ja dat welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me wel chill om in zo'n klein dorpje te wonen. Meestal vrij goedkoop wonen en lekker rustig en shit.
ik dacht dat dat ook allang niet meer bestondquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Remqo het volgende:
Ik woon in een gemeente met 120k mensen, maar nergens een spar
Ben je getrouwd met Tong69?quote:
nooit scotoequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me wel chill om in zo'n klein dorpje te wonen. Meestal vrij goedkoop wonen en lekker rustig en shit.
geen bakker, gesloten kroeg, snackbar, op dinsdag een sokkenkraam (quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
wel bakker, kroeg, snackie, op donderdag groentekraam, vrijdag viskraam en zaterdag kaas
nice tochquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit scotoe
ja met oud en nieuw maar anders nooit
ik kan letterlijk doen wat ik wil en geen gezeik krijgen
sowiesoquote:
ja dat merk ik hier ook nog wel eensquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef TheWeeknd het volgende:
wel kut om als allochtoon in zo'n dorpje te wonen
mensen hier lopen echt achter
Dat dacht ik eerst ook, maar de dichtstbijzijnde is voor mij in Amsterdam noord.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ook allang niet meer bestond
Heb je nooit de neiging om hem met een deegroller op zijn slaap te slaan?quote:
samequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat merk ik hier ook nog wel eens
ben blank maar beste mattie is getint en die man krijgt nog steeds gezeik daarmee
2015 anyone
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je nooit de neiging om hem met een deegroller op zijn slaap te slaan?
je hebt in de spar keuze uit 3 zakken chips..in de ah/plus/jumbo uit 20 keuzesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar de dichtstbijzijnde is voor mij in Amsterdam noord.
Alsof ik daar wat te zoeken heb
jullie zijn samen homo en hebben mij geadopteerd xquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorige keer bedoelde je daar mij nog mee
Dan heb ik daar echt niets te zoekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je hebt in de spar keuze uit 3 zakken chips..in de ah/plus/jumbo uit 20 keuzes
en dan bij de spar ook 1,5x zo duur of meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |