quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Nummertje wat mijn vriend GhpH ook kon waarderen.
Zie mij caren dan ik lijk wel een fucking troetelbeertje.quote:
meest irritante kutverandering die die hommo's ooit gemaakt hebbenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
Best handig dat Youtube nu automatisch andere shit afspeelt
Nou nou, kijk je een video over een bepaald spel en dan suggereren ze Minecraft shit als je niet op zit te letten. Die blokkenbouwende nerdjes hebben al flink wat views gekregen van mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
Best handig dat Youtube nu automatisch andere shit afspeelt, deze kwam net op na volgens mij een nummer dat hzaw postte.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
Best handig dat Youtube nu automatisch andere shit afspeelt, deze kwam net op na volgens mij een nummer dat hzaw postte.
Ik gebruik Youtube wel gewoon normaal.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou nou, kijk je een video over een bepaald spel en dan suggereren ze Minecraft shit als je niet op zit te letten. Die blokkenbouwende nerdjes hebben al flink wat views gekregen van mij.
Dit inderdaad, maar je kan het gelukkig uitzetten!quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meest irritante kutverandering die die hommo's ooit gemaakt hebben
sowieso vind ik dat youtube vrij accuraat zelfde soort nummers bij elkaar zoektquote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
ze kunnen wel spelen moet ik zeggenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Nummertje wat mijn vriend GhpH ook kon waarderen.
zit je gewoon een filmpje te kijken van een geil wijf die een banaan deepthroat, krijg je ineens een kinderliedjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou nou, kijk je een video over een bepaald spel en dan suggereren ze Minecraft shit als je niet op zit te letten. Die blokkenbouwende nerdjes hebben al flink wat views gekregen van mij.
Het lijkt beter geworden te zijn, ik zie in ieder geval muziek in hetzelfde genre in de aanbevolen video's staan, dat was een tijdje terug wel anders.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso vind ik dat youtube vrij accuraat zelfde soort nummers bij elkaar zoekt
Oke heb ik geen verstand van.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ze kunnen wel spelen moet ik zeggen
Wist je al hoe en wat, of kwam je daar later achter?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
De enige op fok die ik 1 op 1 gemeet heb is Adora, dat mogen jullie best weten
wat?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
Dat wist ik alquote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
Ook gekomen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
Scheer je altijd je kont voor je verjaardag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |