quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ook dat![]()
En ik lijk zoooo jong dat mijn zus mijn moeder lijkt, gewoon![]()
Of het is dat hun namen allebei beginnen met een M
suikertaartjes zijn eigenlijk heel lelijk hèquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd hoor
En vooral te zoetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
suikertaartjes zijn eigenlijk heel lelijk hè
Was een grapje hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat pleit wat minder voor het uiterlijk van je zus
Weet ik, maar ja, dan zit daar ook een lelijke opmerking bijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
suikertaartjes zijn eigenlijk heel lelijk hè
Ow, ONZin dusquote:
Kssssstquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
Waarom heb ik bij de username "suikertaartje" een associatie met OUD in mijn hoofd?
Weer vaker luisteren en posten dusquote:
Ik ben van het liedje hoor, niet van de taartquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ja, dan zit daar ook een lelijke opmerking bij
Vandaag weer een plaatje binnen gekregenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Het klonk als een naald die op de plaat werd gezet
Die plaat is niet helemaal groen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaag weer een plaatje binnen gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik help het je hopen maar denk nou eens realistisch, wat moet een meid van die leeftijd met een gast van onze leeftijd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nou ik heb genoeg foto's gezien van haar met VN-vlaggen en dergelijke!Haar stad was tegen de vlakte gegooid door een typhhoon, en toen de VN daar de boel kwam opbouwen, is zij bij hen in dienst getreden als tolk.
En hier issie verder redelijk; last van mijn oren (chronisch gepiep door te harde muziek, dus ik ga mijn mooie koptelefoon een versterker voor de zekerheid toch maar verkopen), en verder laatst mijn kop idioot hard gestoten, waardoor ik echt kotsmisselijk werd, een lading bloed verlopen heb en een stuk wenkbrauw ben kwijtgeraakt zoals ik het nu onder de korst kan zien.
Half wit, half groenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die plaat is niet helemaal groen?
ze zitten in mijn show van a.s woensdagquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaag weer een plaatje binnen gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |