beter luister je hiphopquote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Catkiller het volgende:
Black metal klinkt voor mij als speedcore met een gitaartje er doorheen en wat gekrijs alsof je een varken probeert te wurgen.
quote:
Wanneer ben je in Maastricht?quote:
ik ben niet links, maar hou van hiphopquote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gros van de rappers links?
Doe maar niet.quote:
Verschilt heel erg.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet niet met welke hand ze altijd naar hun penis grijpen, dat jij daar op let zeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op de momenten dat het jou niet uitkomt.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ben er binnen een uur man, wanneer kan jij?
Ik vind links & rechts beetje van die loze termen eigenlijks.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op de momenten dat het jou niet uitkomt.
Hondebrokje is Meloewa toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bijna Iedereen in de SC, behalve hondenbroke, tatourabiofzo en dat soort mensen
wat liefquote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bijna Iedereen in de SC, behalve hondenbroke, tatourabiofzo en dat soort mensen
Vet hard gaan in Brabant zie ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
NWA, Ice T, Ice Cube, Public Enemy, Mobb Deep, Black Moon...
niveautje....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
NWA, Ice T, Ice Cube, Public Enemy, Mobb Deep, Black Moon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |