volgens mij kan je cims niet moddenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo weekend!
Tijd om eens een mod te gaan maken.
Aangezien je simpel moet beginnen heb ik een lijp WoW character uitgezocht (vooral omdat daar een 3d model van beschikbaar is)
http://db.vanillagaming.org/?npc=4543#modelviewer
Iemand een idee waar de documentatie staat over hoe een mod gemaakt moet worden?
Vanavond moet Thalmos door mijn stad zijn DOOM verspreiden.
niet toevallig een russische/VPN key gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:49 schreef Trebo het volgende:
WTF? Ik wil gaan spelen.. moet ik het spel weer opnieuw downloaden? Het is gewoon helemaal van mijn laptop af.. koekoek
Paradox is uitgever, dus zal ook wel wat krijgen denk ik? Of werkt dat anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:12 schreef SeculasStatius het volgende:
Ook een hele grappige gedachte: ze hebben de 500.000 sales al gehaald. Steam houd rond de 30%, en rekent maandelijks af.
Zeg: 500.000 x 20 EU. Bij CO zitten ze deze dagen te F5'en op hun telebankieren website, wachtend op de initiële betaling van hun eerste miljoenen![]()
Ze gegunt.
www.canyourunit.comquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Zou ik het hiermee vloeiend kunnen spelen?
-Processor - AMD Trinity A4-5300 2 x 3.4Ghz (3.7Ghz in Turbo stand)
-Moederbord - MSI FM2 A55M-E33 (ondersteunt tot 16GB werkgeheugen )
videokaarten)
-Videokaart - ATI RADEON HD 7480D 1024mb DirectX 11 HDMI
-Hardeschijf - WESTERN DIGITAL 1TB SATA III 7200RPM
-Geheugen - KINGSTON 4GB DDR3 1600MHZ -->levenslange
Garantie
-Geluid - 5.1 HIGH DEFINITION Level Audio
-USB 2.0 aansluitingen - 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de
voorkant
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Paradox is uitgever, dus zal ook wel wat krijgen denk ik? Of werkt dat anders?
Oh zeker een succesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar voor een dev team van ongeveer 10 man is dit een verpletterend succes
En het lijkt zo simpel dat je je echt afvraagt waarom ze dit bij EA met SC 2013, met hun 100en devs niet doorhadden
er was toch al een chirp killer?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo als het goed is eerste test mod af.
Werkt dit bij iemand?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411307025
Oh weet ik niet, was een regeltje code. Meteen even kijken hoe je iets in die workshop zet, maar dat is wel enorm eenvoudig dus.quote:
ja, dat heeft niet echt een steile leercurvequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, was een regeltje code. Meteen even kijken hoe je iets in die workshop zet, maar dat is wel enorm eenvoudig dus.
als ik het een en ander zo lees mag je er van verwachten dat die bak het totaal niet kan draaien:quote:
http://steamcommunity.com(...)348&searchtext=chirpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een kutapi heeft die Chirper zeg. Alleen maar getters voor de messages, wat heb ik eraan om de chirps met "You lost your #black wallet" uit te lezen?
Ik wil zelf Chirps toevoegen! Maar dat kan dus niet helaas
District er van maken en dan als forestry of farm district taggenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:58 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Gisteren Cities gekocht en verkocht aan het spel voelt echt weer als SC4.![]()
Ik zag een paar foto's voorbij komen van bosbouw en boerderijen hoe maak je die?
Of is dat gewoon via light industrie?
Interessant, eens even code doorkijken hoe ze dat gedaan hebben. API docs doen anders vermoeden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)348&searchtext=chirp
het KAN wel kennelijk
Hoe gaat dit eig met oil en ore?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
District er van maken en dan als forestry of farm district taggen
Als je deze nog moet kopen dan hoop ik dat het voor kleingeld is. Je cpu is echt een enorme bottleneck, en als ik zie dat mijn cpu al flink belast wordt zodra je stad groter wordt en je gaat zoomen en dat deze een cpu benchmark heeft die dik 4x zo hoog scoort als die AMD van jou denk ik dat je niet ver gaat komen met deze game.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Zou ik het hiermee vloeiend kunnen spelen?
-Processor - AMD Trinity A4-5300 2 x 3.4Ghz (3.7Ghz in Turbo stand)
-Moederbord - MSI FM2 A55M-E33 (ondersteunt tot 16GB werkgeheugen )
videokaarten)
-Videokaart - ATI RADEON HD 7480D 1024mb DirectX 11 HDMI
-Hardeschijf - WESTERN DIGITAL 1TB SATA III 7200RPM
-Geheugen - KINGSTON 4GB DDR3 1600MHZ -->levenslange
Garantie
-Geluid - 5.1 HIGH DEFINITION Level Audio
-USB 2.0 aansluitingen - 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de
voorkant
of fok.nlquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Ah ze maken gebruik van het DebugOutputPanel.AddMessage van de developers.
Heel slim, eens kijken of ik nu.nl erin kan bakken.
Precies hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bouw ook eens een dam hoor.
omg die gaat zo mooi wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijkste deel van de Kuip zit erop, denk ik. Onder de 400 tris voor lastigste geometrie, dus dat is wel goed volgens mij. Zeker omdat zo'n stadion maar een keer in je map komt. Nu de rest nog. Lichtmasten uiteraard ook, en de poortjes aan de stationzijde met de letters erboven.
[ afbeelding ]
Hmm zo dan maar even kijken, ik was namelijk in de veronderstelling dan je bij districts enkel farming en woodland kon selecteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:13 schreef Der_Kannibale het volgende:
[..]
Precies hetzelfde.
En als je een olie district maakt waar niks in de grond zit, wordt het geïmporteerd via een haven of vracht treinstation.
Was ook wel te verwachten aangezien elke game op Mac best bagger loopt bij mij. En volgensmij ligt dat niet aan mn specsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Hmm, game draait beter op windows, en ik heb mods. Tot volgend jaar mensen
Yup. ik zal kijken of ik een menutje kan maken met een lijst van feeds, met default natuurlijk fok.nlquote:
Jij bent een Held.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijkste deel van de Kuip zit erop, denk ik. Onder de 400 tris voor lastigste geometrie, dus dat is wel goed volgens mij. Zeker omdat zo'n stadion maar een keer in je map komt. Nu de rest nog. Lichtmasten uiteraard ook, en de poortjes aan de stationzijde met de letters erboven.
[ afbeelding ]
Edit: Let niet op de afmetingen rechts, kan achteraf gewoon schalen naar 100+. Moet nog wel even kijken wat de max ploppable is.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijkste deel van de Kuip zit erop, denk ik. Onder de 400 tris voor lastigste geometrie, dus dat is wel goed volgens mij. Zeker omdat zo'n stadion maar een keer in je map komt. Nu de rest nog. Lichtmasten uiteraard ook, en de poortjes aan de stationzijde met de letters erboven.
[ afbeelding ]
Edit: Let niet op de afmetingen rechts, kan achteraf gewoon schalen naar 100+. Moet nog wel even kijken wat de max ploppable is.
Erg tof zeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijkste deel van de Kuip zit erop, denk ik. Onder de 400 tris voor lastigste geometrie, dus dat is wel goed volgens mij. Zeker omdat zo'n stadion maar een keer in je map komt. Nu de rest nog. Lichtmasten uiteraard ook, en de poortjes aan de stationzijde met de letters erboven.
[ afbeelding ]
Edit: Let niet op de afmetingen rechts, kan achteraf gewoon schalen naar 100+. Moet nog wel even kijken wat de max ploppable is.
Op een metrotrein klikken, dan kan je de kleur en de naam van de lijn aanpassen. Idem voor bussen en treinen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:43 schreef f00t het volgende:
Ontzettend vet spel. Ik zie bij jullie verschillende kleuren voor verschillende metro-lijnen. Is dat een mod?
Macbook Pro retina uit 2013, bootcamp installatiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten aangezien elke game op Mac best bagger loopt bij mij. En volgensmij ligt dat niet aan mn specs![]()
Speel(de) je op een Macbook, iMac of Mac Pro?
Edit: Draai je Windows eig op je Mac of een Windows machine?
Ja idem hier, gelijk alles naar medium gebracht. Ga bootcamp ook maar eens uitproberen dan. Thanksquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Macbook Pro retina uit 2013, bootcamp installatie.
Wel aardig wat naar low gezet qua texturen enzo. Spel startte eerst op max reso met alles op max, 1fps
Kan het spel vloeiend spelen met een A10-5800Kquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik het een en ander zo lees mag je er van verwachten dat die bak het totaal niet kan draaien:
videokaart + CPU zijn beide pure bagger voor games..
zelfs de snelste in de AMD Ax reeks, de A10-6800K vond ik persoonlijk te zwak om games op te spelen, al zou het daarmee waarschijnlijk wel kunnen op een fatsoenlijke resolutie.
Dat is wel baasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:09 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com//sharedfiles/filedetails/?id=408638011
uit nieuwsgierigheid: welke settings gebruik je?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan het spel vloeiend spelen met een A10-5800K
Wel niet op de hoogste settings, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |