terraform mod?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Divje het volgende:
Viaducten maken was nog nooit zo makkelijk nu die terraform mod er is
ah, thnx, vanmiddag even kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Staat erop:
https://github.com/BarryOSeven/rsschirp
Volledig werkende mod met de UI als work in progress maar hindert niet de rest van de werking.
Het is wel aan te raden visual studio zoals hier:
http://www.reddit.com/r/C(...)013_to_develop_mods/
of Mono Develop:
http://www.reddit.com/r/C(...)compile_a_dll_using/
aangeveven te gebruiken.
Je kunt dan namelijk gebruik maken van het ColossalFramework wat de mogelijkheden met 10000x vergroot.
Als er vragen zijn, ik hang hier vandaag nog wel even
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Deel 2 was absolute bagger.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
Ik heb CiM 1 en 2quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
Bagger wil ik niet zeggen, maar wel veel problemen en zo, ja.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411095553
Gister dit mee gemaakt:
[ afbeelding ]
Is wel errug prijzig! Maar je kan als je een foutje maakt het ongedaan maken met ctrl+zquote:
Kunnen die samen met de terraform mod in de OP?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Webserverquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
Mod Debugger is ook wel handig voor de mensen die ermee bezig zijn lijkt me
http://steamcommunity.com(...)6&searchtext=modding
Hoe diep dit gaat weet ik niet Maar iig ook het grafische deelquote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?
Yup, vet handig als je assets behavior gaat modden.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe diep dit gaat weet ik niet Maar iig ook het grafische deel
Is bij mij ook, zoveel herrie. Ligt aan m'n ventilatoren bij mij kan ik de snelheid daarvan aanpassenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen koptelefoon en wil dat ook niet, maar sowieso heb ik liever niet dat mijn PC een kabaal maakt bij het spelen van een spelletje.
Volgens mij heb ik hem laatst nog uitgestoft dus dat kan het ook niet echt zijn, maar iemand hier gaf al aan dat het wellicht de koeling was, of die gel ofzo.
Maakt ook niet uit, ik wacht even de release van de nieuwe grafische kaarten af en hopelijk zet ik dan over een paar maanden een PC in elkaar die een paar jaar mee kan.
Damn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...
[ afbeelding ]
(ja, ik sta in het rood)
Moeten ze hun eigen poep drinken of staan je belastingen op 20%?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...
[ afbeelding ]
(ja, ik sta in het rood)
Die eerste is wel geweldig, vind het altijd irritant dat ik niet gelijk een treinstation kan bouwen als ik dat wil.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |