SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
11 posts al.
maar nee jij spamnd nog niet
1129quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat is je andere account dan? Of lurker?
Ja, die TT is uitermate teleurstellendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef 44rdbei het volgende:
Ah ik had gehoopt op 'spam nichten' alles TT.
wil jullie niet beledigenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die TT is uitermate teleurstellend
Je weet dat ik daar nu even zo'n lollige meme van ga maken he?quote:
Is hem vergeven omdat goede show.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die TT is uitermate teleurstellend
we didquote:
Buzz, ga weer ff slapen johquote:
Niet bij de lokale hier. Dat is echt puur een afgiftepunt voor medicijnen.quote:
quote:
oke weer terug naar mijn alteregoquote:
Heeft Buzzer nu een andere UIquote:
ik heb niks tegen hem ongeschreven regel je doet geen 2 keer zelfde nummers per show.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:03 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
NIKS TEGEN HEMAN KLOOTVIOOL
Oh, symph nu welquote:
is het niet meer dan 3x? Ik dacht dat je elk nummer 2x per half uur moest draaien daarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb niks tegen hem ongeschreven regel je doet geen 2 keer zelfde nummers per show.
behalve als je bij q music draait .
dan moet je minstens 3 keer per show zelfde draaien
dat is alleen als je promotie wiltquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:06 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
is het niet meer dan 3x? Ik dacht dat je elk nummer 2x per half uur moest draaien daar
Werkt deze link misschien http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192.xspfquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Krijg niet radio afgespeeld op mn tablet iig niet via standaard media afspeel apps
En gewoon via browser?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Krijg niet radio afgespeeld op mn tablet iig niet via standaard media afspeel apps
BS player (tenminste die gebruik ik op mn android kastje)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef tailfox het volgende:
10 luisteraars.
hebben jullie nog verzoekjes
Het nummer wat ik wilde staat niet in je lijst.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef tailfox het volgende:
10 luisteraars.
iets van Halestormquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef tailfox het volgende:
10 luisteraars.
heb ik een lijst?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het nummer wat ik wilde staat niet in je lijst.
nope en link mm ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En gewoon via browser?
Zo luister ik weleens op mijn mobiel...
goed idee ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:09 schreef 44rdbei het volgende:
Het meest hatelijke is als ze op de reguliere radio verzoekjes gaan draaien.
Tussen de sms'jes gaan zoeken naar een nummer dat je toch al wilde draaien.
En dan bellen dat je hun verzoekje gaat draaien ,en dan die mensen helemaal blij dat hun verzoekje wordt gedraaid terwijl dat toch al het plan was.
Dat is toch super productiefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:09 schreef 44rdbei het volgende:
Het meest hatelijke is als ze op de reguliere radio verzoekjes gaan draaien.
Tussen de sms'jes gaan zoeken naar een nummer dat je toch al wilde draaien.
En dan bellen dat je hun verzoekje gaat draaien ,en dan die mensen helemaal blij dat hun verzoekje wordt gedraaid terwijl dat toch al het plan was.
dat is Gup, e computer die draait als er geen DJ isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:10 schreef moemoe het volgende:
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Daar bedoelde ik.
Grace Jones - Victor should have been a jazz musician.
Zou me wel leuk lijken.
Ah, dat is de Gup verzoekjes lijstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:10 schreef moemoe het volgende:
http://www.radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
Daar bedoelde ik.
Grace Jones - Victor should have been a jazz musician.
Zou me wel leuk lijken.
Hoe kun je dan aanvragen bij de DJ? Gewoon in de topic?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is Gup, e computer die draait als er geen DJ is
of draait wanneer ik draai.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is Gup, e computer die draait als er geen DJ is
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe kun je dan aanvragen bij de DJ? Gewoon in de topic?
die heb iok 3 nummers geleden gedraaitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel een verzoekje: 4 Non Blondes - What's up
om die andere versie te doen vergeten
Ah zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat is de Gup verzoekjes lijst
DJ's kunnen (nog) niet zien als je daar wat aanvraagd. Is bedoeld om verzoekjes aan te vragen als er geen DJ draait.
Als een DJ draait gewoon verzoekje in topic plempen of dm naar de draaiende DJ
F is for Friends who do stuff together.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef tailfox het volgende:
10 luisteraars.
Nog een keerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel een verzoekje: 4 Non Blondes - What's up
om die andere versie te doen vergeten
toen was ik net ff eentje naar bed schoppen denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
die heb iok 3 nummers geleden gedraait
Dat wel, maar ik vind het nogal vermoeiend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:10 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Dat is toch super productief
ik begon mijn show afgelopen zondag met Grace Jonesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe kijkt adorable
Grace Jones - Victor should have been a jazz musician?
Heerlijk relaxedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik begon mijn show afgelopen zondag met Grace Jones
Ik let er niet op, aan de andere kant, naar de radio luisteren is al te sociaal voor mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het nogal vermoeiend.
Heb je dit als luisteraar dan niet door?
Heeft u last van lag of data loss?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:15 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik let er niet op, aan de andere kant, naar de radio luisteren is al te sociaal voor mij
Ik heb last van die hommels van KPN die superveel rekenen voor een monteur om mijn kabels te komen fixen xD stiekem is mijn router prima mijn aansluiting alleen nietquote:
hoe moet ik weten wij jij kent?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:16 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ken ik moemoe ook TailFox?
* tailfox vergeet je niet op rooster te zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is even vergeten jaren 80 liedjes aan het klaarzetten
Ah de kaarten in het verdeelcentrum zijn nog niet goed dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik heb last van die hommels van KPN die superveel rekenen voor een monteur om mijn kabels te komen fixen xD stiekem is mijn router prima mijn aansluiting alleen niet
Ja zoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah de kaarten in het verdeelcentrum zijn nog niet goed dus.
Je binnenhuisbekabeling?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik heb last van die hommels van KPN die superveel rekenen voor een monteur om mijn kabels te komen fixen xD stiekem is mijn router prima mijn aansluiting alleen niet
hij wilde gewoon een acc op FOK!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je binnenhuisbekabeling?
Dat kan je toch wel zelf?
Was dat naar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe begint de friendszone te begrijpen
Het gaat wss om de kabels die vanuit de aarde naar de het doosje met DSL erop lopen, op die van DSL naar de router lopen... De rest kan ik zelf en heb ik meerdere malen gechecktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je binnenhuisbekabeling?
Dat kan je toch wel zelf?
friendzone is makkelkijk en normaal.quote:
Ja posten luktquote:
Te vaak gehoord tailfoxquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
friendzone is makkelkijk en normaal.
het woord pas moeilijk als hij haar friendzoned en daardoor vind zei hem niet meer leuk na lang proberen en dan vind hij haar ineens leuk.
ultimate friendzone
ik zit vol tot half.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Maar krijg ik nu eindelijk de volledige versie (OK met de radio edit ben ik al blij) van nr. 89 te horen
Meatloaf - Paradise by the dashboardlight (radio version) de volledige versie duurt 13 min
Dat gedeelte is dan toch van rekening van KPN?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:22 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Het gaat wss om de kabels die vanuit de aarde naar de het doosje met DSL erop lopen, op die van DSL naar de router lopen... De rest kan ik zelf en heb ik meerdere malen gecheckt
Dat is een rattenstreekquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit vol tot half.
dus DJ na mij de taak
jij ook al?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef trvkvlt het volgende:
ik ben het personlijke kinky slaafje van tailfox....
spezza staat nog niet in rooster je kan me verlengenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een rattenstreek
Zelf nr. 89 aanvragen en nu doorschuiven naar de DJ die tot 20 april 20:20 niet meer met je praat
Ik moet nog een keer naar ze bellen, zodra mijn zaakjes op orde zijn. Ik zal nog eens duidelijk vragen wat er in mijn en wat er in hun domein valt, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat gedeelte is dan toch van rekening van KPN?
Buitenhuis tot kastje is voor KPN, binnenhuis is voor eigen rekening...
Als far as I know...
Jammer joh!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
spezza staat nog niet in rooster je kan me verlengen
Grrrrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef trvkvlt het volgende:
ik ben het personlijke kinky slaafje van tailfox....
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een rattenstreek
Zelf nr. 89 aanvragen en nu doorschuiven naar de DJ die tot 20 april 20:20 niet meer met je praat
Alsjeblieft hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:28 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer naar ze bellen, zodra mijn zaakjes op orde zijn. Ik zal nog eens duidelijk vragen wat er in mijn en wat er in hun domein valt, bedankt voor de tip!
Wat een hufter!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een rattenstreek
Niet op die manier neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eerst klagen over friendzone dit dat alles.
En dan puntje bij paaltje hoef je niet...
Die vrouw van de klantenservice had het er wel over dat de kosten voor hun zijn als het probleem in hun domein zit. Maar ik wil toch wel die monteur kunnen betalen voor het geval dat het toch aan mij ligt xDquote:
Als je mij niet had maar 9, dat zo niet fetch zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
graag gedaan
10 luisteraars jezuss.
piraten zender all the way
Het moraal was geloof ik iets van dat we vrouwen GHB moeten geven en dan vastbinden ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Tail was een toffe show
Maar wat was het verhaal nu eigenlijk?
Houdoequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
Weer off, welterusten en veel luisterplezier.
Staat je weer mooi…quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
Snap ik ze rekenen dan best veel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Die vrouw van de klantenservice had het er wel over dat de kosten voor hun zijn als het probleem in hun domein zit. Maar ik wil toch wel die monteur kunnen betalen voor het geval dat het toch aan mij ligt xD
Nee het moraal is dat ie heel graag een vriendje wil ipv van een alcoholische sm vriendin die hem friendzonedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het moraal was geloof ik iets van dat we vrouwen GHB moeten geven en dan vastbinden ofzo
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
Vreemd verband idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Staat je weer mooi…
Eerst een opmerking, nu afhaken als ik ga draaien
Trustequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
i feels your troublesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Was wel goeie toelie meneer staartvos (het is heel moeilijk je niet bij je naam te noemen xD)
nopequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:33 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Nee het moraal is dat ie heel graag een vriendje wil ipv van een alcoholische sm vriendin die hem friendzoned
Interessant!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Ow en woensdag as: DJ Symph Only Know 4 Chords
mijn voornaam staat toch al op de weblog.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Was wel goeie toelie meneer staartvos (het is heel moeilijk je niet bij je naam te noemen xD)
STAAT JE NAAM EROP? IK DACHT HET NIET HOOR, DOEI!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Ow en woensdag as: DJ Symph Only Know 4 Chords
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:39 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
STAAT JE NAAM EROP? IK DACHT HET NIET HOOR, DOEI!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die chords die in een heel groot deel van bekende popliedjes voorkomt?
Komen er denk ik nog wel een paar voorbijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
So seg, deze heb ik al een tijdje niet meer gehoord
Die had ik dus nooit kunnen raden..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:42 schreef tailfox het volgende:
Het verhaal(in muziek vorm echte verhaal is ietje langer),
er was een meisje en die vond mij leuk.
gewoon instant zeg maar.
ik had haar eigenlijk gefriendzoned.
maar het werd friends with benefit,
zei vond mij daardoor nogsteeds leuk.
toen hadden we samen besloten drugs te nemen en daardoor zag ik eigenlijk wat een leuke meid ze was maar ondertusen had ze mij gefriendzoned..
en nu ben ik nog aan het zoeken.
okquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef 44rdbei het volgende:
Ah ik had gehoopt op 'spam nichten' alles TT.
Precies hoef ik weer een week niks te postenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
trusten je hebt je qouta weer gehaald hoor.
bij mijn volgende show even teken dat je luisterdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Precies hoef ik weer een week niks te posten
nou ja en nee.quote:
voor of naquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef Spezza19 het volgende:
Zullen we dit topic voor 12 uur even volspammen met z'n allen?
Ja, zorg ik voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
bij mijn volgende show even teken dat je luisterd
Dat is toch niet zo moeilijk ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef Spezza19 het volgende:
nee, iedereen naar bed te teletubbies is net afgelopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef Spezza19 het volgende:
tab tap enterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk ?
ff kijken wat snel invoeren toetscombinatie ook weer was
Mja, ik ben weer gehandicapt.. proef abo afgelopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan begint het leven pasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
nee, iedereen naar bed te teletubbies is net afgelopen
alt squote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijne zou om 12 uur aflopen maar heb danny geld gegeven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ben weer gehandicapt.. proef abo afgelopen
Dank je, ik was hem weer kwijtquote:
Das dan wel weer lief, dat je hem geld geeftquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijne zou om 12 uur aflopen maar heb danny geld gegeven.
kreeg er een abo en een tagje voorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das dan wel weer lief, dat je hem geld geeft
En dan volg ik nog een ander topic ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik geniet van de muziek maae ik ben zowat te moe om te typen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik geniet van de muziek maae ik ben zowat te moe om te typen
het enige dat ik gebruikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
echt ik zo zo in 40+ kunnen gaan posten zo vergeetachtig ben ik Alt-S
geen sokken geen problemenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn die geitewollensokken dan zo slopend?
Maar zijn het ook aanwinsten…quote:
En kingstown heeft wat oudjes gefixtquote:
Als zolderautist zou ik hier toch wel terecht gekomen zijn, maar goed gedaanquote:
Dat valt nog te bezienquote:
van de 3 (glitter panda die ooit nog terug komt)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar zijn het ook aanwinsten…
Nieuwe users aanleveren kan iedere klapjosti
Dat zegt nog steeds niks over hun kwaliteitquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
van de 3 (glitter panda die ooit nog terug komt)
post er een nu nog actief
het probleem is dat jij een kelder autist bentquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:49 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Als zolderautist zou ik hier toch wel terecht gekomen zijn, maar goed gedaan
Oh das fijn dat ik dat magquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Huehuehuehue mocht je willen >:D
SM-kelder autist?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
het probleem is dat jij een kelder autist bent
kwantiteit leverd vanzelf kwaliteit toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks over hun kwaliteit
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
van de 3 (glitter panda die ooit nog terug komt)
post er een nu nog actief
Eigenlijk een begaande grond autist, wel SM-begaande grondquote:
Ja?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:51 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Eigenlijk een begaande grond autist, wel SM-begaande grond
Is toch leukerquote:
die vroeg ik van de week nog aanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kijk nu praten we weer ergens overPaul Hardcastle - 19
Meer vrouwen is in geen een situatie verkeerd, tenzij het over schoonmoeders gaatquote:
Niet bij mij, want dan had ik hem wel gedraaidquote:
Zin loopt niet of ik begrijp hem niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:53 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Meer vrouwen is in geen een situatie verkeerd, tenzij het over schoonmoeders gaat
Deze ben ik nooit vergeten hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna nog een niet vergeten jaren 80 liedje… en dan komen er wat hoogstwaarschijnlijk vergeten hits
Ik snap hem… maar een komma kan geen kwaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zin loopt niet of ik begrijp hem niet.
Ah Billy Joel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg daarom ook "nog een niet vergeten liedje"
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna nog een niet vergeten jaren 80 liedje… en dan komen er wat hoogstwaarschijnlijk vergeten hits
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:55 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Sorry ik type in Brabants Dialect
geen rede om geen commas te gebruiken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:55 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Sorry ik type in Brabants Dialect
nee, jij bent ons taalwonder hierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen rede om geen commas te gebruiken.
en ik in het West Friesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem hoorik in het mokums
dar doen wij niet aan in wollukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen rede om geen commas te gebruiken.
Een wonder dat van alle zaadjes jij de snelste was jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
Een wonder ben ik wel.
Maar vandaag valt het mee toch?
No Fucking Wayquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
we hebben een like button nodig
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
DISLIKEquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
D-D-D-DOUBLE BURNquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een wonder dat van alle zaadjes jij de snelste was ja
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:57 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Meer posten dus!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef noodgang het volgende:
Gaat lastig worden om het topic voor 12 vol te krijgen
Harder spammenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef noodgang het volgende:
Ow daar was ik ook mee gestoptquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef noodgang het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
was de enigster die mee deedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |