quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zitten in mijn show van a.s woensdag
Hehehe ik hoop het!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
telefoon houden want die geeft het geluid goed door ipm een goedkope die alleen maar meuk piep en zooi door geeft en je gehoor alsnog beschadigd...
Oh. Pfoe.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb even gecheckt en weet nu waarom. Er is daar een taartje mod.
Echt 15/15quote:
Verkeerd geperst vinylquote:
Bedankt voor het luisteren. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
ben redelijk kapot. ik ga nog even tegen de vriendin aanhangen en dan naar m'n nest.
melting bedankt voor de muziek
doot henig an iedereen
Awww jammerz! Hee trusten dude!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
ben redelijk kapot. ik ga nog even tegen de vriendin aanhangen en dan naar m'n nest.
doot henig an iedereen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
truste kerelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
We zullen zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet jij veel beter dan ik, maar in dit geval heb ik denk ik wel gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
-1 Ruler is tegen zijn vriendin aan het hangenquote:
Slecht excuus, dat kan ie ook met R49 aanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
-1 Ruler is tegen zijn vriendin aan het hangen
Slaap lekker Wouter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik maak er 1 minder van
doot henig an iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |