Wat is je ping?quote:
wat is komende week?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
moe en moet zoveel doen
heb helemaal geen zin in aankomende week
niet te geloven dat ik mijn bbm code ben vergeten na het hebven van 2 bbsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat is je ping?
doe niet zo tofquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:17 schreef TheWeeknd het volgende:
ik haal iedereen hier altijd door elkaar
gelukkig delen we allemaal 1 ding samen, we zijn een stel autisten in ons zolderkamertje
Vrouwenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niet te geloven dat ik mijn bbm code ben vergeten na het hebven van 2 bbs
ik ben sociaal en succesvol hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:17 schreef TheWeeknd het volgende:
ik haal iedereen hier altijd door elkaar
gelukkig delen we allemaal 1 ding samen, we zijn een stel autisten in ons zolderkamertje
hmm, dat probleem ken ik. moet ook nog poetsenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
moet eerst mn kamer opruimen
en heb nergens zin in
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben sociaal en succesvol hoor
ik weet mn eigen nummer welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Vrouwengister ook al zo'n chick die haar eigen nummer niet wist
echt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe niet zo malquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lekker een pak dragen naar school xxquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben asociaal en onsuccesvol hoor
Ik ben knapquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik weet mn eigen nummer wel
ze wilde gewoon geen lelijkerd met haar nummer
later maakt mn man schoonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat probleem ken ik. moet ook nog poetsen
susteren?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lekker een pak dragen naar school xx
knierok en kitten heelsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lekker een pak dragen naar school xx
picsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
knierok en kitten heels
sexy maar zakelijk ;s
ik stuur je even een dickpicquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
knierok en kitten heels
sexy maar zakelijk ;s
arrogante zeikuser met een grindtegelhoofd die graag pakken draagt alsof hij een 50 jarige lord is op een landhuis in engeland..quote:
keek je uit naar die reactie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lekker voorspelbare reactie weer
kots kotsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arrogante zeikuser met een grindtegelhoofd die graag pakken draagt alsof hij een 50 jarige lord is op een landhuis in engeland..
neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
keek je uit naar die reactie?
Heb alleen nog dat nummer ''the blacker the berry'' gehoord maar vond die echt goed ;squote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef TheWeeknd het volgende:
hmm kendricks nieuwe album is best goed
wel een beetje smerig toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, want ik ben niet zwart
kendrick lamar?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef TheWeeknd het volgende:
hmm kendricks nieuwe album is best goed
Ben ik eindelijk van jouw dm's afquote:
Jijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk van jouw dm's af
jaa echt een chill nummerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb alleen nog dat nummer ''the blacker the berry'' gehoord maar vond die echt goed ;s
nu wordt het wel een beetje geforceerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel een beetje smerig toch?
jaloersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik ben nog uit de tijd dat hij nog leefde
quote:
wow zegquote:My hair is nappy, my dick is big, my nose is round and wide
You hate me don't you?
geen neuk gevenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind anders een heleboel
wat ga je er aan doen?
stop hiermee plsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kijk deze cracka stoer doen
Goh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat zegt 'ie toch zelf in dat nummer
hoop dat je grapje maaktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lil Wayne
de redder van hip hop
luister je ook finntrollquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ALESTORM - Drink (Official Video) | Napalm Records:
wou al bijna kruisje voor je slaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in dat geval heb ik positief nieuws voor je
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lil Wayne
de redder van hip hop
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ALESTORM - Drink (Official Video) | Napalm Records:
matigquote:
Haha nou ja ik vind het best grappig om te luisteren, maar niet voor serieuze doeleinde.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jmmr
alestorm heeft wel goed album
moet muziek een serieus doeleinde hebben dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nou ja ik vind het bedt grappig om te luisteren, maar niet voor serieuze doeleinde.
wanneer luistert iemand muziek voor serieuze doeleindequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nou ja ik vind het bedt grappig om te luisteren, maar niet voor serieuze doeleinde.
en dit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan serieus naar muziek luisteren, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet muziek een serieus doeleinde hebben dan?
Leg uit, ben dom.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan serieus naar muziek luisteren, ja.
Haha ook niet. Niets wat maar een beetje metal bevat.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wat altijd humeurig
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:59 schreef DjeDje het volgende:
Het verbaast me elke keer weer dat mensen voor de simpelste rekensommen een rekenmachine erbij moeten halen.
ja, we kunnen niet allemaal zo slim zijn als jijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:59 schreef DjeDje het volgende:
Het verbaast me elke keer weer dat mensen voor de simpelste rekensommen een rekenmachine erbij moeten halen.
echt hè, vieze zemmelsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze gunnen ons domkoppen niets hè dead
17,50 + 16,50quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"Verven is 17,50 en knippen 16,50"
- "en hoeveel is dat dan?"
*kapster loopt naar rekenmachine*
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, we kunnen niet allemaal zo slim zijn als jij
ewaaquote:
wow jij bent zeker hoogbegaafdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
17,50 + 16,50
is
18,00 en 16,00
is
35 euro
zo, opgelost!
- 1 euroquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
17,50 + 16,50
is
18,00 en 16,00
is
35 euro
zo, opgelost!
Triest ja, hoofdrekenen is blijkbaar not done tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
meh, ben naar de seh geweest vanochtend/middag, vac pomp etc. moest met spoed verwisseld worden want het werkte niet meer, om te verwisselen krijg je normaal morfine etc. omdat de pijn onmenselijk is. Maar daar was bij mij geen tijd voor, dus geen pijnstilling/verdoving/morfine, niks. Ik heb echt het hele zkh bij elkaar geschreeuwdquote:
Vind dat eigenlijk niet zo kunnen. Maar hey, kapsters he, daar moet je nooit veel van verwachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Triest ja, hoofdrekenen is blijkbaar not done tegenwoordig
doe godverdomme niet zo denigrerend man.. je hebt zelf nog geen fatsoenlijke opleiding afgerond en zit nu wat op het mbo te "studeren"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk niet zo kunnen. Maar hey, kapsters he, daar moet je nooit veel van verwachten.
Ben gierig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow jij geeft geen fooien? pauper!
hardop gelachenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
17,50 + 16,50
is
18,00 en 16,00
is
35 euro
zo, opgelost!
jezusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meh, ben naar de seh geweest vanochtend/middag, vac pomp etc. moest met spoed verwisseld worden want het werkte niet meer, om te verwisselen krijg je normaal morfine etc. omdat de pijn onmenselijk is. Maar daar was bij mij geen tijd voor, dus geen pijnstilling/verdoving/morfine, niks. Ik heb echt het hele zkh bij elkaar geschreeuwd![]()
yoo totooquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meh, ben naar de seh geweest vanochtend/middag, vac pomp etc. moest met spoed verwisseld worden want het werkte niet meer, om te verwisselen krijg je normaal morfine etc. omdat de pijn onmenselijk is. Maar daar was bij mij geen tijd voor, dus geen pijnstilling/verdoving/morfine, niks. Ik heb echt het hele zkh bij elkaar geschreeuwd![]()
Wild gewoon even kijken hoe het was om in jullie schoenen te staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe godverdomme niet zo denigrerend man.. je hebt zelf nog geen fatsoenlijke opleiding afgerond en zit nu wat op het mbo te "studeren"
Daarom is ze ook kapster.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wild inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wild gewoon even kijken hoe het was om in jullie schoenen te staan.
Heb je ze daarna geslagen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow toto ergquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja best sickheb nog nooit artsen zo bleek zien worden
[..]
yo
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe godverdomme niet zo denigrerend man.. je hebt zelf nog geen fatsoenlijke opleiding afgerond en zit nu wat op het mbo te "studeren"
wow lulligquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nahja, als ik het zo vol hou, ben ik klaar op mijn 19e. Best knap nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
een mbo'er van 17 die pedant doet, moet niet gekker worden hier
sooooww shots firedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
shit ben benieuwd hoe djedje hiervan recovertquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat is niet knap maar normaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nahja, als ik het zo vol hou, ben ik klaar op mijn 19e. Best knap nog.
draaide op androidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het ook dat dat ding opeens niet meer werkt?
Was een lek ontstaan, lekte ook bloedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het ook dat dat ding opeens niet meer werkt?
ahah ;D ;Pquote:
Het lucht wel opquote:
bah, wat een kutzooi weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was een lek ontstaan, lekte ook bloed
kun je niet wat extra morfine regelen¿ ik heb wel interessequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja idd. Maandag gewoon morfine, dan is het hopelijk iets dragelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet wat extra morfine regelen¿ ik heb wel interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet wat extra morfine regelen¿ ik heb wel interessedoet me denken aan mijn broertje die van de week vroeg of ik recht had op ritalinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn broertje die van de week vroeg of ik recht had op ritalin
huhquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meh, heb
[..]
er niet echt de kracht voor of zo
hoezo rond deze tijd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel jammer dat ik die shit niet wou
rond deze tijd is het goud waard
ja ik had het al doorquote:
ik kreeg er alleen maar een heel irritant opgefokt gevoel vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar heb ooit trial gehad met dat spul werd er niet echt vrolijk van
valt wel mee hoorquote:
quote:
ja jammer dat toto sneller wasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook sperma toch hahahaha
wat een mooie binnenvaller van mij
Seksuele gedachtes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seksistische gedachtes hier meteen...
wat is er seksistisch aan vogelzaad?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seksistische gedachtes hier meteen...
in je zusjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar ga jij je eindexamens indoen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
of was het negerzaad hahahaha xd lolololo
ik vind dit niet kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op waarde geklopt, jammer hermann
Toto is altijd sneller, hij post sneller dan het licht.quote:
wow al mijn vrienden keren zich tegen mijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1 seconde sneller = sneller
werd er heel down vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kreeg er alleen maar een heel irritant opgefokt gevoel van
ik heb het licht nog nooit zien postenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toto is altijd sneller, hij post sneller dan het licht.
kun je nagaan hoe snel dat gaatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het licht nog nooit zien posten
je hebt mij zoooo vaak zien posten, kom nouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het licht nog nooit zien posten
helder licht zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt mij zoooo vaak zien posten, kom nou
latersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik ga weer eens, doeidoei was gezellie hoor
jij bent het licht? wij kennen elkaar nog niet goed omdat ik altijd in het donker met de gordijnen dicht zitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt mij zoooo vaak zien posten, kom nou
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent het licht? wij kennen elkaar nog niet goed omdat ik altijd in het donker met de gordijnen dicht zit
[..]
jij bent het licht? wij kennen elkaar nog niet goed omdat ik altijd in het donker met de gordijnen dicht zit
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mazzelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik ga weer eens, doeidoei was gezellie hoor
ik zie hem gewoonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
ligt het aan mij of is toto's UI kaput
ligt aan jouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
ligt aan jou denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Naar buiten gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
iemand tips voor wat ik moet doen? Battlefield Hardline? Netflix? Arrow/Agents of SHIELD?
velen dank
fappenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
iemand tips voor wat ik moet doen? Battlefield Hardline? Netflix? Arrow/Agents of SHIELD?
velen dank
Jimmy Fallon kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
velen dank
wat is dit voor rare suggestiequote:
lijkt me welquote:
Is toch je schatjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver ik heb de weblog aangeklikt
Ben nu S02E12 van SHIELD aan het kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
velen dank
neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon de youtube link droppen
heb dit nog allemaal staan, die harde leefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben nu S02E12 van SHIELD aan het kijken
aangegeven bij AIVDquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dit nog allemaal staan, die harde leef
[ afbeelding ]
ik zit achter 15 proxies, kom danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeg dat straks maar tegen peter r de vries
Arrow zojuist ook gezien, Blacklist gisteren afgekeken. Fantastische episodes weer, de ene plottwist na de anderequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dit nog allemaal staan, die harde leef
[ afbeelding ]
ik ga lekker Arrow kijken dan, ajuu parapluquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arrow zojuist ook gezien, Blacklist gisteren afgekeken. Fantastische episodes weer, de ene plottwist na de andere
wat is buitenquote:
Waarom zou je dat doen het regentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Iets met je huis uit gaan ofzo heb ik gehoord.
drm versterker met boxenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:35 schreef deadprez het volgende:
een van m'n speakertjes flikkerde net weer eens van het bureau en nu is ie kapot
een game met top notch graphics maar slechte saaie storylinequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat een buiten is
Oh ook een best grote map hoorde ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een game met top notch graphics maar slechte saaie storyline
Ook die gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een game met top notch graphics maar slechte saaie storyline
LSD heeft een naar staartje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef Remqo het volgende:
Ik heb ooit eens de voordeur open gedaan, toen kwam er een felle straal licht op m'n ogen van een gloeiende bal daar ergens.
Ik ben meteen weer naar binnen gegaan en heb 3 dagen lang in een foetushouding gelegen.
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.quote:
wil het wel eens proberenquote:
haha ben je serieus?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.
GTA V zou ik je aan kunnen radenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb een Playstation gekocht, ben wat spelletjes aan het verzamelen die wellicht wel leuk zijn om te spelen naast Call of Duty.
Ja ja. Hartstikke leuk. Vanochtend nog even een uurtje of 4 zitten schieten. Geweldig, had zo'n ding veel eerder moeten kopen.quote:
Redelijk. Redelijk. Uiteindelijk zijn we gewoon uit eten gegaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
GTA V zou ik je aan kunnen raden![]()
Hoe ging het koken vorige week?
Of werd het toch weer knagen aan spareribs?
Gta V moet je ook even halenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja ja. Hartstikke leuk. Vanochtend nog even een uurtje of 4 zitten schieten. Geweldig, had zo'n ding veel eerder moeten kopen.
Al 2 twee keer Gta V, op het lijstje dan maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gta V moet je ook even halen
welke playstation trouwens
wow nicequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 2 twee keer Gta V, op het lijstje dan maar.
Die nieuwste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |