GTA V heeft een uitgebreide speelwereld, beetje racen, beetje schieten, auto's jatten, hoertjes oppikken, vele minigames en veel meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 2 twee keer Gta V, op het lijstje dan maar.
Die nieuwste.
wie ben jijquote:
was frank al niet de 40 gepasseerd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
GTA V heeft een uitgebreide speelwereld, beetje racen, beetje schieten, auto's jatten, hoertjes oppikken en veel meer
Nou en?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was frank al niet de 40 gepasseerd?
Wow ;Dquote:
Klinkt wel aardig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
GTA V heeft een uitgebreide speelwereld, beetje racen, beetje schieten, auto's jatten, hoertjes oppikken, vele minigames en veel meer
niks just sayinquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou en?
Frank lijkt me wel jong van geest
Schieten vind ik vooral leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Speel je enkel shooters Frank of ook massive multiplayer online role play games?
Dat is een beetje het punt, dan heerst daar een soort taboe op. We hebben kennissen met kinderen in de leeftijd van tieners tot twintigers en die hebben allemaal zo'n ding, vandaar dat ik weet dat het leuk was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was frank al niet de 40 gepasseerd?
Metro redux, Killzone Shadow Fall en Wolfenstein misschien watquote:
Ik ga zo ook nog even een halfuurtje spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:27 schreef Remqo het volgende:
Ik kruip ook weer even achter m'n playstation, ik heb hem al een poos niet aangeraakt
Oh dat is mijn punt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt, dan heerst daar een soort taboe op. We hebben kennissen met kinderen in de leeftijd van tieners tot twintigers en die hebben allemaal zo'n ding, vandaar dat ik weet dat het leuk was.
Dan denk je bij je eigen, om nu achter zo'n ding te gaan zitten. Maar waarom ook niet? Het is erg leuk vermaak, maakt geen reet uit hoe oud je bent. Dus ik heb zo'n ding gekocht en geen spijt van. Heb er ook zo'n headset bijgekocht, praat je met mensen over heel de wereld, ik vind het geweldig.
Ik ben niet zo'n autofreak hoor, sterker nog, volgens mij heeft mijn vrouw meer verstand van onze auto's dan ik hebquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh dat is mijn punt niet
meer wat ik zie bij mijn vader is wanneer ik hem verleden jaar kennis liet maken met gta dat hij meer aandacht had voor de auto's dan voor de hoeren in het spel
er vanuitgaande dat jullie ongeveer de zelfde leeftijd zullen hebben vond ik het nogal grappig
maar zoals ik ben opgegroeid speelde mijn vader zodra ik naar bed getrapt was spelletjes op de playstation
Haiquote:
hehehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n autofreak hoor, sterker nog, volgens mij heeft mijn vrouw meer verstand van onze auto's dan ik heb.
Ik vind vooral het schieten leuk, laatst speelde ik 'capture the flag' en dan met elkaar plannen maken/tactieken bespreken. Het is bijzonder verslavend.
Dat je hoertjes op kan pikken, is slechts een detail om de speelwereld levend te maken, niet dat je er per se aandacht aan hoeft te besteden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks just sayin
had mijn ps3 weekje bij mijn pa staan vorig jaar met gta en hij had meer oog voor de auto's dan voor de hoertjes die hij op kon pikken
Ja. Dat je alleen je wapen en je crosshairs ziet en vervolgens zoveel mogelijk moet afknallen zonder ondertussen dood te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
maar dan zijn first person shooters waarschijnlijk wat meer je ding
waarom niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind op gta alleen het rijden en autos stelen leuk
ik heb nog nooit in mn leven 1 missie gedaan
ik durf niet te schietenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom niet?
missies zijn meestal het leukste
politie uitdagen en dan hard wegrijden heb je na een half uur verder en 6x doodgaan wel weer gezien
Toch maar eens doen dan, de missies zijn juist leuk, soms een beetje over the topquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind op gta alleen het rijden en autos stelen leuk
ik heb nog nooit in mn leven 1 missie gedaan
wutquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik durf niet te schieten
ofja ik durf het wel, maar vind die missies "eng"
net als met schietspelletjes![]()
need for speed enzo vind ik wel super leuk en kan dat echt goed
ik kan echt niet tegen vluchten en teveel spanning en schieten in spelletjesquote:
hahah heb die dingen niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch maar eens doen dan, de missies zijn juist leuk, soms een beetje over the top
kun je wel koken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen vluchten en teveel spanning en schieten in spelletjes![]()
controller eindigt dan op de grond ook
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen vluchten en teveel spanning en schieten in spelletjes![]()
Hahaha typisch een meisje-meisje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat doen we niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:58 schreef TheWeeknd het volgende:
ik keek ooit eens een walktrough filmpje van slenderman in het donker in mn kamer..een minuut later rende ik gillend mn kamer uit
doen we nooit meer![]()
neee dat niet zo zeer, want ik kan wel voetballen en vind dat wel leukquote:
Ghehehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee dat niet zo zeer, want ik kan wel voetballen en vind dat wel leuk
maar schietspelletjes/horror moet je niet mee komen bij mij
daar ben jij nog veel te jong voorquote:
where @?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr kom je chillen
heb grote keuken
ohquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar ben jij nog veel te jong voor
Waar zit je dan mattie? Ik zit daar ook.quote:
fuck voetbal manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waar zit je dan mattie? Ik zit daar ook.
Bunnik is een kut dorp.quote:
haalde daar af en toe grammetje of 2 op vrijdag als ik klaar was met stagequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kom best vaak in utrecht
die shop andersom is ook niks hoor
echt shitweedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haalde daar af en toe grammetje of 2 op vrijdag als ik klaar was met stage
oude gracht
Brothersquote:
gouda cker hahahquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
uurtje utrecht uurtje rdam maar dan tussenin in een kutdorpje
Hoe oud ben jij dan?quote:
ook een uurtje daar vandaanquote:
ha wij 3kquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ook een uurtje daar vandaan
ook een uurtje van dordrecht/gorichem vandaan maar echt in een dorpje met >2k inwoners
wij een kutsupermarktje beheerd door zelfstandige manquote:
hahaha we wonen in net zo'n kut dorpjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij een kutsupermarktje beheerd door zelfstandige man
lees net dat we in 2010 nog geen 2000 hadden
dacht dat we meer hadden rip
ja dat welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me wel chill om in zo'n klein dorpje te wonen. Meestal vrij goedkoop wonen en lekker rustig en shit.
ik dacht dat dat ook allang niet meer bestondquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Remqo het volgende:
Ik woon in een gemeente met 120k mensen, maar nergens een spar
Ben je getrouwd met Tong69?quote:
nooit scotoequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me wel chill om in zo'n klein dorpje te wonen. Meestal vrij goedkoop wonen en lekker rustig en shit.
geen bakker, gesloten kroeg, snackbar, op dinsdag een sokkenkraam (quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
wel bakker, kroeg, snackie, op donderdag groentekraam, vrijdag viskraam en zaterdag kaas
nice tochquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit scotoe
ja met oud en nieuw maar anders nooit
ik kan letterlijk doen wat ik wil en geen gezeik krijgen
sowiesoquote:
ja dat merk ik hier ook nog wel eensquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef TheWeeknd het volgende:
wel kut om als allochtoon in zo'n dorpje te wonen
mensen hier lopen echt achter
Dat dacht ik eerst ook, maar de dichtstbijzijnde is voor mij in Amsterdam noord.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ook allang niet meer bestond
Heb je nooit de neiging om hem met een deegroller op zijn slaap te slaan?quote:
samequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat merk ik hier ook nog wel eens
ben blank maar beste mattie is getint en die man krijgt nog steeds gezeik daarmee
2015 anyone
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je nooit de neiging om hem met een deegroller op zijn slaap te slaan?
je hebt in de spar keuze uit 3 zakken chips..in de ah/plus/jumbo uit 20 keuzesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar de dichtstbijzijnde is voor mij in Amsterdam noord.
Alsof ik daar wat te zoeken heb
jullie zijn samen homo en hebben mij geadopteerd xquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorige keer bedoelde je daar mij nog mee
Dan heb ik daar echt niets te zoekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je hebt in de spar keuze uit 3 zakken chips..in de ah/plus/jumbo uit 20 keuzes
en dan bij de spar ook 1,5x zo duur of meer!
im jealousquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:18 schreef Remqo het volgende:
Ik woon naast een drukke weg met spoorlijn, en heb een shoarmazaak om de hoek
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ook een uurtje daar vandaan
ook een uurtje van dordrecht/gorichem vandaan maar echt in een dorpje met >2k inwoners
wauwquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef Remqo het volgende:
Ergens in het groene hart dus, Schoonhoven maybe?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:23 schreef haan33 het volgende:
Ik en TheWeeknd hebben besloten dat we boten gaan kapen en verkopen.
GGMM vindt deze post niet leukquote:
en van de winst gaan we wapens kopen xxquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:23 schreef haan33 het volgende:
Ik en TheWeeknd hebben besloten dat we boten gaan kapen en verkopen.
Broertje van Stijn.quote:
GGMM vindt dit een coole actie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:24 schreef hoink581 het volgende:
Als er nog mensen zijn die Fokker89 zijn filmquiz volgde, ik zet het vanavond voort in zijn eenmalige afwezigheid als er genoeg animo is.
hahah watquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:24 schreef Monopoly het volgende:
MOD REL IN ONZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ONZ / Baggertopic
Vriend van Tyron.quote:
#FreeLR #NeverforgetLRquote:
ingehaald waarmeequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
de boi die Tong over een paar jaar ingehaald heeft
Meestequote:
aantal postsquote:
Henk is ondertussen wel echt een hipster naamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ooh heet jij stijn?
ik dacht altijd henk
oldskoolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Henk is ondertussen wel echt een hipster naam
Jij bent toch ook een hipster?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Henk is ondertussen wel echt een hipster naam
van haan krijg je een dickpic in je dmquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:27 schreef TheWeeknd het volgende:
ik verwacht natuurlijk wel cadeautjes van jullie
beter iets dan niets zeggen ze altijd hequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van haan krijg je een dickpic in je dm
HAHAHAHHA
TRquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ooh heet jij stijn?
ik dacht altijd henk
Al deze haat om een chick.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van haan krijg je een dickpic in je dm
HAHAHAHHA
bij haan is het iets bijna nietsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:29 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
beter iets dan niets zeggen ze altijd he
daamnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij haan is het iets bijna niets
u c what i did there
shotsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
u c what i did there
In de betuwe valt dat tegen nog qua geldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
DM je even je adres?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:27 schreef TheWeeknd het volgende:
ik verwacht natuurlijk wel cadeautjes van jullie
Zullen we vriendje en vriendinnetje worden?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jij hebt er anders wel een nodig, he haan
Dat lag meer aan je moeder haar ervaring.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
u c what i did there
wow sick fuckquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat lag meer aan je moeder haar ervaring.
Shots zeg ik je.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan krijg je geen leuk cadeautje thuis opgestuurd
DAN NIET HE
Tyron is het hiermee oneens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan krijg je geen leuk cadeautje thuis opgestuurd
DAN NIET HE
als de bruidstaart maar lekker isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zullen we vriendje en vriendinnetje worden?
Dan hebben we nu een online relatie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
als de bruidstaart maar lekker is
Ik wist niet eens dat je kinderen hadquote:
yesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan hebben we nu een online relatie.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je kinderen had
Gaan we ze terugpakken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:33 schreef deadprez het volgende:
godverdomme heel de lijst met nieuwe topics verneukt door die downies uit OUD
geen zin inquote:
En elke dag roepen, hoe was jouw dag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
yes
laten we cyberhandjes vasthouden !1!
waarom noem je mij niet terwijl ik die shit initieerde?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vond Matip en mijn bijdrage aan de OUD meet beter.
hoe was jouw dag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
En elke dag roepen, hoe was jouw dag.
Geweldig, ik heb nu een vriendinnetje.quote:
Dure grap zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb nu een vriendinnetje.
Ik wist serieus dat ik iets vergat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
waarom noem je mij niet terwijl ik die shit initieerde?
Uit het oog, uit het hart.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist serieus dat ik iets vergat.
ik stel voor dat jij vanaf nu altijd de nieuwe topics maakt, de kwaliteit van de OP's wordt door niemand anders geëvenaard.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtige vrouw is Chloe Bennet toch
Stereotypisch weer.quote:
ik wil wel elke dag een cadeau van minimaal 50,- euroquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
De enige reden waarom bij jou niks stereo weergegeven kan worden is omdat of je reet of je buik voor één van speakers staat.quote:
als je mijn vriendin wordt geef ik je elke dag een prijsloos cadeau, namelijk mijn liefde.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil wel elke dag een cadeau van minimaal 50,- euro
hoe kom je daaraan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:44 schreef Der_Mann het volgende:
als je mijn vriendin wordt geef ik je elke dag een prijsloos cadeau, namelijk mijn liefde een goede beurt op mijn hengstige heipaal.
Waar was ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vond Matip en mijn bijdrage aan de OUD meet beter.
Passieglazuur jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
en die hengstige heipaal zit vol met liefde
Vol liefdesvet bedoel jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en die hengstige heipaal zit vol met liefde
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
De fuck is hier nou weer gebeurd
nieuwe modquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de reden dat Mortaxx niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |