Nog beter dan dit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we dan even wachten op goede muziek?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
ToT
Hoe is het met je nieuwste geldzuigster?
Ehm, hoe is het met je nieuwe vriendin?
Sorry dat ik het openbaar vraag maar je moet zelf inm toch ook wel inzien na keer op keer de zelfde val te hebben gehad dat dit hetzelfde is? Meiden van die leeftijd uit die regio denken niet anders. Jij is rijk (in hun ogen) en meer is er niet....
Wake upe dude!! Meiden van die leeftijd willen niets met gasten van onze leeftijd.
Hierna.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we dan even wachten op goede muziek?
Ik denk dat jij wel gewoon Melting mag zeggen hoorquote:
klinkt positiefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ook goeienavond, alles fijn daar?
En ik snap je echt wel hoor, maar ik ga haar geen cent geven en ik heb haar ook al heel uitvoerig verteld over mijn ervaringen met die Thaise golddigger, en ze moest er enorm om lachen en vond het vreselijk dat mensen zo zijn.
KAN uiteraard gespeeld zijn, maar die indruk heb ik niet. Hoe dan ook; ze weet dat ik heel alert ben.
Maar sowieso: ze werkt bij de VN en doet een opleiding voor docente.Da's echt geen luie geldwolf of zo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel gewoon Melting mag zeggen hoor
Het is een opgave, ik weet het...quote:
Melt heeft die gave welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een opgave, ik weet het...
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel gewoon Melting mag zeggen hoor
Ik weet echt niet hoe ik hier normaal op zou moeten dansenquote:
Chickie van 19, halfbloedje (half Filipijns, half Ghanees), ZEER intelligent, zeer leergierig, open-minded, echt een toppertje!quote:
Ik lees iets over Duits. Hier moet ik bijzijn. Hoewel The Dubliners niet echt Duits klinken tbh.quote:
Of ze is gewoon een betere soort scammerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Chickie van 19, halfbloedje (half Filipijns, half Ghanees), ZEER intelligent, zeer leergierig, open-minded, echt een toppertje!
Ik heb eerst enkele tientallen scammers en geldwolven en leeghoofdjes aan de kant geschoven (meiden die puur met een westerling willen trouwen, kindjes willen baren en dan voor de rest van hun leven op de kosten van de man thuis zitten).
Deze is echt heel anders!
Mmm.... even kijken dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe ik hier normaal op zou moeten dansen
Whehehe!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze is gewoon een betere soort scammer
Was net Elvis Presleyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees iets over Duits. Hier moet ik bijzijn. Hoewel The Dubliners niet echt Duits klinken tbh.
Sorry.... Dat was ff te koud en er bold vol in... Sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ook goeienavond, alles fijn daar?
En ik snap je echt wel hoor, maar ik ga haar geen cent geven en ik heb haar ook al heel uitvoerig verteld over mijn ervaringen met die Thaise golddigger, en ze moest er enorm om lachen en vond het vreselijk dat mensen zo zijn.
KAN uiteraard gespeeld zijn, maar die indruk heb ik niet. Hoe dan ook; ze weet dat ik heel alert ben.
Maar sowieso: ze werkt bij de VN en doet een opleiding voor docente.Da's echt geen luie geldwolf of zo.
En hé hoiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees iets over Duits. Hier moet ik bijzijn. Hoewel The Dubliners niet echt Duits klinken tbh.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hé hoi
Luisteren is nog beter dan lezen hoor
Melt rocks meestal wel
Ik zou nog ff wachten met kennismaken met Vout
eejjjquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kreeg ik nog net het laatste stukje van mee.
Ik las de naam verkeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
De zus van Suikertaartje uitgemaakt voor haar moeder![]()
Ziet haar moeder er nog goed uit
Hehehe nou ik heb genoeg foto's gezien van haar met VN-vlaggen en dergelijke!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry.... Dat was ff te koud en er bold vol in... Sorry
Dat soort verhaaltjes heb ik ook genoeg. Ik kan ook een vals docenten briefje oid geven als jij dat wil.
Hoest verder ToT buiten dit?
Ze zegt dat ze daar werkt.
Ik ben blij om dit te lezen.
Whehe, ook datquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
De zus van Suikertaartje uitgemaakt voor haar moeder![]()
Ziet haar moeder er nog goed uit
Gelukkig had de bakker extra zijn best gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
En verdikkeme ik wist dit niet
Ik heb geen taart kunnen bakken voor de moeder van Suikertaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |