Lekker! Na de paasdagen ga je dus voorlopig niet terug? Al lang netjes dat ze toch nog en vervanger voor je hebben kunnen vinden, al is het voor jou natuurlijk echt niet relaxed zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:11 schreef twist02 het volgende:
Limone: ondanks dat de kans op een goede uitslag veel groter is kan ik me voorstellen dat het nu gewoon ff klote ishopelijk krijgen jullie snel te horen dat alles goed is!
Nog maar 6 dagen werken (waarvan maar liefst 4 die overlappen met m'n vervangstermaar dat komt wel goed)
En vanavond informatie avond in het ziekenhuis, ben benieuwd!
Wij hebben hem tijdens het eerste bezoek aan de verloskundige al gepland, met 7 weken!quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:40 schreef Malteser het volgende:
Ben nu 14w4d en zojuist is de 20 weken echo gepland... Ik kreeg een brief om een afspraak te maken, leek me nog zo vroeg?
Maar goed, het kan maar gepland zijn. Is dat normaal dat nu al te plannen?
Ja, ik heb een supercreatieve moeder! Echt heel erg fijn, die maakt alles wat ik wil (als ze er tijd/zin in heeft, vooral in de herfst/winter). Voorlopig is ze druk bezig, want ze gaat dus met de gordijnen aan de gang, en ze is ook hobby edelsmid, dus ze is op d'r cursus ook bezig met het maken van onze trouwringen, helemaal naar onze wens!quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Lekker! Na de paasdagen ga je dus voorlopig niet terug? Al lang netjes dat ze toch nog en vervanger voor je hebben kunnen vinden, al is het voor jou natuurlijk echt niet relaxed zo.
Oh ja FF, ik vind het echt en hele leuke stof! Mij moeder zag het en vond em ook heel leuk. Jij hebt dus ook en moeder die van alles zelf maakt?
leuk zeg! Dat ze dan ook trouwringen kan maken, echt bijzonder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, ik heb een supercreatieve moeder! Echt heel erg fijn, die maakt alles wat ik wil (als ze er tijd/zin in heeft, vooral in de herfst/winter). Voorlopig is ze druk bezig, want ze gaat dus met de gordijnen aan de gang, en ze is ook hobby edelsmid, dus ze is op d'r cursus ook bezig met het maken van onze trouwringen, helemaal naar onze wens!
Jantina, je maakt mijn dag, ik heb nog een biefje in de vriezer liggen zag ik! Morgen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:22 schreef JantinaGr het volgende:
Wat betreft de biefstuk...
De parasiet overleeft niet bij extreme temperaturen. Verhitten boven de 70 °C of het invriezen van vlees bij -12 °C voor minimaal 2 dagen doodt de parasiet.
Aangezien ik net bij de AH ingevroren biefstuk heb gehaald, mag ik gewoon een medium rare biefstukje eten.![]()
En nog even gecheckt. Bij de supermarkten is het allemaal minimaal ingevroren op -18 graden.
Oh my. Ik werk niet, en ik doe echt niet veel meer dan dat hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Het lijkt me heerlijk, iemand die poetst. Helaas zit het er niet in.
Huishouden loopt hier regelmatig in de sop. Ik werk vaak 45 uur in de week, soms meer, en de duutser op het moment bijna 80 uur in de week. Veel meer dan de afwas bijhouden, stofzuigen, wassen en de badkamer bijhouden zit er niet in. .
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:15 schreef L-E het volgende:
Weten jullie nog dat ik vanmiddag de deur uit ging met slechts een doel: kinderbueno kopen?
Die vergat ik![]()
Maar jij hebt al een kind. En wij wonen op 60m2, dus het is ook niet zoveel!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh my. Ik werk niet, en ik doe echt niet veel meer dan dat hoor
Ik snap al die maten niet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:18 schreef Mariposas het volgende:
Faptist, ik kan me voorstellen dat je ongerust bent! Goed dat je onder controle staat.
Limone, wat een bummer.hoop op een goede NIPT uitslag!
We hebben nog bijna niets voor de baby in huis of voorbereid, maar gisteren wel een maandbox luiers bezorgd vanwege een Bol.com actie.![]()
https://m.bol.com/nl/l/ba(...)286094683/index.html
Scheelt best wel!
In New Born. Maar daar zou ik geen maandpak van halen, volgens mij zijn ze daar zo uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik snap al die maten niet hoor. In welke maat luier past een netgeboren baby?
Maatje 1quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Een "normale" baby past gewoon in maat 1. Alleen duurt dat niet lang. Bij mijn kinderen was maat 2 met een week of 3-4 al echt wel nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat hangt van je baby afquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
New born heb je in maat 0, 1, 2 en 3quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef Krisvc het volgende:
[..]
In New Born. Maar daar zou ik geen maandpak van halen, volgens mij zijn ze daar zo uit.
Pfff, ik hoop dat ik met m'n trial and error een heel eind ga komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef pessie het volgende:
[..]
New born heb je in maat 0, 1, 2 en 3dat is om alles big even makkelijk te maken
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Pfff, ik hoop dat ik met m'n trial and error een heel eind ga komen.
plakvleesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:22 schreef JantinaGr het volgende:
Wat betreft de biefstuk...
De parasiet overleeft niet bij extreme temperaturen. Verhitten boven de 70 °C of het invriezen van vlees bij -12 °C voor minimaal 2 dagen doodt de parasiet.
Aangezien ik net bij de AH ingevroren biefstuk heb gehaald, mag ik gewoon een medium rare biefstukje eten.![]()
En nog even gecheckt. Bij de supermarkten is het allemaal minimaal ingevroren op -18 graden.
Ik heb maat 2 gekocht, is voor 3 tm 6 kg. Soberso omdat ze niet kleiner hebben met die actie. Kleinere maat koop ik wel 1 pak van ofzo, omdat ze daar zo uit zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef Daui het volgende:
Faptist hopelijk had ze een rustdag.fijn dat je morgen weer op controle gaat.
We hebben het op de ouderwetse manier gedaan. Geen hulp. Wel extra vitamines.
En ik had idd de dromen over een drieling. Bij de echo gingen ze nog zoeken naar een derde
Vanaf maat 3 stap ik over op etos. Met spuitluiers vind ik de newborn van pampers echt het fijnst en het minst vaak langs lek luiers geven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef mousemicky het volgende:
Gaan jullie allemaal aan de pampers? Ik probeer eerst weer de huismerken hoor, scheelt een hoop geld (zelfs als de pampers in de aanbieding zijn) J doet t al 2 jaar prima op jumbo luiers (op maat 0 in het ziekenhuis en vlak erna na dan, die hadden ze niet bij jumbo)... Bij J. dus alleen pampers baby dry voor de nacht, verder jumbo of kruidvat...
Ik ga denk ik gewoon alles proberen! En dan kijken wat bevalt en voordelig is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef mousemicky het volgende:
Gaan jullie allemaal aan de pampers? Ik probeer eerst weer de huismerken hoor, scheelt een hoop geld (zelfs als de pampers in de aanbieding zijn) J doet t al 2 jaar prima op jumbo luiers (op maat 0 in het ziekenhuis en vlak erna na dan, die hadden ze niet bij jumbo)... Bij J. dus alleen pampers baby dry voor de nacht, verder jumbo of kruidvat...
Er is volgens mij en topic over wasbare luiers hier op het forum. Wellicht leuk om eens door te lezen om te zien of het iets voor jullie zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon alles proberen! En dan kijken wat bevalt en voordelig is.
Het liefst zou ik eigenlijk milieuvriendelijkere luiers kopen, maar dat vind ik wel erg duur, of wasbare luiers, maar ik weet ook niet of me dat wel wat lijkt. Man ziet het in elk geval niet zitten.
Heb ik gelezen idd, maar ondanks de enthousiaste reacties twijfel ik er toch over. Ook omdat een startpakket toch nog wel wat kost. Niet op de lange termijn, maar wel als het toch niet zo bevalt. En mijn man is er niet enthousiast over, daar houdt het ook een beetje op. Maar wasbare billendoekjes, cheeky wipes, ben ik wel van plan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Er is volgens mij en topic over wasbare luiers hier op het forum. Wellicht leuk om eens door te lezen om te zien of het iets voor jullie zou kunnen zijn?
Wij konden bij onze oudste de luiers inleveren. Deze werden dan uit elkaar gehaald en van het enige deel wat niet recycleerbaar is werden dak platen gemaakt. Misschien doen ze dat in jouw gemeente?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Heb ik gelezen idd, maar ondanks de enthousiaste reacties twijfel ik er toch over. Ook omdat een startpakket toch nog wel wat kost. Niet op de lange termijn, maar wel als het toch niet zo bevalt. En mijn man is er niet enthousiast over, daar houdt het ook een beetje op. Maar wasbare billendoekjes, cheeky wipes, ben ik wel van plan.
Kans is klein, er is op het moment bijna geen recyclingcapaciteit voor luiers in Nederland, dus de ene na de andere gemeente stopt juist met de gescheiden inzameling.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Wij konden bij onze oudste de luiers inleveren. Deze werden dan uit elkaar gehaald en van het enige deel wat niet recycleerbaar is werden dak platen gemaakt. Misschien doen ze dat in jouw gemeente?
Wij hadden bij L altijd ecoluiers van de Etos. Ik weet niet meer welk merk ze waren, maar ze bevielen erg goed. Ze waren wel wat stugger, maar ze lekte er niet in door. In tegenstelling tot andere gewone merken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon alles proberen! En dan kijken wat bevalt en voordelig is.
Het liefst zou ik eigenlijk milieuvriendelijkere luiers kopen, maar dat vind ik wel erg duur, of wasbare luiers, maar ik weet ook niet of me dat wel wat lijkt. Man ziet het in elk geval niet zitten.
Naty luiers waarschijnlijk, hoor er goede verhalen over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wij hadden bij L altijd ecoluiers van de Etos. Ik weet niet meer welk merk ze waren, maar ze bevielen erg goed. Ze waren wel wat stugger, maar ze lekte er niet in door. In tegenstelling tot andere gewone merken.
Ach jeetje Faptist! Eerst andere dingen behandelen en dan pas je eigen zorgen.. Wat een helse nacht/dag heb je gehad. Hopelijk had ze een off day en voel je haar vannacht en morgen gewoon weer. Sterktequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:51 schreef faptist het volgende:
Limone,
Och lieverd toch, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Ik hoop dat echt dat jullie toch nog een goede uitslag krijgen.
Ik kan nu wel 2 verhalen vertellen van collega's die ook een slechte 20weken echo hadden en waar het uiteindelijk helemaal gezond werd verklaard, maar daar zit je misschien helemaal niet op te
Wachten.
Heel veel sterkte. Ik heb een mooi kaarsje voor je aan staan.
Vannacht was ik in blinde paniek. Ik had m'n baby al 3 uur niet gevoeld. Ik dacht
Toen nog.. Misschien slaapt ze. Even wachten nog. In m'n buik porren, er tegen aan tikken/duwen, de trap op en af gelopen, hurken/staan/op m'n rug liggen/op m'n zij.. Niets hielp.
Na 5 uur m'n man wakker gemaakt en gezegd dat hij het ziekenhuis moest bellen. We konden gelijk langs komen en werd een ctg gemaakt. Na 30 laaaaaange seconden kwam er dan eindelijk haar hartslag. 148 bpm met uitschieters naar beneden en boven.
M'n harde buiken wisselde van 35 tot
80. Super onregelmatig.
Maar nog steeds geen beweging te voelen. Weer anders liggen. Niks.
Echo gemaakt en in 5 minuten tijd slechts 1 keer beweging gezien.
Vruchtwater bekeken en dat bleek veel meer dan vorige week te zijn.
Dat zou dus een oorzaak kunnen zijn. Een andere oorzaak zou die harde buiken kunnen zijn waardoor ik haar niet goed voel. Veel ruimte had ze niet meer. Morgen weer terug naar het ziekenhuis en dan krijg ik de onderzoeken nogmaals.
Tot nu toe slechts 3 x exht een beweging gevoeld. Man.. Wat is dit zenuwslopend. Ben op van de zenuwen.
Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal goed, maar ik heb echt nog nooit zulke angst gevoeld...
Blij dat ik weer thuis ben en dat ik morgen weer terug mag komen.
Geen stress om mij hoor, maar wilde het wel even delen..
Succesverhalen heb ik ook gezocht toen wij in die situatie zaten, en heeeeel veel gevonden. Het komt echt heel veel voor. Nu was onze uitslag nog slechter, 1:8, maar zelfs dat kwam in onze vk praktijk een paar keer per jaar voor (zonder dat er iets aan de hand was). In mijn schoonfamilie nog twee recente voorbeelden van te dikke nekplooi, onderzoeken, gezonde kindjes. Volgens mijn gynaecoloog van toen moet er een bepaalde balans zijn tussen de aanzuig- en afpompfunctie van het hart, en rond deze termijn kan het zijn dat die nog niet helemaal optimaal is en dat er wat teveel vocht achterblijft (nekplooi). Dit kán voorkomen vanwege een handicap, maar nog veel vaker is dit het geval bij gezonde kindjes en is die balans gewoon een paar weken later pas optimaal en kan dat vocht wel goed weggepompt worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ach jeetje Faptist! Eerst andere dingen behandelen en dan pas je eigen zorgen.. Wat een helse nacht/dag heb je gehad. Hopelijk had ze een off day en voel je haar vannacht en morgen gewoon weer. Sterkte
Succesverhalen vind ik heel fijn nu, dank (ook TAP)! Het emotioneert toch meer dan verwacht. Sowieso moet ik altijd huilen als mensen 'och lieverd' zeggen, maar je kaarsje zet helemaal de sluizen open.Net als de digitale kussen en knuffels van iedereen hier. Lief! Dank!
Kv is vernieuwd en nr 1 is niet meer zo stug.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef mousemicky het volgende:
Spuitluiers, zelfs na een baby kan ik me er niet zo veel bij voorstellen. J had die dus nooit. Kruidvat vond ik in maat 1 en 2 ook stug, maar Jumbo was prima, dus daar probeer ik t weer mee. Hier iig geen maandboxen vooraf ivm mogelijke allergieeen, verkeerde pasvorm etc. Trial and error, en gewoon manlief naar de winkel sturen indien nodig!
Big lovequote:Op donderdag 26 maart 2015 07:21 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb weer zo bizar gedroomd. Mijn vriend had ineens besloten dat hij meer vrouwen wilde. Zo gezegd zo gedaan en ineens woonde we met z'n 4en in een huis
. Ik hartstikke zwanger en compleet over m'n toeren omdat ik zag hoe intiem vriend met anderen was. Ik werd daar enorm kwaad van en vloog in m'n droom mijn vriend aan..
Vervolgens word ik wakker, met mijn vriend half op me die uit alle macht probeerde mij stevig vast te houden (want ik lag hem te schoppen) en vervolgens moest ik heel hard huilen. Vriend in paniek want die dacht dat er dan wel iets helemaal mis zou zijn. Maar uch, die emotie uit zo'n droom. Word je helemaal naar van..
Ze was nog gewoon thuis als het doorzet dan moest ze naar het ziekenhuis, maar het bleef bij voorweeën zover ik weet. Over een half uurtje hebben ze weer controle en dat hoort ze wat ze extra gaan doen (druk opvoeren/inleiden... geen idee)quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef pessie het volgende:
Stippel hoe gaat het nu met je zus?
Faptist, dat is best een goede prijs hoor. In 2 uur kan ze sowieso je badkamer, wc, keuken en vloeren doen. Echt stoffen en klusjes als ramen wassen zal ze in die tijd niet kunnen doen.
Was jij in Breda?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:56 schreef twist02 het volgende:
Infoavond van het ziekenhuis viel wel een beetje tegen. Het verhaal was erg warrig af en toe, maar gelukkig wist ik het meeste toch al. Ben wel blij dat ik de verloskamers alvast heb kunnen zien; dat maakt het toch weer een stukje concreter
Maar sommige mensen hč...hele verhalen/vragen over hun eigen situatie ("ja, maar ik weet al dat ik een smal bekken heb, en hoe gaat dat dan, blabla"). En gewoon doorgaan, zelfs nadat er aangegeven wordt dat het een algemene infoavond is en dat ze zulke vragen beter aan haar vk/gyn kan stellen.
En iemand die eerst aangaf een medische indicatie te hebben en vervolgens nog 6 vragen stelt over poliklinisch bevallen, omdat ze nog niet zo snel naar huis wilde/rant
Heel erg bedankt! Ik zal zeker een berichtje sturen. Het is opeens allemaal zo anders. Te beginnen met de kinderwagenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:54 schreef Kyara het volgende:
Limone, wat een schrik! Hopelijk ook voor jullie een succesverhaal. Sterkte met afwachten!
Daui, een tweeling, gefeliciteerd!![]()
Zo bijzonder die duo echofoto's. En idd een dikke tussenwand. Als ik jouw foto zie, begrijp ik niet dat ze bij mij ook een twee-eiige tweeling verwachtten op basis van de dikte van de tussenwand. Ik wens je een hele fijne en bijzondere tweelingzwangerschap. En het is echt zo leuk! Voor vragen en zo staat mijn pm/dm altijd open.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Hadden jullie wel jullie eigen huis. Of moesten jullie delen?
Gefeliciteerd!! Tweelingen zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:33 schreef Daui het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Ik zal zeker een berichtje sturen. Het is opeens allemaal zo anders. Te beginnen met de kinderwagen
Dank je wel, fijn om te horenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef pessie het volgende:
Hm stippel, inbevallingenderdaad wel een beetje anders zo te lezen.
Fan, meldplicht!
Kyara, denken ze nu dat je dames Eeneiig zijn?
MB, de horror bevallingen zijn altijd die die bij blijven, de meeste bevallingen verlopen echt heel normaal en zeker thuis wordt je echt ook goed in de gaten gehouden. De verloskundige verleent thuis 1 op 1 zorg, ze blijft bij je in huis vanaf 5 cm ontsluiting ongeveer, luistert regelmatig zelf even naar de hartslag van de baby, zet zelf even wat dingen klaar, gaat beneden zitten koffie drinken als ze ziet dat je rust nodig hebt, geeft aanwijzingen over hoe je met weeën om kunt gaan ... Ik vind het perfect. Zou niets liever willen weer. Maar goed, der kans is dit keer nogal klein.
Bijna-tante!! Spannend hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:31 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ze was nog gewoon thuis als het doorzet dan moest ze naar het ziekenhuis, maar het bleef bij voorweeën zover ik weet. Over een half uurtje hebben ze weer controle en dat hoort ze wat ze extra gaan doen (druk opvoeren/inleiden... geen idee)
Ze was maar op haar rug gaan liggen, want daar werd het het rustigste van en de minste ongemakken. Ik gaf aan dat bevallen nou eenmaal geen regenbogen poepen is en ongemakkelijk kan aanvoelen. Dat ze misschien toch meer houdingen moest proberen te vinden en afwisselen om de boel op gang te krijgen. Zoals op de wc zitten, lopen, hangen, wiegen etc etc maar daar wilde ze nog niets van weten![]()
"Ik ga half dooooooooood!" was een van de laatste whappjes van haaren daarna: "Ik heb nog effe lekker geslapen" Dat gaat me wat worden als ze straks een uur moet persen achter elkaar
![]()
Ze heeft ook nooit iets van een cursus gedaan of ingelezen etc om zich voor te bereiden. Mijn kleine zusje is zo anders ingesteld dan ikMaar goed.. als het goed gaat dan ga ik tante worden vandaag/vannacht/morgen!
[..]
Was jij in Breda?![]()
Zoja.. ik was diegene die stikte in haar thee toen er net 6 man binnen zat in de gehoorzaal![]()
Ik had gisteravond inderdaad nog heel even (5 minuten ofzo) naar dat Sister Wives liggen kijken voor het slapen gaan. Dat doe ik dus nu niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Hadden jullie wel jullie eigen huis. Of moesten jullie delen?
Ik heb dat ook (hoewel ik echt nauwelijk ooit iets met ziekenhuis te maken heb gehad), maar mijn man wilt écht geen thuisbevalling. Maar die laat zich ook dat soort verhalen aanpraten. Ik vind dat echt heel vervelend als mensen dat doen, net alsof thuis bevallen per definitie heel riskant is, en je jezelf en je kind in gevaar hiermee brengt. Maar de meeste mensen die in het ziekenhuis complicaties hebben bij de bevalling, zouden bij een thuisbevalling inmiddels ook al zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ze laten het er echt niet op aankomen bij een thuisbevalling.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel, fijn om te horen
Het hele ziekenhuis staat me gewoon tegen, ik krijg dan zo'n medisch gevoel erbij. Ik heb ook al genoeg ziekenhuizen gezien met mijn man vind ik.
Maar dan komt die vriendin met dat verhaal en de tip: regel aub een ziekenhuisbevalling! En mn zus wilde bijvoorbeeld ook thuis en die is ook in het ziekenhuis geëindigd en dan ben ik bang dat ik het niet kan thuis ofzo. Ik ben ook best een mietje qua pijnMaar de VK was heel duidelijk: thuis is gewoon veilig en mocht het nodig zijn ben je ook zo in het ziekenhuis. Dus we gaan gewoon voor thuis.
Ik wil ook graag thuisbevallen, maar als ik de verhalen om me heen moet geloven was ongeveer iedereen bijna dood/leeggebloed etc. tijdens hun bevalling, en als ze niet in het ziekenhuis waren bevallen dan waren zeker zij of hun kindje er niet meer geweest etc...quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel, fijn om te horen
Het hele ziekenhuis staat me gewoon tegen, ik krijg dan zo'n medisch gevoel erbij. Ik heb ook al genoeg ziekenhuizen gezien met mijn man vind ik.
Maar dan komt die vriendin met dat verhaal en de tip: regel aub een ziekenhuisbevalling! En mn zus wilde bijvoorbeeld ook thuis en die is ook in het ziekenhuis geëindigd en dan ben ik bang dat ik het niet kan thuis ofzo. Ik ben ook best een mietje qua pijnMaar de VK was heel duidelijk: thuis is gewoon veilig en mocht het nodig zijn ben je ook zo in het ziekenhuis. Dus we gaan gewoon voor thuis.
Gyneacologen niet meer gezien. Kinderartsen en verpleegkundigen denken een-eiig. Het is nog steeds een "twijfel-tweeling" dus we geen binnenkort een zygositeitstest doen om het toch voor eens en voor altijd zeker te weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef pessie het volgende:
Kyara, denken ze nu dat je dames Eeneiig zijn?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:19 schreef Cathmar het volgende:
Mijn grootste openbaring is wel het feit dat ik nooit wist dat er tweelingen zijn die zo NIET op alkaar lijken in doen en laten als mijn duo. Ze zijn tweeling, delen een verjaardag, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |