Lekker! Na de paasdagen ga je dus voorlopig niet terug? Al lang netjes dat ze toch nog en vervanger voor je hebben kunnen vinden, al is het voor jou natuurlijk echt niet relaxed zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:11 schreef twist02 het volgende:
Limone: ondanks dat de kans op een goede uitslag veel groter is kan ik me voorstellen dat het nu gewoon ff klote ishopelijk krijgen jullie snel te horen dat alles goed is!
Nog maar 6 dagen werken (waarvan maar liefst 4 die overlappen met m'n vervangstermaar dat komt wel goed)
En vanavond informatie avond in het ziekenhuis, ben benieuwd!
Wij hebben hem tijdens het eerste bezoek aan de verloskundige al gepland, met 7 weken!quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:40 schreef Malteser het volgende:
Ben nu 14w4d en zojuist is de 20 weken echo gepland... Ik kreeg een brief om een afspraak te maken, leek me nog zo vroeg?
Maar goed, het kan maar gepland zijn. Is dat normaal dat nu al te plannen?
Ja, ik heb een supercreatieve moeder! Echt heel erg fijn, die maakt alles wat ik wil (als ze er tijd/zin in heeft, vooral in de herfst/winter). Voorlopig is ze druk bezig, want ze gaat dus met de gordijnen aan de gang, en ze is ook hobby edelsmid, dus ze is op d'r cursus ook bezig met het maken van onze trouwringen, helemaal naar onze wens!quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Lekker! Na de paasdagen ga je dus voorlopig niet terug? Al lang netjes dat ze toch nog en vervanger voor je hebben kunnen vinden, al is het voor jou natuurlijk echt niet relaxed zo.
Oh ja FF, ik vind het echt en hele leuke stof! Mij moeder zag het en vond em ook heel leuk. Jij hebt dus ook en moeder die van alles zelf maakt?
leuk zeg! Dat ze dan ook trouwringen kan maken, echt bijzonder.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ja, ik heb een supercreatieve moeder! Echt heel erg fijn, die maakt alles wat ik wil (als ze er tijd/zin in heeft, vooral in de herfst/winter). Voorlopig is ze druk bezig, want ze gaat dus met de gordijnen aan de gang, en ze is ook hobby edelsmid, dus ze is op d'r cursus ook bezig met het maken van onze trouwringen, helemaal naar onze wens!
Jantina, je maakt mijn dag, ik heb nog een biefje in de vriezer liggen zag ik! Morgen!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:22 schreef JantinaGr het volgende:
Wat betreft de biefstuk...
De parasiet overleeft niet bij extreme temperaturen. Verhitten boven de 70 °C of het invriezen van vlees bij -12 °C voor minimaal 2 dagen doodt de parasiet.
Aangezien ik net bij de AH ingevroren biefstuk heb gehaald, mag ik gewoon een medium rare biefstukje eten.![]()
En nog even gecheckt. Bij de supermarkten is het allemaal minimaal ingevroren op -18 graden.
Oh my. Ik werk niet, en ik doe echt niet veel meer dan dat hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Het lijkt me heerlijk, iemand die poetst. Helaas zit het er niet in.
Huishouden loopt hier regelmatig in de sop. Ik werk vaak 45 uur in de week, soms meer, en de duutser op het moment bijna 80 uur in de week. Veel meer dan de afwas bijhouden, stofzuigen, wassen en de badkamer bijhouden zit er niet in. .
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:15 schreef L-E het volgende:
Weten jullie nog dat ik vanmiddag de deur uit ging met slechts een doel: kinderbueno kopen?
Die vergat ik![]()
Maar jij hebt al een kind. En wij wonen op 60m2, dus het is ook niet zoveel!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh my. Ik werk niet, en ik doe echt niet veel meer dan dat hoor
Ik snap al die maten niet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:18 schreef Mariposas het volgende:
Faptist, ik kan me voorstellen dat je ongerust bent! Goed dat je onder controle staat.
Limone, wat een bummer.hoop op een goede NIPT uitslag!
We hebben nog bijna niets voor de baby in huis of voorbereid, maar gisteren wel een maandbox luiers bezorgd vanwege een Bol.com actie.![]()
https://m.bol.com/nl/l/ba(...)286094683/index.html
Scheelt best wel!
In New Born. Maar daar zou ik geen maandpak van halen, volgens mij zijn ze daar zo uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik snap al die maten niet hoor. In welke maat luier past een netgeboren baby?
Maatje 1quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Een "normale" baby past gewoon in maat 1. Alleen duurt dat niet lang. Bij mijn kinderen was maat 2 met een week of 3-4 al echt wel nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat hangt van je baby afquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
New born heb je in maat 0, 1, 2 en 3quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef Krisvc het volgende:
[..]
In New Born. Maar daar zou ik geen maandpak van halen, volgens mij zijn ze daar zo uit.
Pfff, ik hoop dat ik met m'n trial and error een heel eind ga komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef pessie het volgende:
[..]
New born heb je in maat 0, 1, 2 en 3dat is om alles big even makkelijk te maken
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:39 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Pfff, ik hoop dat ik met m'n trial and error een heel eind ga komen.
plakvleesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:22 schreef JantinaGr het volgende:
Wat betreft de biefstuk...
De parasiet overleeft niet bij extreme temperaturen. Verhitten boven de 70 °C of het invriezen van vlees bij -12 °C voor minimaal 2 dagen doodt de parasiet.
Aangezien ik net bij de AH ingevroren biefstuk heb gehaald, mag ik gewoon een medium rare biefstukje eten.![]()
En nog even gecheckt. Bij de supermarkten is het allemaal minimaal ingevroren op -18 graden.
Ik heb maat 2 gekocht, is voor 3 tm 6 kg. Soberso omdat ze niet kleiner hebben met die actie. Kleinere maat koop ik wel 1 pak van ofzo, omdat ze daar zo uit zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |