Mweh, ik zou liever meeten dan meedoen aan Radio KLB.quote:
Dat ze erachter komen dat ik irl gwn normale boy ben en niet veel bijzonders, terwijl ik me op FOK! regelmatig anders voordoe, hoezo?quote:
Ik durf wel te meeten, maar liefst wel in een besloten groepje.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, ik zou liever meeten dan meedoen aan Radio KLB.
Hehe, goh.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ze erachter komen dat ik irl gwn normale boy ben en niet veel bijzonders, terwijl ik me op FOK! regelmatig anders voordoe, hoezo?
Nee, altijd chagrijnig zijn is een goede image.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
veel erger dan het beeld dat mensen hier van mij hebben kan het toch niet worden
Het beeld dat ik heb van mensen klopt meestal welquote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
veel erger dan het beeld dat mensen hier van mij hebben kan het toch niet worden
die shit kkhard crashenquote:
hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn best leuke appartementen daar, beter dan het skeere petit paris of aan het stationquote:Op zondag 22 maart 2015 00:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. Northlaan. Bij de mediamarkt. Grens Mariakerke en Oostende.
Jij bent nog wel te redden met een goede spindoctor, hij niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, altijd chagrijnig zijn is een goede image.
Ja, maar ligt eraan met wiequote:Op zondag 22 maart 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Durf jij wel te meeten dan?
begint wel moeilijker te worden nuquote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
logisch nadenken is zo moeilijk ook niet
Dat denk ik ook wel, dm me die eensquote:Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die van jou was wel een aantal tikkeltjes erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |