quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn broertje die van de week vroeg of ik recht had op ritalin
huhquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meh, heb
[..]
er niet echt de kracht voor of zo
hoezo rond deze tijd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel jammer dat ik die shit niet wou
rond deze tijd is het goud waard
ja ik had het al doorquote:
ik kreeg er alleen maar een heel irritant opgefokt gevoel vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar heb ooit trial gehad met dat spul werd er niet echt vrolijk van
valt wel mee hoorquote:
quote:
ja jammer dat toto sneller wasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook sperma toch hahahaha
wat een mooie binnenvaller van mij
Seksuele gedachtes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seksistische gedachtes hier meteen...
wat is er seksistisch aan vogelzaad?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seksistische gedachtes hier meteen...
in je zusjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar ga jij je eindexamens indoen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
of was het negerzaad hahahaha xd lolololo
ik vind dit niet kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op waarde geklopt, jammer hermann
Toto is altijd sneller, hij post sneller dan het licht.quote:
wow al mijn vrienden keren zich tegen mijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1 seconde sneller = sneller
werd er heel down vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kreeg er alleen maar een heel irritant opgefokt gevoel van
ik heb het licht nog nooit zien postenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toto is altijd sneller, hij post sneller dan het licht.
kun je nagaan hoe snel dat gaatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het licht nog nooit zien posten
je hebt mij zoooo vaak zien posten, kom nouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het licht nog nooit zien posten
helder licht zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt mij zoooo vaak zien posten, kom nou
latersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik ga weer eens, doeidoei was gezellie hoor
jij bent het licht? wij kennen elkaar nog niet goed omdat ik altijd in het donker met de gordijnen dicht zitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt mij zoooo vaak zien posten, kom nou
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent het licht? wij kennen elkaar nog niet goed omdat ik altijd in het donker met de gordijnen dicht zit
[..]
jij bent het licht? wij kennen elkaar nog niet goed omdat ik altijd in het donker met de gordijnen dicht zit
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mazzelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik ga weer eens, doeidoei was gezellie hoor
ik zie hem gewoonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
ligt het aan mij of is toto's UI kaput
ligt aan jouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
ligt aan jou denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Naar buiten gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
iemand tips voor wat ik moet doen? Battlefield Hardline? Netflix? Arrow/Agents of SHIELD?
velen dank
fappenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
iemand tips voor wat ik moet doen? Battlefield Hardline? Netflix? Arrow/Agents of SHIELD?
velen dank
Jimmy Fallon kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
velen dank
wat is dit voor rare suggestiequote:
lijkt me welquote:
Is toch je schatjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver ik heb de weblog aangeklikt
Ben nu S02E12 van SHIELD aan het kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
velen dank
neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon de youtube link droppen
heb dit nog allemaal staan, die harde leefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben nu S02E12 van SHIELD aan het kijken
aangegeven bij AIVDquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dit nog allemaal staan, die harde leef
[ afbeelding ]
ik zit achter 15 proxies, kom danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeg dat straks maar tegen peter r de vries
Arrow zojuist ook gezien, Blacklist gisteren afgekeken. Fantastische episodes weer, de ene plottwist na de anderequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dit nog allemaal staan, die harde leef
[ afbeelding ]
ik ga lekker Arrow kijken dan, ajuu parapluquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arrow zojuist ook gezien, Blacklist gisteren afgekeken. Fantastische episodes weer, de ene plottwist na de andere
wat is buitenquote:
Waarom zou je dat doen het regentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iets met je huis uit gaan ofzo heb ik gehoord.
drm versterker met boxenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:35 schreef deadprez het volgende:
een van m'n speakertjes flikkerde net weer eens van het bureau en nu is ie kapot
een game met top notch graphics maar slechte saaie storylinequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat een buiten is
Oh ook een best grote map hoorde ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een game met top notch graphics maar slechte saaie storyline
Ook die gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een game met top notch graphics maar slechte saaie storyline
LSD heeft een naar staartje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef Remqo het volgende:
Ik heb ooit eens de voordeur open gedaan, toen kwam er een felle straal licht op m'n ogen van een gloeiende bal daar ergens.
Ik ben meteen weer naar binnen gegaan en heb 3 dagen lang in een foetushouding gelegen.
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.quote:
wil het wel eens proberenquote:
haha ben je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.
GTA V zou ik je aan kunnen radenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.
Ja ja. Hartstikke leuk. Vanochtend nog even een uurtje of 4 zitten schieten. Geweldig, had zo'n ding veel eerder moeten kopen.quote:
Redelijk. Redelijk. Uiteindelijk zijn we gewoon uit eten gegaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
GTA V zou ik je aan kunnen raden![]()
Hoe ging het koken vorige week?
Of werd het toch weer knagen aan spareribs?
Gta V moet je ook even halenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja ja. Hartstikke leuk. Vanochtend nog even een uurtje of 4 zitten schieten. Geweldig, had zo'n ding veel eerder moeten kopen.
Al 2 twee keer Gta V, op het lijstje dan maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gta V moet je ook even halen
welke playstation trouwens
wow nicequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 2 twee keer Gta V, op het lijstje dan maar.
Die nieuwste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |