Dat wil iemand als jezza helemaal niet, die wil de volgende dag zien dat hij 4.5 miljoen kijkers heeft gescoord.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kan op Netflix toch prima, doen ze nu ook al met bepaalde series. Je kan het ook opsparen en alles achter elkaar kijken.
Het concept is een stuk interessanter dan in zee gaan met een traditionele commerciële omroep waarvan je afhankelijk bent van de reclame-inkomsten en als je niet goed scoort in de doelgroep die interessant is voor adverteerders gecancelled wordt.
Bij Netflix geen last van reclame onderbrekingen en je hebt nog geen kwart van het huidige aantal kijkers in de UK nodig om financieel uit te kunnen.
En hoe weet jij dat? Gezien de geruchten is Netflix een serieuze kandidaatquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat wil iemand als jezza helemaal niet, die wil de volgende dag zien dat hij 4.5 miljoen kijkers heeft gescoord.
Die geruchten zijn gewoon roddels, hij zit nu gewoon in de kroeg met hamster.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Gezien de geruchten is Netflix een serieuze kandidaat
Dat kan maar wat jij nu doet is helemaal gespeculeer. Het gerucht van Netflix komt van the Telegraph, die was ook vroeg op de hoogte van zijn ontslag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Die geruchten zijn gewoon roddels, hij zit nu gewoon in de kroeg met hamster.
Jezza is duidelijk iemand die geil word van veel kijkers.
Ik basseer mij op feiten, iedereen weet dat jezza van de kijkcijfers isquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kan maar wat jij nu doet is helemaal gespeculeer. Het gerucht van Netflix komt van the Telegraph, die was ook vroeg op de hoogte van zijn ontslag
Ik vond de huidige formule van Top Gear juist een verademing in televisieland tussen al die scripted reality-onzin over volgetatoeëerde hotrodbouwers in Alaska en volstrekt oninteressante tests van de zoveelste hybride Kia, Dacia of Renault, waarin gezever over bijv. de "bijtelling" de boventoon voert. In mijn optiek liet Top Gear met een beetje grove en af en toe puberale humor perfect zien hoe autorijden en auto's echt geweldig kunnen zijn...quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:38 schreef Hyperdude het volgende:
Programma was zo langzamerhand aardig uitgemolken.
Bedenk maar weer eens wat nieuws.
Iets meer auto en iets minder 'amusement' mag van mij ook wel.
Oh? Ik zie andersverdomd weinig feiten in je reactiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik basseer mij op feiten, iedereen weet dat jezza van de kijkcijfers is
Waarom denk je dat hij zo arrogant is?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh? Ik zie andersverdomd weinig feiten in je reacties
Wat is dit voor onzinnig argument?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij zo arrogant is?
Het is geen onzinnig antwoord, het is feit dat jezza achter de schermen bekendstaat als een arrogant persoon, dat word gewoon bevestigd door heel veel mensen die met hem werken.quote:
Het is alleen geen argument in deze, dat iemand arrogant is betekend niet dat kijkcijfers heilig zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is geen onzinnig antwoord, het is feit dat jezza achter de schermen bekendstaat als een arrogant persoon, dat word gewoon bevestigd door heel veel mensen die met hem werken.
Zijn arrogantie is het gevolg van de enorme aantrekkelijkheid van top gear, en dat word weer gemeten in kijkcijfersquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is alleen geen argument in deze, dat iemand arrogant is betekend niet dat kijkcijfers heilig zijn
U bent psycholoog?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Zijn arrogantie is het gevolg van de enorme aantrekkelijkheid van top gear, en dat word weer gemeten in kijkcijfers
Gewoon met zijn drieën verder gaan bij een concurrent. De BBC zal het best vinden aangezien ze nu schone handen heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Richard Hammond baalt van ontslag Jeremy Clarkson
Richard Hammond betreurt het vertrek van zijn collage Jeremy Clarkson met wie hij jarenlang Top Gear presenteerde. "Het is een treurig einde van een tijdperk."
Via Twitter laat medepresentator Richard Hammond weten hoe hij denkt over het vertrek van de veelbesproken Jeremy Clarkson. "We zijn alle drie idioten op onze eigen manier maar het is een geweldige rit geweest", aldus Hammond.
De BBC maakte woensdag bekend dat het contract van de 54-jarige Clarkson als presentator van het populaire Britse programma niet wordt verlengd. Clarkson werd ruim twee weken geleden geschorst, omdat hij een 36-jarige producer zou hebben uitgescholden uit onvrede over het avondeten. BBC liet de misdragingen onderzoeken en stelde vast dat hij inderdaad over de schreef is gegaan.
Clarkson kreeg al eerder een waarschuwing vanwege zijn gedrag. Top Gear wordt in bijna de hele wereld uitgezonden, in Nederland door Veronica en in België door Canvas. Een miljoen mensen ondertekenden een onlinepetitie voor het behoud van Clarkson als presentator en de tv-show zoals die sinds 2002 wordt gemaakt.
Watquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Doe niet alsof jezza de eerste bekende presentator is.
Welk programma maken hammond of may dan voor de bbc?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gewoon met zijn drieën verder gaan bij een concurrent. De BBC zal het best vinden aangezien ze nu schone handen heeft.
Hammond en May willen namelijk wel graag bij de BBC blijven werken voor andere programma's.
Hou toch op zeg, waarom denk je dat kijkcijfers elke dag worden gepubliceerd? Waarom die elke dag door verschillende medias worden besproken? Omdat ze zo onbelangerijk zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
WatWaar zeg ik dat en hoe haal je dat uit mijn reactie.
Nogmaals waar is de onderbouwing dat Clarkson arrogant is vanwege de kijkcijfers.
Netflix maakt kijkcijfers inderdaad niet bekend (of ze bijgehouden worden is onbekend) toch is House of Cards een gigantisch succes terwijl er maar 550.000 betalende leden nodig zijn om deze productie te bekostigen. Voor TG (uitgaande van huidige budget bij de BBC) zou dat iets meer zijn ongeveer 650.000 dat betekend niet dat er maar zo veel of weinig kijken. Kijkcijfers zijn voor de kosten dus minder interessant.
Dat maakt weinig verschil. Wie geen Netflix heeft kan het downloaden, niemand die er wakker van ligt aangezien genoeg mensen wel betalen voor Netflix en dit soort programma's daar alleen maar bij helpen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja maar op netflix word het gewoon neer geflikkerd zoals op uitzendinggemist, het word niet uitgezonden
Maar het gaat om de uitzending, het feit dat je vrijdag om 20:30 of zondag om 20:00 uur achter de buis zitquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat maakt weinig verschil. Wie geen Netflix heeft kan het downloaden, niemand die er wakker van ligt aangezien genoeg mensen wel betalen voor Netflix en dit soort programma's daar alleen maar bij helpen.
Lees eens, voor netflix zijn ze niet van belang, voor traditionele (commerciële) omroepen wel. Voor Netflix zijn betalende leden belangrijk en voor het huidige budget van TG heb je ongeveer 650.000 betalende leden nodig (wat dus niks zegt over hoeveel mensen er kijken).quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, waarom denk je dat kijkcijfers elke dag worden gepubliceerd? Waarom die elke dag door verschillende medias worden besproken? Omdat ze zo onbelangerijk zijn?
Weetje van de dag: "media" is meervoud van "medium".quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, waarom denk je dat kijkcijfers elke dag worden gepubliceerd? Waarom die elke dag door verschillende medias worden besproken? Omdat ze zo onbelangerijk zijn?
En? Dat heeft toch geen negatieve invloed op het aantal kijkers? Ik kijk nooit live (behalve voetbal), ik zie alles via het internet. Ik heb niet eens een televisieabo, ik mis niets wat er toe doet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee maar je moet wekelijks wachten tot het word uitgezonden en op het juiste tijdstip voor de buis zitten, of dat vrijdagavond is of zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |