Ja die dusquote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Navel die pijn deed door de hoog liggende baarmoeder?
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:44 schreef Bloesem. het volgende:
Ik merk dat ik het erg lastig vind dat de een aantal van de (paar) mensen aan wie wij het hebben verteld echt enorm... heftig positief reageren. We hebben gezegd dat het heel pril is, dat we het erg spannend vinden en erg onzeker zijn en er niet de nadruk op wilden leggen, maar wel wilden vertellen om vooral de onzekerheid te kunnen delen. Van een aantal gelijk cadeautjes en "nou als het er is, dan dit of dat!!" Heel lief en fijn dat ze zoveel vertrouwen hebben, maar het voelt daarbij alsof ze compleet voorbij gaan aan mijn gevoel en zelf vind ik dat erg lastig. Zo lastig zelfs dat ik het onderwerp nu vermijd.
Ik merk dat ik vrij kwaal-gevoelig ben, ook al ie het nog pril (ik ben een soort waggelende narcolept met vreetbuien geworden) terwijl toch relatief veel mensen zeggen piece of cake zo'n beginnende zwangerschap, stel je niet aan joh! Terwijl ik daar dan zwetend zit te janken met drie hamburgers in mijn mond en een ernstig gebrek aan cafeine.... Nu doe ik elke avond (en waar nodig extra) een meditatie-oefening waarbij ik even bij mezelf te rade ga, want als ik het van anderen moet halen word ik echt niks wijzer.
Klein leuk dingetje: vandaag kwam mevrouw van moeders voor moeders langs. Ik zou eigenlijk pas volgende week beginnen, maar plaste zo'n knalstreep dat ik gelijk mag*mini-jompeltje*
Same here! En las vandaag in de WIJ fasenieuws dat week 10 t/m 12 de zwaarste weken worden wat dat betreft. Ik lees het met een korreltje zout overigens.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:12 schreef silliegirl het volgende:
[..]
+1.
Ik ben nog aan 't begin, maar de vermoeidheid is echt killing. Ik wil alleen maar slapen, liefst 24 uur per dag. Dat kan en doe ik niet, maar gewoon, dat gevoel. Vermoeidheid heeft wel een nieuwe betekenis gekregen de laatste weken.
Wat naar, ik kan mij voorstellen dat je er even doorheen zit.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een moppies shop!heerlijk zo genieten
Ligt het niet aan mij? Ik ben zojuist huilend van het werk weggegaan omdat ik zo moe ben dat ik er naar van word, concentratie is bagger, ik kan niets, wil niets, alles gaat drie keer zo traag omdat ik geen fouten wil maken. Ik ga bijna elke dag wel een uur eerder naar huis omdat ik het gewoon echt niet trek. En toen stond ik dus huilend bij mijn leidinggevende of ik morgen een gesprek mocht omdat het me zo hoog zit, ik ben een perfectionistische workaholic en ik voel me gewoon waardeloos, fysiek door de zwangerschap en mentaal omdat ik niet kan doen wat ik wil doen en daar voel ik me schuldig over. Want wie zegt dat het na de bevalling beter wordt.. Misschien ben ik gewoon wel een waardeloze werknemer ofzo. Ja echt rationeel ben ik ook allang niet meer![]()
Hier weten ze het allemaal al wel op 't werk, ook om die reden. Ik heb soms echt een "he, sorry, zei je wat?" moment als collega's wat vragen. Ik ben er gewoon niet bij, te moe. Enig begrip is dan wel zo fijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:33 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Same here! En las vandaag in de WIJ fasenieuws dat week 10 t/m 12 de zwaarste weken worden wat dat betreft. Ik lees het met een korreltje zout overigens.
[..]
Wat naar, ik kan mij voorstellen dat je er even doorheen zit.
Hopelijk voel je je er snel anders over. Hopelijk doet een gesprek met je leidinggevende morgen je goed.
Hier kom ik de werkdagen ook moeilijk door. Vanaf de lunchpauze wordt het echt afzien en hier weet nog niemand van m'n zwangerschap.
+1.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier weten ze het allemaal al wel op 't werk, ook om die reden. Ik heb soms echt een "he, sorry, zei je wat?" moment als collega's wat vragen. Ik ben er gewoon niet bij, te moe. Enig begrip is dan wel zo fijn.
B&J bij AH in de bonusquote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
+1.. Vandaag alweer herhaaldelijk ondervonden. En vanavond ga ik aan de B&J denk ik
.
Shop, wat fijn dat het goed gaat. Hopelijk mogen de meisjes gauw naar huis!
Mn vetgehalte zegt: nooooooooooooooquote:
Geen kaartje sturen? Een kaartje sturen betekent i.m.o. een uitnodiging om op bezoek te komen. Tenzij je er een briefje inschuift: "géén bezoek gewenstquote:Op maandag 23 maart 2015 17:29 schreef faptist het volgende:
Zometeen ga ik de adressen schrijven op de enveloppen.
Twijfel toxh weer over het aantal kaartjes die ik moet versturen. Er staan ook mensen op die ik eigenlijk nooit meer zie en liever ook niet op visite krijg.
Hoe los je dat nou vriendelijk op?
Nou. Dat laatste geldt echt niet voor iedereen. Het einddoel is het enige dat mij bijvoorbeeld op de been hield. Die hele reis ernaartoe konden ze van mij cadeau krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:29 schreef faptist het volgende:
@discussie
Ik denk dat een aantal mensen hier het echt te zwart wit zien. Je moet je ook bedenken dat we elkaar niet irl kennen en je nu reacties leest ipv dat je iemands mimiek / uitdrukking erbij ziet.
Ik sluit me dan ook bij twist aan.
Zwanger zijn is nu eenmaal eng. Je weet niet wat er binnen in je buik gebeurt. Of alles nog goed groeit.
Maar je hormonen gooien alles ook nog eens overhoop.
Als je niet meer kunt zeggen 'vergeet niet te genieten' vind ik het een beetje te ver gaan. Moet iedereen dan maar zwelgen in iemands onzekerheid? Help je daar iemand mee?
Soms vergeet je inderdaad te genieten dat er zo'n klein wondertje (ergste dooddoener der zwangerschappen ) in je buik groeit. Dat dit proces echt maar 9 maanden duurt. En dan heb je kans dat het opeens voorbij is. Dan is hij/zij er.
Het gaat niet om het einddoel, maar juist om de reis er naar toe.
Oh god..is dat echt zo? Wij sturen er wel 125 kaartjes uit maar die mensen hoef ik echt niet allemaal op bezoek haha. Wij kiezen ervoor om niks op facebook op andere social media te delen, dus mensen moeten het horen van het kaartje. Er gaan bijvoorbeeld ook best wat kaartjes naar vrienden van mijn ouders enzo, maar ik verwacht (hoop) eigenlijk niet dat die allemaal langs willen komen....quote:Op maandag 23 maart 2015 17:53 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Geen kaartje sturen? Een kaartje sturen betekent i.m.o. een uitnodiging om op bezoek te komen. Tenzij je er een briefje inschuift: "géén bezoek gewenst"
Heb t opgezocht toen ik zwanger was. Zit geen rauw ei in, althans, is gepasteuriseerd of was helemaal zonder ei.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmmm. Ja dat is waar. Ik weet niet, dat 'rauwe' koekjesdeeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |