Coolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef Myraela het volgende:
Boodschapjes weer in huis.
Vanavond paintballen.
De zender die opgeheven wordt omdat niemand er naar luisterd of kent. Tot ik las dat hij opgeheven werd had ik er ook nooit wat van gehoordquote:
Leeftijdsgerelateerde beenrotquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, zeker geen kramp, ik weet hoe kramp voelt. Dit gevoel kende ik nog niet
Ik ervaar hetzelfde effect bij alle NPO zenders.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Wij luisteren digitaal.. vind het geluid prima?
Chocoladecoma!quote:
Nee joh, was 1 blokjequote:
Ja ik ben er bang voorquote:
Lijven zijn soms raaaare dingen. Gewoon rustig bewegen is meestal het beste deviesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik ben er bang voor![]()
ik ben nu officieel Oud natuurlijk
![]()
Gewricht voelt nog erg gevoelig maar de scherpte is er af. Denk iets met een pees of zo? Nou ja, ga er niet dood aan verdervind het alleen zo apart..
Het is wel mijn 'brakke' knie. ik heb al eerder overwogen hem te ruilen of gewoon maar te laten verwijderenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijven zijn soms raaaare dingen. Gewoon rustig bewegen is meestal het beste devies
Geen gekke standen van je knie gaan opzoeken of ineens gaan hardlopen of weet ik wat, meestal komt het dan wel weer goed
Meestal.... En anders ken ik nog een goede methode voor behandeling van fantoompijn voor na je amputatie
Bummer is datquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is wel mijn 'brakke' knie. ik heb al eerder overwogen hem te ruilen of gewoon maar te laten verwijderenNet als mijn nek. Garantie is helaas verlopen, zal je net zien..
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bummer is dat
Misschien kun je hem ruilen met de knie van Stephen Hawking, die gebruikt 'm toch niet
Echt enige goede nummer van hunquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef fietsie het volgende:
Er zingt nu een man over een rat in the kitchen
wat'cha' gonaa do??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef fietsie het volgende:
Er zingt nu een man over een rat in the kitchen
Toch even nieuwsgierig: hoe kom je daar dan vanaf?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
En anders ken ik nog een goede methode voor behandeling van fantoompijn voor na je amputatie
Hoofd amputatie schijnt te werken, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch even nieuwsgierig: hoe kom je daar dan vanaf?
Dat werkt echt óveral tegen!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoofd amputatie schijnt te werken, zou ik zeggen.
Ligt aan de oorzaak van de fantoompijn, soms medicamenteuze behandeling, maar liefst spiegel therapie (zie mirror box therwpy van dhr. Ramachandran). Deze dan wel gedoseerd en gecontroleerd uit voeren met professional erbij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch even nieuwsgierig: hoe kom je daar dan vanaf?
Ja joh, dikke bullshitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:57 schreef fietsie het volgende:
Was er niet een Italiaan laatst die in de media bracht dattie kansen zag voor hoofdtransplantaties?
Werkt dat net zo als met zo'n spelletje met een gespreide hand op tafel en dan met een mes tussen de vingers steken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt aan de oorzaak van de fantoompijn, soms medicamenteuze behandeling, maar liefst spiegel therapie (zie mirror box therwpy van dhr. Ramachandran). Deze dan wel gedoseerd en gecontroleerd uit voeren met professional erbij.
Heb ook vaak gezien dat het mis ging als mensen zelf gingen klooien zonder begeleiding
Heeft veel raakvlakken met dat mechanisme ja ;Yquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Werkt dat net zo als met zo'n spelletje met een gespreide hand op tafel en dan met een mes tussen de vingers steken?
En dat als dan iemand naast je gaat staan met ook zijn hand zo op tafel (andere hand....) dat je dan jouw hand onwillekeurig wegtrekt als het met die andere hand zou kunnen raken?
Zelfs een nephand werkt begreep ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft veel raakvlakken met dat mechanisme ja ;Y
Freaky en interessant
Klopt, als die er maar genoeg echt uit ziet om je spiegel neuronen e.d. te foppenquote:
Helemaal mee eens. Voor mensen zelf overigens ook fascinerend hoor. Ik heb meerdere patiënten die zichzelf als 'studieobject' beschouwen. Dan wordt het voor mij/ons helemaal tof en interessant en kom je nog veel verder dan met 'gewoon' alleen behandelingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:03 schreef Isegrim het volgende:
Dat soort dingen zijn echt super interessant, net als sommige hersenbeschadigingen met hele bizarre effecten. Niet leuk als je het hebt, wel ontzettend leerzaam vanuit wetenschappelijk oogpunt.
Zit dat nog aan het water daaro?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een mooi museum is dat Nationaal Militair Museum geworden. Heel overzichtelijk en ruim en ontzettend interactief. Neefje vond het helemaal geweldig
Uhm, dat was het Armamentarium. Ze zijn helaas vertrokken uit Delft en verkast naar een schitterend nieuw gebouw op voormalig vliegbasis Soesterberg. Echt schitterendquote:
Dan kan het zijn dat je zo weinig verdiende dat je alles terug krijgt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij vul ik mijn belasting compleet verkeerd in, staat dat ik ruim 1000 euro terug krijg.Maar ik ben een jaar werkloos geweest dus heb nooit veel moeten betalen.
Dat is in 2013 als 1 april grap begonnen maar het liep verbazend goed. Zijn, geloof ik, echte vriendschappen uit ontstaan en er zijn al veel meets geweest. (Ben er niet bij betrokken maar vond het erg grappig om te volgen)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:04 schreef fietsie het volgende:
Ooit was er een valentijns dating verbond tussen Tweakers.net en Bokt.nl
Om paardenmeisjes aan een nerd te helpen
Ik denk dat ik het zelf ook zo zou zien moest ik zoiets hebben. Hersenen zijn cool.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Voor mensen zelf overigens ook fascinerend hoor. Ik heb meerdere patiënten die zichzelf als 'studieobject' beschouwen. Dan wordt het voor mij/ons helemaal tof en interessant en kom je nog veel verder dan met 'gewoon' alleen behandeling
Neurologie
Is basisschool geweest waarmee ik daar voor het laatst wasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm, dat was het Armamentarium. Ze zijn helaas vertrokken uit Delft en verkast naar een schitterend nieuw gebouw op voormalig vliegbasis Soesterberg. Echt schitterendEn zo gelachen....neefje ziet iemand van de luchtmacht lopen, trekt hem aan zijn jas en vraagt of hij met hem op de foto mag. Militair zet zijn baret op de kop van neefje en fotograferen maar
Dit. Of WW ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kan het zijn dat je zo weinig verdiende dat je alles terug krijgt?
Sjah die meisjes komen er uiteindelijk toch achter dat die vriendelijke ruin toch niet -echt- luistert he....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:20 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Dat is in 2013 als 1 april grap begonnen maar het liep verbazend goed. Zijn, geloof ik, echte vriendschappen uit ontstaan en er zijn al veel meets geweest. (Ben er niet bij betrokken maar vond het erg grappig om te volgen)
Ja, helaas weinig aan te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelf ook zo zou zien moest ik zoiets hebben. Hersenen zijn cool.
Alleen jammer dat sommige mensen er zo weinig mee doen.
De mijne luistert nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah die meisjes komen er uiteindelijk toch achter dat die vriendelijke ruin toch niet -echt- luistert he....
Bij de uitleg staat dat het blijkbaar komt omdat ik zo weinig geld verdiende, en dus ook geen heffingskorting kon krijgen. Dat ik daarom het geld maar gewoon uitbetaald krijg? Ik zou dat wel een heel raar iets vinden om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kan het zijn dat je zo weinig verdiende dat je alles terug krijgt?
En een nerd wel wil je zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah die meisjes komen er uiteindelijk toch achter dat die vriendelijke ruin toch niet -echt- luistert he....
*phew* ik blij dat ik niet nog meer foute volkswijsheden over meisjes en hun paard in die reactie gepropt hebquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De mijne luistert nog steeds hoor.
Zonder mijn paard zou ik in een gesticht zitten.
Net 9quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Is basisschool geweest waarmee ik daar voor het laatst was
En kinderen
Hou oud is je neefje?
Het is niet anders dan ieder ander weekend. Ik doe de was, de vaat, de vloeren, heb de wc geboend, ga zo aan het werk in de tuin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:23 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
En een nerd wel wil je zeggen![]()
Hoe bevalt je vrije weekend?
En alle huilende meisjes die van hun paard vielen netjes als de prins op het witte paard geholpen zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
*phew* ik blij dat ik niet nog meer foute volkswijsheden over meisjes en hun paard in die reactie gepropt heb
(Ik heb mijn hele jeugd naast een manege gewoond.....)
Nou ja als puber zijn die strakke rijbroeken en te krap wordende poloshirtjes wel een heftig uitzichtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
En alle huilende meisjes die van hun paard vielen netjes als de prins op het witte paard geholpen zeker
Heerlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net 9En aan de Ritalin voor het eerst. Wat een rust
Ik heb zo gelachen....hij heeft met de oude mobiele telefoon van zijn moeder echt elk kanon op de foto gezet
Hij had het er druk mee
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja als puber zijn die strakke rijbroeken en te krap wordende poloshirtjes wel een heftig uitzicht![]()
Kan morgen ook tochquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
Ik heb schoenen klaarstaan. En een bolletje sokken ernaast.
En een werkbroek ligt over de stoel.
Maar zo lang ik die niet aandoe hoef ik nog niet aan het werk buiten...
Ik woon in zo'n gebied waar op zondag het tuincentrum dicht is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:33 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Kan morgen ook toch![]()
En over kinderen gesproken. Ik krijg volgende week een ventje van 8 op bezoek om mijn Lego te bekijken. Best wel zin in
Oke, da's dan wel lastig. Succes ermee!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n gebied waar op zondag het tuincentrum dicht is.
En die 1st stop heb ik wel ff nodig, Dus moet voor 17:00 wel de geest krijgen
Staat te lezen inquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:57 schreef fietsie het volgende:
Was er niet een Italiaan laatst die in de media bracht dattie kansen zag voor hoofdtransplantaties?
Toen had ik zoiets van: whut? De dwarslaesie van mijn zwager is kansloos, maar een heel hoofd overzetten gaan ze doen???
De aanrechtsubsidie. Komt omdat jou toeslagpartner wel een inkomen had.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de uitleg staat dat het blijkbaar komt omdat ik zo weinig geld verdiende, en dus ook geen heffingskorting kon krijgen. Dat ik daarom het geld maar gewoon uitbetaald krijg? Ik zou dat wel een heel raar iets vinden om eerlijk te zijn.
Geloof niet dat Myraela getrouwd isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
De aanrechtsubsidie. Komt omdat jou toeslagpartner wel een inkomen had.
Dat begreep ik er inderdaad van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De aanrechtsubsidie. Komt omdat jou toeslagpartner wel een inkomen had.
Nee, maar ik sta wel als zijn pensioenpartner en daardoor zijn we fiscale partners. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof niet dat Myraela getrouwd is(of hebben jullie een geregistreerd partnerschap?)
Goed begin om mijn nieuwe studie van te betalen in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Lekker meegenomen als het klopt toch Myra
Maar fiscaal partner word je niet zomaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef Vork het volgende:
Volgens mij is fiscaal partnerschap daarvoor al voldoende.
Volgens mij is samenwonen genoeg. Edit: oh nee, samenlevingscontract moet je wel hebben denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar fiscaal partner word je niet zomaarIk ben niet eens fiscaal partner van mijn vriend, die ook al jaren geen cent verdient. Ik had begrepen dat je daarvoor moet trouwen of een geregistreerd partnerschap aan moet gaan,
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Volgens mij is samenwonen genoeg. Edit: oh nee, samenlevingscontract moet je wel hebben denk ik.
Of een samenlevingscontract bij de notaris, maar dat heb je niet als je geen koopwoning hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]je moet geregistreerd staan als partners. Vroeger was samenwonen genoeg.
Mijn lief en ik worden anders al jaaaaaaaren door de Belastingdienst als fiscal partners beschouwd, zonder wat voor samenlevingscontract dan ook. Of was bijv. dat misschien tot twee jaar automatisch zo als je samenwoonde en is het nu nog steeds zo omdat we inmiddels samen een huis hebben gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]je moet geregistreerd staan als partners. Vroeger was samenwonen genoeg.
Samen een huis kopen of een kind hebben telt ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:38 schreef minilot het volgende:
Ahja dus. Samen een huis gekocht zal het dan zijn.
.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lief en ik worden anders al jaaaaaaaren door de Belastingdienst als fiscal partners beschouwd, zonder wat voor samenlevingscontract dan ook. Of was bijv. dat misschien tot twee jaar automatisch zo als je samenwoonde en is het nu nog steeds zo omdat we inmiddels samen een huis hebben gekocht?
Nog steeds geen kleine Rossjes of Isaatjes danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wij nog steeds niet dus en dat worden we de komende 4-5 jaar waarschijnlijk ook niet
Is dat erg nadelig voor jullie dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wij nog steeds niet dus en dat worden we de komende 4-5 jaar waarschijnlijk ook niet
Nogalquote:
Samenlevingscontract geen optie dan? Volgens mij telt dat ook en je hoeft er niet perse een koophuis voor te hebben.quote:
Niet over beginnen. Dan ga ik met mijn hoofd op mijn bureau rammen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Samenlevingscontract geen optie dan? Volgens mij telt dat ook en je hoeft er niet perse een koophuis voor te hebben.
Dat heb ik ooit gevraagd in het ziekenhuis en kon niet of zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:45 schreef Myraela het volgende:
Of dus gewoon je vriend bij je pensioen inschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |