Ik ben nogal breed qua smaak.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier bij ons op de radio kun je echt van alles verwachten!Pop, '50s t//m hedendaagse popmuziek, metal, gothic, Voute muziek enz enz enz.
Yep ik kom overal dezelfde mensen tegen, blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FOK! is groot en ik heb een tijdje terug al het idee laten varen om subfora als geheel over 1 kam te scheren.![]()
Overal kunnen leuke topics/ideeën staan. Na verloop van tijd krijg je het via anderen vaak trouwens toch wel mee op 1 of andere manier. Zoals je hebt gezien posten hier ook best wel een aantal bekenden.
Een xiaomi redmi 2.quote:
Bij lightinthebox besteld?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een xiaomi redmi 2.
Telefoons uit China zijn in verhouding (kwa hardware)een stuk goedkoper dan hier, vandaar. Die inklaringskosten kosten zijn vervelend maar is risico dat je neemt, alsnog een goede deal.
Okee dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Een xiaomi redmi 2.
Telefoons uit China zijn in verhouding (kwa hardware)een stuk goedkoper dan hier, vandaar. Die inklaringskosten kosten zijn vervelend maar is risico dat je neemt, alsnog een goede deal.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
Bij mij had PostNL het een keer gedaan op een bestelling uit Amerika….
En dan zit er ook heel trots een brief bij: Wij hebben voor u uw inklaringskosten geregeld.
Alsof dat een leuk iets is
Ik bestel meestal kleine dingen en dan heb je er geen last van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
Het is ook echt iets van de laatste tijd dat ze echt veel inklaringskosten hanteren.
In 15 jaar tijd pas 2x gehad ofzo…waarvan 2x in het laatste jaar...
Dat doen buren inderdaad. Tis trouwens inmiddels half 12 dus dat is nog best redelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
Wakker worden gemaakt met veel tyfus herrie omdat de buren aan het verbouwen zijn….
Ze waren al sinds 8 uur bezig ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat doen buren inderdaad. Tis trouwens inmiddels half 12 dus dat is nog best redelijk.
Ik denk eerder omdat Nederland geld wil verdienenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik bestel meestal kleine dingen en dan heb je er geen last van.
Dit is de eerste keer dat ik boven 50 euro bestel en gelijk raak.
Waarschijnlijk omdat steeds meer mensen doorkrijgen dat je dingen buiten Europa veel goedkoper krijgen.
Dat is best vroeg. Ik denk dan ze zullen van mij ook weleens last hebben dus maar accepteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze waren al sinds 8 uur bezig ofzo
Maar goed, het mag uiteraard…maar wel irritant als je laat naar bed bent gegaan
Mja, heb nooit last van ze ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is best vroeg. Ik denk dan ze zullen van mij ook weleens last hebben dus maar accepteren.
Dat is wel netjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, heb nooit last van ze ofzo.
Als ze feestje hebben gooien ze briefje in de bus en is ook om 12 uur de muziek zacht.
Dus ik vind het prima
Laters Mo!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dames en heren, ik ga aan de slag CU.
CU = ChristenUniequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dames en heren, ik ga aan de slag CU.
Ik ben ook zeer Gristelijk......C Ya...quote:
Mrs Robinsonquote:
Mogguh Spezzquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moguh Knokkels
Marina![]()
Marina
Marina
Ha, ToTquote:
quote:
Ontspannenquote:
Die van mij nietquote:
ouch...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die van mij niet
Heb al de hele week last, maar komt omdat er bij mijn schouderblad volgens mij een spier bekneld zit
Ik zat net aan Alice in Wonderland te denken voordat dat nummer op kwamquote:
Mja, ik moet eigenlijk even een afspraak maken met de fysiotherapeut….quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
ouch...
Ik ben al lang al blij dat mijn nek eens niet in een bepaalde stand blijft staan ..
Been there, done that.. didnt helpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik moet eigenlijk even een afspraak maken met de fysiotherapeut….
Maandag gelijk maar even doen….
Mja, mijn fysiotherapeut bezoekjes helpen altijd wel….quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Been there, done that.. didnt help
Goed puntquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, mijn fysiotherapeut bezoekjes helpen altijd wel….
Heb dan ook niet dezelfde klacht als jij he?
Alohaquote:
Is het weer zover?quote:
De kwis?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:55 schreef Karzai het volgende:
Mogguh mensen, klein katertje ik kon de kwis die gister begon niet meer volgen toen ben ik maar gestopt met fokken
Awww bummer, gemist ..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De kwis?
Het verhaal
Ach je was niet de enige dus deden we gewoon lachen gieren grollen
Ik heb nog nooit zoveel gepost op 1 avond als gisterenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Topics werden verslonden in een uur
Ahhh!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Topics werden verslonden in een uur
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gepost op 1 avond als gisteren
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik stond bijna op nummer in de dagpost lijst
Maar op 3 posts na stond ik 4e
Al was ik wel bijzonder laat door kantoor struggles.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was goed druk en gezellig gister
quote:
ha, Bubbelsquote:
Que?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Karzai het volgende:
Ik begin te verlangen naar de buurman die in het weekend altijd met zijn cirkelzaag bezig is
zal ik dan maar fout ventje aanvragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar krijsende buurkinderen voor je?
ik heb zelfs klussen voor je.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb nog wel klussende buren voor je
hoeft voor mij niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal ik dan maar fout ventje aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |