Op vier blijven ze een beetje hangen met de reden 'nog enough services'quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Welk level zijn je offices?
http://steamcommunity.com(...)11164732&searchtext=
Extended Public Transport UI
Eh? Ze gaan maar tot 3 ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:44 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op vier blijven ze een beetje hangen met de reden 'nog enough services'
ohja.. had het niet gecheckt.. dan blijven ze hangen op 2quote:
Het kan wel eens helpen een school bij Offices te plaatsenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ohja.. had het niet gecheckt.. dan blijven ze hangen op 2ze halen in elk geval het hoogste lvl niet.. misschien moet ik dan maar eens gaan overdrijven met het aantal parken.
iemand heeft btw een stad gemaakt met alleen maar 1x1 plots. lijkt al meer europa zo
[ afbeelding ]
Ah, interessante techniek heeft hij gebruikt. Steeds 1x1 met een gat ertussen en als er een gegroeid is opvullen. Alleen is de invulling dan nog steeds niet echt realistisch omdat de huizen verkeerd staan. In plaats van een rijtjeshuis zijn het nu allemaal losse rijtjeshuizen. Dat is het enige jammere van Skylines. Europese steden werken gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ohja.. had het niet gecheckt.. dan blijven ze hangen op 2ze halen in elk geval het hoogste lvl niet.. misschien moet ik dan maar eens gaan overdrijven met het aantal parken.
iemand heeft btw een stad gemaakt met alleen maar 1x1 plots. lijkt al meer europa zo
[ afbeelding ]
De workshop is baas. Als alternatieve sites beter werken dan heeft dat twee redenen. 2: De integratie met steam is gebrekkig vanuit de game zelf. maar 1: piracy.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, zo geweldig is is de workshop nou ook weer niet hoor. Het is niet voor niks dat alternatieve sites voor onder andere Skyrim en Kerbal Space Program veel populairder zijn dan de workshop.
Jij bent een held.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als het goed wordt uigevoerd is de workshop geweldig. Hier is dat het geval, alleen hadden ze die categorieën echt goed moeten hebben bij de launch. Nu zit er zoveel in de verkeerde categorie...
Overigens, aan het verkennen voor volgende project.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als het goed wordt uigevoerd is de workshop geweldig. Hier is dat het geval, alleen hadden ze die categorieën echt goed moeten hebben bij de launch. Nu zit er zoveel in de verkeerde categorie...
Overigens, aan het verkennen voor volgende project.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als het goed wordt uigevoerd is de workshop geweldig. Hier is dat het geval, alleen hadden ze die categorieën echt goed moeten hebben bij de launch. Nu zit er zoveel in de verkeerde categorie...
Overigens, aan het verkennen voor volgende project.
[ afbeelding ]
Zeker zo'n Russische vpn dinges gekocht voor weinig, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:49 schreef Trebo het volgende:
WTF? Ik wil gaan spelen.. moet ik het spel weer opnieuw downloaden? Het is gewoon helemaal van mijn laptop af.. koekoek
waarom kun je die niet gebruiken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin nu wel echt te balen dat ik geen assets als buildings kan gebruiken. Als ik over m'n stad heen ga (nee, niet zo, scrollen), mis ik echt nu 'oooh wat schattig, een aldi' momentjes. Ofzo. Meh. Ik wil 'n fix.
Worden niet geladen, schijnt bug te zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:05 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom kun je die niet gebruiken dan?
Ik heb tzelfde op Mac. Intersections werken, maar gebouwen e.d. Hoo maar...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Worden niet geladen, schijnt bug te zijn.
Idd. irritant hequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:25 schreef G3F het volgende:
[..]
Ik heb tzelfde op Mac. Intersections werken, maar gebouwen e.d. Hoo maar...
volgens mij kan je cims niet moddenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo weekend!
Tijd om eens een mod te gaan maken.
Aangezien je simpel moet beginnen heb ik een lijp WoW character uitgezocht (vooral omdat daar een 3d model van beschikbaar is)
http://db.vanillagaming.org/?npc=4543#modelviewer
Iemand een idee waar de documentatie staat over hoe een mod gemaakt moet worden?
Vanavond moet Thalmos door mijn stad zijn DOOM verspreiden.
niet toevallig een russische/VPN key gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:49 schreef Trebo het volgende:
WTF? Ik wil gaan spelen.. moet ik het spel weer opnieuw downloaden? Het is gewoon helemaal van mijn laptop af.. koekoek
Paradox is uitgever, dus zal ook wel wat krijgen denk ik? Of werkt dat anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:12 schreef SeculasStatius het volgende:
Ook een hele grappige gedachte: ze hebben de 500.000 sales al gehaald. Steam houd rond de 30%, en rekent maandelijks af.
Zeg: 500.000 x 20 EU. Bij CO zitten ze deze dagen te F5'en op hun telebankieren website, wachtend op de initiële betaling van hun eerste miljoenen![]()
Ze gegunt.
www.canyourunit.comquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Zou ik het hiermee vloeiend kunnen spelen?
-Processor - AMD Trinity A4-5300 2 x 3.4Ghz (3.7Ghz in Turbo stand)
-Moederbord - MSI FM2 A55M-E33 (ondersteunt tot 16GB werkgeheugen )
videokaarten)
-Videokaart - ATI RADEON HD 7480D 1024mb DirectX 11 HDMI
-Hardeschijf - WESTERN DIGITAL 1TB SATA III 7200RPM
-Geheugen - KINGSTON 4GB DDR3 1600MHZ -->levenslange
Garantie
-Geluid - 5.1 HIGH DEFINITION Level Audio
-USB 2.0 aansluitingen - 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de
voorkant
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Paradox is uitgever, dus zal ook wel wat krijgen denk ik? Of werkt dat anders?
Oh zeker een succesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar voor een dev team van ongeveer 10 man is dit een verpletterend succes
En het lijkt zo simpel dat je je echt afvraagt waarom ze dit bij EA met SC 2013, met hun 100en devs niet doorhadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |