is mijn standaard eindlied…quote:
zondag draai ik request....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zuipen als een Ier..................lekker..
Helaas wil mijn dokter dat niet meer zien.
ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, nu nog 50 pagina's lezen in mijn boek![]()
I realy enjoyedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef Spezza19 het volgende:
Jaaaa. Nu zit het er toch echt op
Allen bedankt voor het luisteren
En weltrusten voor straks
Ik ben eergister begonnen in The Lucifer Effect.. ik lees daar dus rustig 50 pagina's van… En het zijn kleine kutletters ook nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
de schrijver is druk aan het typen
Neh ik ga echt slapen, hele nare drukke wek achter de rug
Goedemorgen.quote:
Begin de dag met een dansje, ja tochquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, ja toch.
Net een brief gehad van post nl dat ze geld willen zien voor mijn uit China geimporteerde meuk.
ze weten niet wat de waarde is dus moet ik een inklaringsformulier invullen.
Dit bederft de feestvreugde wel een beetje...
heb ik ook een keer gehad. PostNL heeft kennelijk dat recht.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Is het veel waard?
En mag Postnl dat vragen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gehad. PostNL heeft kennelijk dat recht.
Doen ze regelmatig bij spullen waarvan ze vermoeden dat het meer dan Eur 20 waard is.. Kostte mij iets van Eur 20 op een crappy foon van Eur 80
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gehad. PostNL heeft kennelijk dat recht.
Doen ze regelmatig bij spullen waarvan ze vermoeden dat het meer dan Eur 20 waard is.. Kostte mij iets van Eur 20 op een crappy foon van Eur 80
belasting plus administratiekostenquote:
Have fun.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
belasting plus administratiekosten![]()
Ik ga richting voetbal van de kids, Laterrrr
Win ze!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
belasting plus administratiekosten![]()
Ik ga richting voetbal van de kids, Laterrrr
Yep, even een beetje wakker worden....quote:
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, even een beetje wakker worden....
Eerst aankleden enzo, daarna even een paar boodschappen en daarna een verjaardag, en veel zin heb ik niet omdat ik er naartoe moet fietsen en het is bergop.quote:
Oef ja en die bergen hier zijn heavy om tegenop te fietsen ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst aankleden enzo, daarna even een paar boodschappen en daarna een verjaardag, en veel zin heb ik niet omdat ik er naartoe moet fietsen en het is bergop.
Waar is bij jou hier?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef ja en die bergen hier zijn heavy om tegenop te fietsen ja!
quote:
Nee joh, Nederland is niet helemaal plat, en ik woon waar het niet plat is dus. Uiterste zuiden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]Was een geintje!
Nederland is hartstikke plat!
Woon je ergens bij de Veluwe in de uurt of zo? Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Ah!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, Nederland is niet helemaal plat, en ik woon waar het niet plat is dus. Uiterste zuiden.
Ja, ik ben een van de meest zuidelijke Limbo's op Fok.quote:
Heh en ik 1 van de meest oostelijke!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik ben een van de meest zuidelijke Limbo's op Fok.
150 euro ongeveer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Is het veel waard?
En mag Postnl dat vragen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
150 euro ongeveer.
Ja boven bepaald bedrag moet je namelijk inklaringskosten betalen.
Komt nu ongeveer 30 euro bij verwacht ik.
Ja, ik dacht ik kom de boel wat opkrikken hier....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
Hé ik zie dat Mo er ook is! De gemiddelde leeftijd is meteen 5 jaar hoger komen te liggen.
Heb het net teruggelezen. Je kwam vannacht binnenvallen net nadat ik zelf weg was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik dacht ik kom de boel wat opkrikken hier....
Ja, in punk etc. Wist ik veel dat die er was, en dat dan in ONZ.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb het net teruggelezen. Je kwam vannacht binnenvallen net nadat ik zelf weg was.
Was een erg leuke show met die lijst van 1978.Zag je een link in het muziektopic?
Hier bij ons op de radio kun je echt van alles verwachten!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
De muziek zoek ik op maar die had ik dus niet in ONZ verwacht, vandaar.
FOK! is groot en ik heb een tijdje terug al het idee laten varen om subfora als geheel over 1 kam te scheren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, in punk etc. Wist ik veel dat die er was, en dat dan in ONZ.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |