Jawel, maar ligt eraan wie naar die meeting komenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar durf je ook op een meeting te komen?
Ja sowieso ik kan connecten met hem omdat hij wit is weet je de rest tja ik ben geen nigga met strugglesquote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als een echte blanke is de enige rapper waarnaar ik luister Eminem
okquote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind links & rechts beetje van die loze termen eigenlijks.
perfect verwoord gquote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sowieso ik kan connecten met hem omdat hij wit is weet je de rest tja ik ben geen nigga met struggles
Kan het me niet voorstellen, maar vast wel ja. Doelde er meer op dat een groot deel bestaat uit zwaar kapitalistisch volk dat geen fuck geeft om activisme.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want er zijn er ook die naziteksten uitslaan of wat?
Wat vond je rijinstructeur er van toen je dit aan hem meldde?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind links & rechts beetje van die loze termen eigenlijks.
Ja, de huidige generatie, ja...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, maar vast wel ja. Doelde er meer op dat een groot deel bestaat uit zwaar kapitalistisch volk dat geen fuck geeft om activisme.
niet eens garpigquote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat vond je rijinstructeur er van toen je dit aan hem meldde?
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch eerst aan jezelf denken en dan aan de restquote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, maar vast wel ja. Doelde er meer op dat een groot deel bestaat uit zwaar kapitalistisch volk dat geen fuck geeft om activisme.
Ook in de jaren '90 was dat al zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, de huidige generatie, ja...
Chuck D. is nog altijd actief hoor...
Haha, herman is vanaf nu je officele naam.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere keer als ik op TV of buiten iemand ''Herman'' hoor zeggen kijk ik gelijk op.
kutsite dit
Hermann kan er anders wel om lachen en dat doet mij deugd.quote:
Hij vertelde dat hij daar inmiddels wel achter was.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel, maar ligt eraan wie naar die meeting komen
Ik voel mij aangesproken door deze omschrijving.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over.
Ik heb liever een besloten groepje of een 1 op 1 meeting dan dat ik voor 20 wazige bleke autistenneusjes sta.
Ze hebben geld gekregen uit Brussel voor stadsvernieuwing.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is best een leuke buurt geworden, veel gerenoveerd enzo.
Familie van me woont ook aan de kust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |