Mexquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
Davy verzint altijd dingen over mensen. Niet op letten Mex.
kijk dit dan, t filmpje heet zelfs geile geertquote:Op maandag 23 maart 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen satire en beledigen
hee Geertquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die Geert heten zijn standaard bazen.
Oke je bent idd te aardigquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
De Willy lucky's zijn wel leuk hoor Rene.
Fijn dat jij aan mijn kant staat in deze zaakquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
Davy verzint altijd dingen over mensen. Niet op letten Mex.
LuckyTV is er voor satire. Je kan er om lachen of niet, maar dat is altijd met een knipoog gemaakt. In tegenstelling tot wat die zwakbegaafden van de commerciëlen doenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijk dit dan, t filmpje heet zelfs geile geert
Rene klinkt erg gay.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
De Willy lucky's zijn wel leuk hoor Rene.
Zeer spijtig dat je hem moet inschakelen zodat het lijkt alsof het niet zo was.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat jij aan mijn kant staat in deze zaak
Ik keur hem goedquote:Op maandag 23 maart 2015 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Nu Yvon er zit, hoop ik ook dat ze dit filmpje even laten zien:
Komt uit Cojones.
Sorry Karina, is maar één filmpje en het heeft een relatie met het onderwerp.
GGMM ookquote:Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk elke week graag naar De Kwis.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Als je aan kinderen vraagt wat ze willen eten zeggen ze patat of pannenkoeken.
Patat is toch een soort friet?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik ook.quote:
Stijn heeft gisteren ook patatjes gegeten.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Ja, dat is speciale patat, voor speciale mensen.quote:
Die zuipt jou zo onder de tafel.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Evertjan het volgende:
ik zou wel eens een biertje willen drinken met Bertie
Klopt, door hem is het allemaal begonnen. Vooral zijn reacties bij Moviemeter.nl zijn spectaculair.quote:
Dan heb je verder niks gemist.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ken alleen die lesbische en geile geert van Lucky tv flut item.
Ik zei pizza.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
ik snap niet waar die 4.3 mil kijkers vandaan komen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ze het over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |