abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:08:56 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150889333
Nikola Tesla de Legende, de Mythe, de Mad Scientist.

Want Tesla mogen we, zonder blikken of blozen, gerust een van de grootste uitvinders aller tijden noemen.
Leonardo da Vinci zou geen schaamte voelen door in een adem met Nikola te worden genoemd
en Benjamin Franklin zou een diepe buiging voor hem moeten maken.

Nikola Tesla werd geboren in het toenmalige Oostenrijkse Keizerrijk op 9 of 10 juli 1856.
Zijn geboorteplaats Smeljin ligt in het huidige Kroatië. Hij overleed in de tweede wereldoorlog op 7 Januari 1943.
Tesla bracht zijn laatste jaren door in het New Yorker Hotel in Manhattan.
Er is nog een complottheorie over de verdwijning van zijn aantekeningen die hij in een kluisje in zijn hotelkamer bewaarde

Een Gigantisch inbeeldingsvermogen

Nikola Tesla heeft elke uitvinding die hij ooit gebouwd heeft eerst in zijn gedachten ontworpen. Zijn brein ging zo ver,
dat hij een drie-dimensionale afbeelding kon maken. Onderdelen kon hij in gedachten vervangen of aanpassen.
Hij kon zelfs testen of de nog te bouwen machine zou gaan werken. Als het concept in zijn hoofd was goedgekeurd, bouwde hij vrij snel het daadwerkelijke apparaat. In de meeste gevallen werkten de apparaten precies zoals hij ze verzonnen had

Nikola Tesla heeft meer dan 700 patenten op zijn naam staan.

En is de grondlegger van bijna alle hedendaagse technieken.
Een aantal van zijn uitvindingen:
- Draadloze communicatie en ongelimiteerde gratis energie
- Afstandsbediening
- Licht, (hij ontdekte hoe je licht kunt vergaren en kunt verspreiden)
- Neon verlichting
- Laser
- Röntgenstralen
- Robotica
- Elektrische motor - De Inductiemotor
- Wisselstroom
- Radio
- De Tesla-eenheid (T), De natuurkundige term staat voor de magnetische fluxdichtheid.
Het is een natuurkundige eretitel.

Enkele van zijn projecten:

1895 Niagara Falls Powerplant.
De eerste waterkrachtcentrale ter wereld werd uitgevonden en gebouwd door Tesla samen met George Westinghouse.
1882 Roterend magnetisch veld. Deze ontdekking werd gedaan terwijl hij in een park in Budapest wandelde.
De ontdekking staat in de top tien van de grootste ontdekkingen aller tijden
1901-1905 De Wardenclyffe Tower.
Één van zijn grootste uitvindingen, maar nooit in de praktijk gebracht. Via de toren was Tesla in staat om elektriciteit over te brengen, zonder gebruikt te maken van een netwerk.

Het werk van Tesla is te veelomvattend om in zijn geheel samen te vatten in een OP.

Tesla beweerde ook dat de relativiteitstheorie van Einstein niet klopte.
Volgens Einstein bestaat de Ether niet.
Maar Nikola Tesla beweerde van wel, hij ging uit van het bestaan van de Ether.
En baseerde zijn dynamische theorie der zwaartekracht hier op.
http://www.bovendien.com/(...)an-de-aarde-de-ether
http://www.bovendien.com/(...)OiJhc2NlbnRpZSI7fQ==

Tesla heeft enige apparaten nagelaten, die werken volgens onbegrijpelijke principes voor de natuurkunde, zoals de ether-electronen-generator (een mealen bol die onophoudelijk stroom produceert) en een motor die werkt op zwaartekrachtgolven afkomstig van planeten in ons zonnestelsel, wanneer deze een bepaalde constellatie hebben.

Deze apparaten bevestigen de mogelijkheden om vrije energie te maken, dat wil zeggen energie die niet via brandstoffen omgezet hoeven te worden in energie, die op hun beurt weer vervuiling in de lucht brengen, of in geval van kernenergie levensgevaarlijk kunnen zijn. T. Henry Moray, een andere uitvinder, bouwde een apparaat waarmee hij een vermogen van 50 kilowatt uit de ether trok.

Terug naar Tesla. De Multiple-Wave-Oscillator (MWO), is bedacht door Lakhovsky en met behulp van Tesla gebouwd. Het is hoogfrequente hoogspanning. Het bestaat uit een zender en een ontvangen resonator, welke beide dusdanig zijn opgeteld dat in het nabijheid een elektromagnetisch veld wordt gecreëerd. Toepassingen voor waterzuivering en behandeling van ziekten.

Bijna alle uitvindingen van Nikola Tesla zijn geheim en niet publiekelijk toegankelijk. Waarom?
Heel veel geheime technologieën die heden ten dage in complottheorieën voorkomen
stammen af van de ideeën en uitvindingen van Nikola Tesla.
Zoals HAARP - Mindcontrol - Weermodificatie.
http://www.anarchiel.com/(...)e_technische_middele
http://martinvrijland.com(...)ding-en-mindcontrol/

Tesla ontwikkelde de Death Ray,
In the 1930s, Tesla claimed to have invented a particle beam weapon, or, as some called it, a "peace ray." The device was, in theory, capable of generating an intense, targeted beam of energy and sending it across great distances to demolish warplanes, foreign armies, or anything else you'd rather didn't exist. Tesla shopped the plans around to various national militaries, but never found anyone to finance its construction. It isn't known if Tesla ever developed a working prototype, and the plans for his death ray were never found after his death.

Het Philadelphia-experiment is een vermeend Amerikaans marine-experiment in de marinehaven van Philadelphia uit 1943 om (radar)onzichtbaarheid van een marineschip te bewerkstelligen door manipulatie van magnetische velden. Er zouden allerlei vreemde effecten opgetreden zijn zoals verdwijning van bemanningsleden, tijdreis-effecten en zelfs teleportatie van het schip.
Aan Project rainbow zouden o.a. Albert Einstein en Nikola Tesla hun geheime medewerking hebben verleend

Hij had zou zelfs een technologie hebben ontwikkeld waarmee hij planeten kon verplaatsen.

De lijst is eindeloos en roept vele vragen op.
-Zijn de uitvindingen van Tesla gebruikt door het leger en overheden om geheime wapens
mee te maken en om de gedachtes en gemoedstoestand van mensen mee te beïnvloeden?
-Mogen we het bestaan van de Ether niet weten?
http://mindbendingtruth.com/tag/the-aether/
-Hoe kan het dat een wetenschapper van dit kaliber niet besproken wordt in het onderwijs?

Enkele links naar websites over Nikola Tesla:
http://www.anarchiel.com/dossiers/tesla
https://dennisboots.wordp(...)en-van-nikola-tesla/
http://aetherforce.com/?s=tesla
http://www.evawaseerst.be/tesla.htm
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/NikolaTesla.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Izzy73 op 21-03-2015 19:16:20 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:12:06 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150889400
Gereekst.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:13:16 #3
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150889426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:31 schreef DeMolay het volgende:
Primer Fields !
Thanks voor de info :)

Voor de liefhebbers:

If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:14:02 #4
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150889447
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:12 schreef jogy het volgende:
Gereekst.
Bedankt jogy ^O^
pi_150889511
quote]2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, echt een typische reactie van Scientism gelover.
De hele wetenschap hangt van verzinsels en theorieën aan elkaar die nooit zijn vastgesteld en/of bewezen.

Telkens weer wordt er iets nieuws verzonnen om de gaten te dichten in de theorieën zoals zwarte gaten,
dark matter en dark energie. Geen enkele wetenschapper weet wat dark energy is.
Alles om het bestaan van de Ether te ontkennen. En dan nog durven zeggen dat Tesla niet beter wist.
Een man die vele malen briljanter was dan Einstein die in dezelfde periode leefde.
Erkenning van de Ether kan vele complexe moeilijkheden verklaren in de huidig gebruikte modellen.
Er zijn steeds meer wetenschappers met een andere visie dan de mainstream wetenschappers.
Het zal niet lang meer duren voordat de theorie die de afgelopen 100 jaar is gebruikt verworpen zal worden.
Het is een onhoudbare situatie.
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beweerd verstand te hebben van wetenschap niet van deze nieuwe theorieën op de hoogte is. Dus vraag ik me af waarom je zo stellig het bestaan van de Ether verwerpt.
Het universum is een oceaan van levende energie
[/quote]
Dat vind ik nogal wat om te beweren.
pi_150890231
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De hele wetenschap hangt van verzinsels en theorieën aan elkaar die nooit zijn vastgesteld en/of bewezen.
Telkens weer wordt er iets nieuws verzonnen om de gaten te dichten in de theorieën zoals zwarte gaten,
Alles om het bestaan van de Ether te ontkennen. En dan nog durven zeggen dat Tesla niet beter wist.
Een man die vele malen briljanter was dan Einstein die in dezelfde periode leefde.
Erkenning van de Ether kan vele complexe moeilijkheden verklaren in de huidig gebruikte modellen.
Er zijn steeds meer wetenschappers met een andere visie dan de mainstream wetenschappers.
Het zal niet lang meer duren voordat de theorie die de afgelopen 100 jaar is gebruikt verworpen zal worden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beweerd verstand te hebben van wetenschap niet van deze nieuwe theorieën op de hoogte is. Dus vraag ik me af waarom je zo stellig het bestaan van de Ether verwerpt.
Dat zijn wel heel boude beweringen. Wat voor gaten zitten er dan in de theorie over zwarte gaten?
Verder vind ik dit een wat vreemde manier van redeneren. Je begint met een sneer, daarna beweer je iets dat volledig ononderbouwd blijft en bovendien aantoonbaar onjuist is.
Zonder onderbouwing ga je ervan uit dat de ether ontkend moet worden. Waarom?
Weet jij wel wat 'dark energy' is? Van donkere materie heb ik wel gehoord, maar nooit van donkere energie, ook niet van lichte energie of andere kleurtjes energie trouwens.
Tesla was een briljant theoreticus, maar er wordt een hoop onzin over hem beweerd. Hier is ook sprake van een drogredenering: hij was zijn tijd wellicht vooruit, maar daarmee is hij nog wel steeds een product van zijn tijd.
Hebben we naast mainstream media nu ook al mainstreamwetenschappers? Ik hoop niet dat je pseudowetenschappers bedoelt met niet-mainstreamwetenschappers.. In die wereld streeft men juiist naar consensus.
Wat leuk dat je nu al weet wat er verworpen zal gaan worden. Je moet vele malen briljanter zijn dan alle wetenschappers bij elkaar om dat te kunnen weten. Of een kristallen bol hebben.
En wat bedoel je precies met een 'oceaan van levende energie'? Is er ook dode energie? Kan energie overlijden?
Overigens: het concept van een ether wordt helemaal niet krampachtig ontkend of stelselmatig verworpen. Stephen Hawking stelt dat een volmaakt vacuüm niet kan bestaan en verklaart daarmee hoe een zwart gat massa kan verliezen en energie kan uiitstralen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:00:45 #7
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150890878
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zijn wel heel boude beweringen. Wat voor gaten zitten er dan in de theorie over zwarte gaten?
Verder vind ik dit een wat vreemde manier van redeneren. Je begint met een sneer, daarna beweer je iets dat volledig ononderbouwd blijft en bovendien aantoonbaar onjuist is.
Zonder onderbouwing ga je ervan uit dat de ether ontkend moet worden. Waarom?
Weet jij wel wat 'dark energy' is? Van donkere materie heb ik wel gehoord, maar nooit van donkere energie, ook niet van lichte energie of andere kleurtjes energie trouwens.
Tesla was een briljant theoreticus, maar er wordt een hoop onzin over hem beweerd. Hier is ook sprake van een drogredenering: hij was zijn tijd wellicht vooruit, maar daarmee is hij nog wel steeds een product van zijn tijd.
Hebben we naast mainstream media nu ook al mainstreamwetenschappers? Ik hoop niet dat je pseudowetenschappers bedoelt met niet-mainstreamwetenschappers.. In die wereld streeft men juiist naar consensus.
Wat leuk dat je nu al weet wat er verworpen zal gaan worden. Je moet vele malen briljanter zijn dan alle wetenschappers bij elkaar om dat te kunnen weten. Of een kristallen bol hebben.
En wat bedoel je precies met een 'oceaan van levende energie'? Is er ook dode energie? Kan energie overlijden?
Overigens: het concept van een ether wordt helemaal niet krampachtig ontkend of stelselmatig verworpen. Stephen Hawking stelt dat een volmaakt vacuüm niet kan bestaan en verklaart daarmee hoe een zwart gat massa kan verliezen en energie kan uiitstralen.
Dat je er nog op ingaat. Aan de belabberde spelling en generalisaties t.a.v. wetenschappers kan je toch al zien dat hij nog nooit een universiteit van binnen heeft gezien en zeker geen fundamentele kennis van natuurkunde heeft?
pi_150891050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat je er nog op ingaat. Aan de belabberde spelling en generalisaties t.a.v. wetenschappers kan je toch al zien dat hij nog nooit een universiteit van binnen heeft gezien en zeker geen fundamentele kennis van natuurkunde heeft?
Dat denk ik ook... maar dit is een discussieforum, dus laat hij het maar uitleggen :P
pi_150892871
quote:

[..]

Maar dan ook helemaal niets.
En dan zo hoog van de toren over de wetenschap praten. Je moet maar durven .
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:29:29 #10
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150893852
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat denk ik ook... maar dit is een discussieforum, dus laat hij het maar uitleggen :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dan ook helemaal niets.
En dan zo hoog van de toren over de wetenschap praten. Je moet maar durven .
Over sneren gesproken.
pi_150893973
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Over sneren gesproken.
In alle eerlijkheid, dat blijkt inderdaad duidelijk uit een aantal zaken. De sneer hoeft van mij echter niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 21:32:22 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_150893978
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Over sneren gesproken.
Geef eens antwoord op alle gestelde vragen?
pi_150894508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op alle gestelde vragen?
pi_150894715
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen doen je standpunt geen goed.
quote:
Deze zin toont vooral veel onbegrip over de wetenschappelijke methode.
quote:
Alles om het bestaan van de Ether te ontkennen.
Zwarte gaten bestaan volgens jou niet? De ether wordt niet 'ontkend', maar is simpelweg een verworpen hypothese. Of overbodig geworden 'gatenstopper' in jouw terminologie. De verschijnselen die je noemt hadden overigens weinig met het verwerpen ervan te maken.
quote:
En dan nog durven zeggen dat Tesla niet beter wist.
Tesla was een briljant uitvinder, dat zal bijna niemand ontkennen, maar hij maakte genoeg fouten (waarvan sommige gezien de tijdsperiode begrijpelijk zijn). De ether is daar één van.
De vergelijking met een briljant theoreticus als Einstein gaat een beetje mank en voegt ook niets toe.
quote:
Welke 'complexe moeilijkheden' doel je op, en hoe verklaart de ether die? En om welke modellen gaat het hier?
quote:
Dan kun je vast wel wat artikelen citeren waaruit dat blijkt. Wat is een 'mainstream wetenschapper'? Welke theorie doel je op?
quote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beweerd verstand te hebben van wetenschap niet van deze nieuwe theorieën op de hoogte is.
Nu zijn het zelfs al theorieën? Dan zou dat inderdaad wel een beetje gek zijn, maar ik vermoed dat dit onzin is. Ik ben heel erg benieuwd naar de artikelen!
(Bedoel je trouwens dat 'iemand die beweert verstand te hebben van wetenschap' alle nieuwe ideeën in alle vakgebieden moet bijhouden? Dat lijkt me een vrij onrealistisch vereiste. Ik ben overigens geen theoretisch fysicus.)
quote:
Dus vraag ik me af waarom je zo stellig het bestaan van de Ether verwerpt.
Het concept van de ether zoals het in de 19e eeuw werd gebruikt is overbodig gebleken en het bestaan ervan is nooit aangetoond. Dus vandaar. Nieuwe inzichten kunnen dat standpunt uiteraard doen veranderen.
quote:
Heel poëtisch, maar wat het moet betekenen is vooralsnog een raadsel.
pi_150895061
quote:
Dit is met afstand de meest pijnlijke uitspraak. Inderdaad, met de wetenschappelijke methode kan van alles prima worden bewezen, daar hebben de natuurwetenschappen, die deze methode gebruiken, hun succes aan te danken.
Iedereen die een basisnatuurkundevak (min of meer wat je op de VWO kreeg maar dan meer en in een hoger tempo) op een universiteit heeft gevolgd is vertrouwd met deze wetenschappelijke methode.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 21 maart 2015 @ 22:40:34 #16
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_150896528
quote:
Wat voor gaten zitten er dan in de theorie over zwarte gaten?
filmpie kijken ?

Gezien het gebikker meteen begint ben ik ook weer weg
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:43:13 #17
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150898770
E=Mc2

E =Einstein
M=Massahypnose
c= Cryptogrammen

Einstein heeft na dat hij de vriendin van Tesla had ingepikt, geneukt, getrouwd en gescheiden rare verhalen over Tesla de wereld in geholpen, en is daarna weer eens een keer getrouwd.

Kan een van bovenstaande wetenschappers verklaren waarom zijn hersens nog zo intact waren na zijn "dood" ?
volgens mij was hij geen geheelonthouder (of zou de "straling" nog niet zo erg geweest zijn midden jaren 50?)
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
pi_150911399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef youranargist het volgende:
E=Mc2

E =Einstein
M=Massahypnose
c= Cryptogrammen

Einstein heeft na dat hij de vriendin van Tesla had ingepikt, geneukt, getrouwd en gescheiden rare verhalen over Tesla de wereld in geholpen, en is daarna weer eens een keer getrouwd.

Kan een van bovenstaande wetenschappers verklaren waarom zijn hersens nog zo intact waren na zijn "dood" ?
volgens mij was hij geen geheelonthouder (of zou de "straling" nog niet zo erg geweest zijn midden jaren 50?)
Dat heb ik nog nooit gehoord.. Maar ok, het zou kunnen.
pi_150911451
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef DeMolay het volgende:

[..]

filmpie kijken ?

Gezien het gebikker meteen begint ben ik ook weer weg
Er wordt gewoon gevraagd om verduidelijking van een standpunt...
  zondag 22 maart 2015 @ 15:12:11 #20
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150912572
Ik zou iedereen die een goede Drone heeft willen aanraden om als hij of zij een ronde onnatuurlijke wolk ziet en denkt dat de Drone het kan bereiken de drone op volle snelheid midden onder de wolk omhoog te "schieten". (ben benieuwd naar het effect)

p.s.
ze zijn vandaag weer goed wild daarboven in hun straaljagers vol met metalen en chemische troep, misschien is er ergens al wat mogelijk
  zondag 22 maart 2015 @ 15:25:31 #21
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913045
quote:
8s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:12 schreef youranargist het volgende:
Ik zou iedereen die een goede Drone heeft willen aanraden om als hij of zij een ronde onnatuurlijke wolk ziet en denkt dat de Drone het kan bereiken de drone op volle snelheid midden onder de wolk omhoog te "schieten". (ben benieuwd naar het effect)

p.s.
ze zijn vandaag weer goed wild daarboven in hun straaljagers vol met metalen en chemische troep, misschien is er ergens al wat mogelijk
Er zijn onlangs toevallig nogal veel piloten uit de reguliere sector ontslagen, zullen ze allemaal al werk hebben als chempiloot?
Of zullen er ook weigeraars tussen zitten of wellicht een KLOKKENLUIDER!
STA OP!!!
  zondag 22 maart 2015 @ 15:34:06 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150913320
quote:
8s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:12 schreef youranargist het volgende:

p.s.
Wat houdt je tegen om het zelf te doen? En voor fratsen rondom contrails is er een apart topic.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:41:07 #23
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913555
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:34 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om het zelf te doen? En voor fratsen rondom contrails is er een apart topic.
Ik heb (nog) geen Drone.
Van wie denk je dat ze de technieken omtrent het beïnvloeden van het weer middels gesuperponeerde golfvormen uitgezonden via elke transmissie (je telefoontje b.v.) zender welke golven gereflecteerd worden door de metalen troep die ze nu dus ook boven jou hoofd aan het uitsmeren zijn FOUT gejat hebben?
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 15:41:57 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_150913571
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef youranargist het volgende:

[..]

Er zijn onlangs toevallig nogal veel piloten uit de reguliere sector ontslagen, zullen ze allemaal al werk hebben als chempiloot?
Of zullen er ook weigeraars tussen zitten of wellicht een KLOKKENLUIDER!
STA OP!!!
Post dat maar hier:
BNW / Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk

en...ben jij het Tribalwars?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:44:08 #25
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913644
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Post dat maar hier:

Vind Izzy73 ook dat het hier niet thuishoord?
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 15:47:57 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_150913837
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:44 schreef youranargist het volgende:

[..]

Vind Izzy73 ook dat het hier niet thuishoord?
Geen idee. Daar gaat zij niet over.
Maar we hebben het hier over Tesla en niet over chemtrails, dus houden we het graag on topic. Over chem-of contrails kun je op eerdergenoemd topic posten.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:48:18 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150913847
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef youranargist het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen Drone.
Van wie denk je dat ze de technieken omtrent het beïnvloeden van het weer middels gesuperponeerde golfvormen uitgezonden via elke transmissie (je telefoontje b.v.) zender welke golven gereflecteerd worden door de metalen troep die ze nu dus ook boven jou hoofd aan het uitsmeren zijn FOUT gejat hebben?
Wellich moet je je eens in Natuurkunde verdiepen ipv alleen maar "moeilijke woorden" achter elkaar te plaatsen die je niet begrijpt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:50:19 #28
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913967
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Post dat maar hier:

wat bedoel je met Tribelwars?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:53:01 #29
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914100
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wellicht moet je je eens in Natuurkunde verdiepen ipv alleen maar "moeilijke woorden" achter elkaar te plaatsen die je niet begrijpt
Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
Ik begrijp meer dan jij voor mogelijk houd.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:56:49 #30
45206 Pietverdriet
pi_150914259
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:

[..]

Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
We zullen zien, voor mij ben je voorlopig de zoveelste paranoide schreeuwlelijk zonder inhoud.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 15:56:54 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_150914264
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:50 schreef youranargist het volgende:

[..]

wat bedoel je met Tribelwars?
Tribalwars is een user die hier 'vroeger' vaak postte en die had het altijd over chemtrails.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:57:51 #32
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914325
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:

[..]

p.s.
Toen ik op de LTS examen wiskunde moest doen gebruikte ik de natuurkunde formules welke ik wel begreep om de sommen op te lossen in plaats van andersom wat de bedoeling was!!!
  zondag 22 maart 2015 @ 15:59:21 #33
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914383
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

We zullen zien, voor mij ben je voorlopig de zoveelste paranoide schreeuwlelijk zonder inhoud.
meer inhoud volgt: vooral op Yourantichrist.com
  zondag 22 maart 2015 @ 16:00:33 #34
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914426
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tribalwars is een user die hier 'vroeger' vaak postte en die had het altijd over chemtrails.
nee hoor ik ben Yourantichrist.
Jammer dat Tribelwars niet meedoet.
pi_150914446
quote:
Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:

Met vriendelijke groet,
Uw taalnazi van dienst.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:02:52 #36
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914509
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met vriendelijke groet,
Uw taalnazi van dienst.

Goeie, Maar ik ben ook wat taal betreft anarchistisch!
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 16:06:01 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_150914619
Nu weer on topic?
pi_150914710
Ik dacht dat 't niet allowed was om over banned posters te schrijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 22 maart 2015 @ 16:11:18 #39
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914803
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
Nu weer on topic?
ik heb het boek ALTERNATE CURRENTS of High potential and high frequency van Tesla net gescand en wil het hier wel plaatsen echter ik kan zelf (nog) niet mijn website updaten.
Wellicht weet jij een manier om het hier op te krijgen zonder dat het eerst op mijn site staat.
Het is een jpg van 40Mb

Lijkt mij een goede aanvulling op het topic
  zondag 22 maart 2015 @ 16:12:35 #40
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914847
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:11 schreef youranargist het volgende:

[..]

ik heb het boek ALTERNATE CURRENTS of High potential and high frequency van Tesla net gescand en wil het hier wel plaatsen echter ik kan zelf (nog) niet mijn website updaten.
Wellicht weet jij een manier om het hier op te krijgen zonder dat het eerst op mijn site staat.
Het is een jpg van 40Mb

Lijkt mij een goede aanvulling op het topic
Ik bedoel pdf
  zondag 22 maart 2015 @ 16:22:49 #41
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150915222
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:12 schreef youranargist het volgende:

[..]

Ik bedoel pdf
ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 16:24:36 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_150915286
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef youranargist het volgende:

[..]

ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.
Dan wachten we dat af. Hartstikke goed ^O^ En het topic blijft gewoon open tot 300 posts en als er dan nog steeds belangstelling voor het onderwerp is komt er een deel 2.
pi_150915382
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef youranargist het volgende:

[..]

Oh dat zou cool zijn! Krijg je geen problemen ivm. copyrights van dat boek, enzoiets?
  zondag 22 maart 2015 @ 16:53:23 #44
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150916392
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef youranargist het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen Drone.
Niks houdt je tegen om er een te bestellen, sterker nog als je er vandaag eentje besteld heb je hem dinsdag binnen.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:58:35 #45
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150916579
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niks houdt je tegen om er een te bestellen, sterker nog als je er vandaag eentje besteld heb je hem dinsdag binnen.
ik heb nog geen geld en mijn broer komt net langs dus ik reageer pas weer als hij gaat
  zondag 22 maart 2015 @ 17:01:22 #46
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150916695
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef youranargist het volgende:

[..]

ik heb nog geen geld en mijn broer komt net langs dus ik reageer pas weer als hij gaat
Je was toch anarchist? Jat er een hur hur

Maar zelfs als je uitkering alweer verbrast is, knoop een telefoon aan een weerballon en je kunt gaan.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 17:05:32 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_150916846
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je was toch anarchist? Jat er een hur hur

Maar zelfs als je uitkering alweer verbrast is, knoop een telefoon aan een weerballon en je kunt gaan.
Nou nou, breng die jongen nou niet op het slechte pad Erasmo }:|
  maandag 23 maart 2015 @ 02:11:50 #48
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150937654
Ik wil voor ik ga slapen toch nog een stelling deponeren welke (zal later blijken) geheel on topic is:
De 3e Wereld oorlog is in de 1e wereldoorlog begonnen...
  maandag 23 maart 2015 @ 02:17:56 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150937698
quote:
19s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:11 schreef youranargist het volgende:
Ik wil voor ik ga slapen toch nog een stelling deponeren welke (zal later blijken) geheel on topic is:
De 3e Wereld oorlog is in de 1e wereldoorlog begonnen...
Oké, ik ben benieuwd. Leg uit hoe dit met tesla ( O+ ) te maken heeft.
Vrijheid
  maandag 23 maart 2015 @ 02:19:35 #50
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150937714
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Oké, ik ben benieuwd. Leg uit hoe dit met tesla ( O+ ) te maken heeft.
Tesla Heeft de radiografie uitgevonden!
  maandag 23 maart 2015 @ 02:25:46 #51
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150937773
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:19 schreef youranargist het volgende:

[..]

p.s.
Wel eens van het philadelphia experiment gehoord?
Wist je dat Einstein en een of andere scheikundige malloot er mee te maken hadden...
  maandag 23 maart 2015 @ 02:27:02 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150937786
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:19 schreef youranargist het volgende:

[..]

Oké. Dus de mogelijkheid om draadloos over grote afstanden te communiceren heeft de eerste twee wereldoorlogen veroorzaakt en zal ook verantwoordelijk zijn voor de derde wereldoorlog? Wat dit betreft vermoed ik dat iemand anders wel de radiografie uit had gevonden. En een technische vooruitgang vergemakkelijkt een handeling maar is doorgaans niet de oorzaak. Kijk naar napoleon bijvoorbeeld. Of de oude Romeinen.
Vrijheid
  maandag 23 maart 2015 @ 02:29:38 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150937812
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:25 schreef youranargist het volgende:

[..]

p.s.
Wel eens van het philadelphia experiment gehoord?
Wist je dat Einstein en een of andere scheikundige malloot er mee te maken hadden...
Ken ik inderdaad. Geweldig mysterie.
Vrijheid
  maandag 23 maart 2015 @ 02:30:30 #54
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150937821
quote:
17s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Ken ik inderdaad. Geweldig mysterie.
Nee hoor gewoon Tesla Technologie
  maandag 23 maart 2015 @ 09:11:47 #55
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150939815
citaat uit:
ALTERNATE CURRENTS of High potential and high frequency
As the source of disturbanees moved away the receiving circuit came successively upon their nodes and loops.
Impossible as it seemed,this planet, despite its vast extent, behave like a conductor of limited dimensions.
The tremendous signifieanee of this fact in the transmissionof energy by my system had already become quite clear to me.
Not only was it practicable to sent telegraphic messages to any distance without wires, as I recognized long ago, but also to impress upon the entire globe the faint modulations of the human voice, far more still, to transmit power in unlimited amounts, to any terrestrial distance and almost without any lose.
  maandag 23 maart 2015 @ 09:18:35 #56
45206 Pietverdriet
pi_150939926
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:11 schreef youranargist het volgende:
citaat uit:
As the source of disturbanees moved away the receiving circuit came successively upon their nodes and loops.
Impossible as it seemed,this planet, despite its vast extent, behave like a conductor of limited dimensions.
The tremendous signifieanee of this fact in the transmissionof energy by my system had already become quite clear to me.
Not only was it practicable to sent telegraphic messages to any distance without wires, as I recognized long ago, but also to impress upon the entire globe the faint modulations of the human voice, far more still, to transmit power in unlimited amounts, to any terrestrial distance and almost without any lose.
Radio dus
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 10:27:49 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_150941317
quote:
13s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:25 schreef youranargist het volgende:
volgens mij bedoelde Nietzsche dat de liefde dood is
Zou kunnen. Maar dat heeft dan weer niets met Tesla te maken en daar gaat dit topic over.
  maandag 23 maart 2015 @ 10:36:04 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150941480
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:30 schreef youranargist het volgende:

[..]

thanks (maar alles heeft met alles te maken....)
Oh dat geloof ik graag hoor, als je maar ver genoeg terugkijkt is het uiteindelijk allemaal begonnen met een knal ;). Maar sommige connecties zijn nu eenmaal te ver van elkaar verwijderd tegenwoordig om het een beetje normaal aan elkaar te knopen. Als je een bepaalde directe verbinding hebt staat het je vrij om het uit te leggen zodat wij het ook begrijpen.

Of als je een theorie heeft hoe alles met elkaar te maken heeft staat het je ook vrij om een nieuw topic aan te maken waar je het uitlegt.
Vrijheid
  maandag 23 maart 2015 @ 11:33:03 #59
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_150942857
Nog even over die ether dus.

Is de ether van Tesla een andere dan diegene die als hypothese succesvol verworpen is?

Met een klein beetje doe-het-zelf zet je het Michelson-Morley-experiment even op en zit je na een half jaartje meten ook met de puzzel dat het medium ether niet aantoonbaar is.
If at first you fail, re-define your objective.
  maandag 23 maart 2015 @ 11:42:51 #60
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_150943147
http://en.wikipedia.org/wiki/Hannes_Alfv%C3%A9n

Nobel prijs winaar

Hannes Alfven (Swedish: [al've:n]; 30 May 1908 - 2 April 1995)

http://www.academia.edu/8(...)Black_Holes_in_space

[ Bericht 30% gewijzigd door DeMolay op 23-03-2015 12:57:59 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  maandag 23 maart 2015 @ 17:29:07 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150954157
Zo, even rigoureus door het topic gegaan. Weer open.
Vrijheid
pi_150959422
edit:onnodig

Waar wil je heen met dit onderwerp?

[ Bericht 74% gewijzigd door jogy op 23-03-2015 20:25:21 ]
pi_150960567
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:11 schreef youranargist het volgende:
citaat uit:
Misschien heb je dit al gezien. :

http://en.wikipedia.org/wiki/Videophone

By 1927 AT&T had created its earliest electromechanical television-videophone called the ikonophone (from Greek: 'image-sound'),[30] which operated at 18 frames per second and occupied half a room full of equipment cabinets.[31][32] An early U.S. test in 1927 had their then-Commerce Secretary Herbert Hoover address an audience in New York City from Washington, D.C; although the audio portion was two-way, the video portion was one-way with only those in New York being able to see Hoover.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 23 maart 2015 @ 21:31:36 #64
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_150964289
quote:
Waar wil je heen met dit onderwerp?
Eather
Δημοσθένης
  maandag 23 maart 2015 @ 21:54:40 #65
45206 Pietverdriet
pi_150965671
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien heb je dit al gezien. :

http://en.wikipedia.org/wiki/Videophone

By 1927 AT&T had created its earliest electromechanical television-videophone called the ikonophone (from Greek: 'image-sound'),[30] which operated at 18 frames per second and occupied half a room full of equipment cabinets.[31][32] An early U.S. test in 1927 had their then-Commerce Secretary Herbert Hoover address an audience in New York City from Washington, D.C; although the audio portion was two-way, the video portion was one-way with only those in New York being able to see Hoover.
Lees dan dit ook
http://en.m.wikipedia.org/wiki/History_of_television
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 22:09:28 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_150966530
quote:
Gaat Tingo niet doen. Die leest en luistert alleen naar zichzelf. Dat weet je toch?
  maandag 23 maart 2015 @ 22:41:32 #67
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150968148
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gaat Tingo niet doen. Die leest en luistert alleen naar zichzelf. Dat weet je toch?
Die leest naar zichzelf..?
Huig
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 22:42:27 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_150968187
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:41 schreef Orwell het volgende:

[..]

Die leest naar zichzelf..?
:')
  donderdag 2 april 2015 @ 22:55:19 #69
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151315111
Beschikt Rusland over Magrav Technologie? (new energy)
D.m.v. Magrav Technologie zou het vliegdekschip ‘USS Theodore Roosevelt' door Russische onderzeeërs uitgeschakeld zijn…!?

http://www.wanttoknow.nl/(...)eeers-uitgeschakeld/

donderdag 2 april 2015 @ 23:44:50 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151316938
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef Izzy73 het volgende:
D.m.v. Magrav Technologie zou het vliegdekschip ‘USS Theodore Roosevelt' door Russische onderzeeërs uitgeschakeld zijn…!?

[ afbeelding ]

Zal het niets te maken hebben met de aankoop van een vliegdekschip van de Britten? Heel misschien? http://www.bbc.com/news/uk-england-hampshire-31982340
Vrijheid
  donderdag 2 april 2015 @ 23:55:29 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151317205
Nog iets meer info

http://news.usni.org/2015(...)homeport-after-delay (11 maart)

"TR and its Sailors will conduct operations in the U.S. Navy’s 5th, 6th and 7th Fleet areas of responsibility during the deployment."

Dus ze kwamen al langs (relatief gezien)

Ah: Het oorspronkelijke bericht was op 23 maart en 20 maart was al bekend dat het vliegdekschip eraan kwam.

In het bericht stond ook "The Naval Surface Forces (NSF) of the Ministry of Defense (MoD) are reporting today that three nuclear-powered Akula-class submarines belonging to the 24th Submarine Division of the Northern Fleet (NF) successfully “war-gamed” the American aircraft carrier USS Theodore Roosevelt [photo 2nd left] causing it to “flee in terror” towards the waters off the Hampshire coast in the United Kingdom. "

Tja -O-.

[ Bericht 22% gewijzigd door jogy op 03-04-2015 00:07:33 ]
Vrijheid
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:11:37 #72
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151317573
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Zal het niets te maken hebben met de aankoop van een vliegdekschip van de Britten? Heel misschien? http://www.bbc.com/news/uk-england-hampshire-31982340
Ik zie niets staan over de aankoop van een vliegdekschip. Maar wel dat er festiviteiten zijn voor het personeel van het schip. Het artikel van want to know is overgenomen van een andere site enz.
Nergens staat bewijs en er staan ook overal vraagtekens achter. Niet een erg sterk verhaal dus.
Als ultieme bron vind ik een site waarvan de content verdwenen is dus... tja.
http://content.govdelivery.com/attachments/USTREAS/2012/
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:23:26 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151317751
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:11 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik zie niets staan over de aankoop van een vliegdekschip. Maar wel dat er festiviteiten zijn voor het personeel van het schip. Het artikel van want to know is overgenomen van een andere site enz.
Nergens staat bewijs en er staan ook overal vraagtekens achter. Niet een erg sterk verhaal dus.
Als ultieme bron vind ik een site waarvan de content verdwenen is dus... tja.
http://content.govdelivery.com/attachments/USTREAS/2012/
In het oorspronkelijke bericht van mijn eerste post.

"Among Roosevelt's crew are six Royal Navy aircraft handlers who are honing their skills before serving aboard the new Royal Navy carrier, HMS Queen Elizabeth, which enters service in 2017."

En als Sorscha Faal de berichtgever is dan zou ik hoe dan ook even achter mijn oren krabben eerlijk gezegd :P.

En maar goed ook ik zou best droevig zijn als de uitvindingen van Tesla op die manier ingezet worden.
Vrijheid
pi_151317784
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef Izzy73 het volgende:

[ afbeelding ]

Ik kan het filmpje even niet bekijken, maar ik heb even wat papers van die Haramein doorgelezen en ben niet onder de indruk (understatement). Hij maakt veel fouten, waarvan sommige aantonen dat het hem zelfs aan heel basale natuurkundekennis ontbreekt. Ik zie dat iemand anders daar al het een en ander over heeft geschreven.
Dat er een patent van bestaat zegt verder niets, daarvoor hoeft het niet daadwerkelijk te kunnen werken. Als het gebaseerd is op dat artikel van Haramein geef ik het weinig kans.

quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:44 schreef jogy het volgende:

[..]

De Britten zijn er geloof ik twee aan het bouwen inderdaad, het lijkt me verder ook gewoon een courtesy call. Maar de Russen maken er graag een leuk verhaal van, dat deden ze een jaar geleden ook op soortgelijke wijze mbt de USS Donald Cook (zie https://medium.com/war-is-boring/russia-claims-its-bomber-jammed-u-s-destroyer-8b58c9b56515 voor een leuk artikeltje daarover).
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:34:54 #75
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151317906
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:23 schreef jogy het volgende:

[..]

In het oorspronkelijke bericht van mijn eerste post.

"Among Roosevelt's crew are six Royal Navy aircraft handlers who are honing their skills before serving aboard the new Royal Navy carrier, HMS Queen Elizabeth, which enters service in 2017."

En als Sorscha Faal de berichtgever is dan zou ik hoe dan ook even achter mijn oren krabben eerlijk gezegd :P.

En maar goed ook ik zou best droevig zijn als de uitvindingen van Tesla op die manier ingezet worden.
Ah oké, bedankt voor het opzoeken in ieder geval. :)
Sorscha Faal is mij onbekend, ben geen die-hard BNW-er dus ken niet alle berichtgevers.

Tesla's werk zou idd beter gebruikt kunnen worden, maar als het eventueel mogelijk zou zijn om vliegdekschepen en ander oorlogsmateriaal onschadelijk te maken zonder schade of slachtoffers zou toch al een hele vooruitgang zijn.
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:43:55 #76
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151318032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:26 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Ik kan het filmpje even niet bekijken, maar ik heb even wat papers van die Haramein doorgelezen en ben niet onder de indruk (understatement). Hij maakt veel fouten, waarvan sommige aantonen dat het hem zelfs aan heel basale natuurkundekennis ontbreekt. Ik zie dat iemand anders daar al het een en ander over heeft geschreven.
Dat er een patent van bestaat zegt verder niets, daarvoor hoeft het niet daadwerkelijk te kunnen werken. Als het gebaseerd is op dat artikel van Haramein geef ik het weinig kans.

[..]

De Britten zijn er geloof ik twee aan het bouwen inderdaad, het lijkt me verder ook gewoon een courtesy call. Maar de Russen maken er graag een leuk verhaal van, dat deden ze een jaar geleden ook op soortgelijke wijze mbt de USS Donald Cook (zie https://medium.com/war-is-boring/russia-claims-its-bomber-jammed-u-s-destroyer-8b58c9b56515 voor een leuk artikeltje daarover).
Het filmpje is ook niet erg professioneel maar de Magrav Technologie is toch ontwikkeld door Mehran Tavakoli Keshe, dat is toch wel een gerespecteerd persoon die zich bezig houdt met nieuwe ontwikkelingen op het gebied van vrije energie e.d. dacht ik.
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:02:27 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151318284
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ah oké, bedankt voor het opzoeken in ieder geval. :)
Sorscha Faal is mij onbekend, ben geen die-hard BNW-er dus ken niet alle berichtgevers.

Tesla's werk zou idd beter gebruikt kunnen worden, maar als het eventueel mogelijk zou zijn om vliegdekschepen en ander oorlogsmateriaal onschadelijk te maken zonder schade of slachtoffers zou toch al een hele vooruitgang zijn.
Graag gedaan, het is wel stout van wanttoknow dat ze hun bronvermelding achterwege hebben gehouden ja maar tijdens het googlen kwam ik het oorspronkelijke artikel tegen en die is van Sorscha Faal en hoe diep je ook zit in de conspiracywereld sorscha faal moet je gewoon met een hele wijde boog omheen lopen, die gast is nog gekker dan een kat op LSD en speed.

En in het geval van wapentuig zou het geen probleem zijn om het slachtofferloos onschadelijk te maken maar ik vermoed dat het niet alleen bij wapentuig zou blijven als men dat kan doen. Gewoon een land plat leggen en met jouw wel werkende apparatuur naar binnen rollen is een stuk efficienter, jammer van de ziekenhuizen, stroomvoorziening, wegennet, internet, koelkasten en de gehele elektronische infrastructuur in het algemeen :{.
Vrijheid
pi_151322335
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het filmpje is ook niet erg professioneel maar de Magrav Technologie is toch ontwikkeld door Mehran Tavakoli Keshe, dat is toch wel een gerespecteerd persoon die zich bezig houdt met nieuwe ontwikkelingen op het gebied van vrije energie e.d. dacht ik.
Had eerlijk gezegd nog nooit van dhr. Keshe gehoord. Maar de website van zijn foundation doet bij mij echt ALLE belletjes rinkelen als zijnde scam. Verkopen van een "CO2 capture kit" en boeken, een batterij die het jaren vol moet houden (en die toevallig verdacht veel lijkt op een plastic potje van een fotorolletje met wat koperdraadjes en lijm op het deksel), antizwaartekracht dat vliegtuigen zonder vleugels en vliegende schotels mogelijk maakt, plasmareactor die behandeling mogelijk maakt van kanker, ALS, coma en epilepsie, stroom uit een colafles...

Jongens, de wereldproblematiek is opgelost als ik dat allemaal zo lees! ^O^
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:51:52 #79
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153052838
Voor de liefhebbers van Tesla :)

Interview met Nikola Tesla – 116 jaar aan het zicht onttrokken

Nikola Tesla, het verborgen interview..

Dit interview met Nikola Tesla wordt in 1899 gehouden, maar is zelden gepubliceerd. Tesla neemt geen blad voor de mond en toont het volop aan de gang zijnde complot in de wetenschap aan, de onderdrukking van de etherfrequenties en de introductie van een nepwetenschap om deze te verbergen, evenals de onderdrukking van het werk van Tesla en Tesla zelf. Op deze dag in 1899 wordt Nikola Tesla geïnterviewd door journalist John Smith. Tesla: “Alles is Licht, door een van de stralen van het Licht wordt het lot van alle naties bepaald, iedere natie heeft zijn eigen straal in de grote lichtbron, die wij zien als de Zon.”

Uit dit interview met de grootste uitvinder en ziener van de moderne tijd ontvouwt een nieuwe visie van de mensheid, die wij, lichtkrijgers van het eerste en het laatste uur, een eeuw later hebben gecreëerd. Een deel van dit interview is gewijd aan Tesla’s kritiek op Einsteins relativiteitstheorie. In de nieuwe theorie van de Universele Wet staat beschreven waarom Einsteins relativiteitstheorie onjuist is en waarom er geen vacuüm (void) bestaat. Alles is energie..!

http://www.wanttoknow.nl/(...)verborgen-interview/

Origineel krantenartikel uit 1915: http://www.teslauniverse.(...)iles/19150600-01.pdf
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:44:32 #80
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_153057158
quote:
Journalist: Iedere ochtend komen er vogels bij uw raam op de drie-en-dertigste verdieping van uw Valdorf-Astoria hotel.
Verekte illuminatie duiven :D
Δημοσθένης
pi_153057308
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:51 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de liefhebbers van Tesla :)

Interview met Nikola Tesla – 116 jaar aan het zicht onttrokken

Nikola Tesla, het verborgen interview..

Tesla neemt geen blad voor de mond en toont het volop aan de gang zijnde complot in de wetenschap aan, de onderdrukking van de etherfrequenties en de introductie van een nepwetenschap om deze te verbergen, evenals de onderdrukking van het werk van Tesla en Tesla zelf.
Blasphemy :o
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:51:00 #82
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_153057378
Denk niet dat tesla dit zo gezegd heeft , ken veel van zijn werk en dit is niet zijn bewoording
Δημοσθένης
  vrijdag 29 mei 2015 @ 19:06:14 #83
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153080725
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Blasphemy :o
Hoe bedoel je dat? Tesla, of de wetenschap? ;)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 19:10:25 #84
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153080854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:51 schreef DeMolay het volgende:
Denk niet dat tesla dit zo gezegd heeft , ken veel van zijn werk en dit is niet zijn bewoording
Tesla staat wel bekend om dit soort uitspraken hoor en ik begrijp ook heel goed wat hij ermee bedoelt. Maar misschien heb je gelijk en is het een artikel om hem zwart te maken, nadat zijn financiers hem de rug toegekeerd hadden.

pi_153090312
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Tesla, of de wetenschap? ;)
Scientism obv

Tesla had als droom om einde aan (bijna)alle oorlogen te maken dmv van de teleforce maar uiteraard dacht de Khazaarse maffia daar anders over. Dit zou een regelrechte nachtmerrie zijn voor de ''elite''

''The “teleforce” weapon was a type of defensive particle-beam weapon. This would allow protection against invasion. The device would provide complete protection against enemies approaching by sea or air. Tesla could not find financing for demonstration of the “death ray” discoveries. It could be used as an offensive weapon.''

Weet niet of het direct met het topic te maken heeft of het al eeder is voorbijgekomen maar vond het wel een heel nobel streven van die man . Daarom ook het vermelden waard
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 23:43:22 #86
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153091195
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Scientism obv

Tesla had als droom om einde aan (bijna)alle oorlogen te maken dmv van de teleforce maar uiteraard dacht de Khazaarse maffia daar anders over. Dit zou een regelrechte nachtmerrie zijn voor de ''elite''

''The “teleforce” weapon was a type of defensive particle-beam weapon. This would allow protection against invasion. The device would provide complete protection against enemies approaching by sea or air. Tesla could not find financing for demonstration of the “death ray” discoveries. It could be used as an offensive weapon.''

Weet niet of het direct met het topic te maken heeft of het al eeder is voorbijgekomen maar vond het wel een heel nobel streven van die man . Daarom ook het vermelden waard
Ah mooi ik vermoedde al dat je scientism bedoelde maar was niet helemaal zeker. ^O^

Ik denk dat de meeste uitvindingen van Tesla als doel hadden om de mensheid te helpen, net zoals zijn droom van vrije energie voor iedereen. Daarom vind ik het ook wel een goed interview. Die man was inderdaad zijn tijd ver vooruit en is te vroeg geboren. De industriële revolutie was in volle gang en er werd flink geld aan verdiend. Daarom ben ik ervan overtuigd dat ze hem hebben tegengewerkt en zodra hij dood was al zijn werk in beslag hebben genomen. Vermoedelijk zijn veel van zijn uitvindingen in het geheim alsnog gebruikt voor minder menselijke doeleinden.

Ik heb al veel gelezen over resonanties, etherdraden, en frequenties. Het zijn de onzichtbare krachten van ons universum en Tesla was zich daar zeer bewust van. Het is zeer uitgebreid maar wel erg logisch allemaal. Dit is ook een aardig voorbeeld van de onzichtbare krachten die in de natuur te vinden zijn. De Golden Ratio.
Er zijn veel betere filmpje maar kan die nu even niet vinden.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 00:27:47 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153092242
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ah mooi ik vermoedde al dat je scientism bedoelde maar was niet helemaal zeker. ^O^

Ik denk dat de meeste uitvindingen van Tesla als doel hadden om de mensheid te helpen, net zoals zijn droom van vrije energie voor iedereen. Daarom vind ik het ook wel een goed interview. Die man was inderdaad zijn tijd ver vooruit en is te vroeg geboren. De industriële revolutie was in volle gang en er werd flink geld aan verdiend. Daarom ben ik ervan overtuigd dat ze hem hebben tegengewerkt en zodra hij dood was al zijn werk in beslag hebben genomen. Vermoedelijk zijn veel van zijn uitvindingen in het geheim alsnog gebruikt voor minder menselijke doeleinden.

[ afbeelding ]

Ik heb al veel gelezen over resonanties, etherdraden, en frequenties. Het zijn de onzichtbare krachten van ons universum en Tesla was zich daar zeer bewust van. Het is zeer uitgebreid maar wel erg logisch allemaal. Dit is ook een aardig voorbeeld van de onzichtbare krachten die in de natuur te vinden zijn. De Golden Ratio.
Er zijn veel betere filmpje maar kan die nu even niet vinden.
Nou kom ik voor mijn werk nog wel eens in contact met mensen die onderzoek doen naar frequenties in het brein, en heb ik er zelf ook wel eens wat metingen aan gedaan. Ik kan je vertellen dat dit complete onzin is. Je hebt veel meer (en veel hogere) frequenties in het brein dan alfa, die weer een effect zijn van het gemiddelde signaal wat je van grote groepen neuronen meet. Individuele neuronen kunnen op veel hogere frequenties werken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 30 mei 2015 @ 00:34:36 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153092376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Scientism obv

http://en.wikipedia.org/wiki/Teleforce

The greatest interest for Tesla's defensive device was the Soviet Union and In 1937 Tesla presented a plan to the Amtorg Trading Corporation, an alleged Soviet arms front in New York City. Two years later, in 1939, one stage of the plan was tested in the USSR and Tesla received a check for $25,000
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:04:48 #89
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153096545
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou kom ik voor mijn werk nog wel eens in contact met mensen die onderzoek doen naar frequenties in het brein, en heb ik er zelf ook wel eens wat metingen aan gedaan. Ik kan je vertellen dat dit complete onzin is. Je hebt veel meer (en veel hogere) frequenties in het brein dan alfa, die weer een effect zijn van het gemiddelde signaal wat je van grote groepen neuronen meet. Individuele neuronen kunnen op veel hogere frequenties werken.
:? Wat is complete onzin? Ik begrijp niet wat je met je reactie duidelijk wil maken.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 11:22:17 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153096906
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:04 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

:? Wat is complete onzin? Ik begrijp niet wat je met je reactie duidelijk wil maken.
Dat hele verhaal over alfa golven in het brein :) De afbeelding in je post.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:32:42 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153104190
Alpha waves:http://www.biocybernaut.com/alpha-brain-waves/

Leuk stukje iig. En het zou tussen de 8 en 13 hz zitten. En dan moet je ook niet vergeten dat ze sinds Tesla nauwkeuriger kunnen meten natuurlijk.
Vrijheid
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:51:34 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153104625
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:32 schreef jogy het volgende:
Alpha waves:http://www.biocybernaut.com/alpha-brain-waves/

Leuk stukje iig. En het zou tussen de 8 en 13 hz zitten. En dan moet je ook niet vergeten dat ze sinds Tesla nauwkeuriger kunnen meten natuurlijk.
Leuk stukje, maar het slaat nergens op.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:12:55 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153105198
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leuk stukje, maar het slaat nergens op.
Qua frequentie wel iig. Staat ook op de wiki. De rest is eventueel ietwat speculatief.
Vrijheid
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:30:05 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153105679
Vrijheid
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:53:42 #95
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153106182
Het slaat wel degelijk ergens op: (goede onderbouwing ook ATuin-hek)

Brainwave Frequencies

With the discovery of brainwaves came the discovery that electrical activity in the brain will change depending on what the person is doing. For instance, the brainwaves of a sleeping person are vastly different than the brainwaves of someone wide awake. Over the years, more sensitive equipment has brought us closer to figuring out exactly what brainwaves represent and with that, what they mean about a person's health and state of mind.

Beta 12hz - 27hz
Wide awake. This is generally the mental state most people are in during the day and most of their waking lives. Usually, this state in itself is uneventful, but don't underestimate its importance. Many people lack sufficient beta activity, which can cause mental or emotional disorders such as depression and ADD.7 8 and insomnia. And low SMR production (a sub-range of beta at 12-15hz) may be related to insomnia.9 Stimulating beta activity can improve emotional stability, energy levels, attentiveness and concentration

Alpha 8hz - 12hz
Awake but relaxed and not processing much information. When you get up in the morning and just before sleep, you are naturally in this state. When you close your eyes your brain automatically starts producing more alpha waves.

Many studies monitoring the EEG activity of experienced meditators have revealed strong increases in alpha activity.13 Alpha activity has also been connected to the ability to recall memories, lessened discomfort and pain, and reductions in stress and anxiety

Theta 3hz - 8hz
Light sleep or extreme relaxation.
Theta is also a very receptive mental state that has proven useful for hypnotherapy, as well as self-hypnosis using recorded affirmations and suggestions

Delta 0.2hz - 3hz
Deep, dreamless sleep. Delta is the slowest band of brainwaves. When your dominant brainwave is delta, your body is healing itself and "resetting" its internal clocks.20 You do not dream in this state and are completely unconscious.

http://www.transparentcorp.com/products/np/brainwaves.php
  zaterdag 30 mei 2015 @ 18:23:37 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153106891
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Qua frequentie wel iig. Staat ook op de wiki. De rest is eventueel ietwat speculatief.
Dat is ook ongeveer het enige ja :) Het is vooral geassocieert met inhibitie van hersengebieden. Als ze even niets moeten doen zeg maar.
Onikaan ni ov dovah
pi_153124816
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste uitvindingen van Tesla als doel hadden om de mensheid te helpen, net zoals zijn droom van vrije energie voor iedereen.
Ergens vind ik het idioot en dwaas om vrouwen en kinderen af te zweren zodat je je focus kan leggen op je uitvindingen. Een bizarre vorm van zelfopoffering puur om de mensheid te helpen. Toch vind ik het aandoenlijk op een of andere manier :P

En ty for het fimpje zal er naar kijken als ik de tijd voor heb :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_boo op 31-05-2015 14:39:01 ]
pi_153124893
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 00:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Teleforce

The greatest interest for Tesla's defensive device was the Soviet Union and In 1937 Tesla presented a plan to the Amtorg Trading Corporation, an alleged Soviet arms front in New York City. Two years later, in 1939, one stage of the plan was tested in the USSR and Tesla received a check for $25,000
Is dit de enige keer dat de Russen beroep deden op zijn diensten?

Zou dit ook betekenen dat Rusland een nucleaire aanval van de Amerikanen kan weren door middel van deze Teleforce?
  zondag 31 mei 2015 @ 14:22:26 #99
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153126015
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 13:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ergens vind ik het idioot en dwaas om vrouwen en kinderen af te zweren zodat je je focus kan leggen op je uitvindingen. Een bizarre vorm van zelfopoffering puur om de mensheid te helpen. Toch vind ik het aandoenlijk op een of andere manier :P

En ty for het fimpje zal er naar kijken als ik de tijd voor heb :)

Thx zal de video eens bekijken als ik het later niet vergeet
Ik heb al van verschillende vrouwen gehoord dat het een aantrekkelijke man was, dus daar lag het niet aan. Maar goed dan dat hij de wetenschap belangrijker achtte, anders was er weinig van zijn uitvindingen terecht gekomen denk ik. ;)

zondag 31 mei 2015 @ 15:12:45 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153127426
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 14:22 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb al van verschillende vrouwen gehoord dat het een aantrekkelijke man was, dus daar lag het niet aan. Maar goed dan dat hij de wetenschap belangrijker achtte, anders was er weinig van zijn uitvindingen terecht gekomen denk ik. ;)

[ afbeelding ]
Wait, what? :D Je moet celibate zijn om een echte geek te zijn?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 31 mei 2015 @ 15:25:42 #101
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153127876
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tsja, ik wilde een flauw grapje maken over Stephen Hawking, maar lijkt me niet gepast.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:12:39 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153137333
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Tsja, ik wilde een flauw grapje maken over Stephen Hawking, maar lijkt me niet gepast.
Heeft die geen vrouw en kind?
Vrijheid
  zondag 31 mei 2015 @ 20:14:29 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153137408
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geef toe, dat toont wel inzet.
Vrijheid
  zondag 31 mei 2015 @ 20:17:27 #104
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153137500
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Heeft die geen vrouw en kind?
Dacht het wel ja, maar denk niet dat hij zijn vrouw iedere avond eens effe ... :N
  zondag 31 mei 2015 @ 20:50:18 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153138834
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Geef toe, dat toont wel inzet.
Je kan ook een partner zoeken die even geeky is. Thats what I did :D Bevalt erg goed.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 31 mei 2015 @ 22:17:02 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153142747
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je kan ook een partner zoeken die even geeky is. Thats what I did :D Bevalt erg goed.
Ook een optie. Dubbel de brainpower.
Vrijheid
  zondag 31 mei 2015 @ 23:59:22 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153146073
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Ook een optie. Dubbel de brainpower.
Dat is idd ook erg prettig ja :) Zij doet ook een promotieonderzoek.
Onikaan ni ov dovah
pi_153235282
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 14:22 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is het meest tragische van het verhaal . Ondanks zijn inzet en totale zelfopoffering met als doel de mensheid te helpen is daar heel weinig van terechtgekomen . Sinds de FBI al zijn werk in beslag heeft genomen
pi_153235389
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat dit complete onzin is.
Aldus de zolderkamer wetenschapper _O- :+
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:39:17 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153235774
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Aldus de zolderkamer wetenschapper _O- :+
Ik woon al heel lang in een prachtig appartement ja :P Heb wel ooit een studentenkamer gehad op een zolder.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:49:29 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153236101
Edit:Slowchat topic is ergens anders.

[ Bericht 25% gewijzigd door jogy op 04-06-2015 00:58:31 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 4 juni 2015 @ 20:38:21 #112
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153255679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:27 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit is het meest tragische van het verhaal . Ondanks zijn inzet en totale zelfopoffering met als doel de mensheid te helpen is daar heel weinig van terechtgekomen . Sinds de FBI al zijn werk in beslag heeft genomen
Er waren teveel nieuwe industriële ontwikkelingen gaande destijds. Waar grof geld aan verdient werd en wordt, die wilden natuurlijk geen gratis energie voor iedereen op aarde. En de FBI heeft niet voor niets alles in beslag genomen. Het is niet te bewijzen maar ik acht de kans groot dat sommige uitvindingen van Tesla stiekem gebruikt zijn door overheden en met name militaire doeleinden.
Er zijn na Tesla verschillende wetenschappers geweest die zijn werk nagemaakt hebben maar die kregen nooit een patent of zijn op mysterieuze wijze overleden.
  donderdag 4 juni 2015 @ 20:40:09 #113
45206 Pietverdriet
pi_153255723
Gratis energie, natuurlijk, een groot complot, net als de slootcompressie
pi_153256598
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:38 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er waren teveel nieuwe industriële ontwikkelingen gaande destijds. Waar grof geld aan verdient werd en wordt, die wilden natuurlijk geen gratis energie voor iedereen op aarde. En de FBI heeft niet voor niets alles in beslag genomen. Het is niet te bewijzen maar ik acht de kans groot dat sommige uitvindingen van Tesla stiekem gebruikt zijn door overheden en met name militaire doeleinden.
Er zijn na Tesla verschillende wetenschappers geweest die zijn werk nagemaakt hebben maar die kregen nooit een patent of zijn op mysterieuze wijze overleden.
40jaar geleden waren er lampjes met 'n Tesla stempel erop.Nu is er de Tesla autos.
Is it all a massive pisstake? :)
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:28:36 #115
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153257175
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:11 schreef Tingo het volgende:
40jaar geleden waren er lampjes met 'n Tesla stempel erop.Nu is er de Tesla autos.
Is it all a massive pisstake? :)
Deze man lijkt het te snappen, and no i'm not pissed :)

http://www.collective-evo(...)rgy-heres-the-proof/
pi_153262752
quote:
Ik denk dat Tesla had iets.En we zijn expres dependent op olie als energie bronnen.bvb.

I didn't think you were 'pissed' in american or english.
  donderdag 25 juni 2015 @ 21:29:39 #117
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153841025
Ik kwam toevallig weer een interessante theorie tegen over de geheime technologie van Tesla.
Het gaat over onderstaand boek en gaat er van uit dat Tesla al voordat hij naar Amerika verhuisde plannen had en blauwdrukken voor de ontwikkeling van vliegende schotels die zonder externe energie konden vliegen op basis van magnetisme en anti-zwaartekracht. Deze plannen voor UFO's zouden later door de Duitsers en Amerikanen zijn uitgewerkt in "Neu Shwabenland" (de zuidpool) en vanaf toen werden er steeds vaker UFO's gespot en zouden er verhalen de wereld in geslingerd zijn over Aliens met behulp van alle bekende bioscoopfilms die zijn uitgebracht sinds die tijd.

Voor sommigen van jullie misschien bekende koek maar ik kende deze theorie nog niet. Wel dat de duitsers misschien al UFO's ontwikkelden maar niet de link met de technologie van Tesla :P

Hier staat een uitgebreider verhaal http://www.geoengineering(...)rom-the-pentagon.pdf
  donderdag 25 juni 2015 @ 21:54:13 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153841613
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:
Ik kwam toevallig weer een interessante theorie tegen over de geheime technologie van Tesla.
Het gaat over onderstaand boek en gaat er van uit dat Tesla al voordat hij naar Amerika verhuisde plannen had en blauwdrukken voor de ontwikkeling van vliegende schotels die zonder externe energie konden vliegen op basis van magnetisme en anti-zwaartekracht. Deze plannen voor UFO's zouden later door de Duitsers en Amerikanen zijn uitgewerkt in "Neu Shwabenland" (de zuidpool) en vanaf toen werden er steeds vaker UFO's gespot en zouden er verhalen de wereld in geslingerd zijn over Aliens met behulp van alle bekende bioscoopfilms die zijn uitgebracht sinds die tijd.

Voor sommigen van jullie misschien bekende koek maar ik kende deze theorie nog niet. Wel dat de duitsers misschien al UFO's ontwikkelden maar niet de link met de technologie van Tesla :P

Hier staat een uitgebreider verhaal http://www.geoengineering(...)rom-the-pentagon.pdf
Leuk stukje. :).

Alleen "If this is the kind of technology the government had 50 and 100 years ago, then 166 mhz pentium processors are probably a far cry from REAL present day capabilities." deed me wel een beetje gniffelen :@.
Vrijheid
pi_153841862
quote:

Oh nee zeg....niet de Nazis op de Maan gedoe?
Ik had ook wat over 'n Hollywood Tesla film met Johnny Depp (als de man) gehoord...hmm.
Dus imo Tesla zou waarschijnlijk 'n onduidelijk mysterie/geheim blijven.
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:08:31 #120
45206 Pietverdriet
pi_153842001
quote:

Ze maken er een spannend verhaal van :')
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:09:26 #121
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153842024
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Leuk stukje. :).

Alleen "If this is the kind of technology the government had 50 and 100 years ago, then 166 mhz pentium processors are probably a far cry from REAL present day capabilities." deed me wel een beetje gniffelen :@.
Misschien is dat ook wel een complot, de voortgang van de technologie voor de gewone man mondjesmaat invoeren. Houdt ze tevreden maar geef ze niet te veel. Vele uitvindingen van Tesla zijn pas de laatste jaren mainstream geworden. Wij mogen natuurlijk niet over te veel geavanceerde technologie beschikken hé. :N Beetje autorijden, kunnen internetten en een mobieltje is genoeg om ons bezig te houden tussen het werken door. :{w
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:13:13 #122
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153842134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee zeg....niet de Nazis op de Maan gedoe?
Ik had ook wat over 'n Hollywood Tesla film met Johnny Depp (als de man) gehoord...hmm.
Dus imo Tesla zou waarschijnlijk 'n onduidelijk mysterie/geheim blijven.
Gaat niet echt over Nazi's op de maan toch. Ik denk dat er echt wel mensen zijn die het geheim van Tesla gaan ontrafelen en evenaren. Volgens mij zijn er al een aantal mee bezig alleen kan het nooit een commercieel succes worden vanwege andere belangen van bovenaf. Aan iets wat gratis is kan immers geen geld verdiend worden ;(
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:27:31 #123
45206 Pietverdriet
pi_153842549
edit: Als het je toch niet boeit post je maar niet.

[ Bericht 87% gewijzigd door jogy op 26-06-2015 11:04:13 ]
pi_153843281
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:13 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Gaat niet echt over Nazi's op de maan toch. Ik denk dat er echt wel mensen zijn die het geheim van Tesla gaan ontrafelen en evenaren. Volgens mij zijn er al een aantal mee bezig alleen kan het nooit een commercieel succes worden vanwege andere belangen van bovenaf. Aan iets wat gratis is kan immers geen geld verdiend worden ;(
Ok - ik vind 't 'n beetje suspicious als Hollywood gaat movies over maken. :)
Ik heb geen twijfel dat er heel goedkoper (non-nuclear :) ) energie is bvb.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:47:21 #125
45206 Pietverdriet
pi_153849029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ok - ik vind 't 'n beetje suspicious als Hollywood gaat movies over maken. :)
Ik heb geen twijfel dat er heel goedkoper (non-nuclear :) ) energie is bvb.
Zon en wind?
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:21:44 #126
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_153851369
Die anti-zwaartekracht, wat heeft Tesla daar nu zelf over geschreven? En hoe hangt dat samen met de ether en de relativiteitstheorie?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:15:22 #127
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_153854705
Δημοσθένης
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:21:45 #128
45206 Pietverdriet
pi_153854930
Ook grote geesten hebben het wel eens mis. Ether is onzin, we weten nu dat golven geen medium nodig hebben om zich te verplaatsen, en dat golven en deeltjes twee kanten van een medaille zijn.
Tesla had het gewoon mis.
Zo had Einstein het ook gewoon mis toen hij tekeer ging over quantumfysica en geloofde Newton dat je met de steen der wijzen goud kon maken.
pi_153866834
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ether is onzin,
Is dit niet wat ze nu nulpuntsenergie (zero-point energy) noemen? Of is dat wat anders?
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:14:53 #130
45206 Pietverdriet
pi_153870548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef Tevik het volgende:

[..]

Is dit niet wat ze nu nulpuntsenergie (zero-point energy) noemen?
Nee, de ether was een hypothese over een soort materie waar radiogolven zich in voortplanten, men was van opvatting dat golfen zoals licht en radio een materie nodig hadden om zich door voort te planten zoals geluid materie nodig heeft zich in voort te planten. Maar golven zoals licht en radio, maar ook gammastraling hebben geen materie nodig om zich in voort te planten
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:45:37 #131
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_153871555
plasma= ether

LHC

http://physics.stackexcha(...)e-to-aether-theories

[ Bericht 46% gewijzigd door DeMolay op 26-06-2015 23:53:22 ]
Δημοσθένης
  zaterdag 27 juni 2015 @ 00:03:45 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153872120
quote:
Plasma is een geioniseert gas.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 juni 2015 @ 00:09:26 #133
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_153872272
nee high freqency

quote:
The plasma lamp was invented by Nikola Tesla[2] after his experimentation with high-frequency currents in an evacuated glass tube for the purpose of studying high voltage phenomena, but the modern versions were known to be first designed by Bill Parker.[1] Tesla called this invention an inert gas discharge tube.[3]
Δημοσθένης
pi_153872275
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, de ether was een hypothese over een soort materie waar radiogolven zich in voortplanten, men was van opvatting dat golfen zoals licht en radio een materie nodig hadden om zich door voort te planten zoals geluid materie nodig heeft zich in voort te planten. Maar golven zoals licht en radio, maar ook gammastraling hebben geen materie nodig om zich in voort te planten
Ik ben naar aanleiding van je post me wat gaan inlezen op wiki over de ether, zo staat er:

quote:
... Toch is hiermee niet bewezen dat de ether niet zou kunnen bestaan. Op 5 mei 1920 gaf Einstein een lezing aan de universiteit van Leiden waarin hij zei:

"Recapitulating, we may say that according to the general theory of relativity space is endowed with physical qualities; in this sense, therefore, there exists an ether. According to the general theory of relativity space without ether is unthinkable; for in such space there not only would be no propagation of light, but also no possibility of existence for standards of space and time (measuring-rods and clocks), nor therefore any space-time intervals in the physical sense. But this ether may not be thought of as endowed with the quality characteristic of ponderable media, as consisting of parts which may be tracked through time. The idea of motion may not be applied to it."

Het is dus volgens Einstein onvermijdelijk om fysieke kwaliteiten aan ruimte toe te kennen. Maar waar materie uit delen bestaat die in de tijd gevolgd kunnen worden kan dat met ruimtetijd zoals beschreven door algemene relativiteit niet. Begrippen als 'bewegen' dan wel 'stilstaan' zijn principieel niet van toepassing.

Recentelijk zijn er theorieën in de kwantummechanica gepubliceerd die de zgn. nulpuntsenergie proberen te verbinden met het vroegere concept van de ether. Zo komt de ether misschien via de "achterdeur" weer terug.
Misschien bestaat de ether wel alleen heeft het andere eigenschappen dan wat men vroeger dacht (tenminste dat is wat ik hier uit begrijp).
  zaterdag 27 juni 2015 @ 00:15:05 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153872391
Aether bestaat wel. Maar dit wordt al een eeuw ontkend door de mainstream wetenschap ;(
Propaganda praatjes om het bestaan van de Aether te ontkennen omdat ze dit niet commercieel uit kunnen melken. Aether is de bron en stroom is een manifestatie van de Aether.

zaterdag 27 juni 2015 @ 00:18:22 #136
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_153872455
zo werkt de MSM ook :D
Δημοσθένης
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:33:52 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153876991
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef DeMolay het volgende:
nee high freqency

[..]

Gas ionizeren is nou precies wat een gas-filled tube doet ;)
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:49:30 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153877158
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:15 schreef DeMolay het volgende:
moet je dit maar eens doorlezen

http://peswiki.com/index.php/PowerPedia:Tesla's_Dynamic_Theory_of_Gravity

en deze

http://whatever.jdk.dtdns.net/Tesla/Tesla-vs-Einstein--ver2.pdf
Een interessante passage uit de eerste van die links:
quote:
Tesla stated that there was no energy in matter other than that received from its environment: he did not accept the mass-energy equivalence as delineated by special relativity.
Dan is de discussie toch eigenlijk al klaar? De correctheid van e=mcc kan je met experimenten aantonen. En dit soort dingen:

quote:
Tesla's theory put him in direct contrast with the re-emerging Relativity theory, which is that energy does not directly originate from matter or vice versa, but that matter behaves as a medium for forces to act upon or to act through, and that without matter there is no Energy (nor Force) and vice versa (he said a body without force is like a body without a mind).
gaat tegen alles in wat we van quantum mechanica weten en kunnen meten.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:31:21 #139
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155534939
Nikola Tesla zou signalen opgevangen hebben van de mysterieuze satelliet "The Black Knight"

Het hele artikel: http://yournewswire.com/n(...)ght-satellite-video/
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:56:05 #140
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155537939
Over 100 years ago Nikola Tesla, the inventor of alternating current, started building the Wardenclyffe Tower, a 187 foot tall device that Tesla believed could be used for wireless communication and the wireless transmission of energy. The Tesla Planetary Research Program wants to recreate a modern version of the Wardenclyffe Tower to see if will really work.

The Tesla Planetary Research Program wants to raise $800,000 in an indiegogo.com crowdfunding project. The idea is to construct a new version of Tessla’s original design for a device that would transmit electric power around the world – for free.

That’s right, free electricity for the world.

Read more at http://www.tgdaily.com/st(...)#r6yizQtuVhUss0FT.99

Zou mooi zijn als het lukt ...... *)
pi_155549647
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 10:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een interessante passage uit de eerste van die links:

[..]

Dan is de discussie toch eigenlijk al klaar? De correctheid van e=mcc kan je met experimenten aantonen. En dit soort dingen:

[..]

gaat tegen alles in wat we van quantum mechanica weten en kunnen meten.
Ik heb op deze pagina en verder info gepost over o.a. de relativiteitstheorie waaruit imo blijkt dat die discussie helemaal nog niet klaar is.
BNW / Nikola Tesla en de Ether
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:06:03 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155551239
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 08:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb op deze pagina en verder info gepost over o.a. de relativiteitstheorie waaruit imo blijkt dat die discussie helemaal nog niet klaar is.
BNW / Nikola Tesla en de Ether
Tesla deed een voorspelling die in strijd blijkt te zijn met observaties, waar relativiteit deze wel goed weet te voorspellen. Wat wil je daar nog tegen in brengen?
Onikaan ni ov dovah
pi_155553788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tesla deed een voorspelling die in strijd blijkt te zijn met observaties, waar relativiteit deze wel goed weet te voorspellen. Wat wil je daar nog tegen in brengen?
Ja, als ze er deeltjes waarvan het bestaan nog niet is aangetoond bij verzinnen wel. Heb genoeg info gepost daar die ik nog niet weerlegd heb zien worden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:22 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155554011
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja, als ze er deeltjes waarvan het bestaan nog niet is aangetoond bij verzinnen wel. Heb genoeg info gepost daar die ik nog niet weerlegd heb zien worden.
Welk deeltje heb je het over?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:28:17 #145
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_155555030
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:56 schreef Izzy73 het volgende:
Over 100 years ago Nikola Tesla, the inventor of alternating current, started building the Wardenclyffe Tower, a 187 foot tall device that Tesla believed could be used for wireless communication and the wireless transmission of energy. The Tesla Planetary Research Program wants to recreate a modern version of the Wardenclyffe Tower to see if will really work.

The Tesla Planetary Research Program wants to raise $800,000 in an indiegogo.com crowdfunding project. The idea is to construct a new version of Tessla’s original design for a device that would transmit electric power around the world – for free.

That’s right, free electricity for the world.

Read more at http://www.tgdaily.com/st(...)#r6yizQtuVhUss0FT.99

Zou mooi zijn als het lukt ...... *)
die toren bouwen is niet zo moeilijk :) de electronica daarentegen.

Tesla heeft het nooit over free energy gehad, hij wou de energie van zijn turbine gratis weggeven aan de wereld (zoveel gebruikers waren er niet), jp wou dat niet omdat die wel geld wou verdienen maar de gebruikte energie kon niet gemeten worden, einde project dus.
pi_155558167
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welk deeltje heb je het over?
Deze b.v.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Higgsboson

Alles wat Higgs deed was de Aether een andere naam geven.
http://changingpower.net/(...)iggs-field-is-ether/

http://stevekayser.com/ce(...)f-grand-unification/

Niet speciaal voor jou, maar wat eerder gepost leesvoer.

http://www.tuks.nl/wiki/i(...)rsEinsteinRelativity

In voor mij begrijpelijke Taal:
http://johannez.nl/oud/content/theorie/theoriefinal2.htm
Eisenhower1961.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 14:13:37 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155558359
quote:
Wat heeft dat met het falen van Tesla's voorspellingen te maken? :?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:11:27 #148
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_155621516
Hier Resonancer ,nog een paar goede linkjes voor je verzameling

http://peswiki.com/index.(...)_Theory_and_Practice

mooie discussie met oud UT gediende

http://www.tuks.nl/wiki/index.php/Main/DiscussieKloptdatwel

Eric dollard mag natuurlijk niet ontbreken

Condensed Intro to Tesla Transformers

http://www.tuks.nl/pdf/Er(...)20Eric%20Dollard.pdf

vond deze ook wel aardig om te plaatsen

quote:
Q: Why is Einstein's Special Relativity Theory so bizarre? Is our universe really that strange?

"A: Einstein's Special Relativity Theory is all a mistake. Not only can clear errors be found in all supporting experiments and thought experiments, but even Einstein's own mathematical support for his theory has clear fatal errors. One of the flaws is so striking that two key lines were omitted from Einstein's published Special Relativity derivation found in his own book, Relativity: The Special and General Theory, published in 1961. A closer look at this derivation shows a large leap of logic that cannot be properly followed unless several missing lines are filled in. There is only one mathematically viable way to fill in these missing lines, which is shown below in simplified form:

Line 1: x = a + b -- note: speed-of-light term, c, has dropped out entirely by this point

Line 2: x = a + b * (c2/ c2) -- the undefined symbol, c, is artificially re-introduced

Now, let the symbol y stand for the expression (b * c2)

Line 3: x = a + y / c2 -- the symbol, c, is kept from canceling by hiding it within y in the numerator

The two missing lines, now added above as lines 1 & 2, show that the speed-of-light term drops out of the derivation entirely and should never have appeared in the final equations. The above improper mathematical operations are the only way to add it back in, yet do not actually add the speed of light back at all, but only the meaningless letter C from the alphabet. Any letter from A to Z could have been chosen, showing how meaningless and arbitrary it was to choose the letter C, which was used to represent the speed of light earlier in the derivation before it dropped out completely."

[ Bericht 34% gewijzigd door DeMolay op 28-08-2015 13:32:36 ]
Δημοσθένης
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:38:42 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155622426
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:11 schreef DeMolay het volgende:
Hier Resonancer ,nog een paar goede linkjes voor je verzameling

http://peswiki.com/index.(...)_Theory_and_Practice

mooie discussie met oud UT gediende

http://www.tuks.nl/wiki/index.php/Main/DiscussieKloptdatwel

Eric dollard mag natuurlijk niet ontbreken

Condensed Intro to Tesla Transformers

http://www.tuks.nl/pdf/Er(...)20Eric%20Dollard.pdf

vond deze ook wel aardig om te plaatsen

[..]

Waar komt dat laatste stuk uit?
Onikaan ni ov dovah
pi_155622511
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het falen van Tesla's voorspellingen te maken? :?
Het falen van e=mc2 bedoel je?
Eisenhower1961.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:42:31 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155622570
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het falen van e=mc2 bedoel je?
Nou vertel, hoe faalt e=mcc precies? Zo moeilijk is het niet om deze experimenteel te bevestigen. Tesla is degene die hier in faalt, door dit incorrect te voorspellen.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:43:25 #152
45206 Pietverdriet
pi_155622614
Zou wel eens wat observaties willen zien die de algemene en speciale relativiteits-theorie falsificeren .
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:23:34 #153
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_155623829
quote:
Waar komt dat laatste stuk uit?
Uit een van de links van Resonancer , heb je die niet gelezen ofzo ?, want dan begrijp ik je vraag aan Resonancer wat beter.
Δημοσθένης
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:31:01 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155624040
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:23 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Uit een van de links van Resonancer , heb je die niet gelezen ofzo ?, want dan begrijp ik je vraag aan Resonancer wat beter.
Er staat veel te weinig info in om te kunnen controleren wat er staat... Vandaar lijkt me een bron niet verkeerd om te geven. Of heb je het zelf niet gecontroleerd? Dat zou ook veel verklaren.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:40:45 #155
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_155624366
er staat te weinig in....ok
Δημοσθένης
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:51:51 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155626682
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:40 schreef DeMolay het volgende:
er staat te weinig in....ok
Jep.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:46:34 #157
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_155639303
niet gelezen dus alweer

quote:
Zou wel eens wat observaties willen zien die de algemene en speciale relativiteits-theorie falsificeren .
onthoud je niet van deze vraag !
Δημοσθένης
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:53:17 #158
45206 Pietverdriet
pi_155639551
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:46 schreef DeMolay het volgende:

onthoud je niet van deze vraag !
Kom maar op, ik zou wel eens waarnemingen willen zien die in strijd zijn met de relativiteitstheorie.
En let wel, Einstein zijn theorie liet zien dat bv Newton het niet correct had, echter, appels vallen daardoor niet naar boven, Einstein verklaarde meer dan Newton, met name op het gebied van hoge snelheden. Bij lage snelheden voldoet Newtons theorie volkomen.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:56:53 #159
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_155639693
het eather experimernt van morley is al verjaard en vergaan , maar dacht even dat jij Occam wilde zijn ?

ergo dus ook aangedragen material niet gelezen of begrepen
Δημοσθένης
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:12:16 #160
45206 Pietverdriet
pi_155640160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:56 schreef DeMolay het volgende:
het eather experimernt van morley is al verjaard en vergaan , maar dacht even dat jij Occam wilde zijn ?

Als je Popper en Ockham al niet uit elkaar kan houden heb is verder weinig vertrouwen op de rest van je inhoud, maar verras me en kom met een goed experiment waarbij je Einstein onderuit haalt.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:35:55 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155640939
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:56 schreef DeMolay het volgende:

Jij komt er mee dat schijnbaar niets ervan klopt. Kom dan ook met experimenten die dit ondersteunen, en een verklaring waarom zoveel experimenten in overeenkomst zijn met relativiteit.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 september 2015 @ 20:14:52 #162
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156057684
Drie geweldige filmpjes over o.a. Nikola Tesla, verwacht geen ultra moderne video. Dit is echt cult, meer een soort van radio met wat vage beelden. Ik heb er echt van genoten, het is even wennen en veel van wat voorbij komt is waarschijnlijk al bekend bij degenen die zich al langer interesseren voor het werk van Tesla. Maar er komen ook wat zaken voorbij die wat minder bekend zijn. Voor mij helemaal nieuw zelfs. De andere twee filmpjes gaan over andere "vergeten" wetenschappers die met soortgelijke technologieën als Tesla werkten.

Tesla and the Aether – The Hidden Truth revealed by Gerry Vassilatos
Few researchers have gone to the lengths that Gerry Vassilatos has. Over twenty years searching every nook and cranny of the New York Public library before it’s oldest books were shipped away to warehouses out of state.

Written and produced by Gerry Vassilatos

In ETHERIC PHYSICS we learn about the phenomenal discoveries which led to Tesla's great life-work. Revealed here is his conception of the ether and its relationship with our own innermost lives. We are also informed about the pathological resistance by the House of Morgan to his discoveries. Insight into the opposition of Morgan, whose daughter fell deeply in love with Tesla, reveals the formidable forces opposing all discoverers in the field of etheric energy.

ECHOES OF RADIANT SPACE recounts the way in which Tesla tapped into the vast etheric reservoirs of dynamic energies. We are told how Tesla's large designs actually yielded far more energy than they took to run. We are, finally, driven into the astonishing revelation concerning Tesla's involvement with what later was called psychotronics. Many of his claims are actually forerunners of a new technology — yet to be revealed.
https://vimeo.com/album/1527766/video/19577546

WAVES THAT CURE chronicles the work and life of Dr. Royal R. Rife, Californian pathologist and discoverer of the BX cancer virus. We follow the steps which led to his discovery of a powerful agent to selectively destroy any virus: The design and implementation of this tremendously powerful Universal Microscope is recounted; the only microscope capable of viewing viruses in the living state. The method and theory of resonant shattering is taught. This way of destroying a virus — while still in a patient's body— is described in great detail. A total disclosure of his methods, designs, and success is made in these two half-hour episodes.
https://vimeo.com/album/1527766/video/19913270

Three great scientists, deleted from the establishment's history program, are chronicled in this trilogy. They are names you should remember, giants in complementary scientific lore — George Starr White, Albert Abrams, and Ruth Drown.

THE DELICATE REFLEX tells the tale of Dr. George Starr White, a truly gifted and original discoverer in the virtually unknown art of chroma-diagnosis. His development of color beams (to elicit responses in the iris of the eye or the body muscles) marked the first recorded radionic diagnosis of disease. These diagnoses gave pin-point accurate results— in the 1880s!

PULSES OF THE LIVING, deals with master radionics pioneer — Dr. Albert Abrams — and his remarkable methods for illustrating the etheric 'human energy' nature of health and disease. Unlike electricity, this 'human energy' could be stored in Leyden jars for up to 24 hours. These strange energies could be conducted, refracted, and tuned. His instrument, the Oscilloclast, is also described.

GATEWAY OF THE FUTURE describes the life and work of Dr. Ruth Drown. Dramatically, this wonderful woman' s researches and the utter suppression of her work are defined for the viewer. Learn how Dr. Drown developed her radionic tuning instruments. Discover her famed atlas of rates, her method of treating patients with their own energies, and her mystifying 'radio-vision' cameras — devices capable of photographing internal organs and tissue — even from a great distance.
https://vimeo.com/album/1527766/video/20191834
  maandag 28 september 2015 @ 21:10:16 #163
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156458571
leuk stuk

quote:
This is the infamous single wire transmission line. It apparantly uses longitudinal waves! However, there is nothing crackpot about it, since it obeys conventional physics: the propagating electric and magnetic fields are at 90 degrees to each other. Successive globs of positive and negative charge-imbalance are moving along the coil, and these globs/waves are linked to each other via the surrounding EM fields. The EM fields are transverse. And the only thing which acts like a "longitudinal" wave is the density of free electrons in the wire. Is this crazy stuff? Nope. All circuits have longitudinal waves in their charge density. It's not much difference than a coax cable. Within a normal piece of coax, the electrons of the metal move as part of a compression wave, even though the EM fields within the cable's dielectric remain part of a transverse wave.
http://amasci.com/tesla/tmistk.html
Δημοσθένης
  maandag 28 september 2015 @ 21:28:01 #164
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156459201
quote:
Bedankt voor de link, even doorgelezen maar helaas iets te technisch voor mij maar ik ga het nog eens een keer rustig lezen.

Wel een leuke "slotzin" in ieder geval:

Tesla is mostly a hero among the non-scientist "underground," while in conventional circles he is still ridiculed for trying to distribute electric power without using wires, or rather, by sending it through the ground. Everyone (still) knows that this is impossible, even in theory.

Yeah, right :P
  maandag 28 september 2015 @ 21:33:09 #165
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156459425
Deze kwam ik ook tegen .......

http://www.translatorscaf(...)la_centimeter%C2%B2/

:) iets voor een wiskundige vriend van me :)
Δημοσθένης
  maandag 28 september 2015 @ 21:47:32 #166
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_156459981
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 21:33 schreef DeMolay het volgende:
Deze kwam ik ook tegen .......

http://www.translatorscaf(...)la_centimeter%C2%B2/

:) iets voor een wiskundige vriend van me :)
O ja dat is in ieder geval een stuk makkelijker te begrijpen voor mij :')

A tesla-square centimeter (T·cm²) is a decimal multiple of tesla-square meter (T·m²), which is the unit of magnetic flux equal to weber (Wb). By definition, a change in flux of one weber per second will induce in a circuit of one turn an electromotive force of one volt. In SI base units, the dimensions of the weber are (kg·m²)/(s²·A). In terms of other derived units, the weber is expressed as the tesla-square meter (T·m²), or volt-seconds (V·s), or joules per ampere (J/A).
1 Wb = 1 V·s = 1 T·m² = 1 J/A = 10⁸ Mx (maxwells).

Duidelijker kan het niet. :+ (p.s. ik begrijp er geen moer van)

Maar er zijn vast een paar slimmeriken op FOK! die dit reuze machtig vinden.
Thanks for keeping the Tesla topic alive .. ^O^
  dinsdag 29 september 2015 @ 19:35:48 #167
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156479326
Δημοσθένης
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:25:12 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156587934
Volgens mij hadden we het in dit topic ooit over cloud chambers. Dit is een voorbeeld daarvan:

Hoge resolutie is zeer aan te raden ;)
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:42:16 #169
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156588094
Nice , doet me een beetje aan een bellevat denken
Δημοσθένης
  maandag 19 oktober 2015 @ 20:20:57 #170
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156953180

voor de gevorderde 1:10

Einstein 1:46

[ Bericht 3% gewijzigd door DeMolay op 19-10-2015 22:37:39 ]
Δημοσθένης
pi_156992757
quote:
Tesla heeft enige apparaten nagelaten, die werken volgens onbegrijpelijke principes voor de natuurkunde, zoals de ether-electronen-generator (een mealen bol die onophoudelijk stroom produceert) en een motor die werkt op zwaartekrachtgolven afkomstig van planeten in ons zonnestelsel, wanneer deze een bepaalde constellatie hebben.

Hij had zou zelfs een technologie hebben ontwikkeld waarmee hij planeten kon verplaatsen.
_O-
  woensdag 21 oktober 2015 @ 18:56:25 #172
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156997643
bron?....laat me raden niburu ?
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:02:06 #173
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156997769
maar zelf denk ik dat hij met Pythagoras harmonics bezig was

maar het grappige is dat Phytagoras planeten afstanden zag als muziek intervallen

vroegah was de kiestoon van de telfoon 440 Hz daar stemde ik op toen ik nog geen digitale had

en de 693 nummer groep komt weer naar voren

[ Bericht 4% gewijzigd door DeMolay op 21-10-2015 19:08:44 ]
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:08:28 #174
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156997940
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:20 schreef DeMolay het volgende:

voor de gevorderde 1:10

Einstein 1:46
"if you can't do, teach"

Zijn borderland experimenten zijn wel interessant, maar hij heeft nooit wat ontwikkeld, ondanks dat hij alles zou weten over deze tech. In z'n notities spreekt ie over orgone, maakt hem meteen minder geloofwaardig.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:12:51 #175
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156998051
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 21:28 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, even doorgelezen maar helaas iets te technisch voor mij maar ik ga het nog eens een keer rustig lezen.

Wel een leuke "slotzin" in ieder geval:

Tesla is mostly a hero among the non-scientist "underground," while in conventional circles he is still ridiculed for trying to distribute electric power without using wires, or rather, by sending it through the ground. Everyone (still) knows that this is impossible, even in theory.

Yeah, right :P
de experimenten van avramenko tonen aan dat elektrisch vermogen versturen over 1 draad mogelijk is, en dus door de aarde ook. Grappige is ook dat je er geen schok van kan krijgen
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:14:02 #176
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156998079
hehe ...welkom

heb je een link van zijn experimenten ?
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:17:41 #177
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156998185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef DeMolay het volgende:
hehe ...welkom
:)
Vind het ook wel boeiend, heb vroeger veel van die free energy boards gelezen, maar niemand lukte het voor elkaar te krijgen. De hoaxers die filmpjes maakten wat honderden probeerden na te maken was wel lachen. Ineens hadden ze het over mib aan de deur lol.

De theorie is nooit praktisch gemaakt, maar www.hyiq.org doet het wel goed.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:19:38 #178
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156998248
heb zelf lampjes met diodes circuits laten branden op opgepakt EM field niet echt opzienbarend ( zonder baterijen voor de smart asses )

herman Oberth is wel met " die glocke " interessant
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:19:47 #179
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156998253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef DeMolay het volgende:
hehe ...welkom

heb je een link van zijn experimenten ?
grappig, kwam een wiki tegen toen ik zocht naar z'n experimenten
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Single-wire_transmission_line
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:27:30 #180
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156998468
de aarde is bijna 0 Ohm in specefieke configuraties
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:31:15 #181
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156998576
Maar bij single wire transmission maakt dat niet uit, omdat het geen gesloten kring is, volgens mij
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:31:30 #182
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156998583
Manke ben je een wiskungige held ? ander heb ik nog wel wat om door te werken .
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:34:20 #183
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156998658
jawel hij maakte juist gebruik van de transmission line configuratie mbt de statsiche velden in de atmosfeer

vandaar aarde 0 Ohm referentie

https://en.wikipedia.org/wiki/Waveguide_(electromagnetism)

[ Bericht 9% gewijzigd door DeMolay op 21-10-2015 19:43:13 ]
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:35:41 #184
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156998700
Niet echt meer, stuur maar, wie weet :P
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:40:27 #185
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156998809
zal ff kijken waar ik de links heb...heb ze in deze draad al wel gepost maar onze wiskundige waren afwezig !
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:46:49 #186
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156998989
voor hekje

https://en.wikipedia.org/wiki/Transmission_line_loudspeaker

Als je iets nieuws wilt aanschaffen Transmission line hebben de meest strakke bass reponse

Pythagorian ...LOL :D

+3 Db soundpressure for front loaded +6 for back loaded

[ Bericht 21% gewijzigd door DeMolay op 21-10-2015 20:03:59 ]
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 20:31:26 #187
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157000455
quote:
In z'n notities spreekt ie over orgone
kun je hier over uitwijden want ik begrijp zijn allegorie ?.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeMolay op 21-10-2015 20:48:45 (oops dronken) ]
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 20:50:34 #188
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157001180
Δημοσθένης
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:42:27 #189
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157003348
http://symboldictionary.net/?p=2047

merlin693 (mijn oude naam voor de ban .......merlin693...)en Santa triple Tou

lol

http://symboldictionary.net/?p=2047

693 valtbuiten de Pythagoras getals matrixen

[ Bericht 71% gewijzigd door DeMolay op 22-10-2015 01:59:43 ]
Δημοσθένης
pi_157013347
Zo, wat de "Tesla fans" al wisten is nu officieel.
Einstein zat fout.

http://www.msn.com/nl-nl/(...)r-BBmhXlI?li=AAaCYbY
Eisenhower1961.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:45:49 #191
45206 Pietverdriet
pi_157013486
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Resonancer het volgende:
Einstein zat fout.

Dat gaat over kwantum mechanica en is oud nieuws, dit is al decennia bekend
pi_157013891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat gaat over kwantum mechanica en is oud nieuws, dit is al decennia bekend
Tuurlijk, dus was onnodig experiment. Jij hebt vast een mooie bron waarin staat dat dit eerder via experiment is aangetoond?

Mail de tu ff dat ze bs verkondigen.
http://www.tudelft.nl/nl/(...)jaar-oude-discussie/
Eisenhower1961.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:06:18 #193
45206 Pietverdriet
pi_157013993
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tuurlijk, dus was onnodig experiment. Jij hebt vast een mooie bron waarin staat dat dit eerder via experiment is aangetoond?

Mail de tu ff dat ze bs verkondigen.
http://www.tudelft.nl/nl/(...)jaar-oude-discussie/
Lees je eigen linkjes maar
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:09:17 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157014060
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:39 schreef Resonancer het volgende:
Einstein zat fout.

En dit ook : http://www.telegraph.co.u(...)n-in-four-hours.html

quote:
The EM Drive was developed by the British inventor Roger Shawyer nearly 15 years ago but was ridiculed at the time as being scientifically impossible.

It produces thrust by using solar power to generate multiple microwaves that move back and forth in an enclosed chamber. This means that until something fails or wears down, theoretically the engine could keep running forever without the need for rocket fuel.
quote:
However scientists still have no idea how it actually works. Nasa suggested that it could have something to do with the technology manipulating subatomic particles which constantly pop in and out of existence in empty space.
Maar ff serieus, als een gesloten systeem stuwkracht kan genereren dan is dat toch een methode om ongelimiteerde energie te genereren of wat zie ik over het hoofd?
Vrijheid
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:15:55 #195
45206 Pietverdriet
pi_157014194
quote:
Welk patent had Tesla daarvoor?

quote:
[..]

Maar ff serieus, als een gesloten systeem stuwkracht kan genereren dan is dat toch een methode om ongelimiteerde energie te genereren of wat zie ik over het hoofd?
Nee
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:28:12 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157014421
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welk patent had Tesla daarvoor?
Ging meer om het 'onmogelijk' gedeelte.

quote:
Nee
Goed verhaal.
Vrijheid
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:32:08 #197
45206 Pietverdriet
pi_157014485
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Ging meer om het 'onmogelijk' gedeelte.

[..]

Goed verhaal.
Welk onmogelijk gedeelte?
Deze motor heeft nog steeds energie nodig, stroom namelijk
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:33:01 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157014508
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welk onmogelijk gedeelte?
Waar resonancer het over had.
Vrijheid
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:33:54 #199
45206 Pietverdriet
pi_157014523
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Waar resonancer het over had.
Zie bij hem niets over onmogelijk staan
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:09:16 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157015306
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zie bij hem niets over onmogelijk staan
Sneller dan het licht wordt door heel veel mensen nog steeds als een onmogelijkheid gezien. Dat de quantumwetenschappers het al decennia lang anders zien doet er niets aan af. Dus elk bewijsstuk dat de 'je kan niet sneller dan het licht' theorie weer een beetje verder weerlegt is een mooie.

En daar past de 'iets uit 'niets' ' emp voortstuwing ook heel mooi tussen want dat behoort ook onmogelijk te zijn. Misschien komt het wel uit de Ether. Hoppa, Tesla connectie gemaakt.
Vrijheid
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:14:22 #201
45206 Pietverdriet
pi_157015402
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Sneller dan het licht wordt door heel veel mensen nog steeds als een onmogelijkheid gezien. Dat de quantumwetenschappers het al decennia lang anders zien doet er niets aan af. Dus elk bewijsstuk dat de 'je kan niet sneller dan het licht' theorie weer een beetje verder weerlegt is een mooie.

En daar past de 'iets uit 'niets' ' emp voortstuwing ook heel mooi tussen want dat behoort ook onmogelijk te zijn. Misschien komt het wel uit de Ether. Hoppa, Tesla connectie gemaakt.
Reizen en Communicatie sneller dan licht is onmogelijk, dat wordt hiermee niet tegen gesproken.
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 13:14:32 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157015407
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kom maar op, ik zou wel eens waarnemingen willen zien die in strijd zijn met de relativiteitstheorie.

Daar zijn er legio van als je op het niveau van electronen gaat kijken valt heel de relativiteitstheorie uit elkaar.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 13:18:50 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157015488
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Reizen en Communicatie sneller dan licht is onmogelijk, dat wordt hiermee niet tegen gesproken.
ben benieuwd wat dit: http://tweakers.net/nieuw(...)ngelde-deeltjes.html nog voor implicaties gaat hebben. Geen informatie overdracht sneller dan het licht maar wel de mogelijkheid om deeltje te verstrengelen op een grote afstand. Vooral het filmpje is interessant.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:21:47 #204
45206 Pietverdriet
pi_157015549
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daar zijn er legio van als je op het niveau van electronen gaat kijken valt heel de relativiteitstheorie uit elkaar.
Vertel
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 13:27:11 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157015655
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel
Neem eenvoudigweg het double slit experiment, volgens einsteins theorie zou je moeten kunnen voorspellen door welke slit een photon gaat, volgens de quantum mechanica gaat hij door beide en veranderd de wereld van deterministisch naar stochastisch.

Einsteins theorie is niet stochastisch en toch nemen we stochastische processen waar.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:30:08 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157015720
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Neem eenvoudigweg het double slit experiment, volgens einsteins theorie zou je moeten kunnen voorspellen door welke slit een photon gaat, volgens de quantum mechanica gaat hij door beide en veranderd de wereld van deterministisch naar stochastisch.

Einsteins theorie is niet stochastisch en toch nemen we stochastische processen waar.
Ja ik zat al te denken... Als je er nu pas achter komt dat Einstein's ideeen over QM niet altijd klopten loop je maar enkele tientallen jaren achter de feiten aan.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:33:12 #207
45206 Pietverdriet
pi_157015800
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En hoe is dit in strijd met de relativiteit theorie? Dat gaat over grote snelheden en zwaartekracht, wat energie is.
Dat hij de plank niet missloeg maar in een andere kamer stond een plank te zoeken en geen hamer had wat de QM betreft is al sinds de jaren 40 bekend.
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 13:40:29 #208
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157015974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En hoe is dit in strijd met de relativiteit theorie? Dat gaat over grote snelheden en zwaartekracht, wat energie is.
Dat hij de plank niet missloeg maar in een andere kamer stond een plank te zoeken en geen hamer had wat de QM betreft is al sinds de jaren 40 bekend.
QM gaat ook over grote snelheden, zwaartekracht en wat energie is. En daar klopt het niet meer met de relativiteitstheorie. Er is niet ergens een punt waar de natuur ineens andere wetten navolgt dus kloppen zowel QM en RT beide niet helemaal. Daarom kun je nog wel heel veel dingen verklaren met beide systemen. We staan volledig aan dezelfde kan hier maar het is onzinnig te zeggen dat er geen "waarnemingen zijn die in strijd zijn met de relativiteitstheorie". Want daar zijn er dus legio van.

Tenzij je de relativiteitstheorie alleen maar mag toepassen op de schaal waarvoor hij valide is en dat is valsspelen :P Want je zit net te vertellen dat daarom einstein beter is als newton omdat hij ook dingen kan omschrijven waar newton te kort kwam. Zo is QM de plek waar einstein te kort komt en is het nodig tijd dat er een nieuw idee komt die beide kan verenigen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:58:13 #209
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157090533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:31 schreef DeMolay het volgende:

[..]

kun je hier over uitwijden want ik begrijp zijn allegorie ?.
ik denk dat orgone een hoax is. Cloudbusters, ook een bedenksel van wilhelm reich, bedenker van orgone, helemaal :P

Volgens mij was hij psychisch ook niet helemaal goed, en was hij opgenomen geweest.

Een echt mysterie vind ik coral castle en de perpetual motion holder, een uitvinding van de maker van coral castle. Beiden zijn practisch onmogelijk, maar zijn er toch.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:01:46 #210
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157090662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

als je een draad van 1 lichtjaar lang in de ruimte hebt, en je trekt aan 1 eind, dan heb je sneller dan licht communicatie.

Praktisch onmogelijk natuurlijk, maar dat is reizen op een lichtstraal ook, in einstein's gedachten experiment. :P
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:03:35 #211
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157090721
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:01 schreef Manke het volgende:

[..]

als je een draad van 1 lichtjaar lang in de ruimte hebt, en je trekt aan 1 eind, dan heb je sneller dan licht communicatie.
_O-

Hahaha, nee dat is niet hoe het werkt.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:08:37 #212
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157090884
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

_O-

Hahaha, nee dat is niet hoe het werkt.
hoe wat werkt?
Dat het niet kan, kan ik me voorstellen, maar ken de natuurwetten niet die het zouden verbieden.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:11:09 #213
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157090929
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:08 schreef Manke het volgende:

[..]

hoe wat werkt?
Dat het niet kan, kan ik me voorstellen, maar ken de natuurwetten niet die het zouden verbieden.
Waarom zou je bij een heel lang draad opeens sneller dan het licht communiceren?

Als de communicatie instantaan is (wat jij waarschijnlijk denkt) dan zou het bij een draad van 10 cm dus ook sneller dan het licht gaan.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:19:13 #214
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157091208
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:11 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Waarom zou je bij een heel lang draad opeens sneller dan het licht communiceren?

Als de communicatie instantaan is (wat jij waarschijnlijk denkt) dan zou het bij een draad van 10 cm dus ook sneller dan het licht gaan.
Als je het denkbeeldige draad 1 meter naar je toe trekt, dan is het aan de andere kant ook 1 meter richting de trekrichting verplaatst, instantaan.
Hoe snel is de communicatie anders?

Nogmaals, geen idee, just thinking
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:21:15 #215
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157091272
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Manke het volgende:

[..]

Als je het denkbeeldige draad 1 meter naar je toe trekt, dan is het aan de andere kant ook 1 meter richting de trekrichting verplaatst, instantaan.

De atomen in het draad botsen elkaar 1 voor 1 aan en de snelheid heeft te maken met het materiaal van het draad. De ene kant van het draad beweegt dus later dan het andere.
pi_157097082
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De atomen in het draad botsen elkaar 1 voor 1 aan en de snelheid heeft te maken met het materiaal van het draad. De ene kant van het draad beweegt dus later dan het andere.
Door de elasticiteit van het draad beweegt het andere uiteinde niet eens bij een draad van die lengte.
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:49:33 #217
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157873037
Goh, blijkbaar heeft Tesla ook een patent op een UFO.
Wat zouden ze daar mee gedaan hebben?

vrijdag 27 november 2015 @ 23:51:46 #218
45206 Pietverdriet
pi_157873086
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:01 schreef Manke het volgende:

[..]

Nee
  zaterdag 28 november 2015 @ 00:08:07 #219
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157873459
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee
en een niet elastische staaf van 1kg en 1 lichtjaar lang?

Het is geen action at distance, maar verplaatst fysiek longitudinaal.
  zaterdag 28 november 2015 @ 09:35:26 #220
45206 Pietverdriet
pi_157876131
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:08 schreef Manke het volgende:

[..]

en een niet elastische staaf van 1kg en 1 lichtjaar lang?

Het is geen action at distance, maar verplaatst fysiek longitudinaal.
Nee
pi_157877122
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Want daar zijn er dus legio van.
Name me one please....

Je hebt natuurlijk gelijk dat QM en GR niet verenigbaar zijn, maar de situaties waarin dat nodig is zijn uitzonderlijk en naar mijn weten alleen nog maar theoretisch uitgewerkt en niet met waarnemingen gestaafd. (zwarte gaten, big bang)
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:40:29 #222
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157877333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee
en waarom niet? Het is best logisch.
pi_157877612
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:40 schreef Manke het volgende:

[..]

Daar zit altijd een vertraging in. Het andere eind zal dus altijd later pas bewegen. Hoe snel dat gaat heeft te maken met de geluidssnelheid in dat materiaal, dus sneller dan het licht zal het nooit gaan.
  zaterdag 28 november 2015 @ 12:14:24 #224
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157877697
Op een astronomische schaal , is de snelheid van het licht enorm traag.
pi_157877723
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:40 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat lijkt maar zo ;) Leuke vraag, hier leuk/goed filmpje met diverse manieren om 'faster than light' te gaan en de uitleg waarom er niets echt sneller dan licht gaat.
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:45:53 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158001298
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Manke het volgende:

[..]

is niet helemaal waar.

Bij bijvoorbeeld abrupt remmen vervormt de auto. Er is altijd wat vertraging
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:51:42 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158010333
Als je via een object wat met de lichtsnelheid vliegt een laser afschiet in de richting dat het gaat, gaat die laserstraal dan ook relatief aan het object met de snelheid van het licht van het object vandaan?

Vrijheid
pi_158010889
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:51 schreef jogy het volgende:
Als je via een object wat met de lichtsnelheid vliegt een laser afschiet in de richting dat het gaat, gaat die laserstraal dan ook relatief aan het object met de snelheid van het licht van het object vandaan?

[ afbeelding ]
Dat kan niet, omdat de tijd dan stil staat voor het object dat die laser zou moeten voortbrengen, volgens mij.

Zou het object met bijna de lichtsnelheid gaan, dan ziet het de laser nog steeds met de lichtsnelheid van zich af gaan, want de tijd van het object gaat langzamer dan van een eventuele observer die nuet zo snel beweegt. Uiteindelijk klopt het allemaal en gaat niets sneller dan het licht.

:T

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2015 15:27:47 ]
pi_158028470
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:18 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Dat kan niet, omdat de tijd dan stil staat voor het object dat die laser zou moeten voortbrengen, volgens mij.

Zou het object met bijna de lichtsnelheid gaan, dan ziet het de laser nog steeds met de lichtsnelheid van zich af gaan, want de tijd van het object gaat langzamer dan van een eventuele observer die nuet zo snel beweegt. Uiteindelijk klopt het allemaal en gaat niets sneller dan het licht.

Is het dan ook zo dat als de tijd zou stoppen ook de beweging stopt? Dus snelheid neemt af, en dus ook afstand.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:24:50 #230
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158116423
quote:

[..]

Ik denk dat Albert hard moet lachen als hij dit leest. :+
Dat niets sneller kan zijn dan licht is al achterhaald hoor. ;)
De hele theorie van Einstein is over een tijdje niet meer houdbaar.
Tesla zat veel dichter bij de werkelijkheid.
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:02:35 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158117669
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik denk dat Albert hard moet lachen als hij dit leest. :+
Dat niets sneller kan zijn dan licht is al achterhaald hoor. ;)
De hele theorie van Einstein is over een tijdje niet meer houdbaar.
Tesla zat veel dichter bij de werkelijkheid.
Wat kan dan sneller dan het licht?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:07:33 #232
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158117850
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:02 schreef ATuin-hek het volgende:

Wat kan dan sneller dan het licht?
Hebben jullie dat nog niet besproken op W&T dan? :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:09:28 #233
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158117911
quote:

[..]

Zeg dat maar tegen verstrengeling, dat fenomeen heeft de memo gemist :P.

http://www.sciencedaily.com/terms/quantum_entanglement.htm
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:22:45 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158118524
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hebben jullie dat nog niet besproken op W&T dan? :D
Die verstrengeling? Je weet dat daarbij geen informatie wordt verzonden?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:27:35 #235
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158118728
Mooi topic die ik nu pas ontdek. :@ ^O^
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:35:23 #236
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158119211
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:

Die verstrengeling? Je weet dat daarbij geen informatie wordt verzonden?
Dat ja, en volgens de theorie van Einstein kan NIETS! sneller dan licht en dat klopt dus niet. :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:48:59 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158119732
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:35 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat ja, en volgens de theorie van Einstein kan NIETS! sneller dan licht en dat klopt dus niet. :D
Er is hier ook niets wat sneller gaat dan het licht :D De staat van het ene deeltje hangt af van de staat van de ander, en dat gaat instantaan. Daar is geen informatie die verzonden wordt, en al helemaal geen voorwerp.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:56:58 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158121416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er is hier ook niets wat sneller gaat dan het licht :D De staat van het ene deeltje hangt af van de staat van de ander, en dat gaat instantaan. Daar is geen informatie die verzonden wordt, en al helemaal geen voorwerp.
Als ik het wel heb veranderd de staat van het universum omdat er iets gebeurd, naja, zolang het maar niet sneller dan het licht gaat natuurlijk.
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:57:32 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158121426
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik het wel heb veranderd de staat van het universum omdat er iets gebeurd, naja, zolang het maar niet sneller dan het licht gaat natuurlijk.
De staat van het universum?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 11:51:26 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158125899
Voor die verstrengeling moet de knikker analogie maar weer van stal gehaald worden.

Stop een blauwe en een rode knikker in een zakje. Haal er blind één uit. Reis vervolgens naar de andere kant van de wereld zonder de knikker te bekijken. Kijk nu naar de knikker die je eruit gehaald had, je weet nu direct de kleur van de knikker aan de andere kant van de wereld.

Het lijkt of er data overgegeven is sneller dan het licht maar in werkelijkheid is er niets aan de knikkers veranderd, slechts de waarnemer heeft meer informatie.

In de quantum versie zit het iets anders in elkaar namelijk daar zijn de knikkers zowel blauw als rood, en pas op het moment dat je er naar kijkt krijgt de bekeken knikker zijn kleur en ook de niet bekeken knikker. Jammer is het dat je niet van te voren kunt bepalen welke kleur de bekeken knikker krijgt. Als dat laatste wel het geval zou zijn zou er snellere communicatie plaatsvinden dan het licht. Nu is dat niet zo.

Wat nou de spooky action at a distance is, is dat de entagelde deeltjes wel "weten" welke kleur de andere is geworden en het mechanisme daarachter is nog onbekend, maar het is wel zo.
pi_158129200
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor die verstrengeling moet de knikker analogie maar weer van stal gehaald worden.

Stop een blauwe en een rode knikker in een zakje. Haal er blind één uit. Reis vervolgens naar de andere kant van de wereld zonder de knikker te bekijken. Kijk nu naar de knikker die je eruit gehaald had, je weet nu direct de kleur van de knikker aan de andere kant van de wereld.

Het lijkt of er data overgegeven is sneller dan het licht maar in werkelijkheid is er niets aan de knikkers veranderd, slechts de waarnemer heeft meer informatie.

In de quantum versie zit het iets anders in elkaar namelijk daar zijn de knikkers zowel blauw als rood, en pas op het moment dat je er naar kijkt krijgt de bekeken knikker zijn kleur en ook de niet bekeken knikker. Jammer is het dat je niet van te voren kunt bepalen welke kleur de bekeken knikker krijgt. Als dat laatste wel het geval zou zijn zou er snellere communicatie plaatsvinden dan het licht. Nu is dat niet zo.

Wat nou de spooky action at a distance is, is dat de entagelde deeltjes wel "weten" welke kleur de andere is geworden en het mechanisme daarachter is nog onbekend, maar het is wel zo.
En dat "spooky action at a distance" mag je dus niet zien als communicatie tussen die deeltjes wat sneller dan het licht gaat?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 17:58:20 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158132333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:12 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

En dat "spooky action at a distance" mag je dus niet zien als communicatie tussen die deeltjes wat sneller dan het licht gaat?
Niet als er geen communicatie is. Wat het probleem is, is dat localiteit niet bestaat, met andere woorden die entanglede deeltjes zijn eigenlijk beide een deel van het hetzelfde dus een "weet" niet wat de andere is die andere is het spiegelbeeld van de ene altijd (zolang ze entangled zijn).
pi_158139189
Meer mensen die wel eens gelezen hebben over de cijfers 3 6 9 ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:33:13 #244
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158167281
yup mn oude username...telsa had het er ook vaak over , komt vaak ook terug in esoterische geschriften

Number Nine ...number nine......

comment op the internetz

quote:
thats why microsoft skipped windows 9 because they knew they could never make an Operatingsystem that fulfill the perfectness of this number ! lol
quote]

[ Bericht 9% gewijzigd door DeMolay op 11-12-2015 09:55:26 ]
Δημοσθένης
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:54:15 #245
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158168213
My Inventions
The Autobiography of Nikola Tesla

http://www.lucidcafe.com/library/96jul/teslaautobio.html
Δημοσθένης
pi_158169933
Hier doelde ik ook op ja ^O^
Top :)

The key to the universe
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:03:00 #247
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158170091
quote:
Cool filmpje! Ook wel tof/creepy/boeiend dat de berekening tot die 9 consistent is en ze niet elke keer een andere handeling moeten doen qua sommetjes maken O+.
Vrijheid
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:26:03 #248
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158172922
Δημοσθένης
  maandag 14 december 2015 @ 10:31:19 #249
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158232345
quote:
Ook Rodin hanteert het Pythagoreïsche systeem van getallen. Het verdubbelen van de getallen een tot negen genereert een oneindig patroon van het patroon 1, 2, 4, 8, 7 en 5. Hierbij geldt: 1 + 1 = 2; 2 +2 = 4; 4 + 4 = 8; 8 + 8 = 16; 16 + 16 = 32; 32 + 32 = 64, enzovoorts. Hou hierbij rekening dat dubbel-getallen weer als uitkomt gereduceerd worden tot een getal, dus bijvoorbeeld: 8 + 8 = 16 wordt 1 + 6 = 7, of 32 + 32 = 64 wordt nu 6 + 4 = 10, wat weer gelijk is aan 1 + 0 = 1! Wanneer er gedeeld wordt door 2 komt dit patroon ook tevoorschijn, maar dan omgekeerd. Dr. Horowitz merkt op, dat dit de mathematische structuur en gebalanceerde polariteit weergeeft die onderliggend is aan de natuur!

Wat direct opvalt, is dat het oneindigheidspatroon 3 getallen mist: de getallen 3, 6 en 9! Rodin gebruikt dit patroon om de topologie (topologie is een tak van de wiskunde die zich bezighoudt met eigenschappen van objecten die bewaard blijven bij het vervormen ervan) van een torus te beschrijven die naar hem genoemd is. Volgens Rodin’s patroon en torus, zijn de in het oneindigheidspatroon ontbrekende getallen 3, 6 en 9 verantwoordelijk voor de creatie van de vierde dimensie.
Δημοσθένης
  woensdag 16 december 2015 @ 01:07:36 #250
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158275601
niemand
Δημοσθένης
  woensdag 16 december 2015 @ 02:43:29 #251
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158276216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 01:07 schreef DeMolay het volgende:
niemand
Het gaat zo woei over mijn hoofd ;(.
Vrijheid
  woensdag 16 december 2015 @ 02:49:32 #252
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_158276242
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

QM gaat ook over grote snelheden, zwaartekracht en wat energie is. En daar klopt het niet meer met de relativiteitstheorie. Er is niet ergens een punt waar de natuur ineens andere wetten navolgt dus kloppen zowel QM en RT beide niet helemaal. Daarom kun je nog wel heel veel dingen verklaren met beide systemen. We staan volledig aan dezelfde kan hier maar het is onzinnig te zeggen dat er geen "waarnemingen zijn die in strijd zijn met de relativiteitstheorie". Want daar zijn er dus legio van.

Tenzij je de relativiteitstheorie alleen maar mag toepassen op de schaal waarvoor hij valide is en dat is valsspelen :P Want je zit net te vertellen dat daarom einstein beter is als newton omdat hij ook dingen kan omschrijven waar newton te kort kwam. Zo is QM de plek waar einstein te kort komt en is het nodig tijd dat er een nieuw idee komt die beide kan verenigen.
dikke shit, ouwe!
Huig
  zaterdag 26 december 2015 @ 04:27:06 #253
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158534910
heaviside en wheatstone zijn eigenlijk de oorzaak omdat zij in de Maxwell vergelijkingen het wiskundige streepprinciepe hebben toegepast waardoor zij waardevolle dingen eruit hebben gestreept.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wheatstone_bridge

https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliver_Heaviside

https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Maxwell%27s_equations

quote:
Heaviside's equations, which are taught in textbooks and universities as Maxwell's equations are not exactly the same as the ones due to Maxwell, and, in fact, the latter are more easily forced into the mold of quantum physics.[4] This very subtle and paradoxical sounding situation can perhaps be most easily understood in terms of the similar situation that exists with respect to Newtons second law of motion. In textbooks and in classrooms the law F = ma is attributed to Newton, but his second law was in fact F = p', where p' is the time derivative of the momentum p. This seems a trivial enough fact until you realize that F = p' remains true in the context of Special relativity. The equation F = p' is clearly visible in a glass case in the Wren Library of Trinity College, Cambridge, where Newton's manuscript is open to the relevant page.

[ Bericht 22% gewijzigd door DeMolay op 26-12-2015 05:07:02 ]
Δημοσθένης
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')