quote:
Durf geen fokkers te meeten ;$quote:Op zondag 22 maart 2015 00:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wanneer samen frikandelbroodje eten dan?
Snap je post niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ewaa waarom hang je hoor en niet in de Langestraat?
Dat we zien dat hij beta is.quote:
Jij durft niet op Radio KLB te komenquote:
Mweh, ik zou liever meeten dan meedoen aan Radio KLB.quote:
Dat ze erachter komen dat ik irl gwn normale boy ben en niet veel bijzonders, terwijl ik me op FOK! regelmatig anders voordoe, hoezo?quote:
Ik durf wel te meeten, maar liefst wel in een besloten groepje.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, ik zou liever meeten dan meedoen aan Radio KLB.
Hehe, goh.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ze erachter komen dat ik irl gwn normale boy ben en niet veel bijzonders, terwijl ik me op FOK! regelmatig anders voordoe, hoezo?
Nee, altijd chagrijnig zijn is een goede image.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
veel erger dan het beeld dat mensen hier van mij hebben kan het toch niet worden
Het beeld dat ik heb van mensen klopt meestal welquote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
veel erger dan het beeld dat mensen hier van mij hebben kan het toch niet worden
die shit kkhard crashenquote:
hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn best leuke appartementen daar, beter dan het skeere petit paris of aan het stationquote:Op zondag 22 maart 2015 00:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. Northlaan. Bij de mediamarkt. Grens Mariakerke en Oostende.
Jij bent nog wel te redden met een goede spindoctor, hij niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, altijd chagrijnig zijn is een goede image.
Ja, maar ligt eraan met wiequote:Op zondag 22 maart 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Durf jij wel te meeten dan?
begint wel moeilijker te worden nuquote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
logisch nadenken is zo moeilijk ook niet
Dat denk ik ook wel, dm me die eensquote:Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die van jou was wel een aantal tikkeltjes erger
Wie wel dan?quote:
Doet me veel dit.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent nog wel te redden met een goede spindoctor, hij niet.
Jij doet best stoer voor een kereltje dat black metal luistert.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent nog wel te redden met een goede spindoctor, hij niet.
Maar durf je ook op een meeting te komen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is waar en ik schaam me er niet voor
oude sws, banfase is nu voorbijquote:Op zondag 22 maart 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toen ik in Hermanns post mijn oude UI zag vroeg ik me dit af:
Poll: Deze UI of mijn oude
• deze
• oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oud.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Toen ik in Hermanns post mijn oude UI zag vroeg ik me dit af:
Poll: Deze UI of mijn oude
• deze
• oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewoon, dacht misschien omdat je in het echt tantoe lelijk bent en daarom niet wil meetenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ze erachter komen dat ik irl gwn normale boy ben en niet veel bijzonders, terwijl ik me op FOK! regelmatig anders voordoe, hoezo?
Ja van dat volk met schmink op hun gezicht en zo.quote:
Ik zit in die oranje. Da's de middelste. Zeer fraai wonen.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn best leuke appartementen daar, beter dan het skeere petit paris of aan het station
Neh, dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon, dacht misschien omdat je in het echt tantoe lelijk bent en daarom niet wil meeten
ja ken ik wel man maarquote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja van dat volk met schmink op hun gezicht en zo.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon, dacht misschien omdat je in het echt tantoe lelijk bent en daarom niet wil meeten
Dat zijn indianen.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja van dat volk met schmink op hun gezicht en zo.
Black metal is kut, serieus. Mensen die dat luisteren en waarderen hebben geen smaak. De 'artiesten' zelf willen niet eens herkend worden op straat en daarom schminken ze allemaal hun gezicht wit.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij doet best stoer voor een kereltje dat black metal luistert.
Is best een leuke buurt geworden, veel gerenoveerd enzo.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zit in die oranje. Da's de middelste. Zeer fraai wonen.
death metal dan, whatever, kutmuziek in ieder gevalquote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Black metal is kut, serieus. Mensen die dat luisteren en waarderen hebben geen smaak. De 'artiesten' zelf willen niet eens herkend worden op straat en daarom schminken ze allemaal hun gezicht wit.
ewa wat negeer je mequote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef Fushia2 het volgende:
wanneer gaan we smoken in Maastricht dan DP?
iedere keer als ik op TV of buiten iemand ''Herman'' hoor zeggen kijk ik gelijk op.quote:
beter luister je hiphopquote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Catkiller het volgende:
Black metal klinkt voor mij als speedcore met een gitaartje er doorheen en wat gekrijs alsof je een varken probeert te wurgen.
quote:
Wanneer ben je in Maastricht?quote:
ik ben niet links, maar hou van hiphopquote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gros van de rappers links?
Doe maar niet.quote:
Verschilt heel erg.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet niet met welke hand ze altijd naar hun penis grijpen, dat jij daar op let zeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op de momenten dat het jou niet uitkomt.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ben er binnen een uur man, wanneer kan jij?
Ik vind links & rechts beetje van die loze termen eigenlijks.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op de momenten dat het jou niet uitkomt.
Hondebrokje is Meloewa toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bijna Iedereen in de SC, behalve hondenbroke, tatourabiofzo en dat soort mensen
wat liefquote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bijna Iedereen in de SC, behalve hondenbroke, tatourabiofzo en dat soort mensen
Vet hard gaan in Brabant zie ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
NWA, Ice T, Ice Cube, Public Enemy, Mobb Deep, Black Moon...
niveautje....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
NWA, Ice T, Ice Cube, Public Enemy, Mobb Deep, Black Moon...
Jawel, maar ligt eraan wie naar die meeting komenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar durf je ook op een meeting te komen?
Ja sowieso ik kan connecten met hem omdat hij wit is weet je de rest tja ik ben geen nigga met strugglesquote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als een echte blanke is de enige rapper waarnaar ik luister Eminem
okquote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind links & rechts beetje van die loze termen eigenlijks.
perfect verwoord gquote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sowieso ik kan connecten met hem omdat hij wit is weet je de rest tja ik ben geen nigga met struggles
Kan het me niet voorstellen, maar vast wel ja. Doelde er meer op dat een groot deel bestaat uit zwaar kapitalistisch volk dat geen fuck geeft om activisme.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want er zijn er ook die naziteksten uitslaan of wat?
Wat vond je rijinstructeur er van toen je dit aan hem meldde?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind links & rechts beetje van die loze termen eigenlijks.
Ja, de huidige generatie, ja...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, maar vast wel ja. Doelde er meer op dat een groot deel bestaat uit zwaar kapitalistisch volk dat geen fuck geeft om activisme.
niet eens garpigquote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat vond je rijinstructeur er van toen je dit aan hem meldde?
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch eerst aan jezelf denken en dan aan de restquote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, maar vast wel ja. Doelde er meer op dat een groot deel bestaat uit zwaar kapitalistisch volk dat geen fuck geeft om activisme.
Ook in de jaren '90 was dat al zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, de huidige generatie, ja...
Chuck D. is nog altijd actief hoor...
Haha, herman is vanaf nu je officele naam.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere keer als ik op TV of buiten iemand ''Herman'' hoor zeggen kijk ik gelijk op.
kutsite dit
Hermann kan er anders wel om lachen en dat doet mij deugd.quote:
Hij vertelde dat hij daar inmiddels wel achter was.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel, maar ligt eraan wie naar die meeting komen
Ik voel mij aangesproken door deze omschrijving.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.
Ik heb liever een besloten groepje of een 1 op 1 meeting dan dat ik voor 20 wazige bleke autistenneusjes sta.
Ze hebben geld gekregen uit Brussel voor stadsvernieuwing.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is best een leuke buurt geworden, veel gerenoveerd enzo.
Familie van me woont ook aan de kust
maar ik vind dat zo'n kutnaamquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann kan er anders wel om lachen en dat doet mij deugd.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt mij net fantastischquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.
Ik heb liever een besloten groepje of een 1 op 1 meeting dan dat ik voor 20 wazige bleke autistenneusjes sta.
ik lach serieus niet vaak om posts hier dus dat is al een hele prestatiequote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann kan er anders wel om lachen en dat doet mij deugd.
Je wil 1 op 1 meeten?, kan hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken door deze omschrijving.
Ik ken meloewa niet, maar iedereen zegt inderdaad dat zij dat is. Apart geval is het ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hondebrokje is Meloewa toch?
eindjequote:
Ja preciesquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.
Hoeveel tokens heb je aan tetou betaald?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeveel tokens heb je aan tetou betaald?
DP vindt dit leuk.quote:'Capital-ism' is more than "just free market economics". The fact that it has an 'ism' on the end illustrates that it denotes a system where economics is the cornerstone above and beyond anything else...Money/Profit. Ain't nothing wrong with a free market, it's 'natural'. But a free market is not an 'ism' UNLESS money/profit comes before everything else. Capital-ism can not know real justice because money takes precedence over it. Why not have a system called Justice-ism?
Als GhpH het kon waarderen zal het wel kut zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Nummertje wat mijn vriend GhpH ook kon waarderen.
Vergeet 'vriend' er niet bij te zetten.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Zie mij caren dan ik lijk wel een fucking troetelbeertje.quote:
meest irritante kutverandering die die hommo's ooit gemaakt hebbenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
Best handig dat Youtube nu automatisch andere shit afspeelt
Nou nou, kijk je een video over een bepaald spel en dan suggereren ze Minecraft shit als je niet op zit te letten. Die blokkenbouwende nerdjes hebben al flink wat views gekregen van mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
Best handig dat Youtube nu automatisch andere shit afspeelt, deze kwam net op na volgens mij een nummer dat hzaw postte.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
Best handig dat Youtube nu automatisch andere shit afspeelt, deze kwam net op na volgens mij een nummer dat hzaw postte.
Ik gebruik Youtube wel gewoon normaal.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou nou, kijk je een video over een bepaald spel en dan suggereren ze Minecraft shit als je niet op zit te letten. Die blokkenbouwende nerdjes hebben al flink wat views gekregen van mij.
Dit inderdaad, maar je kan het gelukkig uitzetten!quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meest irritante kutverandering die die hommo's ooit gemaakt hebben
sowieso vind ik dat youtube vrij accuraat zelfde soort nummers bij elkaar zoektquote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
ze kunnen wel spelen moet ik zeggenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
zit je gewoon een filmpje te kijken van een geil wijf die een banaan deepthroat, krijg je ineens een kinderliedjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou nou, kijk je een video over een bepaald spel en dan suggereren ze Minecraft shit als je niet op zit te letten. Die blokkenbouwende nerdjes hebben al flink wat views gekregen van mij.
Het lijkt beter geworden te zijn, ik zie in ieder geval muziek in hetzelfde genre in de aanbevolen video's staan, dat was een tijdje terug wel anders.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso vind ik dat youtube vrij accuraat zelfde soort nummers bij elkaar zoekt
Oke heb ik geen verstand van.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ze kunnen wel spelen moet ik zeggen
Wist je al hoe en wat, of kwam je daar later achter?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
De enige op fok die ik 1 op 1 gemeet heb is Adora, dat mogen jullie best weten
wat?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
Dat wist ik alquote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
Ook gekomen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
Scheer je altijd je kont voor je verjaardag?quote:
ik scheer mijn kop, maar heb nu al stoppels. Echt irritante beharing heb ik manquote:Op zondag 22 maart 2015 00:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Scheer je altijd je kont voor je verjaardag?
slaap lekker schatjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:56 schreef TARDIS. het volgende:
HAllo daar ben ik weer welterusten ik denk altijd aan jullie: )O_
Ik hoop dat je een natte droom hebt met Hermann in de hoofdrol.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:56 schreef TARDIS. het volgende:
Adora was meteen al eerlijk tegen mij, ipv Braddie.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wist je al hoe en wat, of kwam je daar later achter?
Doe harsen dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik scheer mijn kop, maar heb nu al stoppels. Echt irritante beharing heb ik man![]()
welterusten maatquote:Op zondag 22 maart 2015 00:56 schreef TARDIS. het volgende:
ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 00:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een natte droom hebt met Hermann in de hoofdrol.
Truste lieve TARDIS.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:56 schreef TARDIS. het volgende:
Nee, wel genomenquote:
Zit Braddie ook in dat proces dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Adora was meteen al eerlijk tegen mij, ipv Braddie.
En ik heb een chille houding, we gingen naar een comicbeurs in Haarlem
Zo opgewonden nu.quote:
Ik weet van wie je het hebtquote:
Aight. Snap niet hoe je dat mens uit kan staan, maar misschien is ze irl anders.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Adora was meteen al eerlijk tegen mij, ipv Braddie.
En ik heb een chille houding, we gingen naar een comicbeurs in Haarlem
Vandaag vroeg iemand pics van haar tieten man.quote:
Ja werkt vast goedquote:
kom op, wees realistischquote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij kan toch dromen over hoe ik een geil wijf neuk of niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |