SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat is de echte badkuip.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat het geen voetbal is maar ik vind dit soort stadions ook enorm vet.
[ afbeelding ]
Alleen bij Dordrecht kan het nog.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef hafcfan het volgende:
Het is wel jammer dat je zowat nergens meer de hekken in kan.
Linkjequote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand in Spanje heeft de Game of Thrones theme onder een Canal + promo gemonteerd
quote:
Slechtzicht plaatsen in de Arenaquote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Blijf het raar vinden dat je vrijwillig op een plek plaats neemt waar je nauwelijks iets ziet... Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Kwam net voorbij op een Spaanse stream die ik kijk.quote:
Ja.quote:
Die kaartjes kosten geen fluit en het lijkt op foto's altijd kleiner dan het echt is.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Blijf het raar vinden dat je vrijwillig op een plek plaats neemt waar je nauwelijks iets ziet... Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Dat zei ik al jongequote:
quote:
Wat ga je kijken?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veel plezier met Feyenoord-PSV
Ik kom weer terug voor Ajax
Wat ga jij doen dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je Feyenoord-PSV niet kijken?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wordt een droevige wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
2e rang Ahoy vind ik al te ver weg en da's een stuk zichtbaarder dan de plek van die fotoquote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kaartjes kosten geen fluit en het lijkt op foto's altijd kleiner dan het echt is.
Speelt die niet dan?quote:
Pauperquote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een goede stream ook voor mij?![]()
inb4 pauper, in Australie zenden ze geen Eredivisie uit.
Wanneer kan PSV al kampioen worden?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joodjes die naar Liverpool gaan kijken
HET.
ZIT.
DIEP.
10 april.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer kan PSV al kampioen worden?
Beter voetbalquote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
HET.
ZIT.
DIEP.
Ze zijn vergeten dat Suarez al weg is.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
HET.
ZIT.
DIEP.
Omdat jij het bent.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een goede stream ook voor mij?![]()
inb4 pauper, in Australie zenden ze geen Eredivisie uit.
Hahahahahahahaquote:
Helikopter geland aan parachute.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hilarisch leuk die helikopterbeelden.
Je stadion in een industriegebied hebben
Echte aanrader.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier wil ik echt een keer heen. Boca-River.
Oke, bedankt Paul.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef Paul het volgende:
Volgens mij had Evert ten Napel niet door dat er een parachutist naar beneden kwam
Evert: WAAR KIJKEN ZE ALLEMAAL NAAR? ZE MOETEN NAAR HET GRAS KIJKEN!
Die heb ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Met Spaans commentaar heb ik wel full HD.
Ik heb full HD met Nederlands commentaar.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Met Spaans commentaar heb ik wel full HD.
Duivendrecht is inderdaad geen woonwijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hilarisch leuk die helikopterbeelden.
Je stadion in een industriegebied hebben
Karsdorpquote:Op zondag 22 maart 2015 14:31 schreef Kopsterk het volgende:
Wie speelt er nou rechtsback tegen Depay? xD
Je heb het nu over Feyenoord en PSV?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Die 2 clubs kunnen er dus echt niets van
Bedankt die zocht ik netquote:Op zondag 22 maart 2015 14:31 schreef KingRoland het volgende:
Livestream
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1
Duivendrecht, daar staat toch dat ajax stadion...?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Duivendrecht is inderdaad geen woonwijk.
Ook. Maar Liverpool en United zijn niet beter.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb het nu over Feyenoord en PSV?
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Duivendrecht, daar staat toch dat ajax stadion...?
Nee dat is de Bijlmerbajes.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Duivendrecht, daar staat toch dat ajax stadion...?
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
Dit gaat een poepsaaie wedstrijd worden. 0-0
Lolquote:Op zondag 22 maart 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook. Maar Liverpool en United zijn niet beter.
Dat wordt een walgelijk wedstrijdje
Braziliaans en slechte kwaliteit.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je maar op de eerste rij gaan zitten.
Dat ligt in Frankrijk hoor.quote:
Dat Kennethquote:Op zondag 22 maart 2015 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
Topshow met Evert.
Ik denk nog steeds 1-3.
Tong had vakkundig bewezen dat de Nederlandse competitie even goed is als de Engelse.quote:
Heb ze zien spelen tegen Independiente en Racing Club. River heb ik tegen Estudientas zien spelen.quote:
En gras is groenquote:
Ik hoop met je meequote:
Je maakt een spelerstopic en hij wordt er direct uitgehaald.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:34 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Rekik gelijk weer speelt. Vond die Isimat ofzo het wel goed doen.
quote voor dadelijk :-)quote:Op zondag 22 maart 2015 14:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet zeker dat Feyenoord helemaal niets kan. PSV maakt hun gewoon af.
Ja, sinds ik een Bas dost topic heb aangemaakt scoort Dost ook al niet meer.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je maakt een spelerstopic en hij wordt er direct uitgehaald.
FC Twente staat garant voor vuurwerk hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:34 schreef hottentot het volgende:
Dilemma, eigenlijk wil ik mijn eigen club zien (FC-G) maar Feyenoord-PSV beloofd meer vuurwerk
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sinds ik een Bas dost topic heb aangemaakt scoort Dost ook al niet meer.
Wat een kankerlul.
Helemaal niet alleen tegen FC Twente krijg je dat.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:34 schreef hottentot het volgende:
Dilemma, eigenlijk wil ik mijn eigen club zien (FC-G) maar Feyenoord-PSV beloofd meer vuurwerk
Dak erafquote:Op zondag 22 maart 2015 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FC Twente staat garant voor vuurwerk hoor.
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Heb ze zien spelen tegen Independiente en Racing Club. River heb ik tegen Estudientas zien spelen.
Ook ben ik toen naar Argentinie tegen Chili geweest kwalificatie WK, mijn god wat een heksenketel was dat.
Het dak gaat er af! xDquote:Op zondag 22 maart 2015 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FC Twente staat garant voor vuurwerk hoor.
Beeld van FCG, geluid van Fey-PSV.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:34 schreef hottentot het volgende:
Pauperquote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
#durftevragen Zijn alle streams dood ofzo?
wattequote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies mijn idee.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het voorafje pakken we gewoon mee ja.
Je bent echt een kneusje als je via stream kijkt.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt geen fox in China, knurft.
Hoe moet ik nou weten dat jij in China zit, walnoot.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt geen fox in China, knurft.
Opgelost, Fox op de Xbox en Fox op de laptop.quote:
Zo ben ik ook wel weer.quote:
Trivia crack, ik vroeg je gebruikersnaamquote:Op zondag 22 maart 2015 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hafcfan negeert mij zei je. Las het net pas waar ging dat over?
Nederig dank.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat jij in China zit, walnoot.
Wij volwassenen kunnen het wel handelen.quote:
Oh ik zou ff kijken dan stuur ik hem.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trivia crack, ik vroeg je gebruikersnaam
Nee kom, laten we gaan rellenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij volwassenen kunnen het wel handelen.
Ik ben geen Feyenoorder.quote:
Die durft hier niet meer te komen sinds Groningen is weggespeeld door PSV.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes_vermeer is er ook maar weinig de laatste tijd hè?
Goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh ik zou ff kijken dan stuur ik hem.
Wat een held was dat.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis je tjaptjoep
Neequote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef alf89 het volgende:
Heeft iemand een Nederlandse stream voor me?
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1quote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef alf89 het volgende:
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1quote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef alf89 het volgende:
www.eennederlandsestream.nlquote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef alf89 het volgende:
TIEF OP SLOEBERquote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef alf89 het volgende:
M.b.t blunders zoetquote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef GGMM het volgende:
Zoet is echt een waardeloze kutkeeper.
Die had zelf wel verwacht dat hij bij de selectie van het Nederlands elftal zou zitten![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hier een lijstje van een ander forum:
- Blunder tegen St Pölten
- Blunder tegen Ajax in de Arena
- Blunder tegen PEC
- Blunder tegen Heracles
- Waardeloze bal op Hendrix tegen Ado waardoor die zijn 2e gele kaart krijgt
- Blunder bij de 3-3 tegen Feyenoord
- Blunder bij een 3-2 stand tegen Feyenoord waar Bilal niet kan profiteren
- Blunder uit tegen Dynamo Moskou
- Blunder uit bij Panathinaikos
- Blunder en een houdbare bal uit bij Zenit
Foxsports.nlquote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef alf89 het volgende:
Heeft iemand een Nederlandse stream voor me van Feyenoord - PSV?
Goed dat je dat even meldt.quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor alleen maar PSV-supporters.
Nee joh, het legioen heeft al jaren geleden zijn waarde verlorenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor alleen maar PSV-supporters.
Ik dacht dat die Feyenoordsupporters altijd zo'n heftig geluid maakten.
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt dat fucking Groningen trouwens ook weleens uit wedstrijden... naar mijn gevoel spelen die iedere week op zondag thuis ofzo:')
Hahahahahahahahahquote:Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Beek
Bruma en Veltman boven hem verkiezen
Guus
34x thuisquote:Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt dat fucking Groningen trouwens ook weleens uit wedstrijden... naar mijn gevoel spelen die iedere week op zondag thuis ofzo:')
Ze schijnen 17 uitwedstrijden te spelenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Het is wachten op de vine.twitter:fctwente twitterde op zondag 22-03-2015 om 14:43:1612' Renato Tapia steekt het veld over en komt ongehinderd tot een schot, dat raak is, #grotwe 0-1 reageer retweet
Wanneer begint dat nieuwe seizoen eigenlijk?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:43 schreef blup het volgende:
"Depay dreigde door te breken."
[ afbeelding ]
Klopt wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ze schijnen 17 uitwedstrijden te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |