Mja, niet iedereen heeft daar last van… Ik verleng ook weleens 1 of 2 minuten voor het eind….quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga morgen trouwens even zoeken hoe het te voorkomen is dat een DJ er alsnog ff uitknalt als je het slot verlengt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga morgen trouwens even zoeken hoe het te voorkomen is dat een DJ er alsnog ff uitknalt als je het slot verlengt.
Nieuwe remix of zo? Klinkt meer up tempo dan gewendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
Dit klinkt als een hele byzondere uitvoering van Kim.
Daarom morgen ff kijken of ik kan uitvinden waar het door komtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen heeft daar last van… Ik verleng ook weleens 1 of 2 minuten voor het eind….
Ja sowieso klinkt het heel anders!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe remix of zo? Klinkt meer up tempo dan gewend
Ooit live gezien tijdens haar hoogtijdagen en ook een jaar of 5 terug.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zat die in je show?
[ afbeelding ]
dat kon ik niet aanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zat die in je show?
[ afbeelding ]
Ze kan niet zingenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ooit live gezien tijdens haar hoogtijdagen en ook een jaar of 5 terug.
Er is het eea veranderd laten we maar zeggen.
Doe ik het welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen pic van Cyndi Lauper posten....
Uh, uh ToT de 2equote:
Toen hadden ze nog geen autotune….quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |