SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Radio49 bestaat ook nog maar net hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn mensen die me even hadden kunnen tippen. Misschien hielden ze me bewust hier weg. Je weet het niet.
Ja, tempo zit er nog redelijk in… 1 uur en 20 minutenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik had niet in de gate dat we weer een topic hadden stuk gegooid
Komt gewoon omdat het in ONZ staat. Dat is minder mijn plek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 bestaat ook nog maar net hoor![]()
2011
Maar ik ben hier toen ook maar ooit naar toegehaald en blijven hangen, en luisteren, en gaan draaien
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik had niet in de gate dat we weer een topic hadden stuk gegooid
Klopt we kapen hier normaal gesproken ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
We wachten gedultdg, we zijn geen kapers.
Ja, we zouden eens naar MUZ moeten verhuizenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat het in ONZ staat. Dat is minder mijn plek.
Buiten het radio topic kom ik ook verder zelden in ONZ hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, maar niet alles wat ik draai is vergeten…quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
dit is toch niet echt een vergeten nummer
Niet echt neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
dit is toch niet echt een vergeten nummer
* Spezza19 drinkt geen K en is nog geen 40quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt hier wel meer volk langs uit 40+ SC en KSC
40+ lui zijn leukquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik dat maar ONZ man. Ik kijk er zelden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is de feniks van ONZ radioquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben bejaard.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40+ lui zijn leuk
ik dacht dat KSC meer voor gutter gaan
ik kom in beide, zie mijn footerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40+ lui zijn leuk
Mooi he?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
lol, als je dit soort muziek op YT opzoekt kom je echt het ene pareltje na het andere tegen
Dan stap ik over denk ik, 40+ val ik echt niet onder en kquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40+ lui zijn leuk
quote:
KSC was ooit mijn huis..quote:
Ieder moet posten/luisteren waar hij zij wiltquote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ieder moet posten/luisteren waar hij zij wilt
Nu Melting alleen weer overhalen tot een wartime memories showquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij zijn van (bijna) alle markten wel thuis…
Zolang men maar niet loopt te ziekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In 40+ is ook iedereen welkom hoor, hoewel sommige gastjes er niet echt tussen passen, maar dat merken ze vanzelf wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in het begin in 40+ wel eens gepost, maar kreeg direct kritische vragen, dus ben toen afgehaakt. Lurk er nu weer en post somsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 40+ is ook iedereen welkom hoor, hoewel sommige gastjes er niet echt tussen passen, maar dat merken ze vanzelf wel.
Kritische vragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in het begin in 40+ wel eens gepost, maar kreeg direct kritische vragen, dus ben toen afgehaakt. Lurk er nu weer en post soms
Dat wel met dank aan Kingstown
ik zag net op FOK statistiek site dat Fylax in 40+ een recordpogingtopic had geopendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 40+ is ook iedereen welkom hoor, hoewel sommige gastjes er niet echt tussen passen, maar dat merken ze vanzelf wel.
is ook erg leuk daarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
KSC was ooit mijn huis..
Sterker nog ik ben een van de oprichters
maar nu overweeg ik de 40+ SC te adopteren
Ja, die lokt iedereen die van muziek houdt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in het begin in 40+ wel eens gepost, maar kreeg direct kritische vragen, dus ben toen afgehaakt. Lurk er nu weer en post soms
Dat wel met dank aan Kingstown
jochies van 15 enzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bedoelde ik zojuist o.a.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik zag net op FOK statistiek site dat Fylax in 40+ een recordpogingtopic had geopendDat gaat wel ver
Na, zit een verhaal voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik zag net op FOK statistiek site dat Fylax in 40+ een recordpogingtopic had geopendDat gaat wel ver
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
zuchtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
laat 100.000 duiven los op het forum en ze schijten het minder onder dan....quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
Maar muis haar oude botten te rusten gaat laten en haar meurbaal opzoekt, iets met afspraak morgen om 10:00 om te poetsen op het MH
Was toch een leuke poging, en net niet geluktquote:
Truste.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
Maar muis haar oude botten te rusten gaat laten en haar meurbaal opzoekt, iets met afspraak morgen om 10:00 om te poetsen op het MH
Truste Muis!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
Fylax poging slaagde wel. Daarna door ABO teruggehaald, Fylax pissedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was toch een leuke poging, en net niet gelukt
is de bezetting voorbij?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
Jij bedankt voor de ch00nsquote:
Maar eerst de poging zonder Fylax gewoon een kwartier eerderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fylax poging slaagde wel. Daarna door ABO teruggehaald, Fylax pissed
40+ Vervroegde poging heeft het net niet gehaald, alle andere pogingen erna prima. Was een leuk idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fylax poging slaagde wel. Daarna door ABO teruggehaald, Fylax pissed
yep, er waren voortekenen dat de poging gekaapt cq verpest zou gaan worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar eerst de poging zonder Fylax gewoon een kwartier eerder
Noop bij lange na nietquote:
Omdat een aantal 40+ ers de weg kwijt waren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40+ Vervroegde poging heeft het net niet gehaald, alle andere pogingen erna prima. Was een leuk idee.
* Spezza19 mompelt iets met vervroegde dementie … dit dat….quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat een aantal 40+ ers de weg kwijt waren.
ah okequote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop bij lange na niet
Support nu ook vanuit londen en dublin en andere unies
ik let ook niet altijd op m'n foon, ging trouw om 5 voor 8 naar boven om laptop aan te zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, Kingstown had het ook moeten posten in het dementie topic denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
gewoon q rammen, random tekst en alt s, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
kunt u mij vertellen wat ik na www moet intikken om hier te komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 mompelt iets met vervroegde dementie … dit dat….
er zaten best kwalitatieve posts tussenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
gewoon q rammen, random tekst en alt s, toch?
Ja, toch? Wij probeerden iig nog korte zinnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zaten best kwalitatieve posts tussen
Dat vond ik wel leuk dat er in de 40+ poging er nog wel wat mensen hun best deden om iets zinnigs te posten, daardoor waren we 20 sec. te laatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zaten best kwalitatieve posts tussen
Waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, toch? Wij probeerden iig nog korte zinnen.
er is nog een recordpoging gaande...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
gewoon q rammen, random tekst en alt s, toch?
Omdat a, q, u, e of x helemaal niks is.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is nog een recordpoging gaande...
wie het eerst alle werken van Shakespeare heeft overgetypt
we zijn in november 1999 begonnen
ow gewoon deze mensen uitnodigen DIG / Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #224quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is nog een recordpoging gaande...
wie het eerst alle werken van Shakespeare heeft overgetypt
we zijn in november 1999 begonnen
Mijn hele grapo valt in het water door ICT-ersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ow gewoon deze mensen uitnodigen DIG / Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #224
Verpesten het ook altijdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn hele grao valt in het water door ICT-ers
heul slecht, maar zo slecht dat het bijna leuk wordt...quote:
Ik had toen al smaak. Maar ik heb dat dus wel met Milli Vanilli dat ik het gewoon humor vind.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heul slecht, maar zo slecht dat het bijna leuk wordt...
Zelfs in mijn jeugd weigerde ik dit te kopen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:50 schreef noodgang het volgende:
Menschen, welterusten, het is de hoogste tijd voor mij om te gaan pitten
slaap lekker en tot snelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:50 schreef noodgang het volgende:
Zekers!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus ik kan hem wel nemen als kinderoppas?
Truste!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:50 schreef noodgang het volgende:
Animaniacsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:52 schreef Symphonic het volgende:
dit doet me heel erg denken aan Blame Canada
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:54 schreef Symphonic het volgende:
Tom
en ik blijf het Waltzing Mathilda noemen
Tom wordt hier gewaardeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tom Waits is overigens een serieuze muzikant. Met een dijk van een stem. Zijn nummer The Piano Has Been Drinking is geniaal.
We hadden een hele St. Patrick's avondquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is het helemaal voor mij I love Irish.
gooi er even een paar hier heenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit mijn doosje voor sigaretten vol te schieten, voor morgenmiddag. en dan krijg ik weer nieuwe voorraad.
Nee, is voor vanmiddag al.
dat was echt weer een toffe avondquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We hadden een hele St. Patrick's avond
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was echt weer een toffe avond
Ach, zuipen als een Ier..................lekker..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was echt weer een toffe avond
helaas geen Guinness maar wel gave muziekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zuipen als een Ier..................lekker...
Samen met Bugger Off toch wel mooi eind liedjes voor een showquote:
is mijn standaard eindlied…quote:
zondag draai ik request....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zuipen als een Ier..................lekker..
Helaas wil mijn dokter dat niet meer zien.
ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, nu nog 50 pagina's lezen in mijn boek![]()
I realy enjoyedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef Spezza19 het volgende:
Jaaaa. Nu zit het er toch echt op
Allen bedankt voor het luisteren
En weltrusten voor straks
Ik ben eergister begonnen in The Lucifer Effect.. ik lees daar dus rustig 50 pagina's van… En het zijn kleine kutletters ook nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
de schrijver is druk aan het typen
Neh ik ga echt slapen, hele nare drukke wek achter de rug
Goedemorgen.quote:
Begin de dag met een dansje, ja tochquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, ja toch.
Net een brief gehad van post nl dat ze geld willen zien voor mijn uit China geimporteerde meuk.
ze weten niet wat de waarde is dus moet ik een inklaringsformulier invullen.
Dit bederft de feestvreugde wel een beetje...
heb ik ook een keer gehad. PostNL heeft kennelijk dat recht.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Is het veel waard?
En mag Postnl dat vragen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gehad. PostNL heeft kennelijk dat recht.
Doen ze regelmatig bij spullen waarvan ze vermoeden dat het meer dan Eur 20 waard is.. Kostte mij iets van Eur 20 op een crappy foon van Eur 80
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gehad. PostNL heeft kennelijk dat recht.
Doen ze regelmatig bij spullen waarvan ze vermoeden dat het meer dan Eur 20 waard is.. Kostte mij iets van Eur 20 op een crappy foon van Eur 80
belasting plus administratiekostenquote:
Have fun.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
belasting plus administratiekosten![]()
Ik ga richting voetbal van de kids, Laterrrr
Win ze!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
belasting plus administratiekosten![]()
Ik ga richting voetbal van de kids, Laterrrr
Yep, even een beetje wakker worden....quote:
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, even een beetje wakker worden....
Eerst aankleden enzo, daarna even een paar boodschappen en daarna een verjaardag, en veel zin heb ik niet omdat ik er naartoe moet fietsen en het is bergop.quote:
Oef ja en die bergen hier zijn heavy om tegenop te fietsen ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst aankleden enzo, daarna even een paar boodschappen en daarna een verjaardag, en veel zin heb ik niet omdat ik er naartoe moet fietsen en het is bergop.
Waar is bij jou hier?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef ja en die bergen hier zijn heavy om tegenop te fietsen ja!
quote:
Nee joh, Nederland is niet helemaal plat, en ik woon waar het niet plat is dus. Uiterste zuiden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]Was een geintje!
Nederland is hartstikke plat!
Woon je ergens bij de Veluwe in de uurt of zo? Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Ah!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, Nederland is niet helemaal plat, en ik woon waar het niet plat is dus. Uiterste zuiden.
Ja, ik ben een van de meest zuidelijke Limbo's op Fok.quote:
Heh en ik 1 van de meest oostelijke!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik ben een van de meest zuidelijke Limbo's op Fok.
150 euro ongeveer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Is het veel waard?
En mag Postnl dat vragen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
150 euro ongeveer.
Ja boven bepaald bedrag moet je namelijk inklaringskosten betalen.
Komt nu ongeveer 30 euro bij verwacht ik.
Ja, ik dacht ik kom de boel wat opkrikken hier....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
Hé ik zie dat Mo er ook is! De gemiddelde leeftijd is meteen 5 jaar hoger komen te liggen.
Heb het net teruggelezen. Je kwam vannacht binnenvallen net nadat ik zelf weg was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik dacht ik kom de boel wat opkrikken hier....
Ja, in punk etc. Wist ik veel dat die er was, en dat dan in ONZ.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb het net teruggelezen. Je kwam vannacht binnenvallen net nadat ik zelf weg was.
Was een erg leuke show met die lijst van 1978.Zag je een link in het muziektopic?
Hier bij ons op de radio kun je echt van alles verwachten!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
De muziek zoek ik op maar die had ik dus niet in ONZ verwacht, vandaar.
FOK! is groot en ik heb een tijdje terug al het idee laten varen om subfora als geheel over 1 kam te scheren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, in punk etc. Wist ik veel dat die er was, en dat dan in ONZ.....
Ik ben nogal breed qua smaak.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier bij ons op de radio kun je echt van alles verwachten!Pop, '50s t//m hedendaagse popmuziek, metal, gothic, Voute muziek enz enz enz.
Yep ik kom overal dezelfde mensen tegen, blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! is groot en ik heb een tijdje terug al het idee laten varen om subfora als geheel over 1 kam te scheren.![]()
Overal kunnen leuke topics/ideeën staan. Na verloop van tijd krijg je het via anderen vaak trouwens toch wel mee op 1 of andere manier. Zoals je hebt gezien posten hier ook best wel een aantal bekenden.
Een xiaomi redmi 2.quote:
Bij lightinthebox besteld?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een xiaomi redmi 2.
Telefoons uit China zijn in verhouding (kwa hardware)een stuk goedkoper dan hier, vandaar. Die inklaringskosten kosten zijn vervelend maar is risico dat je neemt, alsnog een goede deal.
Okee dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een xiaomi redmi 2.
Telefoons uit China zijn in verhouding (kwa hardware)een stuk goedkoper dan hier, vandaar. Die inklaringskosten kosten zijn vervelend maar is risico dat je neemt, alsnog een goede deal.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
Bij mij had PostNL het een keer gedaan op een bestelling uit Amerika….
En dan zit er ook heel trots een brief bij: Wij hebben voor u uw inklaringskosten geregeld.
Alsof dat een leuk iets is
Ik bestel meestal kleine dingen en dan heb je er geen last van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
Het is ook echt iets van de laatste tijd dat ze echt veel inklaringskosten hanteren.
In 15 jaar tijd pas 2x gehad ofzo…waarvan 2x in het laatste jaar...
Dat doen buren inderdaad. Tis trouwens inmiddels half 12 dus dat is nog best redelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
Wakker worden gemaakt met veel tyfus herrie omdat de buren aan het verbouwen zijn….
Ze waren al sinds 8 uur bezig ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat doen buren inderdaad. Tis trouwens inmiddels half 12 dus dat is nog best redelijk.
Ik denk eerder omdat Nederland geld wil verdienenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik bestel meestal kleine dingen en dan heb je er geen last van.
Dit is de eerste keer dat ik boven 50 euro bestel en gelijk raak.
Waarschijnlijk omdat steeds meer mensen doorkrijgen dat je dingen buiten Europa veel goedkoper krijgen.
Dat is best vroeg. Ik denk dan ze zullen van mij ook weleens last hebben dus maar accepteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze waren al sinds 8 uur bezig ofzo
Maar goed, het mag uiteraard…maar wel irritant als je laat naar bed bent gegaan
Mja, heb nooit last van ze ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is best vroeg. Ik denk dan ze zullen van mij ook weleens last hebben dus maar accepteren.
Dat is wel netjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, heb nooit last van ze ofzo.
Als ze feestje hebben gooien ze briefje in de bus en is ook om 12 uur de muziek zacht.
Dus ik vind het prima
Laters Mo!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dames en heren, ik ga aan de slag CU.
CU = ChristenUniequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dames en heren, ik ga aan de slag CU.
Ik ben ook zeer Gristelijk......C Ya...quote:
Mrs Robinsonquote:
Mogguh Spezzquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moguh Knokkels
Marina![]()
Marina
Marina
Ha, ToTquote:
quote:
Ontspannenquote:
Die van mij nietquote:
ouch...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die van mij niet
Heb al de hele week last, maar komt omdat er bij mijn schouderblad volgens mij een spier bekneld zit
Ik zat net aan Alice in Wonderland te denken voordat dat nummer op kwamquote:
Mja, ik moet eigenlijk even een afspraak maken met de fysiotherapeut….quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
ouch...
Ik ben al lang al blij dat mijn nek eens niet in een bepaalde stand blijft staan ..
Been there, done that.. didnt helpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik moet eigenlijk even een afspraak maken met de fysiotherapeut….
Maandag gelijk maar even doen….
Mja, mijn fysiotherapeut bezoekjes helpen altijd wel….quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Been there, done that.. didnt help
Goed puntquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, mijn fysiotherapeut bezoekjes helpen altijd wel….
Heb dan ook niet dezelfde klacht als jij he?
Alohaquote:
Is het weer zover?quote:
De kwis?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:55 schreef Karzai het volgende:
Mogguh mensen, klein katertje ik kon de kwis die gister begon niet meer volgen toen ben ik maar gestopt met fokken
Awww bummer, gemist ..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De kwis?
Het verhaal
Ach je was niet de enige dus deden we gewoon lachen gieren grollen
Ik heb nog nooit zoveel gepost op 1 avond als gisterenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Topics werden verslonden in een uur
Ahhh!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Topics werden verslonden in een uur
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gepost op 1 avond als gisteren
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik stond bijna op nummer in de dagpost lijst
Maar op 3 posts na stond ik 4e
Al was ik wel bijzonder laat door kantoor struggles.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was goed druk en gezellig gister
quote:
ha, Bubbelsquote:
Que?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Karzai het volgende:
Ik begin te verlangen naar de buurman die in het weekend altijd met zijn cirkelzaag bezig is
zal ik dan maar fout ventje aanvragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar krijsende buurkinderen voor je?
ik heb zelfs klussen voor je.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb nog wel klussende buren voor je
hoeft voor mij niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal ik dan maar fout ventje aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |