Die gast wil sowieso ballen anders zou hij er niet zoveel tijd in steken. Z'n vriendin geeft dan waarschijnlijk overduidelijk signalen af dat hij een kans maakt, anders had ie wel gekapt.quote:
inb4 "mannen en vrouwen kunnen echt wel vrienden zijn zonder dat er seksuele gevoelens bij komen kijken"quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast wil sowieso ballen anders zou hij er niet zoveel tijd in steken. Z'n vriendin geeft dan waarschijnlijk overduidelijk signalen af dat hij een kans maakt, anders had ie wel gekapt.
Fijn voor je. Maar niemand vroeg iets over jou vriendin.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:56 schreef muscleboy het volgende:
mijn vriendin mag appen met wie ze wil. jaloers zijn is voor losers.
Uhu dat gelul weer ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 "mannen en vrouwen kunnen echt wel vrienden zijn zonder dat er seksuele gevoelens bij komen kijken"
Jouw*quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:59 schreef NoXia het volgende:
[..]
Fijn voor je. Maar niemand vroeg iets over jou vriendin.
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast wil sowieso ballen anders zou hij er niet zoveel tijd in steken. Z'n vriendin geeft dan waarschijnlijk overduidelijk signalen af dat hij een kans maakt, anders had ie wel gekapt.
Oh voor schoolquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:04 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Voor zover ik zie, studiegerelateerd allemaal.
Oehh, omgekeerde psychologiequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:03 schreef James_R het volgende:
Zelf ben ik daar wegens vervelende ervaringen uit het verleden nogal narrow minded in.
Ik geloof totaal niet in vriendschap tussen man en vrouw. En dan nog niet eens zo zeer vanuit de vrouw, meer vanuit de man.
Echter ga ik mijn vriendin niet beletten met andere mannen te smsen/af te spreken. Juist dan is het het meest gemakkelijk om te weten wat er zich daadwerkelijk afspeelt. Een beetje een naïeve houding ten opzichte daarvan innemen, mocht het op een gegeven moment verkeerd gaan, zullen ze eerder tegen de lamp lopen omdat ze denkt dat je het toch allemaal niet door hebt. Zo krijg je imo. eerder aanwijzingen als er iets fout zit dan wanneer je heel jaloers gaat lopen verbieden en over haar schouder mee gaat kijken.
Ja, de motivatie van die gast is duidelijk. Vriendin kan echter ook gewoon naïef zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
het is ook meteen een tip voor ts, maar ik had de op niet geqoute dus ik begrijp dat je niet snapt tegen wie ik het hadquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:59 schreef NoXia het volgende:
[..]
Fijn voor je. Maar niemand vroeg iets over jou vriendin.
Kan zeker, maar dat noem je dan broer en zus... alles daarbuiten is een fabeltjequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 "mannen en vrouwen kunnen echt wel vrienden zijn zonder dat er seksuele gevoelens bij komen kijken"
alleen lelijke jongens zien elke vrouw als een neukpartnerquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Kan zeker, maar dat noem je dan broer en zus... alles daarbuiten is een fabeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LIVE FAST DIE PRETTY
Het echte probleem is eigenlijk dat je onzeker wordt omdat er andere mannen zijn die (wellicht) interesse in je vriendin tonen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:04 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Hmhm. En wat is de frequentie van het contact? Want als het studiegenoten zijn zien ze elkaar dus met enige regelmaat. Ik vraag me dan af of je, als je studiegenoten bent, dan zo veel met elkaar buiten school om moet overleggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:04 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het echte probleem is eigenlijk dat je onzeker wordt omdat er andere mannen zijn die (wellicht) interesse in je vriendin tonen.
Blijkbaar denk je dat die gozer om wat voor reden dan ook beter is dan jij en dat ze in de verleiding komt om voor hem te gaan kiezen.
Het heeft daarom niet echt met wel of niet vertrouwen te maken, maar meer met jou en je onzekerheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |