Dan ga je er gewoon niet op in, toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk grof, maar dat is mijn mening...
Kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon niet op in, toch?
Ik maak er ook geen grappen over, ik zei alleen wat Menno erover zei.quote:
Moeten we het daar dan elk topic over gaan hebben tot december?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:59 schreef drakin het volgende:
Zijn we nu niet meer in blijde verwachting?
Ja, zwanger en hormonen weet je...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we het daar dan elk topic over gaan hebben tot december?
Kan best hoor, dat je er achter komt door misselijk te worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze direct al misselijk is ... Maar goed de ene vrouw is de andere niet ...
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat je er achter komt door misselijk te worden.
Niet bij alle vrouwen houdt die misselijkheid op na 3 maanden, kan ook langer duren.
Het wordt haar eerste.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenterquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gister op precies 9 maanden misselijk zijn om op 24 december te mogen baren / deliveren ... Wel knap staaltje van DDM...
Als excuus voor jezelf natuurlijk...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenter
Is geen excuus.quote:
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft het te laat komen meegerekend, kinderen die te laat geboren worden zijn vaak intelligenter
Slim van ze!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.
En ze spreken vast ook gewoon Duitsquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tweeling bleef 42 weken zitten.
Nee hoor, ze spreken ABN, net als ik.quote:
Dat is dan weer een minpunt...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spreken ABN, net als ik.
Ach, je kan niet alles hebben. Maar ik spreek beter Duits dan mijn kinderen, en mijn broers spreken ook goed Duits.quote:
nein!quote:
Maar als je dan toch aan de grens regio opgroeit zou je dat toch wel verwachten... Ik spreekt Duits omdat we Duitse TV hadden en ik met mn vader Die Sportschau keek, en daarnaast de Winnetou films in nasynchronisatie ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik spreek Duits omdat mijn oma er een is, en mijn moeder en zij vroeger altijd Duits met elkaar spraken. En ik heb het op school gehad.
Die Winnetou keek ik ook altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je dan toch aan de grens regio opgroeit zou je dat toch wel verwachten... Ik spreekt Duits omdat we Duitse TV hadden en ik met mn vader Die Sportschau keek, en daarnaast de Winnetou films in nasynchronisatie ...
Das wel een leuke filmquote:
Was geniaal in het Duits. Hey Johnny sattle die huhner wir fahren nach Texas.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mit der Old Shatterhand seine gute freund
Ganz geil iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was geniaal in het Duits. Hey Johnny sattle die huhner wir fahren nach Texas.
Teveel films, ik kan me de kleine scenes niet meer herinneren bij welke film ze dan precies horen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke film heb je laatst nog gezien .... Of heb je niet opgelet?
Oh ja ik ben een Fann mannetjequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:53 schreef drakin het volgende:
Het is dat het ten strengste verboden is op te zoeken, maar anders...
Ik wil het gewoon weten, en niet steeds weer vergeten.
Je bent ook een doosje aan het verven?quote:
Ik schuur eerst nog evenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent ook een doosje aan het verven?
Je googelt?quote:
Die OP is er niet voor niks. Maar nu heb ik je antwoord al wel gelezen.quote:
Heb je die LL nog gezien?quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Die OP is er niet voor niks. Maar nu heb ik je antwoord al wel gelezen.
De wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |