Audi?quote:
Zie topicreeks, het zou een traditie moeten zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:33 schreef Mozy het volgende:
"Ik kwetst niet, ik vertel de waarheid."
Tokkie-argument.
Mad?quote:
Ik heb hem gewoon aangepast omdat het kan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie topicreeks, het zou een traditie moeten zijn.
Dat weet ik nog niet zeker.quote:
Nee, een ruim 20 jaar oude Ford Fiestaquote:
Maar.. maar..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon aangepast omdat het kan.
Stijn neemt dit als nieuwe UIquote:
Goh, je meent het.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:34 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nee want ik typte het natuurlijk expres verkeert.
Twee topics dezelfde steeds. Was bij meerdere vorige topics ook.quote:
Klopt. Gelukkig branden ze goedquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coniferen zijn aidsbomen. Daar heb ik geen deskundige voor nodig.
Zo'n holocaustoverlevende die denkt dat ze alles mag maken vanwege wat ze in het verleden heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Die ouwe vrouw weet wel hoe je iets dramatisch brengt, ze doet zich lekker hulpeloos voor.
Nee nou wordt'ie mooi!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
Binnenkort blijkt dat Meester Visser gewoon een typetje is van Andre van Duin.
Van Duin heeft wel een lied gemaakt over de Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
Binnenkort blijkt dat Meester Visser gewoon een typetje is van Andre van Duin.
Zo word jij later ook.quote:
Dat is geen vrouw.quote:
Hej!quote:
Zit er dik in.quote:
Muisje kan het hebben.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef Cee het volgende:
Ze dragen wel de kleuren van Buurman & Buurman.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef Cee het volgende:
Ze dragen wel de kleuren van Buurman & Buurman.
Ja, moet iemand toestemming voor geven. En dat doen de personen die meewerken aan de uitzending.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mag je wel in iemands tuin fotograferen?
Het kwam in vaste toestand uit het pak.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:39 schreef Zorro het volgende:
Knap om van die afstand het verschil te zien tussen melk en karnemelk
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:39 schreef tralalala het volgende:
Dit is stiekem nog kutter dan het panel/jury.
Twijfelgevalletje. Als je moord weet vast te leggen boeit t niet zoveel. Maar anders kan de rechter er een probleem van te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mag je wel in iemands tuin fotograferen?
Ik houd niet van kort haar, gele jassen en spijkerbroekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muisje kan het hebben.
Hoop ik
Misschien was het wel ossewit van het verschonen van de frituurpan. Doe ik ook in een pak.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het kwam in vaste toestand uit het pak.
Alzheimer kan al gebeuren vanaf je 50ste.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:39 schreef BlueMage het volgende:
Die mevrouw was ooit huisarts? Da's best angstaanjagend.
Je moet kiezen!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind beide partijen niet aardig trouwens, ben voor niemand.
Ik kies voor meester Visser.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef BlueMage het volgende:
Dit, hopelijk is de uitspraak kut voor beide.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef BlueMage het volgende:
Confierenmanquote:
#teamprogrammalocatieverhuurquote:
Rowbingod.quote:
Volgens geeljas deed het dat welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:40 schreef tralalala het volgende:
Maar wat maakt het mevrouw Tokkie uit dat de buurvrouw haar kippensoep begraaft? Als het maar niet gaat stinken.
In slaap gevallen met de tv aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:42 schreef Mozy het volgende:
Wat doet zon uit vrouwtje om 3 uur snachts nog uit bed?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heeft mevrouw met de gele jas maar 1 jas?
Beide deuren een minuutje open voor je vertrektquote:
hoeveel jassen heb jijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Eigenlijk moet er nog zo'n gele regenhoed bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:44 schreef alpeko het volgende:
Alsof die gele jas moeite heeft met knippen. Ze is dol op scharen.
Briljant.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:44 schreef alpeko het volgende:
Ik heb wel een idee, maar het is gewoon een kutwoordquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:44 schreef alpeko het volgende:
Dennis the Menace dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:46 schreef matthijst het volgende:
Wat een nare rattige kutkop heeft die ouwe moffenhoer
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:46 schreef matthijst het volgende:
Wat een nare rattige kutkop heeft die ouwe moffenhoer
quote:
Die gele jas.quote:
Ik gooi thee incl kopjes weg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:47 schreef Nober het volgende:
Ik eet bananenschil en mandarijnenschil altijd op.
quote:
Nee, doe maar niet.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom dat van katten maar geaccepteerd moet worden. Aidsbeesten.
o jawelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef BlueMage het volgende:
Katten komen niet zomaar bij anderen binnen...
Twee spuitjes.quote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Cee het volgende:
Godver, daar zijn het katten voor, echt. Ga met je vagijn op een shredder zitten.
Omdat het geen honden zijn. Wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom dat van katten maar geaccepteerd moet worden. Aidsbeesten.
Dat was net bij Spuiten en Slikkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Cee het volgende:
Godver, daar zijn het katten voor, echt. Ga met je vagijn op een shredder zitten.
Ik wel was wel handig want ik had soms last van muizen die bleven daarna wegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:49 schreef Max23 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een kat van iemand anders binnen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |