Ik ben bejaard.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40+ lui zijn leuk
ik dacht dat KSC meer voor gutter gaan
ik kom in beide, zie mijn footerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40+ lui zijn leuk
Mooi he?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
lol, als je dit soort muziek op YT opzoekt kom je echt het ene pareltje na het andere tegen
Dan stap ik over denk ik, 40+ val ik echt niet onder en kquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40+ lui zijn leuk
quote:
KSC was ooit mijn huis..quote:
Ieder moet posten/luisteren waar hij zij wiltquote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ieder moet posten/luisteren waar hij zij wilt
Nu Melting alleen weer overhalen tot een wartime memories showquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij zijn van (bijna) alle markten wel thuis…
Zolang men maar niet loopt te ziekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In 40+ is ook iedereen welkom hoor, hoewel sommige gastjes er niet echt tussen passen, maar dat merken ze vanzelf wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in het begin in 40+ wel eens gepost, maar kreeg direct kritische vragen, dus ben toen afgehaakt. Lurk er nu weer en post somsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 40+ is ook iedereen welkom hoor, hoewel sommige gastjes er niet echt tussen passen, maar dat merken ze vanzelf wel.
Kritische vragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in het begin in 40+ wel eens gepost, maar kreeg direct kritische vragen, dus ben toen afgehaakt. Lurk er nu weer en post soms
Dat wel met dank aan Kingstown
ik zag net op FOK statistiek site dat Fylax in 40+ een recordpogingtopic had geopendquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 40+ is ook iedereen welkom hoor, hoewel sommige gastjes er niet echt tussen passen, maar dat merken ze vanzelf wel.
is ook erg leuk daarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
KSC was ooit mijn huis..
Sterker nog ik ben een van de oprichters
maar nu overweeg ik de 40+ SC te adopteren
Ja, die lokt iedereen die van muziek houdt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb in het begin in 40+ wel eens gepost, maar kreeg direct kritische vragen, dus ben toen afgehaakt. Lurk er nu weer en post soms
Dat wel met dank aan Kingstown
jochies van 15 enzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bedoelde ik zojuist o.a.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik zag net op FOK statistiek site dat Fylax in 40+ een recordpogingtopic had geopendDat gaat wel ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |