Deze is wel natty.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Wel goede asser die gymchick alleen zal wel wat photoshop overheen zijn gegaan.
Shit wat lekker is die. Zou echt de hele nacht losgaan op die kont tot mn piemel eruit ziet als een verschrompelde komkommer.quote:
my niggaquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:02 schreef Awesome_ het volgende:
Tan lines enthusiast master race crew checking in
nee hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben ik dan de enige die dat soort vrouwen niet aantrekkelijk vindt?
Neuh, maar wie begon er laatst ook al weer over stalpoten?quote:
Post eens goede benen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh, maar wie begon er laatst ook al weer over stalpoten?
Dit zijn stalpoten. dan vallen die Hollandse 4daagse poten wel mee.
De naam die daarbij hoort is katiecummingsxxx. http://officialkatiecummi(...)i-r-t-y-g-o-l-d-withquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Wel goede asser die gymchick alleen zal wel wat photoshop overheen zijn gegaan.
Die IG ziet er goed uit ja. Tumblr ben ik niet zo'n fan van. Helemaal niet in combinatie met dikke vrouwen en fat acceptance feministen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De naam die daarbij hoort is katiecummingsxxx. http://officialkatiecummi(...)i-r-t-y-g-o-l-d-with
En 198Dphotography heeft wel een aardige instagram https://instagram.com/198d.photography
Neuh. Zou m'n linkernier geven om een reet en benen als die ik eerder postte te hebben, maar dit hoeft eckt niet. Vind ik niet vrouwelijk. Sue me.quote:
de gemiddelde Nederlandse ziet er wel vrouwelijk uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Zou m'n linkernier geven om een reet en benen als die ik eerder postte te hebben, maar dit hoeft eckt niet. Vind ik niet vrouwelijk. Sue me.
Hoor ik daar weer HEAS. Get the fuck out smerige zeug.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh. Zou m'n linkernier geven om een reet en benen als die ik eerder postte te hebben, maar dit hoeft eckt niet. Vind ik niet vrouwelijk. Sue me.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoor ik daar weer HEAS. Get the fuck out smerige zeug.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Real women have curvesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is dan natuurlijk wel weer bullshit van de bovenste plank.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso beter voor relatiemateriaal.
Nah, ze gaan langer mee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is dan natuurlijk wel weer bullshit van de bovenste plank.
Godver wat heb ik toch een hekel aan die stompzinnige uitspraak.quote:
Een boze dikke feministe gok ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Godver wat heb ik toch een hekel aan die stompzinnige uitspraak.De mongool die dat verzonnen heeft.
Meat is for the man, bones are for dogs.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Godver wat heb ik toch een hekel aan die stompzinnige uitspraak.De mongool die dat verzonnen heeft.
Nog zo'n tyfuszinnetje waar het maagzuur van naar boven komt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Meat is for the man, bones are for dogs.
Waarmee ze gelijk alles goed proberen te praten dat ze zelf geen ruggengraat hebben.quote:
hey msmessyquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Ben ik dan de enige die dat soort vrouwen niet aantrekkelijk vindt?
Wat die landwalvissen zich niet beseffen is dat we bij het eten toch echt het vet van het vlees af snijdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nog zo'n tyfuszinnetje waar het maagzuur van naar boven komt.
Lekker man vetrandjes. Aan je draadjesvlees ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat die landwalvissen zich niet beseffen is dat we bij het eten toch echt het vet van het vlees af snijden
Volgens mij is hij alweer vrij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef seto het volgende:
[..]
hey msmessy
houdt weissman het nog een beetje rustig tijdens zijn ban?
zeg maar ni hao van mij
ik moet daar van kokhalzen manquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man vetrandjes. Aan je draadjesvlees ofzo
Nee gek, ineens zo'n vetdingetje in je mond is instant kokhals.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man vetrandjes. Aan je draadjesvlees ofzo
Ik zou koken van woede door dit soort onrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij alweer vrij.Maar hij is altijd relaxed, alleen sommige van die blauwen niet
Ik keek naar better call saul zoals je moeder naar jou kijkt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Maakt better call saul de verwachtingen waar of is het een teleurstelling?
band of brothers is beste ooitquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef seto het volgende:
ik wacht het nog ff af
al die fanboys die breaking bad de beste serie ooit vinden (lol) hemelen het nu op
Teleurstelling zo groot dat het geoorloofd is om je polsen door te snijden. Checkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik keek naar better call saul zoals je moeder naar jou kijkt.![]()
HA IK ZEI JE MOEDER
ook tof jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sowieso, al vond ik Generation Kill ook erg mooi.
Meer zo van: Oh he kijk dit heb ik eerder gedaan, om er langzaam achter te komen dat het gewoon meer van het zelfde is maar dan minder. En dan nog haram ook nog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teleurstelling zo groot dat het geoorloofd is om je polsen door te snijden. Check
Die hebben duidelijk The Wire en Sopranos niet gezienquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef seto het volgende:
ik wacht het nog ff af
al die fanboys die breaking bad de beste serie ooit vinden (lol) hemelen het nu op
Kanshebber idd. Binnenkort maar weer eens kijken. Rtl7 gaat em ook weer uitzenden maar ik pak de 1080p versie welquote:
quote:
Jullie zijn allebei aanstellers. Niks mis mee om van meer dan één lichaamstype een stijfje te krijgen.quote:
Zegt de man die alleen een strakke plasser krijgt door naar piemels te kijken maar absoluut niet homo is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei aanstellers. Niks mis mee om van meer dan één lichaamstype een stijfje te krijgen.
Heb ik dat beweerd dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zegt de man die alleen een strakke plasser krijgt door naar piemels te kijken maar absoluut niet homo is.
Breaking Bad was gewoon goed. Ik had van Better Call Saul niet zoveel verwacht maar tot nu toe is het best tof.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef seto het volgende:
ik wacht het nog ff af
Hij ligt nu op een Hongaarse te fokken. Snap je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Beach het volgende:
awesome ik vind dat je wel veel op fok zit terwijl je nu bovenop een hongaarse zou kunnen liggen
Tis al weer over maat. vlieg vannacht dus lig in bed as we speak, paar uurtjes slaap nog proberen te pakken zometeen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:26 schreef Beach het volgende:
awesome ik vind dat je wel veel op fok zit terwijl je nu bovenop een hongaarse zou kunnen liggen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Okay goede reis
er is net een vliegtuig neergestort dus hoop dat alles goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |