Toch vreemd dat Will Wright het 13(!) jaar geleden met SC4 wel voor elkaar kreeg om je dit tot in de perfectie te kunnen laten uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 04:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze wat met terraforming gaan doen. Had in een interview gelezen dat ze er zelf nog niet helemaal over uit waren of het ging werken. En nu er is er een mod voor! Dus HUP CO, aan 't werk![]()
Dat was dan ook iets makkelijker qua topografie maar ik denk dat nog wel gaat lukken. Het is nu even uitvogelen hoe en wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:04 schreef Trebo het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Will Wright het 13(!) jaar geleden met SC4 wel voor elkaar kreeg om je dit tot in de perfectie te kunnen laten uitvoeren.
Maar ik heb dan ook 0,0 verstand van devven.
Welk level zijn je offices?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:31 schreef Drebbelman het volgende:
Ik bedacht me dat het eigenlijk wel vreemd is dat er geen high density office zone is. Mijn kantoorgebouwen worden niet echt hoog, maar heb wel een twintig verdiepingen tellende hamburgertent in mijn centrum.
Op vier blijven ze een beetje hangen met de reden 'nog enough services'quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Welk level zijn je offices?
http://steamcommunity.com(...)11164732&searchtext=
Extended Public Transport UI
Eh? Ze gaan maar tot 3 ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:44 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Op vier blijven ze een beetje hangen met de reden 'nog enough services'
ohja.. had het niet gecheckt.. dan blijven ze hangen op 2quote:
Het kan wel eens helpen een school bij Offices te plaatsenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ohja.. had het niet gecheckt.. dan blijven ze hangen op 2ze halen in elk geval het hoogste lvl niet.. misschien moet ik dan maar eens gaan overdrijven met het aantal parken.
iemand heeft btw een stad gemaakt met alleen maar 1x1 plots. lijkt al meer europa zo
[ afbeelding ]
Ah, interessante techniek heeft hij gebruikt. Steeds 1x1 met een gat ertussen en als er een gegroeid is opvullen. Alleen is de invulling dan nog steeds niet echt realistisch omdat de huizen verkeerd staan. In plaats van een rijtjeshuis zijn het nu allemaal losse rijtjeshuizen. Dat is het enige jammere van Skylines. Europese steden werken gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ohja.. had het niet gecheckt.. dan blijven ze hangen op 2ze halen in elk geval het hoogste lvl niet.. misschien moet ik dan maar eens gaan overdrijven met het aantal parken.
iemand heeft btw een stad gemaakt met alleen maar 1x1 plots. lijkt al meer europa zo
[ afbeelding ]
De workshop is baas. Als alternatieve sites beter werken dan heeft dat twee redenen. 2: De integratie met steam is gebrekkig vanuit de game zelf. maar 1: piracy.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, zo geweldig is is de workshop nou ook weer niet hoor. Het is niet voor niks dat alternatieve sites voor onder andere Skyrim en Kerbal Space Program veel populairder zijn dan de workshop.
Jij bent een held.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als het goed wordt uigevoerd is de workshop geweldig. Hier is dat het geval, alleen hadden ze die categorieėn echt goed moeten hebben bij de launch. Nu zit er zoveel in de verkeerde categorie...
Overigens, aan het verkennen voor volgende project.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als het goed wordt uigevoerd is de workshop geweldig. Hier is dat het geval, alleen hadden ze die categorieėn echt goed moeten hebben bij de launch. Nu zit er zoveel in de verkeerde categorie...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker zo'n Russische vpn dinges gekocht voor weinig, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:49 schreef Trebo het volgende:
WTF? Ik wil gaan spelen.. moet ik het spel weer opnieuw downloaden? Het is gewoon helemaal van mijn laptop af.. koekoek
waarom kun je die niet gebruiken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin nu wel echt te balen dat ik geen assets als buildings kan gebruiken. Als ik over m'n stad heen ga (nee, niet zo, scrollen), mis ik echt nu 'oooh wat schattig, een aldi' momentjes. Ofzo. Meh. Ik wil 'n fix.
Worden niet geladen, schijnt bug te zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:05 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom kun je die niet gebruiken dan?
Ik heb tzelfde op Mac. Intersections werken, maar gebouwen e.d. Hoo maar...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Worden niet geladen, schijnt bug te zijn.
Idd. irritant hequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:25 schreef G3F het volgende:
[..]
Ik heb tzelfde op Mac. Intersections werken, maar gebouwen e.d. Hoo maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |