Dan ga je er gewoon niet op in, toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk grof, maar dat is mijn mening...
Kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon niet op in, toch?
Ik maak er ook geen grappen over, ik zei alleen wat Menno erover zei.quote:
Moeten we het daar dan elk topic over gaan hebben tot december?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:59 schreef drakin het volgende:
Zijn we nu niet meer in blijde verwachting?
Ja, zwanger en hormonen weet je...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we het daar dan elk topic over gaan hebben tot december?
Kan best hoor, dat je er achter komt door misselijk te worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze direct al misselijk is ... Maar goed de ene vrouw is de andere niet ...
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat je er achter komt door misselijk te worden.
Niet bij alle vrouwen houdt die misselijkheid op na 3 maanden, kan ook langer duren.
Het wordt haar eerste.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenterquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...
Als excuus voor jezelf natuurlijk...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenter
Is geen excuus.quote:
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenter
Slim van ze!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.
En ze spreken vast ook gewoon Duitsquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.
Nee hoor, ze spreken ABN, net als ik.quote:
Dat is dan weer een minpunt...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spreken ABN, net als ik.
Ach, je kan niet alles hebben. Maar ik spreek beter Duits dan mijn kinderen, en mijn broers spreken ook goed Duits.quote:
nein!quote:
Maar als je dan toch aan de grens regio opgroeit zou je dat toch wel verwachten... Ik spreekt Duits omdat we Duitse TV hadden en ik met mn vader Die Sportschau keek, en daarnaast de Winnetou films in nasynchronisatie ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik spreek Duits omdat mijn oma er een is, en mijn moeder en zij vroeger altijd Duits met elkaar spraken. En ik heb het op school gehad.
Die Winnetou keek ik ook altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je dan toch aan de grens regio opgroeit zou je dat toch wel verwachten... Ik spreekt Duits omdat we Duitse TV hadden en ik met mn vader Die Sportschau keek, en daarnaast de Winnetou films in nasynchronisatie ...
Das wel een leuke filmquote:
Was geniaal in het Duits. Hey Johnny sattle die huhner wir fahren nach Texas.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mit der Old Shatterhand seine gute freund
Ganz geil iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was geniaal in het Duits. Hey Johnny sattle die huhner wir fahren nach Texas.
Teveel films, ik kan me de kleine scenes niet meer herinneren bij welke film ze dan precies horen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke film heb je laatst nog gezien .... Of heb je niet opgelet?
Oh ja ik ben een Fann mannetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:53 schreef drakin het volgende:
Het is dat het ten strengste verboden is op te zoeken, maar anders...
Ik wil het gewoon weten, en niet steeds weer vergeten.
Je bent ook een doosje aan het verven?quote:
Ik schuur eerst nog evenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent ook een doosje aan het verven?
Je googelt?quote:
Die OP is er niet voor niks. Maar nu heb ik je antwoord al wel gelezen.quote:
Heb je die LL nog gezien?quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Die OP is er niet voor niks. Maar nu heb ik je antwoord al wel gelezen.
De wat?quote:
Geen idee waar last leden voor zou moeten staan, maar ik heb je antwoord daarvoor gezien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
last leden .. afgelopen tijd ..? Ik heb mn antwoord inmiddels aangepast
Neuh, in mijn kop niet in ieder geval. Ik bedoel het is stil hier en nu.quote:
Het zou hier ook regenen vandaag... Ik was te vroeg op blijkbaar.. Maar later bleef de straat ook droog.. .. Morgen weer een kans... Alhoewel... Ik heb geen moestuintje... dus het mag ook gewoon droog blijven ..quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, in mijn kop niet in ieder geval. Ik bedoel het is stil hier en nu.
En hier buiten regent het, prima ik hoef straks de deur niet uit, heb vandaag nog snel wat boodschappen gedaan.
Ik ging toen straks rond 17 u. boodschappen doen en toen ik thuis kwam begon het.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zou hier ook regenen vandaag... Ik was te vroeg op blijkbaar.. Maar later bleef de straat ook droog.. .. Morgen weer een kans... Alhoewel... Ik heb geen moestuintje... dus het mag ook gewoon droog blijven ..
Ik kijk niet meer naar buiten als het donker begint te worden ..quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ging toen straks rond 17 u. boodschappen doen en toen ik thuis kwam begon het.
Dacht je ik? Als ik er niet meer uit hoef doe ik dat ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar buiten als het donker begint te worden ..
Ik kijk alleen als ik er nog uit moet, maar anders heb ik er geen reden toe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
Ok Dan zijn we het daarover eens
40+ kijken niet meer naar buiten wanneer ze thuis zijn !
Je poezen voor innerlijke rust ... .. De aandacht die ze je geven en vragen .. ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ik er nog uit moet, maar anders heb ik er geen reden toe.
Katten zijn ook verzorgd nu. Daarom zou ik nooit een hond willen hebben, dan moet je steeds met zo een beest eruit. Ja, jij hebt helemaal geen dieren zover ik weet, dat is helemaal makkelijk, maar ik heb mijn poezen nodig.
Ik heb ook geen idee nog wat ik ga doen ..quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Morgen wat in het huishouden doen, is het enige dat ik moet. Maar lekker op de tijd wanneer het me uitkomt.
Vooral voor de innerlijke rust, maar je hebt er wel werk aan, en ze zijn nog jong en vrij wild in huis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je poezen voor innerlijke rust ... .. De aandacht die ze le geven en vragen .. ?
Ik hoop voor je dat je weer een baan vindt, voor mij persoonlijk hoeft dat niet, ik voel me prima zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee nog wat ik ga doen ..
Ach in no time zijn ze gewend ... Ik red het prima zonder huisdieren ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vooral voor de innerlijke rust, maar je hebt er wel werk aan, en ze zijn nog jong en vrij wild in huis.
Die zijn allang gewend, maar man, ze zijn erg wild samen. Racen door het huis achter elkaar aan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach in no time zijn ze gewend ... Ik red het prima zonder huisdieren ...
Ja dank je .. Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je weer een baan vindt, voor mij persoonlijk hoeft dat niet, ik voel me prima zo.
Jonkies dus ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn allang gewend, maar man, ze zijn erg wild samen. Racen door het huis achter elkaar aan.
Ik heb ze nu sinds 26 okt 2014.
Die vraag wordt me vaker gesteld, is prive, maar ik red me prima. Ik ben ook niet veeleisend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je .. Ik ook
Maar hoe zit jij financieel dan in elkaar?
Ok Dat was wel net te snel..quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vraag wordt me vaker gesteld, is prive, maar ik red me prima. Ik ben ook niet veeleisend.
Das OK Ik ook btwquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Bill Withers had ik willen doen maar ik bedacht me en koos de Beatles omdat ik daar meer mee heb.
Ik ga 1 x p mnd naar een concertje soms 1 x p 2 mndn, en dan drink ik een paar, de enige die ik buiten verjaardagen drink.quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
Ik doe dat ook niet echt volgens mij... En uitgaan is ook niet iets wat ik wekelijks doe ...
Ik ook niet joh, maar kleding bijv. ik heb gewoon wat zwart spul, een aantal dezelfde van alles, dus ik geef niet veel geld eraan uit want het gaat jaren mee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
Das inderdaad weinig...
Ik goe geen boekje bij
Ik draag alleen zwart, alleen in huis qua huiskleding zit er wel eens een andere kleur tussen. En zodra ik thuis ben gaat mijn kleding uit en schiet ik in mijn huispak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
Ok, dan heb je weinig nodig.. Zwart gebruik ik zelf ook veel ... en anders donkerblauw.....
Ik ben thuis ook altijd in comodo modequote:Op woensdag 25 maart 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag alleen zwart, alleen in huis qua huiskleding zit er wel eens een andere kleur tussen. En zodra ik thuis ben gaat mijn kleding uit en schiet ik in mijn huispak.
Overhemden en stropdassen heb ik wel naast zwart enkele zwart/wit spul.
Ik in principe ook, onder mijn colbertje heb ik liefst een T korte of lange mouwen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben thuis ook altijd in comodo mode
Overhemden en stropdassen meid ik ...
PP zegt huren ... Ik heb geen recent colbertje meer .. Zolang ik niet in pak naar mn werk hoef vind ik het prima... En als ze dat verlangen vraag ik of ze dat ook vergoeden .. ..quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik in principe ook, onder mijn colbertje heb ik liefst een T korte of lange mouwen.
Colbertje trek ik alleen aan als ik er zin in heb.
Huren vind ik persoonlijk onzin, ik heb een leuke die lekker zit en me prima staat. En nog 3 andere iets oudere die ik zelden draag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
PP zegt huren ... Ik heb geen recent colbertje meer .. Zolang ik niet in pak naar mn werk hoef vind ik het prima... En als ze dat verlangen vraag ik of ze dat ook vergoeden .. ..
Ja PP begon er van de week over, toen even wezen googlen en vond het nogal duur ... hier .. Dus ik koop wel iets als ik echt iets nodig heb..quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Huren vind ik persoonlijk onzin, ik heb een leuke die lekker zit en me prima staat. En nog 3 andere iets oudere die ik zelden draag.
Kreeg dat mee dat PP dat zei, maar voor mij is dat niks.
CUquote:Op woensdag 25 maart 2015 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja PP begon er van de week over, toen even wezen googlen en vond het nogal duur ... hier .. Dus ik koop wel iets als ik echt iets nodig heb..
Maar nu ga ik ook naar bed... Laters Mo
we weten allemaal dat haar kunstgebit in een glaasje op jouw nachtkastje staat hoor, da's geen geheim meerquote:
zwangerschap is geen ziekte hoorquote:
heel graag, dank je. Goed geslapen in de logeerkamer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan lust je vast wel een kopje thee...
En eerder dronk je niet? 50 euro is best veel voor een beetje drinken of zijn die concertjes zo prijzig?quote:Op woensdag 25 maart 2015 02:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga 1 x p mnd naar een concertje soms 1 x p 2 mndn, en dan drink ik een paar, de enige die ik buiten verjaardagen drink.
Dat kost me dan hooguit 50 euro. Meestal minder.
Gaat ... Het kan beter, want je bent nu wel wat luidruchtig met dat gehoest en geproest...quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heel graag, dank je. Goed geslapen in de logeerkamer?
Betekent vroeg beginnen ook vroeg naar huis?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 3 uur aan het werk inmiddels
Ik ga meestal rond een uur of vier weer richting huisquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betekent vroeg beginnen ook vroeg naar huis?
Vandaag is mijn vrije dag, dus ik ben tot 9 uur blijven liggen
Het heeft dus toch doorgezet, beterschap!quote:
Ben jij zelf ook leraar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga meestal rond een uur of vier weer richting huis
Ik begin zi vroeg om leerlingen tijdig te kunnen informeren als er zieke docenten zijn
die buikgriep verloopt idd zo, heb het al van meerdere mensen gehoord, dachten ze opgeknapt te zijn, begon het weer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft dus toch doorgezet, beterschap!
Mijn dochter heeft sinds zondag buikgriep, maar knapte maandag alweer op, maar vannacht was het weer mis. Vanmorgen appte ze "Mam, ik heb me ziek gemeld, maar ik verveel me zoooo".
Dus gaat mam vanmiddag maar even langs met fruitjes enzo.
wacht maar tot er een huilende baby in het kamertje ernaast ligtquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ... Het kan beter, want je bent nu wel wat luidruchtig met dat gehoest en geproest...
beroep roostermakerquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij zelf ook leraar?
Ik heb gisteravond nog eens jullie OP zitten lezen en denk dat ik snel een keer kom luisteren.
Ik ben gelukkig geen leraar maar roostermaker..quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij zelf ook leraar?
Ik heb gisteravond nog eens jullie OP zitten lezen en denk dat ik snel een keer kom luisteren.
Zolang je daar maar geen ruzie gaat zitten te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Roostermaker is een stuk relaxter dan leraar inderdaad, ik moet er niet aan denken voor een klas met die drukteschoppers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen leraar maar roostermaker..
Leuk
Ik draai vanavond tussen 8 en 10
Ik heb nu 2 avonden meegeluisterd en het is erg grappig...quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Kom jij er ook dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je daar maar geen ruzie gaat zitten te maken.
echt zo'n hippe alternatieve draagdoek of een draagzak?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:52 schreef just me het volgende:
Band van de kinderwagen is lek..... oma gaatmaar eens in een draagding frotten
Hoop dat ik de instructies van vanmorgen vroeg onthouden heb
quote:
een draagzak die een klein beetje geknoopt moet worden, er liggen hier wel draagdoeken zat maar dat is te ingwikkeld voor mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt zo'n hippe alternatieve draagdoek of een draagzak?
Omdat het allemaal niet zo heel serieus is, denk ik...quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Da's radio49 neem ik aan. Waarom staat zoiets in ONZ?
Succes, lijkt me best lastig om te knopen, maar wel heel gezellig zo samen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:52 schreef just me het volgende:
Band van de kinderwagen is lek..... oma gaatmaar eens in een draagding frotten
Hoop dat ik de instructies van vanmorgen vroeg onthouden heb
Ik heb je gisteravond heus wel gezien, we hebben nog samen gedanstquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Mevrouw Muis heeft me weer binnen weten te lokken. Ik zal dit elke dag komen vertellen met je KTG-probleem.![]()
Vroeger ook weleens geweest, maar heb nu weer wat meer tijd om vaker aanwezig te zijn.
Ik ben er vanavond niet, dat scheelt alweer een obstakel...quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb je gisteravond heus wel gezien, we hebben nog samen gedanst![]()
Mijn vraag sloeg dan ook op vanavond of jij er dan ook zal zijn om ruzie mee te zoeken.
Ik heb een afspraak staan vanavond, maar ik zit er over te denken om die af te gaan zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb je gisteravond heus wel gezien, we hebben nog samen gedanst![]()
Mijn vraag sloeg dan ook op vanavond of jij er dan ook zal zijn om ruzie mee te zoeken.
Met jou zoek ik toch geen ruziequote:Op woensdag 25 maart 2015 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet, dat scheelt alweer een obstakel...
O ja, woensdag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak staan vanavond, maar ik zit er over te denken om die af te gaan zeggen.
Er zijn trouwens af en toe ook quizjes. MM is daar veel te goed in, dus ik stel voor dat wij dan 1 team vormen.
Echt wel, jij hebt een vinkje en je posts zijn anaalroze.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar we zijn ook geen vrienden...
Ja keek even mobiel omdat mijn pc zomaar afsloot.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kijkt dus wel langer dan je neus ver is
Ah, dat kan ik niet zien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt wel, jij hebt een vinkje en je posts zijn anaalroze.
Je zal maar 3 minuten geen zicht op een werkend beeldscherm hebben...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja keek even mobiel omdat mijn pc zomaar afsloot.
Ik vergeet dat soort dingen als profielen en fobo's bekijken altijdquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja keek even mobiel omdat mijn pc zomaar afsloot.
Okéquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik niet zien.
Ik doe hier niet aan vrienden, soms wel aan niet vrienden...
Ik ben vanavond naar een concert van Underworld in Paradiso, dus ben daarna doof en dus te verslaan...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, woensdag.
MM weet heel veel van muziek, maar misschien kunnen we hem samen wel aan.
Ja precies! Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal maar 3 minuten geen zicht op een werkend beeldscherm hebben...
Klikte op zijn naam, normaal krijg je dan in welke topics iemand post maar mobiel doet ie daar niet aan, en zie je dus beroep, naam, geboortedatum etc..quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort dingen als profielen en fobo's bekijken altijd
Met je 1 sterren-abo kun je niet aan vrienden doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dat kan ik niet zien.
Ik doe hier niet aan vrienden, soms wel aan niet vrienden...
Radio49 is ontstaan uit het oude ONZ Radioquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het allemaal niet zo heel serieus is, denk ik...
De OP geeft aan dat het uiteindelijk toch allemaal onzin is.
Kijk nog eens goed op de abo pagina of open de spoiler...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met je 1 sterren-abo kun je niet aan vrienden doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren is mijn oudoom overleden. Beste man was bijna 98, maar toch wel verdrietig, hij was de laatste. Als kind vond ik hem heel intimiderend, hij was iets vrij hoogs in het leger geweest en zijn vrouw was nogal van het uiterlijk vertoon,later ben ik 'm erg gaan waarderen, altijd leuk contact en we konden elkaar zo lekker plagen. Eigenlijk had hij met zijn meeste achterneefjes en -nichtjes wel zo'n verstandhouding. Laatste jaren was hij wel vaak verdrietig, kleindochter overleden, vrouw overleden, enige zoon overleden, hij had alleen zijn kleinzoon nog ( en vond het prachtig dat hij iets van 2 jaar geleden nog een achterkleinzoon kreeg waar hij helemaal niet meer op gerekend had, kleinzoon is iets ouder dan ik).
Oei...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Radio49 is ontstaan uit het oude ONZ Radio
Ondertussen zijnj we wel een stuk serieuzer geworden, maar wel met dien verstande dat het gewoon gezellig mag zijn en dat in principe alles gedraaid kan worden.
Verzoekjes kunnen bijna altijd en er zijn ook regelmatig leuke themashows
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren is mijn oudoom overleden. Beste man was bijna 98, maar toch wel verdrietig, hij was de laatste. Als kind vond ik hem heel intimiderend, hij was iets vrij hoogs in het leger geweest en zijn vrouw was nogal van het uiterlijk vertoon,later ben ik 'm erg gaan waarderen, altijd leuk contact en we konden elkaar zo lekker plagen. Eigenlijk had hij met zijn meeste achterneefjes en -nichtjes wel zo'n verstandhouding. Laatste jaren was hij wel vaak verdrietig, kleindochter overleden, vrouw overleden, enige zoon overleden, hij had alleen zijn kleinzoon nog ( en vond het prachtig dat hij iets van 2 jaar geleden nog een achterkleinzoon kreeg waar hij helemaal niet meer op gerekend had, kleinzoon is iets ouder dan ik).
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:26 schreef MadMaster het volgende:
'Gezellig is bij 'sommige 40+'ers een gevoelig woord...
Gecondoleerd, hij heeft wel een mooie leeftijd bereikt zeg! Dat doen niet veel hem na.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die doet het niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM is ergens anders al aan het ruzie maken....
http://www.at5.nl/video/108162
zijn vader is zelfs 102 gewordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Gecondoleerd, hij heeft wel een mooie leeftijd bereikt zeg! Dat doen niet veel hem na.
Deze beelden mag je in jouw land niet bekijken. Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zelfs door nog minder mensen ooit gehaald, knap hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zijn vader is zelfs 102 geworden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze beelden mag je in jouw land niet bekijken. Sorry.
Ik denk dat ik idd in een ander land zit somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey, zie je wel dat het vandaag regent, tenminste hier wel, nog steeds al sinds gisteren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef chufi het volgende:
Wat een tering herrie maakt MM op die stream...
Ja, en ondertussen babbel ik hier overquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM is ergens anders al aan het ruzie maken....
http://www.at5.nl/video/108162
Met jouw lompheid zal dat geen probleem zijn....quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hallo mensen, fijn vanavond lekker ruzie maken, ik verheug me nu al....
quote:En Symph, ik hoop wel dat je beter draait dan Melt., hoewel dat ergens ook best wel fun was....
Lomp is my middle name....quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met jouw lompheid zal dat geen probleem zijn....
Er staat bij dat het fun was, dus, en dat was het ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met jouw lompheid zal dat geen probleem zijn....
[..]
Werkt hier anders goed hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met je 1 sterren-abo kun je niet aan vrienden doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga mezelf van de bank hijsen en douchen
In vind het anders waterkoud buitenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De winter is net voorbij joh.....
Hier regent het al sinds gisteren.quote:
Hier ook, goed voor de plantjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier regent het al sinds gisteren.
ik blijf ook binnen.quote:
Dat wordt nog erger als de kleine er eenmaal is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik blijf ook binnen.
Ik was boven en bedacht dat ik op zolder een was ging aanzetten en daarna naar beneden om thee te zetten. Kennelijk haalden mijn hersens iets door elkaar, want ik stond met de wasmand beneden en keek er heel verdwaasd naar
Dan hou ik het allemaal een beetje in de gatenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wordt nog erger als de kleine er eenmaal is.
ikke welquote:
Van mij kan men heel veel negatieve dingen zeggen, wordt ook gedaan, boeit me niet. Maar, ik heb wel in mijn eentje 3 kinderen tegelijk opgevoed, de mooiste prestatie uit mijn leven. En daar ben ik trots op, want het viel echt niet mee. Ook niet tegen overigens, het was heel erg leuk om te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hou ik het allemaal een beetje in de gaten
Petje afquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij kan men heel veel negatieve dingen zeggen, wordt ook gedaan, boeit me niet. Maar, ik heb wel in mijn eentje 3 kinderen tegelijk opgevoed, de mooiste prestatie uit mijn leven. En daar ben ik trots op, want het viel echt niet mee. Ook niet tegen overigens, het was heel erg leuk om te doen.
Ze werden vrij kort na elkaar geboren ('92 -'93), dus ik had echt 3 baby's tegelijk. Maar ik vond het heerlijk om met die 3 op pad te gaan. De tweeling in de dubbele kinderwagen en de oudste kon amper lopen en liep ernaast. Was wel raar als ik dan luiers wilde verschonen als ik in de stad was, moest ik damestoillet op, want op herentoillet ging dat dus niet.quote:
we hebben hier een hele afdeling OUD voor jequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze werden vrij kort na elkaar geboren ('92 -'93), dus ik had echt 3 baby's tegelijk. Maar ik vond het heerlijk om met die 3 op pad te gaan. De tweeling in de dubbele kinderwagen en de oudste kon amper lopen en liep ernaast. Was wel raar als ik dan luiers wilde verschonen als ik in de stad was, moest ik damestoillet op, want op herentoillet ging dat dus niet.
Zo OUD ben ik nog niet en dat is me veel te saai ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben hier een hele afdeling OUD voor je
OUD staat niet voor leeftijdquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo OUD ben ik nog niet en dat is me veel te saai ook.
Nou, het schrikt me anders wel af....quote:
je kunt er vast leuk meekletsenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, het schrikt me anders wel af....Maar joh ik ben wel vader, maar mijn kinderen zijn groot dus ik heb niks meer met opvoeden te doen.
Er zullen er vast meer hier zijn die dat kunnen. Ik heb meer met muziek dan zoiets, dus ik heb daar niets te zoeken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt er vast leuk meekletsen
Dat verklaard veel, ik was 6 weken te vroegquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, best een beetje stijl, meer dan dat Jip & Janneke motiefje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat verklaard veel, ik was 6 weken te vroeg![]()
mijn doosje heb ik geschuurd en nu wordt het zilver, zwart met rood lint, tekst in ivoorkleur, (want mijn wit is op) en rood aan de binnenkant
[ afbeelding ]
dus zijkanten en alles wordt dan ook zo....
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, nu de strakke versie, ook een goed idee
Ja, ik dacht ik gooi het maar over een andere boegquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, best een beetje stijl, meer dan dat Jip & Janneke motiefje.
Doe je lenzen dan in.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan alleen slecht naar onscherpe foto's kijken
Dit is nog maar een schetsquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
ja sorry, ik weet ook niet hoe dat kan, met mijn nieuwe phone gemaakt, normaal maakt diequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
We zien het kleurenschema toch, dus, who cares? Not me. Leuk doosje, ik was al bang dat je toch maar naar een envelop zou gaan en een doosje is zoveel leuker en orgineler.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ja sorry, ik weet ook niet hoe dat kan, met mijn nieuwe phone gemaakt, normaal maakt die
harstikke scherpe foto's, maar ik had geen zin om een nieuwe te maken
Neh, ik MOET en zal een doosje doen, heb ik nou eenmaal in mijn kop zittenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zien het kleurenschema toch, dus, who cares? Not me. Leuk doosje, ik was al bang dat je toch maar naar een envelop zou gaan en een doosje is zoveel leuker en orgineler.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
Zijn er ondertussen nog vliegtuigen neergestort of oorlogen uitgebroken
Fax drakin even, die weet altijd het oudste nieuws...quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
Zijn er ondertussen nog vliegtuigen neergestort of oorlogen uitgebroken
Ja, ze heeft facebook. De ultieme nieuwsbron.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fax drakin even, die weet altijd het oudste nieuws...
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O is er weer nieuws dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog niet op gekeken vandaag, eerst Fok he?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ze heeft facebook. De ultieme nieuwsbron.
Gisteravond de uitzending op RTL latenight over Holleeder, die ben ik nu aan het bekijken, best wel een bizar figuur die Willem.quote:
Misschien dat Piet er nog een leuke anekdote over kentquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteravond de uitzending op RTL latenight over Holleeder, die ben ik nu aan het bekijken, best wel een bizar figuur die Willem.
Weer iets met dat mocro gedoe?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zomaar, ineens.
Het is gezellig in de Amsterdamse Spuistraat...
Komen ze ineens wel weer in het nieuws?quote:
Live: http://www.at5.nl/livequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Komen ze ineens wel weer in het nieuws?
Er hangt vast weer iets in de lucht om mensen er weer negatief over te laten denken.
Is de advocaat van de krakers al aanwezig?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live: http://www.at5.nl/live
Er is nu een gaslucht daar geconstateerd, net ramde een bulldozer de ramen uit de panden.
Eerder een waterkanon, krakers op het dak, verfbommen smijtend.
Container met ME gaat nu het dak op, dus dat hangt in de lucht...
Ik hou je wel op de hoogte...![]()
Nee, de krakers zijn zelf spoorloos en het gebied, zo'n 300 meter straat, is afgesloten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de advocaat van de krakers al aanwezig?
Ok das ook wel slimmer van ze met die nieuwe krakerswet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de krakers zijn zelf spoorloos en het gebied, zo'n 300 meter straat, is afgesloten.
Denk dus dat er geen reden is voor een advocaatje...
Ja, die is dikke maatjes met Holleeder.quote:
Lekkere puinhoop dus.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live: http://www.at5.nl/live
Er is nu een gaslucht daar geconstateerd, net ramde een bulldozer de ramen uit de panden.
Eerder een waterkanon, krakers op het dak, verfbommen smijtend.
Container met ME gaat nu het dak op, dus dat hangt in de lucht...
Ik hou je wel op de hoogte...![]()
Het is daar één groot complex van kraakpanden, binnentuinen en aan de achterkant van het blok zit het voomalige krakersbolwerk van het NRC. Als die huidige bewoners daarvan meewerken, kan je langs die weg wel wegkomen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok das ook wel slimmer van ze met die nieuwe krakerswet.
Het ziet er aardig rommelig uit, ja...quote:
Nog een uurtje en ze hebben er een werkdag opzitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Krakers schijnen nog in het pand aanwezig te zijn.
Ontruiming duurt nu al bijna 7 uur...
Nee hoor, die Amsterdamse patsers ken ik er maar weinig van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die is dikke maatjes met Holleeder.
Dat zei ik al..quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, die Amsterdamse patsers ken ik er maar weinig van.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Politie sommeert nu in het Engels dat men de panden moet verlaten...
Ach, je wil ook zijn zus Sonja niet zijn. Raar mannetje die Willem.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Martin Kok was wel lachen bij Pauw.
Staat bovenaan Willem zijn lijst nu.
Nee, da's niet Remmetje...quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je wil ook zijn zus Sonja niet zijn. Raar mannetje die Willem.
Martin Kok is toch die gast die ze Remmetje noemden...of niet?
Mooie kleurtjes die pandenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Politie sommeert nu in het Engels dat men de panden moet verlaten...
Alleen de goeie ouwe krakers, niet van die vervelende die er soms tussen zitten.quote:
Ik vind ze allemaal irritant.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen de goeie ouwe krakers, niet van die vervelende die er soms tussen zitten.
Alsof je ze allemaal een keer gesproken hebt.quote:
Geen idee... hoezo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef drakin het volgende:
Wacht eens, spuistraat, dat is toch niet Vrankrijk he?
Nee. Vrankrijk is een voormalig kraakpand dat door de bewoners in 1992 werd gekocht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:24 schreef drakin het volgende:
Wacht eens, spuistraat, dat is toch niet Vrankrijk he?
O is die gekocht toen? Ik wist dat het een gelegaliseerd pand was destijds, was altijd wel leuk daar, goed klinkend bier en lekkere bandjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee. Vrankrijk is een voormalig kraakpand dat door de bewoners in 1992 werd gekocht.
Fatsoenlijke krakers zorgden altijd goed voor het pand en waren altijd bereid om het te huren of kopen wanneer dat kon.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
O is die gekocht toen? Ik wist dat het een gelegaliseerd pand was destijds, was altijd wel leuk daar, goed klinkend bier en lekkere bandjes
ja da's te lang om te lezen, doe maar een samenvatting ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://www.pim-fortuyn.nl(...)=true&TOPIC_ID=47329
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, want anders zou het je imago schaden van de eeuwige rebel
Dat is onmogelijk, maar ik heb er wel eens gesproken ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Alsof je ze allemaal een keer gesproken hebt.
„Kijk: een anarchistische staat. En niemand komt hier binnen! Hoe is dit in vredesnaam mogelijk in Nederland?”quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ja da's te lang om te lezen, doe maar een samenvatting ofzo
die staat te drogen...quote:
Goedzo Piet, korte zinnen, geen moeilijke woorden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
„Kijk: een anarchistische staat. En niemand komt hier binnen! Hoe is dit in vredesnaam mogelijk in Nederland?”
Da's te kort want nu snap ik het nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
„Kijk: een anarchistische staat. En niemand komt hier binnen! Hoe is dit in vredesnaam mogelijk in Nederland?”
In de krakersscčne heeft Tnollywood inmiddels een naam opgebouwd als het gaat om ruige feesten. Immers: enig toezicht ontbreekt en van burenoverlast kan geen sprake zijn. „Het begon al met een grote welkomstpoort met daarop in grote lichtgevende Hollywood-letters ’TNOLLYWOOD’”, zo meldt één van de partygangers op de website Writer’s Blog. „En dan was er links en rechts van het bospad van alles georganiseerd. Een kerkje, waar je getrouwd kon worden, een Botox-kliniek, een cocktailbar met opzwepende muziek, een saloon, een meer dan levensgroot uitgevoerde treincoupé, en een superdisco in een groot luchtkussen dat qua vorm nog het meeste weg had van een baarmoeder, inclusief geboortekanaal. Binnen een zelfgetimmerde bar, en een discotheekquote:
Dat klinkt best gezelligquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de krakersscčne heeft Tnollywood inmiddels een naam opgebouwd als het gaat om ruige feesten. Immers: enig toezicht ontbreekt en van burenoverlast kan geen sprake zijn. „Het begon al met een grote welkomstpoort met daarop in grote lichtgevende Hollywood-letters ’TNOLLYWOOD’”, zo meldt één van de partygangers op de website Writer’s Blog. „En dan was er links en rechts van het bospad van alles georganiseerd. Een kerkje, waar je getrouwd kon worden, een Botox-kliniek, een cocktailbar met opzwepende muziek, een saloon, een meer dan levensgroot uitgevoerde treincoupé, en een superdisco in een groot luchtkussen dat qua vorm nog het meeste weg had van een baarmoeder, inclusief geboortekanaal. Binnen een zelfgetimmerde bar, en een discotheek
Precies, maar die heeft Juup denk ik dan weer nooit gesprokenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fatsoenlijke krakers zorgden altijd goed voor het pand en waren altijd bereid om het te huren of kopen wanneer dat kon.
Denk maar wat jij wiltquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies, maar die heeft Juup denk ik dan weer nooit gesproken
Heb jij dan fatsoenlijke krakers gesproken die je irritant vond?quote:
Pak hem Drakin!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij dan fatsoenlijke krakers gesproken die je irritant vond?
Vroeger (80's) kraakte men uit nood, en als gevecht tegen het onrecht van projectontwikkelaars, ergens een nobel streven. Hoe het nu precies zit weet ik niet, want ik hou me niet meer op de hoogte van die zaken. Ben ik te oud voor geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies, maar die heeft Juup denk ik dan weer nooit gesproken
Is dat nodig dan?quote:
Het onrecht is er nog steeds en niet alle oude krakers zijn verdwenen, maar mensen hebben een steeds negatievere mening gevormd over hen, en dat komt mede doordat de drugsgebrukers, de relletjes zoekers en die ene werkoze kraker het meest media aandacht krijgen(het zijn net vrouwen over mannen en vice versa)quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger (80's) kraakte men uit nood, en als gevecht tegen het onrecht van projectontwikkelaars, ergens een nobel streven. Hoe het nu precies zit weet ik niet, want ik hou me niet meer op de hoogte van die zaken. Ben ik te oud voor geworden.
Ja is goed.quote:
Ik ben heel neutraal, ik denk anders dan Juup, denk ik. Ik oordeel pas als ik het fijne ervan weet. En dat weet ik van de huidige situatie niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Het onrecht is er nog steeds en niet alle oude krakers zijn verdwenen, maar mensen hebben een steeds negatievere mening gevormd over hen, en dat komt mede doordat de drugsgebrukers, de relletjes zoekers en die ene werkoze kraker het meest media aandacht krijgen(het zijn net vrouwen over mannen en vice versa)
Het fijne zul je nooit 100% weten, er zijn mensen en mensen vertellen allemaal hun eigen verhaal. Er zullen mensen hun verhaal oprecht vertellen en er zullen mensen zijn die de boel opblazen, en dan de media die daar weer een eigen verhaal van maakt of maar 1 bron gebruikt(meestal de eigenaar en politie).quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben heel neutraal, ik denk anders dan Juup, denk ik. Ik oordeel pas als ik het fijne ervan weet. En dat weet ik van de huidige situatie niet meer.
Ik vel geen oordeel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Het fijne zul je nooit 100% weten, er zijn mensen en mensen vertellen allemaal hun eigen verhaal. Er zullen mensen hun verhaal oprecht vertellen en er zullen mensen zijn die de boel opblazen, en dan de media die daar weer een eigen verhaal van maakt of maar 1 bron gebruikt(meestal de eigenaar en politie).
#teamfatsoenlijkekrakersquote:
Hoezo koud? Ik moest net nog vuurspuwenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:29 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik op basis van eigen ervaringen. Wat een ander daar van denkt laat mij koud.
Ga je gang, kan er niet warm van wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoezo koud? Ik moest net nog vuurspuwen
heb je brandwerende muren thuis?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:31 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ga je gang, kan er niet warm van worden
Hallo roostermakerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |