hij wilde gewoon een acc op FOK!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je binnenhuisbekabeling?
Dat kan je toch wel zelf?
Was dat naar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe begint de friendszone te begrijpen
Het gaat wss om de kabels die vanuit de aarde naar de het doosje met DSL erop lopen, op die van DSL naar de router lopen... De rest kan ik zelf en heb ik meerdere malen gechecktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je binnenhuisbekabeling?
Dat kan je toch wel zelf?
friendzone is makkelkijk en normaal.quote:
Ja posten luktquote:
Te vaak gehoord tailfoxquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
friendzone is makkelkijk en normaal.
het woord pas moeilijk als hij haar friendzoned en daardoor vind zei hem niet meer leuk na lang proberen en dan vind hij haar ineens leuk.
ultimate friendzone
ik zit vol tot half.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Maar krijg ik nu eindelijk de volledige versie (OK met de radio edit ben ik al blij) van nr. 89 te horen
Meatloaf - Paradise by the dashboardlight (radio version) de volledige versie duurt 13 min
Dat gedeelte is dan toch van rekening van KPN?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:22 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Het gaat wss om de kabels die vanuit de aarde naar de het doosje met DSL erop lopen, op die van DSL naar de router lopen... De rest kan ik zelf en heb ik meerdere malen gecheckt
Dat is een rattenstreekquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit vol tot half.
dus DJ na mij de taak
jij ook al?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef trvkvlt het volgende:
ik ben het personlijke kinky slaafje van tailfox....
spezza staat nog niet in rooster je kan me verlengenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een rattenstreek
Zelf nr. 89 aanvragen en nu doorschuiven naar de DJ die tot 20 april 20:20 niet meer met je praat
Ik moet nog een keer naar ze bellen, zodra mijn zaakjes op orde zijn. Ik zal nog eens duidelijk vragen wat er in mijn en wat er in hun domein valt, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat gedeelte is dan toch van rekening van KPN?
Buitenhuis tot kastje is voor KPN, binnenhuis is voor eigen rekening...
Als far as I know...
Jammer joh!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
spezza staat nog niet in rooster je kan me verlengen
Grrrrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:26 schreef trvkvlt het volgende:
ik ben het personlijke kinky slaafje van tailfox....
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een rattenstreek
Zelf nr. 89 aanvragen en nu doorschuiven naar de DJ die tot 20 april 20:20 niet meer met je praat
Alsjeblieft hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:28 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer naar ze bellen, zodra mijn zaakjes op orde zijn. Ik zal nog eens duidelijk vragen wat er in mijn en wat er in hun domein valt, bedankt voor de tip!
Wat een hufter!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een rattenstreek
Niet op die manier neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eerst klagen over friendzone dit dat alles.
En dan puntje bij paaltje hoef je niet...
Die vrouw van de klantenservice had het er wel over dat de kosten voor hun zijn als het probleem in hun domein zit. Maar ik wil toch wel die monteur kunnen betalen voor het geval dat het toch aan mij ligt xDquote:
Als je mij niet had maar 9, dat zo niet fetch zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
graag gedaan
10 luisteraars jezuss.
piraten zender all the way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |