Nog een keerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel een verzoekje: 4 Non Blondes - What's up
om die andere versie te doen vergeten
toen was ik net ff eentje naar bed schoppen denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
die heb iok 3 nummers geleden gedraait
Dat wel, maar ik vind het nogal vermoeiend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:10 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Dat is toch super productief
ik begon mijn show afgelopen zondag met Grace Jonesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe kijkt adorable
Grace Jones - Victor should have been a jazz musician?
Heerlijk relaxedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik begon mijn show afgelopen zondag met Grace Jones
Ik let er niet op, aan de andere kant, naar de radio luisteren is al te sociaal voor mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het nogal vermoeiend.
Heb je dit als luisteraar dan niet door?
Heeft u last van lag of data loss?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:15 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik let er niet op, aan de andere kant, naar de radio luisteren is al te sociaal voor mij
Ik heb last van die hommels van KPN die superveel rekenen voor een monteur om mijn kabels te komen fixen xD stiekem is mijn router prima mijn aansluiting alleen nietquote:
hoe moet ik weten wij jij kent?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:16 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
Ken ik moemoe ook TailFox?
* tailfox vergeet je niet op rooster te zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is even vergeten jaren 80 liedjes aan het klaarzetten
Ah de kaarten in het verdeelcentrum zijn nog niet goed dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik heb last van die hommels van KPN die superveel rekenen voor een monteur om mijn kabels te komen fixen xD stiekem is mijn router prima mijn aansluiting alleen niet
Ja zoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah de kaarten in het verdeelcentrum zijn nog niet goed dus.
Je binnenhuisbekabeling?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef slegtfunctionerenderouter het volgende:
[..]
Ik heb last van die hommels van KPN die superveel rekenen voor een monteur om mijn kabels te komen fixen xD stiekem is mijn router prima mijn aansluiting alleen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |