Ja hequote:Op zondag 22 maart 2015 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat 'blij in mn hartje' was echt het liefste moment uit heel BZV.![]()
!
Daar ben ik het mee eens. Alleen vraag ik me wel af of dit de juiste manier was om dit aan te kaarten. Pak het 'probleem' dan bij de bron aan en benader de columnisten en tv-programma's persoonlijk. Niet om ze de mond te snoeren, maar wel om te vermelden dat ze een enorme impact hebben op de beeldvorming.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:40 schreef -0- het volgende:
Na afgelopen week met de citytrips weinig verrassende resultaten eigenlijk.
En wat betreft o.a. Geert en de problemen die hij tegenkwam met de media...
Natuurlijk weet je op het moment dat je meedoet dat je op tv komt en mensen een mening over je zullen vormen. Maar ik vind wel ook dat het soms echt ver gaat.
Vooral al die idiote columns en stukken in de media die elke week helemaal los gaan op al die boeren met gewoon maar ongefundeerd kritiek spuien en iedereen de grond in boren.
Wees dan zo dapper en laat je eigen leven een keer een week lang op tv zien, alsof het zelf allemaal compleet perfecte figuren zijn. Maar nee het is veel makkelijker om een boer die mee doet aan een programma de grond in te boren en op de meest bizarre punten af te serveren.
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
Zit er nou een lachband onder? Ik meende het al te horen, maar serieus?
twitter:ArnoLeblanc twitterde op zondag 22-03-2015 om 21:49:26Samen met oud #bzv deelnemer boer @jossloot en Dycke naar #bzv gekeken. Morgenvroeg te horen @NOSRadio1 http://t.co/rfQoVYJhnG reageer retweet
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:58 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb te weinig brieven gekregen!!@!$$@
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:58 schreef Starlie het volgende:
Hetty zou beter met dit stuk chagrijn kunnen gaan. Lekker samen sikkeneuren
quote:
Na een aantal uitzendingen is er begrip gegroeid voor Geert met z'n ADHD. Misschien heeft het zin om ook begrip voor Willem op te brengen. Als je de webfilmpjes gezien hebt, gaat er al een lampje branden. De kinderen altijd erbij zet ook aan het denken (ook over de KRO, die rustig eerst de zoontjes huis vroegwijze commentaar laten monteren en dan pas de man zelf aan het woord laat tonen - hij is ondergeschikt gemaakt aan zijn jonge kinderen). In het BZV-tijdschrift vertelt hij dat een zoontje autistisch is. Het zou me niet verbazen als Willem dat zelf ook is.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef Pedroso het volgende:Ah, dit is die boer die het deed om in de uitzending te komen. Viel 'm tegen dat ie maar 50 brieven kreeg ofzo.
Dat idee heb ik nou nog nooit gehad. Hij lijkt een harde werker, het bedrijf ziet er netjes uit en hij besteed veel tijd aan zijn zoontjes.quote:
Nou, ik denk dat hij echt verliefd op haar is. Hij leek op de speeddate al voor haar gevallen te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze houdt hem aan het lijntje en hij denkt "als ik deze loslaat, krijg ik er nooit meer een", hij ziet haar als laatste strohalm en Nancy vindt het gekonkel maar al te leuk denk ik.
Ik heb geen moment gedacht dat hij zo arrogant zou zijn te denken dat hij geen moeite hoeft te doen om haar te veroveren. Hoe zou hij dat ook kunnen denken, met al dat gedram van haar.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me idd niet verbazen als dat meespeelt, aan de andere kant heb ik wel het idee dat ze hem wel LEUK vindt, maar ook graag het gevoel wil krijgen dat hij haar LEUK vindt, terwijl Theo zoiets lijkt te hebben van "ik hoef je niet meer te veroveren, want jij wilde mij toch graag hebben?!".
Leuk dat hij echt verliefd op haar is maar dan mag hij wel eens wat meer moeite doen, nu gaat hij ineens moeite doen terwijl zij allang meerdere keren heeft aangegeven niets meer erin te zien behalve een vriendschap.. Lekker laat ben je dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Na een aantal uitzendingen is er begrip gegroeid voor Geert met z'n ADHD. Misschien heeft het zin om ook begrip voor Willem op te brengen. Als je de webfilmpjes gezien hebt, gaat er al een lampje branden. De kinderen altijd erbij zet ook aan het denken (ook over de KRO, die rustig eerst de zoontjes huis vroegwijze commentaar laten monteren en dan pas de man zelf aan het woord laat tonen - hij is ondergeschikt gemaakt aan zijn jonge kinderen). In het BZV-tijdschrift vertelt hij dat een zoontje autistisch is. Het zou me niet verbazen als Willem dat zelf ook is.
[..]
Dat idee heb ik nou nog nooit gehad. Hij lijkt een harde werker, het bedrijf ziet er netjes uit en hij besteed veel tijd aan zijn zoontjes.
[..]
Nou, ik denk dat hij echt verliefd op haar is. Hij leek op de speeddate al voor haar gevallen te zijn.
[..]
Ik heb geen moment gedacht dat hij zo arrogant zou zijn te denken dat hij geen moeite hoeft te doen om haar te veroveren. Hoe zou hij dat ook kunnen denken, met al dat gedram van haar.
Het is wel lastig als mensen alleen op de enige in hun ogen juiste manier veroverd willen worden. Als ze nu nog niet weet, dat hij echt háár hebben wil, dan moet ze er gewoon een punt achter zetten.
Zo werken vrouwen niet he.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb geen moment gedacht dat hij zo arrogant zou zijn te denken dat hij geen moeite hoeft te doen om haar te veroveren. Hoe zou hij dat ook kunnen denken, met al dat gedram van haar.
Het is wel lastig als mensen alleen op de enige in hun ogen juiste manier veroverd willen worden. Als ze nu nog niet weet, dat hij echt háár hebben wil, dan moet ze er gewoon een punt achter zetten.
Die willen ook nog steeds graag in the picture komen hè?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Jos en Dycke. Morgen bij Radio 1.twitter:ArnoLeblanc twitterde op zondag 22-03-2015 om 21:49:26Samen met oud #bzv deelnemer boer @jossloot en Dycke naar #bzv gekeken. Morgenvroeg te horen @NOSRadio1 http://t.co/rfQoVYJhnG reageer retweet
Wat stom, toen ik hier toen straks op reageerde dacht ik dat je het over Geert had.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me idd niet verbazen als dat meespeelt, aan de andere kant heb ik wel het idee dat ze hem wel LEUK vindt, maar ook graag het gevoel wil krijgen dat hij haar LEUK vindt, terwijl Theo zoiets lijkt te hebben van "ik hoef je niet meer te veroveren, want jij wilde mij toch graag hebben?!".
Wie zei dat? Dat heb ik gemistquote:Op zondag 22 maart 2015 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat 'blij in mn hartje' was echt het liefste moment uit heel BZV.![]()
!
Welnee, hij moet helemaal geen moeite doen. Ze wil hem niet, dus streep eronder.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:34 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Leuk dat hij echt verliefd op haar is maar dan mag hij wel eens wat meer moeite doen, nu gaat hij ineens moeite doen terwijl zij allang meerdere keren heeft aangegeven niets meer erin te zien behalve een vriendschap.. Lekker laat ben je dan.
Dat vind ik wel knap, wat een raar accent had die ventquote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
huh, die boer en zoontjes versta ik prima, geert niet altijd.
Nee... Mijn moeder keek er spijtig genoeg na.quote:
Ze keek ernaar. Naarrrrr is een rrrrichting, na een tijds-of lokatieaanduiding.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap, wat een raar accent had die vent
[..]
Nee... Mijn moeder keek er spijtig genoeg na.
Tis een dom vrouwen programma he
Ik ken Dycke niet meer terug eigenlijk. Voorheen vond ik het wel een lekker ding, maar nu lijkt ze ineens op mijn oudtante.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die willen ook nog steeds graag in the picture komen hè?![]()
Hij is niet zoveel veranderd, Dycke wel ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |