Het moraal was geloof ik iets van dat we vrouwen GHB moeten geven en dan vastbinden ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Tail was een toffe show
Maar wat was het verhaal nu eigenlijk?
Houdoequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
Weer off, welterusten en veel luisterplezier.
Staat je weer mooi…quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
Snap ik ze rekenen dan best veel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Die vrouw van de klantenservice had het er wel over dat de kosten voor hun zijn als het probleem in hun domein zit. Maar ik wil toch wel die monteur kunnen betalen voor het geval dat het toch aan mij ligt xD
Nee het moraal is dat ie heel graag een vriendje wil ipv van een alcoholische sm vriendin die hem friendzonedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het moraal was geloof ik iets van dat we vrouwen GHB moeten geven en dan vastbinden ofzo
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
Vreemd verband idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Staat je weer mooi…
Eerst een opmerking, nu afhaken als ik ga draaien
Trustequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
Thank you dj!
i feels your troublesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Was wel goeie toelie meneer staartvos (het is heel moeilijk je niet bij je naam te noemen xD)
nopequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:33 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Nee het moraal is dat ie heel graag een vriendje wil ipv van een alcoholische sm vriendin die hem friendzoned
Interessant!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Ow en woensdag as: DJ Symph Only Know 4 Chords
mijn voornaam staat toch al op de weblog.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Was wel goeie toelie meneer staartvos (het is heel moeilijk je niet bij je naam te noemen xD)
STAAT JE NAAM EROP? IK DACHT HET NIET HOOR, DOEI!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Ow en woensdag as: DJ Symph Only Know 4 Chords
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:39 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
STAAT JE NAAM EROP? IK DACHT HET NIET HOOR, DOEI!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die chords die in een heel groot deel van bekende popliedjes voorkomt?
Komen er denk ik nog wel een paar voorbijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
So seg, deze heb ik al een tijdje niet meer gehoord
Die had ik dus nooit kunnen raden..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:42 schreef tailfox het volgende:
Het verhaal(in muziek vorm echte verhaal is ietje langer),
er was een meisje en die vond mij leuk.
gewoon instant zeg maar.
ik had haar eigenlijk gefriendzoned.
maar het werd friends with benefit,
zei vond mij daardoor nogsteeds leuk.
toen hadden we samen besloten drugs te nemen en daardoor zag ik eigenlijk wat een leuke meid ze was maar ondertusen had ze mij gefriendzoned..
en nu ben ik nog aan het zoeken.
okquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef 44rdbei het volgende:
Ah ik had gehoopt op 'spam nichten' alles TT.
Precies hoef ik weer een week niks te postenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
trusten je hebt je qouta weer gehaald hoor.
bij mijn volgende show even teken dat je luisterdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Precies hoef ik weer een week niks te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |