SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
heey Wouterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Heulemaal heerlijk duf en naar de klote maar ik voel me goed.
1e examen van de 5 gehaald.![]()
Moeders mag naar huis als haar HB komende maandag goed is!
Weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat geen toeval was?
quote:
Even weg gestuurd. Elke keer met die flauwekul muziek er tussen door.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker
Man, man, man Morpheus & Vout dikke 5 uur uit je speakers.
Ik had 3 dagen lang pijn in mijn buikspieren van het lachen
Ik heb niks met het koningshuis… mag van mij afgeschaft wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gamma.Oh crap, nee eehm...
Bouwhof!
Je hebt geopend en dat is wat teltquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel lukt het niet altijd direct, moest nu weer de desktop weergave kiezen
quote:
Lukt ze toch nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie willen mij allemaal zwart maken bij ST.
En ik bedoel het nog wel zo goed.
ik heb hem helaas gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker
ST & Melt sitting in a tree...... kissingquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ST & Melt sitting in a tree...... kissing
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
14 luisteraars…. daar gaat onze cult status
Maar dequote:
het viel jou ook al opquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die stomme poppetjes gaan op de maat van de muziek
Is de groene iedere keer net te laatquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
Die![]()
hebben wel een oogafwijking zeg
ze knipperen de hele tijd met hun ogen
quote:
ToTquote:
Zullen we dan even wachten op goede muziek?quote:
Nog beter dan dit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we dan even wachten op goede muziek?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
ToT
Hoe is het met je nieuwste geldzuigster?
Ehm, hoe is het met je nieuwe vriendin?
Sorry dat ik het openbaar vraag maar je moet zelf inm toch ook wel inzien na keer op keer de zelfde val te hebben gehad dat dit hetzelfde is? Meiden van die leeftijd uit die regio denken niet anders. Jij is rijk (in hun ogen) en meer is er niet....
Wake upe dude!! Meiden van die leeftijd willen niets met gasten van onze leeftijd.
Hierna.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we dan even wachten op goede muziek?
Ik denk dat jij wel gewoon Melting mag zeggen hoorquote:
klinkt positiefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ook goeienavond, alles fijn daar?
En ik snap je echt wel hoor, maar ik ga haar geen cent geven en ik heb haar ook al heel uitvoerig verteld over mijn ervaringen met die Thaise golddigger, en ze moest er enorm om lachen en vond het vreselijk dat mensen zo zijn.
KAN uiteraard gespeeld zijn, maar die indruk heb ik niet. Hoe dan ook; ze weet dat ik heel alert ben.
Maar sowieso: ze werkt bij de VN en doet een opleiding voor docente.Da's echt geen luie geldwolf of zo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel gewoon Melting mag zeggen hoor
Het is een opgave, ik weet het...quote:
Melt heeft die gave welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een opgave, ik weet het...
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel gewoon Melting mag zeggen hoor
Ik weet echt niet hoe ik hier normaal op zou moeten dansenquote:
Chickie van 19, halfbloedje (half Filipijns, half Ghanees), ZEER intelligent, zeer leergierig, open-minded, echt een toppertje!quote:
Ik lees iets over Duits. Hier moet ik bijzijn. Hoewel The Dubliners niet echt Duits klinken tbh.quote:
Of ze is gewoon een betere soort scammerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Chickie van 19, halfbloedje (half Filipijns, half Ghanees), ZEER intelligent, zeer leergierig, open-minded, echt een toppertje!
Ik heb eerst enkele tientallen scammers en geldwolven en leeghoofdjes aan de kant geschoven (meiden die puur met een westerling willen trouwen, kindjes willen baren en dan voor de rest van hun leven op de kosten van de man thuis zitten).
Deze is echt heel anders!
Mmm.... even kijken dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe ik hier normaal op zou moeten dansen
Whehehe!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze is gewoon een betere soort scammer
Was net Elvis Presleyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees iets over Duits. Hier moet ik bijzijn. Hoewel The Dubliners niet echt Duits klinken tbh.
Sorry.... Dat was ff te koud en er bold vol in... Sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ook goeienavond, alles fijn daar?
En ik snap je echt wel hoor, maar ik ga haar geen cent geven en ik heb haar ook al heel uitvoerig verteld over mijn ervaringen met die Thaise golddigger, en ze moest er enorm om lachen en vond het vreselijk dat mensen zo zijn.
KAN uiteraard gespeeld zijn, maar die indruk heb ik niet. Hoe dan ook; ze weet dat ik heel alert ben.
Maar sowieso: ze werkt bij de VN en doet een opleiding voor docente.Da's echt geen luie geldwolf of zo.
En hé hoiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees iets over Duits. Hier moet ik bijzijn. Hoewel The Dubliners niet echt Duits klinken tbh.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hé hoi
Luisteren is nog beter dan lezen hoor
Melt rocks meestal wel
Ik zou nog ff wachten met kennismaken met Vout
eejjjquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kreeg ik nog net het laatste stukje van mee.
Ik las de naam verkeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
De zus van Suikertaartje uitgemaakt voor haar moeder![]()
Ziet haar moeder er nog goed uit
Hehehe nou ik heb genoeg foto's gezien van haar met VN-vlaggen en dergelijke!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry.... Dat was ff te koud en er bold vol in... Sorry
Dat soort verhaaltjes heb ik ook genoeg. Ik kan ook een vals docenten briefje oid geven als jij dat wil.
Hoest verder ToT buiten dit?
Ze zegt dat ze daar werkt.
Ik ben blij om dit te lezen.
Whehe, ook datquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
De zus van Suikertaartje uitgemaakt voor haar moeder![]()
Ziet haar moeder er nog goed uit
Gelukkig had de bakker extra zijn best gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
En verdikkeme ik wist dit niet
Ik heb geen taart kunnen bakken voor de moeder van Suikertaartje
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ook dat![]()
En ik lijk zoooo jong dat mijn zus mijn moeder lijkt, gewoon![]()
Of het is dat hun namen allebei beginnen met een M
suikertaartjes zijn eigenlijk heel lelijk hčquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd hoor
En vooral te zoetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
suikertaartjes zijn eigenlijk heel lelijk hč
Was een grapje hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat pleit wat minder voor het uiterlijk van je zus
Weet ik, maar ja, dan zit daar ook een lelijke opmerking bijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
suikertaartjes zijn eigenlijk heel lelijk hč
Ow, ONZin dusquote:
Kssssstquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
Waarom heb ik bij de username "suikertaartje" een associatie met OUD in mijn hoofd?
Weer vaker luisteren en posten dusquote:
Ik ben van het liedje hoor, niet van de taartquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ja, dan zit daar ook een lelijke opmerking bij
Vandaag weer een plaatje binnen gekregenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Het klonk als een naald die op de plaat werd gezet
Die plaat is niet helemaal groen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaag weer een plaatje binnen gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik help het je hopen maar denk nou eens realistisch, wat moet een meid van die leeftijd met een gast van onze leeftijd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nou ik heb genoeg foto's gezien van haar met VN-vlaggen en dergelijke!Haar stad was tegen de vlakte gegooid door een typhhoon, en toen de VN daar de boel kwam opbouwen, is zij bij hen in dienst getreden als tolk.
En hier issie verder redelijk; last van mijn oren (chronisch gepiep door te harde muziek, dus ik ga mijn mooie koptelefoon een versterker voor de zekerheid toch maar verkopen), en verder laatst mijn kop idioot hard gestoten, waardoor ik echt kotsmisselijk werd, een lading bloed verlopen heb en een stuk wenkbrauw ben kwijtgeraakt zoals ik het nu onder de korst kan zien.
Half wit, half groenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die plaat is niet helemaal groen?
ze zitten in mijn show van a.s woensdagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaag weer een plaatje binnen gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zitten in mijn show van a.s woensdag
Hehehe ik hoop het!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
telefoon houden want die geeft het geluid goed door ipm een goedkope die alleen maar meuk piep en zooi door geeft en je gehoor alsnog beschadigd...
Oh. Pfoe.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb even gecheckt en weet nu waarom. Er is daar een taartje mod.
Echt 15/15quote:
Verkeerd geperst vinylquote:
Bedankt voor het luisteren. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
ben redelijk kapot. ik ga nog even tegen de vriendin aanhangen en dan naar m'n nest.
melting bedankt voor de muziek
doot henig an iedereen
Awww jammerz! Hee trusten dude!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
ben redelijk kapot. ik ga nog even tegen de vriendin aanhangen en dan naar m'n nest.
doot henig an iedereen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
truste kerelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
We zullen zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet jij veel beter dan ik, maar in dit geval heb ik denk ik wel gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
-1 Ruler is tegen zijn vriendin aan het hangenquote:
Slecht excuus, dat kan ie ook met R49 aanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
-1 Ruler is tegen zijn vriendin aan het hangen
Slaap lekker Wouter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
Nah, Melt draait nu ff geen candlelight muziekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Slecht excuus, dat kan ie ook met R49 aan
Ik kan wel een keer een liefdesliedjes show doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, Melt draait nu ff geen candlelight muziek
Uh, draait Melt dat eigenlijk ooit wel
Oh het is nog prille liefde ja?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, Melt draait nu ff geen candlelight muziek
Uh, draait Melt dat eigenlijk ooit wel
Ik las t ja... Bummer..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
-1 Ruler is tegen zijn vriendin aan het hangen
quote:
Das om een mensen te lokken…quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef DieselTank het volgende:
[ afbeelding ]
huh waarom staat er maar 1 luisteraar
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das om een mensen te lokken…
Dan denken ze: awr, arm eenzaam persoon
omgquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer een liefdesliedjes show doen.
Omdat wij jou allemaal voor de gek houden!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef DieselTank het volgende:
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das om een mensen te lokken…
Dan denken ze: awr, arm eenzaam persoon
die andere 14 zijn niet eenzaamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef DieselTank het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou ik ga weer terug naar mijn bnwquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat wij jou allemaal voor de gek houden!Jij bent de enige!
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:47 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Oh nou ik ga weer terug naar mijn bnw
Oh nu snap ik hemquote:
Staat er bij mij ook, en dat Prodigy gedraaidt wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef DieselTank het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Grapjuhhhquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Grapjuhhh
But jet fuel doesnt smelt metal!!
Zit nog een foutje in het script, als een DJ geen id3 tags mee kan geven (zoals Melt dat niet kan) dan wordt het nummer wat Gup op de achtergrond afspeeld weergegeven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Staat er bij mij ook, en dat Prodigy gedraaidt wordt
Ah logischquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nog een foutje in het script, als een DJ geen id3 tags mee kan geven (zoals Melt dat niet kan) dan wordt het nummer wat Gup op de achtergrond afspeeld weergegeven.
mmmmmmmhhhhhh...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nog een foutje in het script, als een DJ geen id3 tags mee kan geven (zoals Melt dat niet kan) dan wordt het nummer wat Gup op de achtergrond afspeeld weergegeven.
Deze tijd als in '70s':? want cassettebandjes afspeuren naar nummers van 'deze' tijd (2015) hoef je niet aan te beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga al die 421 cassettebandjes afspeuren naar muziek uit deze tijd
Scherpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze tijd als in '70s':? want cassettebandjes afspeuren naar nummers van 'deze' tijd (2015) hoef je niet aan te beginnen
Muts is wakker ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze tijd als in '70s':? want cassettebandjes afspeuren naar nummers van 'deze' tijd (2015) hoef je niet aan te beginnen
Show drummer hč!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
echt, bij dit nummer moet ik altijd hier aan denken
[ afbeelding ]
Geweldige clipquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:01 schreef noodgang het volgende:
Ik vond het al een funky mix met marilyn manson
Ehhhh wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:01 schreef noodgang het volgende:
Ik vond het al een funky mix met marilyn manson
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
"but you're dirty" zingt ie ook echt
Heul wel!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Melting het volgende:
Zijn nog 2 mensen die nog niet gezien hebben dat ik er even uit lag.
Geno was trouwens ook een leuk nummer van ze.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:01 schreef ToT het volgende:
Dat is idd het eerste waar je hierbij aan denkt ja!
Mja, niet iedereen heeft daar last van… Ik verleng ook weleens 1 of 2 minuten voor het eind….quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga morgen trouwens even zoeken hoe het te voorkomen is dat een DJ er alsnog ff uitknalt als je het slot verlengt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga morgen trouwens even zoeken hoe het te voorkomen is dat een DJ er alsnog ff uitknalt als je het slot verlengt.
Nieuwe remix of zo? Klinkt meer up tempo dan gewendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
Dit klinkt als een hele byzondere uitvoering van Kim.
Daarom morgen ff kijken of ik kan uitvinden waar het door komtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen heeft daar last van… Ik verleng ook weleens 1 of 2 minuten voor het eind….
Ja sowieso klinkt het heel anders!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe remix of zo? Klinkt meer up tempo dan gewend
Ooit live gezien tijdens haar hoogtijdagen en ook een jaar of 5 terug.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zat die in je show?
[ afbeelding ]
dat kon ik niet aanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zat die in je show?
[ afbeelding ]
Ze kan niet zingenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ooit live gezien tijdens haar hoogtijdagen en ook een jaar of 5 terug.
Er is het eea veranderd laten we maar zeggen.
Doe ik het welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen pic van Cyndi Lauper posten....
Uh, uh ToT de 2equote:
Toen hadden ze nog geen autotune….quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen autotune….
Veel leuker en beter dan dat gelikte van nu
Ik dacht al dat je afgehaakt was.quote:
Nee hoor, ik was even een pitstop aan het doenquote:
Ik had deze in gedachten. Klikken op eigen risico...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had deze in gedachten. Klikken op eigen risico...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat voor een ding?
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was even een pitstop aan het doen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had deze in gedachten. Klikken op eigen risico...Weer zo'n plaatje waar je goed op kunt zien hoe goed al die 'verzorgende' cosmetica wel niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Staat hier verkeerd getagd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
Da's toch géén Drukwerk, maar Harry Jekkers
Hééééél erg verkeerdquote:
Nu heb ik ook weer drinken, hoera!quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Heerlijk nummertjeh!
Weet je wat ze nu zinngen?
Oh Oh Den Haag,
Mooie stad achter de duinen met al die bruinen.
En dat is geen gein of flauwe discriminatie grap...
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu heb ik ook weer drinken, hoera!
wat drink je?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu heb ik ook weer drinken, hoera!
Godskolere zeg!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een girl die gewoon fun wil hebben.
dat is me pijnlijk duidelijk gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze kan niet zingen
En dat heeft ze live nooit gekund
Kijk naar mijn zusjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Godskolere zeg!
Ja je hoort wel dat jarenlang gebruik van foundations en andere make-up enzo je huid helemaal naar de klote gaat, maar ZO extreem??????![]()
![]()
Wees blij van nietquote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zit trouwens aan de Amarula. Lag ook nog in de koelkast en moet toch een keer op.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
Mag best langskomen… die Roodkapje
[ afbeelding ]
zonder make-up graagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Limonadequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat drink je?
Ik ben verder gegaan met de wijn
Lekker!quote:
Die geef ik graag een blauw mutsje!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Smurfinquote:
Okee, tot zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker!
Amarula is een Zuid-Afrikaanse likeur uit Phalaborwa, een stad aan de rand van het Krugerpark. Deze drank is gemaakt van suiker, room en de vrucht van de marulaboom of olifantenboom (Sclerocarrya birrea). Hij bevat 17% vol. alcohol en heeft een fruitige karamelsmaak
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? je wil geen make up vlekken op je kussens?
Opschieten.... fles is ruim half leeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |