maar ik vind dat zo'n kutnaamquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann kan er anders wel om lachen en dat doet mij deugd.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, maar vast wel ja. Doelde er meer op dat een groot deel bestaat uit zwaar kapitalistisch volk dat geen fuck geeft om activisme.
Lijkt mij net fantastischquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.
Ik heb liever een besloten groepje of een 1 op 1 meeting dan dat ik voor 20 wazige bleke autistenneusjes sta.
ik lach serieus niet vaak om posts hier dus dat is al een hele prestatiequote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann kan er anders wel om lachen en dat doet mij deugd.
Je wil 1 op 1 meeten?, kan hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken door deze omschrijving.
Ik ken meloewa niet, maar iedereen zegt inderdaad dat zij dat is. Apart geval is het ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hondebrokje is Meloewa toch?
eindjequote:
Ja preciesquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.
Ik heb liever een besloten groepje of een 1 op 1 meeting dan dat ik voor 20 wazige bleke autistenneusjes sta.
Hoeveel tokens heb je aan tetou betaald?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeveel tokens heb je aan tetou betaald?
DP vindt dit leuk.quote:'Capital-ism' is more than "just free market economics". The fact that it has an 'ism' on the end illustrates that it denotes a system where economics is the cornerstone above and beyond anything else...Money/Profit. Ain't nothing wrong with a free market, it's 'natural'. But a free market is not an 'ism' UNLESS money/profit comes before everything else. Capital-ism can not know real justice because money takes precedence over it. Why not have a system called Justice-ism?
Als GhpH het kon waarderen zal het wel kut zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Nummertje wat mijn vriend GhpH ook kon waarderen.
Vergeet 'vriend' er niet bij te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |