er was toch al een chirp killer?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:46 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo als het goed is eerste test mod af.
Werkt dit bij iemand?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411307025
Oh weet ik niet, was een regeltje code. Meteen even kijken hoe je iets in die workshop zet, maar dat is wel enorm eenvoudig dus.quote:
ja, dat heeft niet echt een steile leercurvequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, was een regeltje code. Meteen even kijken hoe je iets in die workshop zet, maar dat is wel enorm eenvoudig dus.
als ik het een en ander zo lees mag je er van verwachten dat die bak het totaal niet kan draaien:quote:
http://steamcommunity.com(...)348&searchtext=chirpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een kutapi heeft die Chirper zeg. Alleen maar getters voor de messages, wat heb ik eraan om de chirps met "You lost your #black wallet" uit te lezen?
Ik wil zelf Chirps toevoegen! Maar dat kan dus niet helaas
District er van maken en dan als forestry of farm district taggenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:58 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Gisteren Cities gekocht en verkocht aan het spel voelt echt weer als SC4.![]()
Ik zag een paar foto's voorbij komen van bosbouw en boerderijen hoe maak je die?
Of is dat gewoon via light industrie?
Interessant, eens even code doorkijken hoe ze dat gedaan hebben. API docs doen anders vermoeden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)348&searchtext=chirp
het KAN wel kennelijk
Hoe gaat dit eig met oil en ore?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
District er van maken en dan als forestry of farm district taggen
Als je deze nog moet kopen dan hoop ik dat het voor kleingeld is. Je cpu is echt een enorme bottleneck, en als ik zie dat mijn cpu al flink belast wordt zodra je stad groter wordt en je gaat zoomen en dat deze een cpu benchmark heeft die dik 4x zo hoog scoort als die AMD van jou denk ik dat je niet ver gaat komen met deze game.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Zou ik het hiermee vloeiend kunnen spelen?
-Processor - AMD Trinity A4-5300 2 x 3.4Ghz (3.7Ghz in Turbo stand)
-Moederbord - MSI FM2 A55M-E33 (ondersteunt tot 16GB werkgeheugen )
videokaarten)
-Videokaart - ATI RADEON HD 7480D 1024mb DirectX 11 HDMI
-Hardeschijf - WESTERN DIGITAL 1TB SATA III 7200RPM
-Geheugen - KINGSTON 4GB DDR3 1600MHZ -->levenslange
Garantie
-Geluid - 5.1 HIGH DEFINITION Level Audio
-USB 2.0 aansluitingen - 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de
voorkant
of fok.nlquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Ah ze maken gebruik van het DebugOutputPanel.AddMessage van de developers.
Heel slim, eens kijken of ik nu.nl erin kan bakken.
Precies hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bouw ook eens een dam hoor.
omg die gaat zo mooi wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijkste deel van de Kuip zit erop, denk ik. Onder de 400 tris voor lastigste geometrie, dus dat is wel goed volgens mij. Zeker omdat zo'n stadion maar een keer in je map komt. Nu de rest nog. Lichtmasten uiteraard ook, en de poortjes aan de stationzijde met de letters erboven.
[ afbeelding ]
Hmm zo dan maar even kijken, ik was namelijk in de veronderstelling dan je bij districts enkel farming en woodland kon selecteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:13 schreef Der_Kannibale het volgende:
[..]
Precies hetzelfde.
En als je een olie district maakt waar niks in de grond zit, wordt het geïmporteerd via een haven of vracht treinstation.
Was ook wel te verwachten aangezien elke game op Mac best bagger loopt bij mij. En volgensmij ligt dat niet aan mn specsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Hmm, game draait beter op windows, en ik heb mods. Tot volgend jaar mensen
Yup. ik zal kijken of ik een menutje kan maken met een lijst van feeds, met default natuurlijk fok.nlquote:
Jij bent een Held.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijkste deel van de Kuip zit erop, denk ik. Onder de 400 tris voor lastigste geometrie, dus dat is wel goed volgens mij. Zeker omdat zo'n stadion maar een keer in je map komt. Nu de rest nog. Lichtmasten uiteraard ook, en de poortjes aan de stationzijde met de letters erboven.
[ afbeelding ]
Edit: Let niet op de afmetingen rechts, kan achteraf gewoon schalen naar 100+. Moet nog wel even kijken wat de max ploppable is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |