ik ga lekker Arrow kijken dan, ajuu parapluquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arrow zojuist ook gezien, Blacklist gisteren afgekeken. Fantastische episodes weer, de ene plottwist na de andere
wat is buitenquote:
Waarom zou je dat doen het regentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iets met je huis uit gaan ofzo heb ik gehoord.
drm versterker met boxenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:35 schreef deadprez het volgende:
een van m'n speakertjes flikkerde net weer eens van het bureau en nu is ie kapot
een game met top notch graphics maar slechte saaie storylinequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat een buiten is
Oh ook een best grote map hoorde ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een game met top notch graphics maar slechte saaie storyline
Ook die gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een game met top notch graphics maar slechte saaie storyline
LSD heeft een naar staartje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef Remqo het volgende:
Ik heb ooit eens de voordeur open gedaan, toen kwam er een felle straal licht op m'n ogen van een gloeiende bal daar ergens.
Ik ben meteen weer naar binnen gegaan en heb 3 dagen lang in een foetushouding gelegen.
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.quote:
wil het wel eens proberenquote:
haha ben je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.
GTA V zou ik je aan kunnen radenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.
Ja ja. Hartstikke leuk. Vanochtend nog even een uurtje of 4 zitten schieten. Geweldig, had zo'n ding veel eerder moeten kopen.quote:
Redelijk. Redelijk. Uiteindelijk zijn we gewoon uit eten gegaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
GTA V zou ik je aan kunnen raden![]()
Hoe ging het koken vorige week?
Of werd het toch weer knagen aan spareribs?
Gta V moet je ook even halenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja ja. Hartstikke leuk. Vanochtend nog even een uurtje of 4 zitten schieten. Geweldig, had zo'n ding veel eerder moeten kopen.
Al 2 twee keer Gta V, op het lijstje dan maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gta V moet je ook even halen
welke playstation trouwens
wow nicequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 2 twee keer Gta V, op het lijstje dan maar.
Die nieuwste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |