Haha nou ja ik vind het best grappig om te luisteren, maar niet voor serieuze doeleinde.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jmmr
alestorm heeft wel goed album
moet muziek een serieus doeleinde hebben dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nou ja ik vind het bedt grappig om te luisteren, maar niet voor serieuze doeleinde.
wanneer luistert iemand muziek voor serieuze doeleindequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nou ja ik vind het bedt grappig om te luisteren, maar niet voor serieuze doeleinde.
en dit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan serieus naar muziek luisteren, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet muziek een serieus doeleinde hebben dan?
Leg uit, ben dom.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je kan serieus naar muziek luisteren, ja.
Haha ook niet. Niets wat maar een beetje metal bevat.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wat altijd humeurig
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:59 schreef DjeDje het volgende:
Het verbaast me elke keer weer dat mensen voor de simpelste rekensommen een rekenmachine erbij moeten halen.
ja, we kunnen niet allemaal zo slim zijn als jijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:59 schreef DjeDje het volgende:
Het verbaast me elke keer weer dat mensen voor de simpelste rekensommen een rekenmachine erbij moeten halen.
echt hè, vieze zemmelsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze gunnen ons domkoppen niets hè dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |