SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat is de echte badkuip.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat het geen voetbal is maar ik vind dit soort stadions ook enorm vet.
[ afbeelding ]
Alleen bij Dordrecht kan het nog.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef hafcfan het volgende:
Het is wel jammer dat je zowat nergens meer de hekken in kan.
Linkjequote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand in Spanje heeft de Game of Thrones theme onder een Canal + promo gemonteerd
quote:
Slechtzicht plaatsen in de Arenaquote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Blijf het raar vinden dat je vrijwillig op een plek plaats neemt waar je nauwelijks iets ziet... Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Kwam net voorbij op een Spaanse stream die ik kijk.quote:
Ja.quote:
Die kaartjes kosten geen fluit en het lijkt op foto's altijd kleiner dan het echt is.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Blijf het raar vinden dat je vrijwillig op een plek plaats neemt waar je nauwelijks iets ziet... Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Dat zei ik al jongequote:
quote:
Wat ga je kijken?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veel plezier met Feyenoord-PSV
Ik kom weer terug voor Ajax
Wat ga jij doen dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je Feyenoord-PSV niet kijken?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wordt een droevige wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
2e rang Ahoy vind ik al te ver weg en da's een stuk zichtbaarder dan de plek van die fotoquote:Op zondag 22 maart 2015 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kaartjes kosten geen fluit en het lijkt op foto's altijd kleiner dan het echt is.
Speelt die niet dan?quote:
Pauperquote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een goede stream ook voor mij?![]()
inb4 pauper, in Australie zenden ze geen Eredivisie uit.
Wanneer kan PSV al kampioen worden?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joodjes die naar Liverpool gaan kijken
HET.
ZIT.
DIEP.
10 april.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer kan PSV al kampioen worden?
Beter voetbalquote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
HET.
ZIT.
DIEP.
Ze zijn vergeten dat Suarez al weg is.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
HET.
ZIT.
DIEP.
Omdat jij het bent.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een goede stream ook voor mij?![]()
inb4 pauper, in Australie zenden ze geen Eredivisie uit.
Hahahahahahahaquote:
Helikopter geland aan parachute.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hilarisch leuk die helikopterbeelden.
Je stadion in een industriegebied hebben
Echte aanrader.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier wil ik echt een keer heen. Boca-River.
Oke, bedankt Paul.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef Paul het volgende:
Volgens mij had Evert ten Napel niet door dat er een parachutist naar beneden kwam
Evert: WAAR KIJKEN ZE ALLEMAAL NAAR? ZE MOETEN NAAR HET GRAS KIJKEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |