Wild inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wild gewoon even kijken hoe het was om in jullie schoenen te staan.
Heb je ze daarna geslagen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meh, ben naar de seh geweest vanochtend/middag, vac pomp etc. moest met spoed verwisseld worden want het werkte niet meer, om te verwisselen krijg je normaal morfine etc. omdat de pijn onmenselijk is. Maar daar was bij mij geen tijd voor, dus geen pijnstilling/verdoving/morfine, niks. Ik heb echt het hele zkh bij elkaar geschreeuwd![]()
wow toto ergquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja best sickheb nog nooit artsen zo bleek zien worden
[..]
yo
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe godverdomme niet zo denigrerend man.. je hebt zelf nog geen fatsoenlijke opleiding afgerond en zit nu wat op het mbo te "studeren"
wow lulligquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meh, ben naar de seh geweest vanochtend/middag, vac pomp etc. moest met spoed verwisseld worden want het werkte niet meer, om te verwisselen krijg je normaal morfine etc. omdat de pijn onmenselijk is. Maar daar was bij mij geen tijd voor, dus geen pijnstilling/verdoving/morfine, niks. Ik heb echt het hele zkh bij elkaar geschreeuwd![]()
Nahja, als ik het zo vol hou, ben ik klaar op mijn 19e. Best knap nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
een mbo'er van 17 die pedant doet, moet niet gekker worden hier
sooooww shots firedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe godverdomme niet zo denigrerend man.. je hebt zelf nog geen fatsoenlijke opleiding afgerond en zit nu wat op het mbo te "studeren"
shit ben benieuwd hoe djedje hiervan recovertquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat is niet knap maar normaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nahja, als ik het zo vol hou, ben ik klaar op mijn 19e. Best knap nog.
draaide op androidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het ook dat dat ding opeens niet meer werkt?
Was een lek ontstaan, lekte ook bloedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:09 schreef deadprez het volgende:
hoe kan het ook dat dat ding opeens niet meer werkt?
ahah ;D ;Pquote:
Het lucht wel opquote:
bah, wat een kutzooi weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was een lek ontstaan, lekte ook bloed
kun je niet wat extra morfine regelenż ik heb wel interessequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja idd. Maandag gewoon morfine, dan is het hopelijk iets dragelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet wat extra morfine regelenż ik heb wel interesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet wat extra morfine regelenż ik heb wel interessedoet me denken aan mijn broertje die van de week vroeg of ik recht had op ritalinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |