Dat je hoertjes op kan pikken, is slechts een detail om de speelwereld levend te maken, niet dat je er per se aandacht aan hoeft te besteden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks just sayin
had mijn ps3 weekje bij mijn pa staan vorig jaar met gta en hij had meer oog voor de auto's dan voor de hoertjes die hij op kon pikken
Ja. Dat je alleen je wapen en je crosshairs ziet en vervolgens zoveel mogelijk moet afknallen zonder ondertussen dood te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
maar dan zijn first person shooters waarschijnlijk wat meer je ding
waarom niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind op gta alleen het rijden en autos stelen leuk
ik heb nog nooit in mn leven 1 missie gedaan
ik durf niet te schietenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom niet?
missies zijn meestal het leukste
politie uitdagen en dan hard wegrijden heb je na een half uur verder en 6x doodgaan wel weer gezien
Toch maar eens doen dan, de missies zijn juist leuk, soms een beetje over the topquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vind op gta alleen het rijden en autos stelen leuk
ik heb nog nooit in mn leven 1 missie gedaan
wutquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik durf niet te schieten
ofja ik durf het wel, maar vind die missies "eng"
net als met schietspelletjes![]()
need for speed enzo vind ik wel super leuk en kan dat echt goed
ik kan echt niet tegen vluchten en teveel spanning en schieten in spelletjesquote:
hahah heb die dingen niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch maar eens doen dan, de missies zijn juist leuk, soms een beetje over the top
kun je wel koken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen vluchten en teveel spanning en schieten in spelletjes![]()
controller eindigt dan op de grond ook
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen vluchten en teveel spanning en schieten in spelletjes![]()
Hahaha typisch een meisje-meisje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat doen we niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:58 schreef TheWeeknd het volgende:
ik keek ooit eens een walktrough filmpje van slenderman in het donker in mn kamer..een minuut later rende ik gillend mn kamer uit
doen we nooit meer![]()
neee dat niet zo zeer, want ik kan wel voetballen en vind dat wel leukquote:
Ghehehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee dat niet zo zeer, want ik kan wel voetballen en vind dat wel leuk
maar schietspelletjes/horror moet je niet mee komen bij mij
daar ben jij nog veel te jong voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |