Mexquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
Davy verzint altijd dingen over mensen. Niet op letten Mex.
kijk dit dan, t filmpje heet zelfs geile geertquote:Op maandag 23 maart 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen satire en beledigen
hee Geertquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die Geert heten zijn standaard bazen.
Oke je bent idd te aardigquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
De Willy lucky's zijn wel leuk hoor Rene.
Fijn dat jij aan mijn kant staat in deze zaakquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
Davy verzint altijd dingen over mensen. Niet op letten Mex.
LuckyTV is er voor satire. Je kan er om lachen of niet, maar dat is altijd met een knipoog gemaakt. In tegenstelling tot wat die zwakbegaafden van de commerciëlen doenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijk dit dan, t filmpje heet zelfs geile geert
Rene klinkt erg gay.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
De Willy lucky's zijn wel leuk hoor Rene.
Zeer spijtig dat je hem moet inschakelen zodat het lijkt alsof het niet zo was.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat jij aan mijn kant staat in deze zaak
Ik keur hem goedquote:Op maandag 23 maart 2015 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Nu Yvon er zit, hoop ik ook dat ze dit filmpje even laten zien:
Komt uit Cojones.
Sorry Karina, is maar één filmpje en het heeft een relatie met het onderwerp.
GGMM ookquote:Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk elke week graag naar De Kwis.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Als je aan kinderen vraagt wat ze willen eten zeggen ze patat of pannenkoeken.
Patat is toch een soort friet?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik ook.quote:
Stijn heeft gisteren ook patatjes gegeten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Ja, dat is speciale patat, voor speciale mensen.quote:
Die zuipt jou zo onder de tafel.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Evertjan het volgende:
ik zou wel eens een biertje willen drinken met Bertie
Klopt, door hem is het allemaal begonnen. Vooral zijn reacties bij Moviemeter.nl zijn spectaculair.quote:
Dan heb je verder niks gemist.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ken alleen die lesbische en geile geert van Lucky tv flut item.
Ik zei pizza.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
ik snap niet waar die 4.3 mil kijkers vandaan komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ze het over hebben
Nee hoor. Dat heet humor.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef Marcoss het volgende:
Dit topic is toch ook altijd wel een stelletje zuurpruimen bij elkaar he
Komt omdat het elke dag weer een Topshow is.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef Marcoss het volgende:
En we zijn er trots opquote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef Marcoss het volgende:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze boer heeft per ongeluk zijn paard meegenomen.
Uh, oké.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef Marcoss het volgende:
Volkskrant is er niks bijquote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef Marcoss het volgende:
Hee Spec, we hebben je allemaal gemistquote:Op maandag 23 maart 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat het elke dag weer een Topshow is.
De knappe vrouw van Leo is weg : Oquote:Op maandag 23 maart 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Janko een knuffel geven, wat een lieve man.
Nou kan ik een hele flauwe grap maken, maar dat kan ik beter niet doenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben van de Prive ik weet dat soort dingen.
Ja, al die teringfoto's met zijn naam er over heen. Waardeloze fotograaf en blijkbaar ook een waardeloos mens.quote:
Die fotograaf die z'n eigen naam altijd tienduizend keer op z'n foto's plakt.quote:
Dit.quote:
Niet waar.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ze is eerder superbraaf man.
Dit is mijn Leo Vogelzang immitatie.quote:
Dat heb je goed.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar.
Vraag maar aan tong
Al zal je wel niet met hem praten.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is mijn Leo Vogelzang immitatie.
Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang
Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang Leo Vogelzang
Dat is haar imago, net als die van Ilse De Lange, maar eigenlijk zijn het de ranzigste hoeren.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ze is eerder superbraaf man.
Nou, hier danquote:
quote:AMSTERDAM - Ze heeft de uitstraling van de ideale, smetteloze schoondochter, maar achter het brave imago van presentatrice Yvon Jaspers gaat een wilde kant schuil.
In de tijd dat ze in New York woonde, deelde ze regelmatig het bed met vreemde mannen.
"Het is voor mij een dierbare en vormende periode geweest, waarin ik veel van de wereld heb gezien. Ook op seksueel gebied, ja", vertelt de Jaspers openhartig aan Party. "Onenightstands? Ook wel eens, ik vond dat heel leuk."
Yvon biecht ook op dat ze volop met drugs heeft geëxperimenteerd. "Toen ik eenmaal een vriend kreeg die helemaal in de xtc zat, ging ik er in mee.""
[..]
[..]
Afgesproken werk ze sturen Lucky tv de beelden. Is gewoon extra promotie.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
Eigenlijk is het allemaal de schuld van de KRO zelf door die suggestieve montages
Nou je hoort het voorlopig is ze niet meer op tv met bzv.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is haar imago, net als die van Ilse De Lange, maar eigenlijk zijn het de ranzigste hoeren.
Van wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik neem aan dat het seizoen voorbij is?
Dit roep je al de hele week maar jij reageert het vaakst op mijquote:
Verstandig.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat beter is zal ik dat doen.
Na die tik van gister mogen jullie nog aan de bakquote:Op maandag 23 maart 2015 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik neem aan dat het seizoen voorbij is?
quote:Richard III herbegraven - Gijs Scholten van Aschat, Halina Reijn en Hans Kesting.
De Engelse Koning Richard III regeerde slechts 2 jaar, van 1483 tot 1485, toen hij omkwam op het slagveld. Hij staat te boek als een wreed en gewetenloos heerser dankzij het toneelstuk dat Shakespeare over hem schreef. Historici betwijfelen echter of dat beeld op waarheid berust.
Drie jaar geleden vonden archeologen onder een parkeerplaats in Leicester zijn overblijfselen. Zijn misvormde rug vormde aanleiding voor een vermoeden dat bevestigd werd door DNA onderzoek. Donderdag wordt de koning herbegraven, dit keer wel met pracht en praal. Vele Engelsen betoonden de vorst de laatste eer. We bespreken Richard III met 3 acteurs. Gijs Scholten van Aschat speelde hem in 2010, Halina Reijn speelde de vrouw van Richard III en Hans Kesting gaat vanaf juni de koning spelen in ‘Kings of War’ bij TGA.
Jasper het Centenbakje.quote:De oase van Matisse - Jasper Krabbé
De grootste Matisse tentoonstelling in Nederland ooit! ‘De oase van Matisse’ in het Stedelijk Museum Amsterdam laat naast werken van uiteraard Matisse ook werken van zijn tijdgenoten zien uit de eigen collectie. Wie inspireerden hem en welke kunstenaars werden weer door Matisse geïnspireerd ? Zie zijn invloed terug bij een abstracte kunstenaar als Rothko of een Russische Avantgardist als Malevich. Maar natuurliljk zijn ook de sublieme ‘cut outs’ ruim vertegenwoordigd: de prachtige, veelkleurige uitgeknipte vormen op vaak enorme canvassen. Aan tafel: Jasper Krabbé.
'De oase van Matisse is van 27 maart t/m 16 augustus te zien in het Stedelijk Museum Amsterdam.
Die gast begin me ook de strot uit te komen. Gister zat hij alleen maar poep te praten bij Pauw, zonder inhoudelijk op het boek van die rechtspsycholoog in te gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:46 schreef TLC het volgende:
Snotverdomme, en vanavond weer meneer r. de Vries bij Pauw![]()
![]()
Dat mag Pauw doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:43 schreef gosschalks het volgende:
Niets over de vliegtuigramp bij DWDD? Nodig in ieder geval ff Benno Baksteen uit of zo
True. Ik verwacht wel dat Mathijs het heel snel even aanhaalt, gevolgd door een Monty Python sketch over vliegtuigcrashes.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:59 schreef gosschalks het volgende:
[..]
True. Ik verwacht wel dat Mathijs het heel snel even aanhaalt, gevolgd door een Monty Python sketch over vliegtuigcrashes.
Ik kijk gewoon Masterchef. Misschien zometeen het laatste stukje DWDD.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
Halina Reijn, Peter R. Ik ga straks rustig even wat boodschapjes doen dan maar
Ik word altijd een beetje psychotisch van programma's van een uur die meerdere keren reclame hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Masterchef. Misschien zometeen het laatste stukje DWDD.
Ja daar heb je wel gelijk in. Erger ik me ook aan. Maar ja, het programma is verder wel leuk. DWDD minder leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje psychotisch van programma's van een uur die meerdere keren reclame hebben
Ook top dat RTL5 weer Gordon Ramsay uitzendtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Erger ik me ook aan. Maar ja, het programma is verder wel leuk. DWDD minder leuk.
Ja die vind ik ook altijd tof. Hij zou een keertje bij DWDD moeten zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook top dat RTL5 weer Gordon Ramsay uitzendt
Beter dan Over de Kook, Wie is de Chef? en al dat soort meuk
En dat voor een vrouw van bijna 40.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:08 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Wat is het toch een heerlijk wijf !
Gordon zou na één vraag afhaken en weggaan denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook altijd tof. Hij zou een keertje bij DWDD moeten zittenMaar ja lastig met Matthijs die geen Engels spreekt
Geweldige tv zou dat zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Gordon zou na één vraag afhaken en weggaan denk ik
Vorig seizoen zijn er FOK!kers naar DWDD geweest, die werden ergens op een balkon getyft.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:20 schreef Vatta het volgende:
Ik vraag me wel eens af wie die mensen zijn die achterin zitten. Gaan die daar uit vrije wil zitten?
En dat vonden we helemaal niet erg hoor. In tegendeel: we waren al lang blij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig seizoen zijn er FOK!kers naar DWDD geweest, die werden ergens op een balkon getyft.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat vonden we helemaal niet erg hoor. In tegendeel: we waren al lang blij.
Ja die zaten ook bij VI. Alles om met je kop op tv te komen dusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig seizoen zijn er FOK!kers naar DWDD geweest, die werden ergens op een balkon getyft.
Zaten wel 2 dezelfde bij inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:23 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja die zaten ook bij VI. Alles om met je kop op tv te komen dus
Fixed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig seizoen zijn er FOK!kers naar DWDD geweest, die werden ergens op een zolderkamer getyft.
Niet alle FOKkers worden op het balkon gegooidquote:
Gewoon helemaal achteraan gaan staan daarom zaten we op het balkon. Laatste plekken. Tip voor de volgende keerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet alle FOKkers worden op het balkon gegooid.
Heej toevallig daar is er eentje die ook graag op tv wildequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matisse is wel een absolute held.
Bedankt, dat had je best eerder mogen zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon helemaal achteraan gaan staan daarom zaten we op het balkon. Laatste plekken. Tip voor de volgende keer
Volgens mij wist ik niet eens wanneer jullie gingen. Bij ons was het overigens toeval want ik moest nog de kaartjes halen plus ik moest natuurlijk naar de wcquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bedankt, dat had je best eerder mogen zeggen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon helemaal achteraan gaan staan daarom zaten we op het balkon. Laatste plekken. Tip voor de volgende keer
Klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
Best een leuk item, maar ik heb nu niet zoiets van dat wil ik zien.
Mortaxxgod.quote:
Ja duh, hij is elke dag op televisie. Letterlijk overigens. DWDD, Pauw, RTL Late Night, RTL Boulevard. Hij woont in de televisie namelijk.quote:
We zaten daar eigenlijk best een beetje achteraan. Dus ook datis geen garantie voor niet in beeld komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achteraan staan/zitten is niet altijd even goed.
Je UI maakt het goed.quote:
Ze hebben een ongrappig iemand nodig om er wat van te maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder Jimmy Fallon is de redactie gewoon hopeloos verloren.
Ja dat was wel heeeel jammer hoor geen Fallonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder Jimmy Fallon is de redactie gewoon hopeloos verloren.
Blijkbaar, maar ik bedoel dus vanuit het perspectief van de redactie zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben een ongrappig iemand nodig om er wat van te maken?
Ik wens peter chronische diarree toequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Only here for Peter
Wat een kutprogramma heb ik moeten doorzitten zeg, vooral matthijs
Maar Peter
Haten op Peterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wens peter chronische diarree toe
Ook al top notch voetbalmakelaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:40 schreef hmmmz het volgende:
Peter wist alles al. Want Peter weet alles en is over van op de hoogte. Hij is een superexpert.
Nou..over Holleeder zal hij heus wel een hoop weten, want dat is zo'n beetje z'n werk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:40 schreef hmmmz het volgende:
Peter wist alles al. Want Peter weet alles en is over van op de hoogte. Hij is een superexpert.
Aldus half nederland waarvan niemand het kan onderbouwenquote:
Natuurlijk, net zoals hij alles weet van politiek, tv series, voetbal, ajax, duiken, vrijheid van meningsuiting etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou..over Holleeder zal hij heus wel een hoop weten, want dat is zo'n beetje z'n werk.
Is ook een talent. Ik vind 'm niet bijzonder charmant verder maar hij is goed in wat hij doet.quote:
Niet te vergeten ervaren diepzeeduiker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ook al top notch voetbalmakelaar
Dat waag ik te betwijfelen, maar criminaliteit is écht zijn specialiteit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals hij alles weet van politiek, tv series, voetbal, ajax, duiken, vrijheid van meningsuiting etc.
Volgens mij zijn ze niet zulke goede vrienden. Holleeder is onlangs veroordeeld voor bedreiging van Peter. Daarbij is goede vriend van Peter, Cor van Hout, door Holleeder vermoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Vorige keer verdedigde Peter R. Holleeder nog, in de aflevering na college tour, toen wist hij dat dus al van die zus?
Teveel botox of zo? Echt yuck, dat hoofd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is met die schele vrouw daarachter
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:44 schreef gosschalks het volgende:
Dat die Peter überhaupt vriendjes wordt met smeerlappen als Cor van H. is al oneindig veel'jes waard
Rustig aan Mexicanoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word echt mad van deze uitzending.
Ze is niet alleenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
kan die vrouw achter hem ook normaal kijken?
Dat tweede.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Rustig aan Mexicano
Ik raak de draad een beetje kwijt van dit verhaal. Of het boeit me niet kan ook
Dat geeft alleen maar aan wat een baas peter isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:44 schreef gosschalks het volgende:
Dat die Peter überhaupt vriendjes wordt met smeerlappen als Cor van H. is al oneindig veel'jes waard
Alsof dat een gemis is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:45 schreef Strani het volgende:
Zal je zien dat er straks ook geen Lucky is..
Klopt, maar in onderstaand item van P&W kwam Peter over als de PR-man van Holleeder, met dus toen al de kennis dat hij waarschijnlijk Van Hout had vermoord en het gedoe met zijn zus:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet zulke goede vrienden. Holleeder is onlangs veroordeeld voor bedreiging van Peter. Daarbij is goede vriend van Peter, Cor van Hout, door Holleeder vermoord.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ing-peter-r-de-vries
Vuil spel van Petertje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Klopt, maar in onderstaand item van P&W kwam Peter over als de PR-man van Holleeder, met dus toen al de kennis dat hij waarschijnlijk Van Hout had vermoord en het gedoe met zijn zus:
Had even de hoop dat Willem in de show zou zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Klopt, maar in onderstaand item van P&W kwam Peter over als de PR-man van Holleeder, met dus toen al de kennis dat hij waarschijnlijk Van Hout had vermoord en het gedoe met zijn zus:
Beide dames kijken wel erg waus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is met die schele vrouw daarachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |