien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb je breaking bad nu al gezien dan?
Erg goed ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
spartacus ook erg goed
battlestar galatica ook
whehe toch even de billen bij elkaar geknepen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kk veel turbulentie op de terugweg. Kut sap had de boel gejynxt.
Heb je weinig aan met die saté prikkertjes van een armen van je, Sandertje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
mijn kuiten zijn groter dan de zijne
srs
Beide, ja.quote:
hij is niet natty he...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niemand hier die zijn fysiek kan evenaren. Dus haters blijven haten
ik denk een stuk of 7 die 3 of meer keer per week een barbell tilt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:06 schreef Questular het volgende:
Alsof iemand in dit topic überhaupt lift
Sowieso 3 keer per week liften, en nog een keertje badmintonnenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk een stuk of 7 die 3 of meer keer per week een barbell tilt.
Een paar keer gedaan. Werkt op zich wel, vooral dat schudden. Alleen kan gewoon niet handlen dat ik eruit zie als een complete retard die een epileptische aanval krijgt. Dus mee gestopt. Neem wel een scoop extra noxipro dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:15 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die wel eens de (bioenergetic) oefeningen die elliot hulse uitlegt?
lekker op de campingquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Sowieso 3 keer per week liften, en nog een keertje badmintonnen
Ik heb een boek van alexander Löwen liggen over bioenergetics, ik gebruik het niet echt als pwo maar meer om even wakker te worden of om te relaxen, vooral the bow veroorzaakt gekke vibraties bij mij zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Een paar keer gedaan. Werkt op zich wel, vooral dat schudden. Alleen kan gewoon niet handlen dat ik eruit zie als een complete retard die een epileptische aanval krijgt. Dus mee gestopt. Neem wel een scoop extra noxipro dan.
Iedereen die camping zegt nodig ik graag een keertje uit om mee te komen doenquote:
zeker nudistencampingquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Iedereen die camping zegt nodig ik graag een keertje uit om mee te komen doen
lekker ontspannen overtikken. Pilsje erbij. Heerlijk. Kom graag een keer langs Antoine. Neem ik de jeu de boules ballen mee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Iedereen die camping zegt nodig ik graag een keertje uit om mee te komen doen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
Badminton, jezus Antoine wat gay.
Echte mannen =//= voetballen
Ohja sorry man. Zal ik die tyfus hikes van 50km met 20kg bepakking niet meetellenquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:05 schreef Beach het volgende:
waterpolo judo volleybal
jakken scouting is geen sport
nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook voetbal en pencak silat (hey seto)
Ik heb bij hikes met scouting nooit 20kg mee hoeven nemem.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ohja sorry man. Zal ik die tyfus hikes van 50km met 20kg bepakking niet meetellen
zo lang je het niet in competitief verband kan doen is het geen sportquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ohja sorry man. Zal ik die tyfus hikes van 50km met 20kg bepakking niet meetellen
Dan zat je waarschijnlijk bij de gemixte groep, bij de wijven HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb bij hikes met scouting nooit 20kg mee hoeven nemem.
Daar heb je een. Het ging wel op tijd, maargoed. Het was niet elke week hikes lopen gelukkig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:08 schreef seto het volgende:
[..]
zo lang je het niet in competitief verband kan doen is het geen sport
Toen was ik 10-12 jaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zat je waarschijnlijk bij de gemixte groep, bij de wijven HAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Zayn is uit 1D gegaan blijkbaarOmg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tienermeisjes zijn echt batshit.
geen ideequote:Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
hoezo
ik werd vroeger ook weleens uitgelachen omdat ik zieke bloempot rockte
Hahaha krijg echt zo'n stereotype asian voor me nuquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
hoezo
ik werd vroeger ook weleens uitgelachen omdat ik zieke bloempot rockte
Klein + dik + Kim Jong Un kapselquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha krijg echt zo'n stereotype asian voor me nu
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha krijg echt zo'n stereotype asian voor me nu
third world squat masterracequote:Op donderdag 26 maart 2015 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
Goede squathouding ook. Zag laatst een Chinese man zo op de stoep zitten terwijl hij kip at.
overigens is dit van een hele toffe japanse film, kikujiro no natsuquote:
Prima, dinsdagavond 20:00 aantredenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lekker ontspannen overtikken. Pilsje erbij. Heerlijk. Kom graag een keer langs Antoine. Neem ik de jeu de boules ballen mee.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Zayn is uit 1D gegaan blijkbaarZou snee penetreren/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met condoom merk je toch niks van een beetje bloed.
Ja wel kinky beetje bloed op de pener druppelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou snee penetreren/10.
Met condoom merk je toch niks van een beetje bloed.
Hoezo, dat ik fattie ben maakt niet dat ik persé fatties goedkeur, vriend. En die adoratie ook niet.quote:
Beetje stank voor dank, maar goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoezo, dat ik fattie ben maakt niet dat ik persé fatties goedkeur, vriend. En die adoratie ook niet.
srs?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:10 schreef seto het volgende:
damn die co-piloot heeft dat vliegtuig gewoon laten crashen
je zou die piloot maar zijn die de deur niet open krijgt terwijl die idioot de daling inzet
Wat een kankermongool ben je dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:10 schreef seto het volgende:
damn die co-piloot heeft dat vliegtuig gewoon laten crashen
je zou die piloot maar zijn die de deur niet open krijgt terwijl die idioot de daling inzet
Misschien is second-love iets voor je....quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:27 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb me even aangemeld op fitness-singles.com, om even rond te neuzen en zie meteen als wat lekkers voorbij komen![]()
Cor zit meer in de mx-5 range gok ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ehm. Weet Anita dat?
Die midlifecrisis van je neemt wel bijzondere vormen aan. Heb je al een ferrari?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Cor zit meer in de mx-5 range gok ik.
Ik doe er niks mee, alleen even lichamen kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ehm. Weet Anita dat?
Die midlifecrisis van je neemt wel bijzondere vormen aan. Heb je al een ferrari?
Dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:31 schreef seto het volgende:
mx-5 is best chill wagentje
achterwielaandrijving en goeie wegligging
Mwa. Echt mooie auto's worden sowieso niet veel gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef seto het volgende:
ach dat probleem delen de meeste moderne auto's
De NA, NC en vooral de nieuwe ND zien er best goed uit, rekening houdend met het tijdperk waarin ze op de markt kwamen. Er is i.i.g. geen enkele reden om meer geld uit te geven voor een Z3/Z4, bijvoorbeeld.quote:
Alleen jammer dat je er kwa brandstof en onderhoud op leegloopt. Nog afgezien van dat 1980 uiterlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef seto het volgende:
zou wel zo'n f body mustang halen
dingen zijn super cheap om te modden, je haalt er zo 450+pk uit
[ afbeelding ]
Zo begint het, Cor... Vervolgens stuur je iemand een berichtje, puur platonisch, om haar te feliciteren met haar lichaam en tips te geven en hop, er zit een jong meisje aan je piemel te zuigen en jij bent Anita alimentatie verschuldigd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik doe er niks mee, alleen even lichamen kijken.
S2000 is echt bazenbak. Mensen die op autoweek.nl op iets anders gestemd hebben dan "fantastisch" moeten verplicht in een gesloten inrichting opgenomen worden.quote:
Fucking ugly, dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yes, maar wel met spoon top.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mja zou hem ook niet halen voor dageljks gebruikquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er kwa brandstof en onderhoud op leegloopt.
vind dat juist tofquote:Nog afgezien van dat 1980 uiterlijk.
Wat een aannames:quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo begint het, Cor... Vervolgens stuur je iemand een berichtje, puur platonisch, om haar te feliciteren met haar lichaam en tips te geven en hop, er zit een jong meisje aan je piemel te zuigen en jij bent Anita alimentatie verschuldigd.
1. Nou, dat is nog steeds een jonge blom voor je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een aannames:
1. De lekkerste die ik tot nu toe gezien heb is 46 en lift vaker dan 99% in dit topic.
2. Waarom zou ik Anita alimentatie moeten betalen als zij meer verdient dan ik?
Gewoon een originele, zonder al die pauperverkrachtingen. Echt goede ontwerpen hebben dat niet nodig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Post eens een S2000 die jij mooi vindt dan Cor.
Is dat zo'n Chrysler 300C cabrio? Die Chrysler die gebaseerd is op een toen al verouderde W210 (a.k.a. der Gammel-Benz)?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar
of deze
[ afbeelding ]
De top 25 malesquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:27 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb me even aangemeld op fitness-singles.com, om even rond te neuzen en zie meteen als wat lekkers voorbij komen![]()
niiiiiiceeeeequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yes, maar wel met spoon top.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar waarom zo laag man damnquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
De echte parel van Honda is de NSX trouwens. Godverdomme wat een bizar mooie bazenbak is dat. Na 20+ jaar nog makkelijk één van de beste designs ooit gemaakt en mede ontwikkeld door de grootste F1-baas ooit.
[ afbeelding ]
Mja, in Nederland is dat niet praktisch maar als je een schroefset / air suspension hebt kun je hem zelf omhoog / omlaag schroeven. Deze zal wel op een show zijn ofzo en dan staan ze altijd laag. Kwestie van smaak.quote:
Ze verdient beter COr, niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een aannames:
1. De lekkerste die ik tot nu toe gezien heb is 46 en lift vaker dan 99% in dit topic.
2. Waarom zou ik Anita alimentatie moeten betalen als zij meer verdient dan ik?
Schroefsetquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mja, in Nederland is dat niet praktisch maar als je een schroefset / air suspension hebt kun je hem zelf omhoog / omlaag schroeven. Deze zal wel op een show zijn ofzo en dan staan ze altijd laag. Kwestie van smaak.
Laten we het er op houden dat we een verschillende smaak hebbenquote:
Bij de top 25 vrouwen staat een vrouw van 58 met een six-pack en quads van hier tot Tokyo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De top 25 malesIk kijk nog wel even verder
Doe maar niet joh, dan komt die afwijzing niet zo hard aanquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe de KPN monteur is sexy op een alternatieve ruige langharige manier. Even pornoscenario kweken.
Ondertussen bij de KPN monteur: Ach daar heb je weer zo een.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe de KPN monteur is sexy op een alternatieve ruige langharige manier. Even pornoscenario kweken.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat we een verschillende smaak hebben
Koffie + koekje sowieso. En dan draaien met die baringsheupen en inkijk laten zien. Merk je snel genoeg of hij behoeftig is of niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje meer vertrouwen stinkie.
Wat is etiquette, bied je zo'n jongen koffie aan? Koekje erbij? Vraag je of hij blijft eten? Waar ligt de sociaal acceptabele grens?
Koffie met cake.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is etiquette, bied je zo'n jongen koffie aan? Koekje erbij? Vraag je of hij blijft eten? Waar ligt de sociaal acceptabele grens?
Rits zijn broek open en begin hem te zuigen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Werd inderdaad al eerder geroepen. Dat toestel zou nooit zo loodrecht moeten dalen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef Questular het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)lig-neerstorten.html
hoe ziek ben je danquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werd inderdaad al eerder geroepen. Dat toestel zou nooit zo loodrecht moeten dalen.
Dit is wel een goede.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef JaqenHghar het volgende:
In before: vind jij dat dit doekje ook zo naar chloroform ruikt?
Dat er nog geen nood systeem is waarmee het systeem op autopiloot gaat in die vliegtuigenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werd inderdaad al eerder geroepen. Dat toestel zou nooit zo loodrecht moeten dalen.
Meh, idioten hou je toch wel. Bijna niet te voorkomen denk ik, hoeveel veiligheidsregels je ook bedenkt. Er zijn weinig dingen zo geprotocolleerd en beveiligd als de luchtvaart.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat er nog geen nood systeem is waarmee het systeem op autopiloot gaat in die vliegtuigen
Misschien had meneer co-piloot wel last van extra stemmetjes in zijn kop tijdens zijn werk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoe ziek ben je danals je depressief bent en je wil er een eind aan maken, dan moet dat maar, maar wees niet zo fucking egoïstisch... net als mensen die voor een trein springen oid...
Beetje lastig als het systeem fouten genereert en jij als piloot ze niet kan overrulen. Ook die shit is al eens gebeurd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat er nog geen nood systeem is waarmee het systeem op autopiloot gaat in die vliegtuigen
Het is geen begrafenis. Nou ja, van zijn libido misschien, maar ik moest wat meer vertrouwen hebbenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, idioten hou je toch wel. Bijna niet te voorkomen denk ik, hoeveel veiligheidsregels je ook bedenkt. Er zijn weinig dingen zo geprotocolleerd en beveiligd als de luchtvaart.
Daar heb je wel gelijk aan. En toch zou het dan net als met drones moeten kunnen dat de controle wordt overgenomen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Misschien had meneer co-piloot wel last van extra stemmetjes in zijn kop tijdens zijn werk.
[..]
Beetje lastig als het systeem fouten genereert en jij als piloot ze niet kan overrulen. Ook die shit is al eens gebeurd.
Vervelende is dat het altijd een deel electronica en een deel mensenwerk blijft. En dan maakt het ook uiteindelijk niet veel uit wie faalt.
Auw.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het is geen begrafenis. Nou ja, van zijn libido misschien, maar ik moest wat meer vertrouwen hebben
En dan wachten op een gehackt systeem waarbij iemand vanaf z'n zolderkamer het toestel een gebouw in ramt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je wel gelijk aan. En toch zou het dan net als met drones moeten kunnen dat de controle wordt overgenomen.
Alsof dat zo makkelijk isquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan wachten op een gehackt systeem waarbij iemand vanaf z'n zolderkamer het toestel een gebouw in ramt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |